AGOST 2010 !!

bodes 10!

Re: AGOST 2010 !!

EntradaAutor: xuxuneta » dg. set. 06, 2009 5:23 pm

que tal guapes, ja ens trobem en altres post.. però és per pujar aquest! que només som quatre i no puja! ja ja ja

que acabeu de passar un bon cap de setmana!!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

Re:

EntradaAutor: crisbert » dt. set. 08, 2009 9:40 am

xuxuneta ha escrit:
estiu2010 ha escrit:Jolin q nomes som 4 les q ens casem a l'agost????la gent q diu q a lagost no sauria de poder casar la gent x la calor no sap el q diu xq deu ni do aqest juliol tmb qina calor a fet...jijijijiji!!!!Esq air mu van dir tres persones i em va fer rabia...

Com teniu els preparatius???jo parats del tot...nomes restaurant i fotograf bueno i l'esglesia!!!

bon dia ESTIU2010, a mi m'han arribat a dir... a l'agost? que raro si ningú es casa per aquest mes!!... serà possible!!! però després els hi expliquem que serà de tarda i ja no diuen res.. nosaltres serà les 6 de la tarda pq per ser a l'aire lliure i a d'alt a la muntanya ens podriem torrar tots !! ja ja ja
això si... ningú de la familia-amics es van queixar....

nosaltres només tenim, el catering:MAGNOLIES, el fotograf: PASQUAL ( és el fotograf de la meva família, quan vam anar a preguntar si ens ho podria fer, va voler ensenyar-nos un album de casament que acaba de fer, ..i resulta que era una parella que es va casar al mateix lloc que nosaltres, i es clar... en veure les fotos, i lo guapes que quedaven en el jardi etz... vam tenir clar que seria ell ) i com que en la mateixa finca farem cerimonia civil, convit i ball..... no hem buscat gaire més... ahhh els músics hem quedat per parlar ara el setembre igual que els floristes!! ii a veure a veure si em deixo alguna cosa....... no ja està! pq el vestit també ho faré pel setembre ja ja ja

xuxuneta! al final has pogut veure fotos del jardí de can ferrer? queden xules? recordes q ja havia comentat fa temps q em feia una mica de por el tema de les fotos allà? em fa por que siguin molt repetitives o "amb poca gràcia" .... ja m'explicaràs!:D
Imatge
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: nutrimat » dg. nov. 08, 2009 1:19 am

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa agosteras!!!
hem de fer pujar aquest post, que no se diga de las de agosto!!!! no sé de que podem partar que no s'hagi parlat fora d'aquest post??????
bona nit
Nos casamos, jejejeje
nutrimat
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 11:25 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nutrimat » dl. des. 21, 2009 11:09 am

nutrimat ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa agosteras!!!
hem de fer pujar aquest post, que no se diga de las de agosto!!!! no sé de que podem partar que no s'hagi parlat fora d'aquest post??????
bona nit

Hola hola,
noies només escric per felicitar-vos BON NADAL i BON ANY, i que em de ser conscients que d'aquí a 10 dies comença el nostre any i el compte enrrera, jejejejeje.
Besitos agosteras.
Nos casamos, jejejeje
nutrimat

EntradaAutor: xuxuneta » dl. des. 21, 2009 12:22 pm

AIXÒ AIXÒ... BONES FESTES I UN FELIÇ ANY 2010 AGOSTERES!!!!!!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: blackmamba » dl. des. 21, 2009 8:39 pm

BBBnadal:-) ::010:: a totes les agosteres!!!!!

VISCA LES AGOSTERES!!!!!!! :-)[]/ :-)[]/ :-)[]/
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. des. 21, 2009 8:39 pm

aixo això agosteres!! aquest post ben amunt sempre!!!

sempre us diré que us caseu al millor mes!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dl. des. 21, 2009 8:57 pm

JAJAJAJA AMUNT AMUNT!!

COM HO PORTEUUU ´?!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dg. gen. 24, 2010 12:55 pm

noietes ho tenim paradet això ehhh

com esteu? ja hem baixat dels 9 mesos ehhh, set més i ja parim! jajaja

nosaltres ja hem enllestit tema papers, només falta presentar-ho demà en el registre civil i esperar que arribin signats per entregar-ho en el municipi d'arbúcies que és on ens casem.

en fi, noies..... anem xerrant i a veure si hi han noves agosteres!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: sauryn » dl. gen. 25, 2010 10:05 pm

Jo també em caso a l'agost! El dia 14! Per cert... sabeu ja on anireu de viatge de noces?
sauryn

Entrades: 9
Membre des de: dj. nov. 05, 2009 12:32 am

EntradaAutor: xuxuneta » dc. gen. 27, 2010 12:49 am

eiii hola!!

nosaltres tenim la idea d'anar a les illes gregues i antenes... a veure que farem. i tu a on anireu? per cert, explican's a on es caseu?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: Anglia » dv. gen. 29, 2010 6:15 pm

Hola guapes!! Jo també soc AGOSTERA!!!! Ens casem el 21 d'Agost!!! Felicitats a totes!!!
Imatge
Anglia

Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 11:08 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dv. gen. 29, 2010 10:10 pm

Anglia ha escrit:Hola guapes!! Jo també soc AGOSTERA!!!! Ens casem el 21 d'Agost!!! Felicitats a totes!!!

et cases pel meu aniversari! la meva parella m'ho va preguntar si volia fer-ho el mateix dia, però vaig preferir fer-ho en un altre cap de setmana jejej

explican's guapi, a on et cases o d'on ets, o que tens fet... I FELICITATS !!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: elita » ds. gen. 30, 2010 5:03 pm

hola chicas yo también soy de agosto, el dia 7!!!! me encanta esta fecha ademas es el cumple de mi mejor amiga, no podiia ser mejor!!! ya nos keda menos!!!! besosss
elita

Entrades: 155
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 12:58 am

EntradaAutor: xuxuneta » ds. gen. 30, 2010 10:12 pm

felicitats elita!

doncs i aquesta amiga bé el teu casament, ja té una entrega segura oi? jeje
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: elita » dg. gen. 31, 2010 5:44 am

gracias!! si por supuesto casi tendra mas protagonismo que yo xk el ramo sera para ella y encima es mi madrina, la que me traera el ramo y el poema, es como mi hermana asi que para ella es un dia muy importante también, un besoteee
elita

Entrades: 155
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 12:58 am

EntradaAutor: Anglia » dg. gen. 31, 2010 4:42 pm

Hola Guapas!! Agosteras!!! Me caso en Vil.la Minerva en Sant Andreu de Llavaneres!! Ya tengo vestido!!! Es de Cymbelline!! También fotógrafo, "Caballé"". Y estoy mirando todo lo demás: Luna de Miel(muy importante jiji), detallitos, musicas,entregas... Aix!!! Cuantas cosas!!! Y al mismo tiempo estoy acabando de decorar mi piso, que nos hemos trasladado hace 2 meses! Vamos un año muy muy ocupado!!jiji. Besitos!!
Imatge
Anglia

Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 11:08 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dl. feb. 01, 2010 10:06 am

HOLAAAA

el meu vestit també és de cymbeline! vaig estar dubtant entre aquesta casa i en JD. i finalment.... jajaj

nosaltres aquest cap de setmana ja hem enllestit les invitacions! buffff quin pes de sobre que ens hem tret! només ens falta comprovar exactament quantes invitacions ens fan falta i quantes seràn en castellà i dir-ho.!
aquest cap de setmana que hem anat a Girona a veure la peli Avatar en 3D, vam deicidir passar el dia a la ciutat i enllestir aquestes cosetes, i noies vam flipar...... unes invitacions que vam veure moooolt semblans una amb les altres.... pràcticament eren idéntiques!..... entre botiga i un altre botiga.... a meitat de preu! a la primera ens sortien a 300 i pico a 400 i pico i més, vam sortir pensant que eren caretes, llavors varem anar a l'altre i miran mirant eren les mateixes, el demanar que ens apuntessin el preu li vaig fer repetir 3 vegades!!! ens costaven ménys de la meitat!! ajajaj, allà mateix sense dir-nos res varem començar a descartar invitacions fins que decidíem quina seria jajajaaj.

de regals ara estem amb aquests:
Homes : fer un benjamins de cava o de vi, etiquetat per nosaltres.... estem decidint i negociant preus.... .
Dones: fer imans personalitzats flexibles, on seria la nostre foto i un extem del iman personalitzar-ho més posant el nom de la família o fotos d'ells... jaja això últim ho estem mirant, l'iman ja anirà amb una nota d'agraïment, tot i que jo li adjuntaré amb una flor que li faré personalment.. són les flos de filtre.

i ara pel febrer tindrem una cita amb els dj, que ja hem parlat gaires vegades i ara quedarem.

això va agafant forma!!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: nutrimat » dt. feb. 02, 2010 6:58 pm

xuxuneta ha escrit:HOLAAAA

el meu vestit també és de cymbeline! vaig estar dubtant entre aquesta casa i en JD. i finalment.... jajaj

nosaltres aquest cap de setmana ja hem enllestit les invitacions! buffff quin pes de sobre que ens hem tret! només ens falta comprovar exactament quantes invitacions ens fan falta i quantes seràn en castellà i dir-ho.!
aquest cap de setmana que hem anat a Girona a veure la peli Avatar en 3D, vam deicidir passar el dia a la ciutat i enllestir aquestes cosetes, i noies vam flipar...... unes invitacions que vam veure moooolt semblans una amb les altres.... pràcticament eren idéntiques!..... entre botiga i un altre botiga.... a meitat de preu! a la primera ens sortien a 300 i pico a 400 i pico i més, vam sortir pensant que eren caretes, llavors varem anar a l'altre i miran mirant eren les mateixes, el demanar que ens apuntessin el preu li vaig fer repetir 3 vegades!!! ens costaven ménys de la meitat!! ajajaj, allà mateix sense dir-nos res varem començar a descartar invitacions fins que decidíem quina seria jajajaaj.

de regals ara estem amb aquests:
Homes : fer un benjamins de cava o de vi, etiquetat per nosaltres.... estem decidint i negociant preus.... .
Dones: fer imans personalitzats flexibles, on seria la nostre foto i un extem del iman personalitzar-ho més posant el nom de la família o fotos d'ells... jaja això últim ho estem mirant, l'iman ja anirà amb una nota d'agraïment, tot i que jo li adjuntaré amb una flor que li faré personalment.. són les flos de filtre.

i ara pel febrer tindrem una cita amb els dj, que ja hem parlat gaires vegades i ara quedarem.

això va agafant forma!!!

Hola xuxumeta,
les flors de filtre com les fas?? tenen molt embolic?? es que t'explico, nosaltres fem balls de saló i estem preparant un ball canyero pel gran ball, jejeje, i ho farem en mig de la carpa que ens apagaran les llums i haviem pensat repartir espelmes o bengales pq la gent les encengues i quedés romàntic, però com és una carpa ens han dit que de foc res, i jo havia pensat en fer floretes i posar-hi a dins una llum d'aquelles de lleó petites pq fes maco i ara al veure lo de les flors he pensat...ummmm seria una opció.
Nos casamos, jejejeje
nutrimat

EntradaAutor: xuxuneta » dc. feb. 03, 2010 12:07 am

`per saber com es fan les flors, a l'apartat de manualitats, la CRISBERT va crear un post on posa pas a pas... que tinguis sort!

mhhh que xulo no? vosaltres ballant i la gent amb les floretes .... >.-<:
Imatge
xuxuneta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants