MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

Re: MAS CAN FERRER 2010

EntradaAutor: crisbert » dt. nov. 03, 2009 11:12 am

ja veig q m'haig de canviar les ulleres pq no he vist l'adreça!!!

jo pensava anar a fontanillas a agafar idees pq la veritat és q no tinc masssa clar q és el q vull....

x cert, sabeu quin és el cost de les cadires blanques?
l'altre dia, quan vaig anar al fotograf quan m'ensenyaven els albums de Can Ferrer, en una de les cerimonies havien posat un parasol pels nuvis, no m'agrada gens :S l'heu vist? crec q trenca la imatge del fons amb les muntanyes totalment!! però per altra banda, com el sol apreti em veig fregida com una gamba jejejejejej

ja us explicaré si finalment hi anem dissabte :D

ara estic en ple proces de demanar hora a rosa clara de barcelona, q asabadell no tenen el model q vulll :(
Imatge
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: crisbert » dt. nov. 03, 2009 11:48 am

eis, x si us serveix d'info:
acabem de trucar a Girona Sound, ens han dit q els hi fem un mail amb la data i que ja hi compten fer-ho amb nosaltres (q be! una cosa menys!), diu que al ser dos i treballar en plan empresa petita el què fan és recollir tots els mails de tothom i van trucant mica en mica per acordar un dia i quedar. Diu que tot just ara han acabat la temporada de casaments i que els ve el tema festes i cap d'any, però en que 2 o 3 setmanes ens faran un truc per quedar un dia. Diu però que si no truca que no patim, pq ell amb el mail i si li confirmem que ja tenim el restauran reservat ja en té prou. Aixi que comptem q ja tenim DJ :-)) :-///: >.-<:
Diu que sense problemes ens podriem veure de cara el març, i acabar-ho de deixar tot lligat un mes abans del casament per anar tranquils, tot i que en molts casos ho fan 2 setmanes abans. QUE JUST, NO???????

M'ha caigut bé, la veritat. I a més diu que a Mascanferrer ho fan a un preu més barato que als altres llocs pq tenen tot l'equip muntat allà, i que ha fet infinitat de casaments amb el Toni.
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dc. nov. 25, 2009 12:08 pm

hola guapes!
q tal? com ho porteu?
nosaltres per fi ens hem instal·lat definitivament al pis nou, així q ara el protagonista dels temes de conversa és el casament, jejejeejj

ja stem amb cites amb fotografs (vam anar a veure the fotoshop) i dissabte a mi em toca visita pel vestit..., también stem movent el tema dels detalls, segurament (si no trobem res q ens cridi l'atenció) regalarem xocolates/bombonets i fora... no volem perdre molt de temps amb això.....

a veure si anem donant-li forma a la cosa q cada dia ho tenim més a prop! :.0.-0.:

petonets!!! :-))
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dj. nov. 26, 2009 10:13 am

Bon dia precioses!!!!

felicitats pel pis!! que bé que ja estigueu instal·lats.... les invitacions com us van? ja heu arribat un acord amb qui us fa? nosaltres anem de cul amb això .... bufff aquest cap de setmana anirem a la fira de girona agafar ides jeijijijij.

i així que amb el vestit??!!!! serà la primera visita oi? quina ilu!! ja ens explicaràs com et va ehhhh. jo finalment he canviat de vestit jejejeej, com que el quimera d'en jordi dalmau, era la primera visita que feia, em feia cosa compra'l d'aquesta manera, tot i que ens agradava mooooltíssim! bé., ja t'ho vaig explicar jijijiji.

així que aquesta setmana vaig anar a girona, a la botiga cymbeline, només per comprovar que el quimera era el meu vestit, i que de preu tampoc era dels més cars.... doncs resulta que em vaig enamorar d'un altre!! jajajajaj!!!!! i el més impactant és que és justament el tipic vestit que no volia, de fet estava penjat i m'el va ensenyar i li vaig dir que no era del meu estil, va insistir que m'ho provés que amb el pit que tenia em quedaria molt bé, que no perdia res i que tampoc variava tant del estil que jo volia ( no m'agrada la cua, no m'agrada les flors com a detalls, no m'agrada els detallets de punta... ) i finalment li vaig dir que si.

Només quan m'ho va posar per sobre, i que encara l'havia de cordal em va encantar, i una vegada ben posadet ( vaig tenir sort i només era una talla més petita que la meva, per tant la idea és molt proximada del que seria ) em va agradar, i el sortir del vestidor per ensenyar-li la meva mare i germana, la reacció va ser.... OSTRES QUIN FIGURI QUE ET FA! ET FAVOREIX MOLT, i com més el miravem més ens agradava, i com més vestits m'aprovava més segures estavem.. TOTAL QUE JA TINC VESTIT!! LA SETMANA QUE BÉ FARÉ LA PAGA SENYAL!! YUJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU i a casa vaig anar corrents a veure les fotos que em vaig fer amb l'altre i encara estic molt més segura que he trobat el meu vestit, I SENSE BUSCA'L !! jajajaja, és un vestit típic de núvia ( justament el que no buscava ) d'un color cru i amb un tallatge romàntic, té diferentes capes... ÉS EL DALÍ DE CYMBELINE

http://www.cymbeline.com/es_ES/coleccio ... index.php5

pel que fa el fotograf, no et puc ajudar gaire perquè hem agafat el de la meva família, per confiança tot i que surt una mica caret, però només fem album, no volem video . pq mira que són cars els reportatges!!
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: crisbert » dj. nov. 26, 2009 11:37 am

Bon dia!!!!

Alaaaaaaa! Quina passada, no? Així q has canviat de vestit? Jajajajaj q bo!!!! Jo crec q és el risc q correm: quan anem per primer cop, anem tan ilusionades, q a la q ens veiem guapes amb un vestit, ja ens enamorem…. No sé….. a veure q faig jo dissabte, jejejejej

T’haig de dir q jo tampoc busco el vestit “tipic”, pero mai pots dir “d’aquesta aigua no beure, oi?” jejejejejj i ara q he mirat el teu, t’haig de dir q el trobo monissim, m’agrada molt el detall de l’escot, que fa com un volantet, el trobo monissim, de veritat! I he estat fent una ullada al cataleg i tenen coses monissimes, también mha cridat molt l’atenció els complements q tenen, fa temps vaig veure algo similar i ja em va agradar molt, encara m’hauré d’acostar a Girona a mirar algun dels vestits de cymbeline, jejejejejej también trobo molt original la faldilla, q surt per sota la faldilla de tul, aixi q un 10 pel teu vestit!!! Ja estic desitjant veure’t amb ell posadet :D

Tema invitacions, les farem nosaltres, amb l’ajuda del meu cunyat q s’hi dedica… teniem una idea però s’escapa una mica de preu i estem pensant en altres opcions… a veure q acabem fent al final.

Ahir vaig parlar amb el catering per veure a quina hora feiem la ceremonia, i em va dir q al ser el dia tan llarg, podem fer entre les 18 i les 19 sense problema…. Suposo q posaré a les 18.30 a la invitació, i entre una cosa i l’altra començarem a quarts de 7, les 7….
también tenim cita amb una fotografa de Barcelona per mitjans de desembre, ens va agradar molt (es careta….. però bueno), a veure si ens acaba d’agradar quan anem a l’estudi i ho deixem también enllestit.

Q més? A si, heu pensat en quines estovalles posareu? A l’albert li agraden molt les negres+verdes però la sonia em va dir que per posar les cadires negres les hem de llogar…. Potser en comptes de posar el cami en verd el fem d’un color similar a la cadira de can ferrer i un gasto menys…… la setmana vinent ja tindrem els menús, em va dir q ho havien canviat prácticament tot aixi q a veure q ens trobem!! Jejejej de tota manera, va dir q no tenien problema en fer plats del menu de 2009, … también ens esperarem a l'any vinent, a parlar amb fontanillas, aixi ja ho tindran tancat amb el catering.

Ja vaig començar a fer les flors de feltre pels rams de les meves “dametes d’honor” estan quedant mes xules del q pensava :D

Portareu dames d’honor? Jo no volia, pero les meves cosines estan com boges per ser-ho, tenen 11 i 13 anys… estan crescudetes….. aixi q haurem de pensar com ho fem pq no “desentoni” gaire….. pobretes, amb la ilusio q tenen per ferho no els hi podia dir pas q no ;)

seguim en contacte, q el meu compte enrere ja comença a apretar! jejejejejeejj
muassssssssssss
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dg. nov. 29, 2009 4:17 pm

nenes!
ahir vaig fer la primera visita de vestits! he complert el "tipico topico" totes les idees q portava al cap, se'n van anar de seguida, no m'acavaben de fer el pes.... i en canvi, el vestit q vaig dir d'agafar x canviar, pq no fos tot =, i q a cap de les q anavem ens cridava l'atenció, va ser el q te mes punts! jajajajajajaj això de casar-se et trenca tots els esquemes!jeejejejej q fort :D
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. des. 01, 2009 10:32 am

JAJAJAJA així que t'ho vas passar bé ehhhh, i amb quin dissenyador vas anar? continuaras buscant més?! i si que et va trencar tots els esquemes!

per cert, vaig anar a la fira de girona i em vaig trobar amb ells, hi havia una noia en el seu estanc que no havia vist mai!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. des. 01, 2009 10:41 am

Vaig anar a rosa clara
Tinc hora per tornar el proper 12/12 no se si mirare a mes llocs!!

La noia q vas veure era primeta, morena i amb el cabell curt??
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dj. des. 03, 2009 3:14 pm

noies! ja tinc els menus!!!!!
ai mare q aixo ja va en serio! jajajajajja
q tal aneu?
Imatge
crisbert

EntradaAutor: JUDITH H » dj. des. 03, 2009 8:51 pm

HOLA NOIES!!
He estat una mica desconectada, perque estic fent un projecte per montar-me el meu negoci i la veritat es que te molt treball, preparar el pla d,empresa....
Bueno, al caso! Tema boda. Jo segueixo amb les mateixes coses, no he avançat. El que comentaves del fotograf jo tinc "alphelia produccions" son de Granollers i a mi hem van agradar molt pq son moderns no fan coses clàsices,jo vaig fer la visita els album hem van agradar i els reportatges de video encara més; m,ho var recomanar una noia que estava sentada el costat meu el dia del taster del catering monserrat.
Que més, doncs segueixo amb el tema del anells; estic indecisa pq els que m,agradan son massa cars.
I les invitacions aniré despres de les festes, els detalls mes endavant.

AHH! Us volia comentar un dubte que tinc, a veure que penseu!
Jo vaig trucar a l,ajuntament d,arbucies, com hem veu dir, per reservar el dia del casament. El señor hem va dir que comences a moure la documentació en el meu ajuntament a partir de gener. Pero penso que tot aixo estar be, si el casament es en directe o sigui real el dia del casament. Pero trobo que seria tonteria de fer-ho aixi si hem diu que no pot ser real el dissabte i que tinc que anar a arbucies un dia abans a fer-ho real, pq llavors prefeixo quedarme en el meu poble i fer el "paripe" aquell dia. No se si m,he explicat del tot bé. El que vull dir es que si no pot ser real el dia del casament, es tonteria pujar 2 dies a arbucies, de ser aixi preferim quedarnos al costat de casa meva; ja que tenim 70km de casa a arbucies.
Suposo que el tindria que fer seria trucar al de l,ajuntament i preguntar-li, no??

Vinga, ja hem direu quin dilema. Tot son dubtes!!
mas can ferrer 31/07/2010
JUDITH H
:: núvia rookie

Entrades: 184
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 11:44 am

EntradaAutor: JUDITH H » dj. des. 03, 2009 8:53 pm

OSTRES, FELICITATS PQ JA TENS VESTIT!!!
mas can ferrer 31/07/2010
JUDITH H

Entrades: 184
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 11:44 am

EntradaAutor: crisbert » dv. des. 04, 2009 8:20 am

Hola Judith!
carai, deus estar ben liada! jo también tinc al cap lo de muntar un negoci (negociet) pel meu compte però amb el follon del pis nou i del casament no m'he atrevit a liar-me encara..... a veure quan passi tot si em tiro a la piscina, jejejej

El q comentes dels papers... jo tinc entés q el "paripé" el fas amb qui t'hagi casat.... no sé si et casesis a prop de casa si dps podries anar amb la mateixa persona a Can Ferrer, ja et van dir segur q no et casarien el mateix dia? potser si truques podries insistir en q voleu fer-ho el mateix dia i potser així us diuen q vale... no sé.... per probar no perdeu res!

Nosaltres el proper 12/12 tenim cita amb una fotografa q encaixa força amb les fotos q ens agraden, a veure q tal quan veiem els albums.... ostres! ara q penso, el mateix dia torno a tenir cita al vestit......... :s per cert, quan us comencen a fer les probes amb el vostre vestit definitiu? a mi em van dir q al MAIG! un mes abans del casament! :.0.-0.:

un petó wapes!!!!!
(per cert, durant el pont tenim pensat a veure hotels a prop de can ferrer, a veure si estan oberts!)
Imatge
crisbert

EntradaAutor: PIKYS » dv. des. 04, 2009 8:41 pm

que tal el sitoi
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: crisbert » dl. des. 07, 2009 9:36 am

el sitio: impresionante!
mira la web, te lo recomiendo!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dl. des. 14, 2009 9:36 am

Noies!
Bon dia!!!!!!

ja tinc el vestit :D:D:D:D: el vaig decidir dissabte, va ser el finalista q havia triat a la 1era cita :D
ara el proper serà mirar sabates i la roba interior, q mhan dit q les porti per la proba del meu vestit :):):)

akest finde también hem enllestit les invitacions, esperem tenir-les abans de festes x poder donar-les :D
también hem estat "estudiant" els menús :)

la setmana vinent quedem amb una fotògrafa q ens va agradar molt i passat festes amb el DJ (Girona Sound) :):):)

q tal vosaltres???
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dl. des. 21, 2009 1:00 pm

nenes nenes!! que no rabia notificacions d'aquest post!! si que heu fet feina! i hola judith quan de temps mossa! si que has estat enfeinada ehhh molt molt bé.

a veure ara marxo a dinar que estic de vacances aqueesta setmana, i després em conecto i us explico i acabo de llegir-vos millor.

un ptnarro i fins ara!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. des. 21, 2009 1:03 pm

i tant q fem feinaaaaaaa!! has vist el meu comptador!!! jajajaj ja cal q faci feina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dl. des. 21, 2009 5:30 pm

uiuiui quantes cosetes.... somi!

crisbert!! si senyor et queden 6 mesos, dios! com estas? això ja està aqui ehhh, com ho portes... a veure sabem que tens... el lloc, el catering, el dj, EL SUPER VESTIT!!, les invitacions fetes oi? com han quedat? ja les ensenyaras encara que sigui en un privi oi? jejeje, a veure a veureeee ahhh florista també oi? tot i que hi aniràs a parlar més endavant amb fontanillas... i el fotograf estas amb això? ja el tens?... ara estas a la busca de les sabates i la roba interior i que més que més... PERÒ SI AIXÒ JA HO TENS NOIA!!! QUINA ILU!!!

I judith més o menys estas igual oi? lloc, dj, catering, fotgraf i vestit.. aiii ara estic amb el dubte, tens el vestit? i moltes felicitats pel teu nou negoci!! pots explicar de que es tracte l'empresa? això sí que és ser emprenador, nosaltres tenim varis projectes, però no gosem fer el pas, ara amb el casament no ens volem arriesgar, enhorabona per la teva empenta empresarial !!!!.

Pel que fa nosaltres, tenim lloc, catering, a partir del febrer quedarem amb gironasound que ja hem parlat amb ells, els floristes mirarem uns del poble a veure si ens fa un pressupost, perquè els jardins són preciosos i potser amb alguna cosa més senzilleta podriem passar, i tot que fontanillas fa unes coses precioses són una mica carets, però en fi, a veure que fem final... mmhhh que més... TINC VESTIT!! final és de cymbeline, ja he fet la paga i senyal, i ara estic a l'espera que arribi el meu vestit i torna'l a provar a veure si són amb les mides que em van pendre, i després els retocs no seràn fins el mes de juny juliol, ara estem revisant la llista de convidats, perquè ens volem posar ja amb les invitacions, tenim un parell de llocs per anar fer la visita, volem una coseta senzilleta i moderneta, no ens volem gastar gaire i la idea és tenir-les per sant jordi i entregar-les aquest dia, ja que tindrem vacances... jejejejje, pel que fa la documentació... divendres vaig anar a l'ajuntament per informar-me de quina documentació haviem de portar, i ho començarem a fer aquesta setmana, com a molt tard hauriem de tenir la documentació entregada a arbúcies per finals de juliol,... però estem igual que tu Judith, no tenim gaire clar si serà real o no, em sembla que només era real si era un divendres, però en casar-nos en un dissabte... no sé, hauré de tonar a trucar el senyor d'arbúcies a veure que diu... , ahh 11 d'abril tenim el tastet amb magnolies el menú ho tenim força clar, però ens falta provar-ho jejejej tenim unes ganes!! el passat 1 de desembre va ser el nostre aniversari i varem anar a sopar a Magnolies... les botes ens vam posar! mare meva que bó que estava tot! i vam coneixer la dona que ens va les postres i el pastís, el metre també són encantadors,... ahhh i el fotograf també el tenim però ara estem amb el dubte si fer video o no. vosaltres ho feu? es que intentem retallar una miqueta i l'album de fotos ens puja uns 1800 euros i si fem el video són 850 euros més.... i ens ho estem plantejant bufff que comences a sumar i no vegis!!! ahh el viatge definitivament seràn les illes gregues!! uns dies a Atenes i després a 2 illes encara per escollir,.. estem mirant pressupostos, no crec que tardem gaire en acabar de concretar.. vosaltres com ho porteu el tema viatge de noces??

QUINA PARRAFADA!!!!! JAJAJAJAJJAJAJAJJAJJAJAJAJ ::010:: -:.-:.__0.0_
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. des. 22, 2009 8:28 am

Siii! Me’n queden 6! Normalment estic tranquil•la, però tinc moments de cague total, jejejejej

Com tu dius, ja tenim càtering, dj (hem de parlar amb ell passat festes x començar a donar forma a la musica), el vestit :D:D:D, les invitacions les recollim demà, a veure q tal!! Una vegada les tinguem les hem de muntar, és entretingut així q ja ens veig la nit de dimecres muntant com 2 bojos x poder començar a repartir-les per Nadal! Quan les tingui ja penjaré fotos pq si haig d’explicar com son em tornaria boja,…. Se’ns ha anat la pinça! (sempre fem coses rares amb les fotos, vídeos, etc i ara havíem de fer-ho también, pq la gent ja “espera” q la liem….. així q la cosa ha estat xunga, l’entendran 3 o 4 persones, però bueno, jejejejej).
El florista esperem a passat festes, ja q la sonia de montserrat ens va dir q encara havien de lligar el tema de les flors q entren amb el menú, quan ho tinguin ens hi passarem per veure si triem l’estàndard o ho canviem….también tinc clar q vull posar algo al jardí, pero encara no se q…. vosaltres heu pensat q voleu fer? Avui haig de trucar a una fotògrafa q ens agrada molt per veure si per fi trobem una estona x veure’ns :D

Suposo q passat festes començarà a haver mes coses de núvies a les botigues aixi q començaré a mirar sabates + roba interior, i una cosa menys a fer jejejeje. El pentinat li deixo a la meva perruquera, a veure q diu de fer :D

La Judith si q té vestit!

Per cert, nosaltres también volem anar aquesta setmana a mirar el tema de la documentació, és algo q fins q no tingui no estare trankila…… em dona por q sorgeixi qualsevol cosa…. :s

Ja teniu clar el menu?!?!? Què heu triat?? Q guay!!!! :D:D:D jo aixo d’anar a sopar a les Magnolies és algo q tinc pendent :D
Tema video, l’Albert en vol fer… però es una passada el q puja…. Suposo q el farem….

Q guay el viatge!!! Grecia és un dels destins q tenim pendents :D santorini tothom m’ha dit q és genial! Nosaltres finalment: India+Maldives (toma contraste! Jajajaj), i stem plantejant si passar alguns dies al Nepal….. a veure si per festes ens hi podem dedicar més tranquil•lament a mirar el viatge, q jo no puc trigar massa a dir els dies q stare fora de viatge a la feina, pq marxo en l’epoca q mes feina tinc! Jejejej, el meu jefe encara no s’ha recuperat des del dia q li vaig dir jejejjeje

toma parrafada jo también jijii

un petó wapes i ànims q aixom cada vegada té més forma :D!!!! BBBnadal:-)
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. des. 22, 2009 10:36 am

visca les parrafades!!!!!!!!!!!!!!!!!

quina intriga amb les vostres invitacions! vinga a fer-les i les penges, però ja! jejejeje

pel que fa el jardi, només decorarem la zona de la cerimonia una miqueta i ja està perquè puja una burrada si fas decoració per la cerimonia i a part detalls escampats pel jardi entre les taules.... nosaltres ens ho paguem tot i sense pensar amb els diners que podem recollir dels convidats ( no ens volem enganxar els dits ) i això fa que estiguem limitats.... però de totes maneres tampoc volem posar gaires coses perquè el lloc en sí ja és preciós!

i en principi el nostre menú serà:

aperitiu jardí, 16 plats més un pernil de glà que s'anirà tallant el moment.

primer:
amanida de contrastos amb salmo lleugerament fumat amb una vinagreta acidulada

segon:
espatalla de xai cuita a la baixa temperatura amb especies i mel patata al caiu i textura de pebrot

postres..
a les dones : sopa de manuixes amb gelat de iogurt
els homes: infusio de pinya amb ravioli de gelat de coco

pastís:
coulant de xocolata

que xulo el vostre viatge!! quants dies fareu? nosaltres hem decidit fer-ho amb uns 10 dies no més... el pressupost el tenim petitó, tal com he dit jijiji, però no ens importa la veritat, i si ens sobren dinerons tenim altres plans que ens anirà millor jajajajjaja, a part agafem 2 setmanes per l'octubre i marxarem de relax per acabar de gaudir d'aquest any jejjeje, pq com que arribarem del viatge i ens posarem a treballar de seguia el setembre, doncs estar 2 mesos per posar-nos el dia de la feina i tornar-hi!! jajajajaj, és una merda cap dels dos no ens podem permetre agafar més 3 setmanes seguides de vacances, i com que ja fem vacances la setmana que ens casem més les 2 del viatge.... a treballar aviat! em farà una mandra!!!!!

i faré igual que tu, després de festes amb les rebaixes a mirar la roba interior i les sabates! que com dius la prox prova del vestit ja ho hem de tenir!!

QUE TINGUEU MOLTA SORT I US TOQUI LA LOTERIA!!
Imatge
xuxuneta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants