AYUDA CON EL CATERING

bodes 10!

AYUDA CON EL CATERING

EntradaAutor: eugexa » dl. des. 14, 2009 10:06 pm

Hola chicas! me caso en Masia Vilasendra y seguramente contrataremos el catering Les Magnolies, alguien los conoce???
Imatge
eugexa

Entrades: 40
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 10:37 pm

Re: AYUDA CON EL CATERING

EntradaAutor: xuxuneta » dl. des. 21, 2009 9:20 pm

NENAAAAAAAAAAAAAAAA LES MAGNOLIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JO EM CASO A MAS CAN FERRER I HO FEM AMB ELLS!!! I SÓN ENCANTADORS!!!!! el prox 11 d'abril tenime el tastet... l'Isidre és genial... el passat 1 de desembre vam anar a celebrar el nostre aniversari en el restaurant i genial!! bufff si necessites informació ja saps... i un consell.... EL COULANT DE XOCOLATA ... DEU MEU ÉS BONÍSSIM!! SERÀ EL NOSTRE PASTÍS!! tinc els preus del 2009 si vols els puc buscar i t'ho passo....
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: eugexa » dt. des. 22, 2009 9:02 pm

Hola!!! si ja l'hem escollit! ens quedem amb les magnolies! dubtava amb un altre que es diu les voltes, també es veia molt bo tot! quin aperitiu has escollit? jo noia el més econòmic!
Imatge
eugexa

Entrades: 40
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 10:37 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dc. des. 23, 2009 10:22 am

hola, mira una magnoliana més jejejeje, he fet una visita a on et cases i nena és preciós! no havia escoltat mai aquest lloc, dels caterings que us recomanen també hi ha can jubany i el catering montserrat!! també els conec i no estan geeens malament són estils molt diferents però boníssims jjajajajja.

Has provat alguan cosa d'ells? ja veuràs que els plats mooolt sofisticats no són, són una mica més cassolans però estan per xupar-te els dits mmmmmmmmmmmmmmmh jajajaja

nosaltres hem modificat algunes cosetes jejejeje hem agafat també el menú nº1,

amanida de contrastos amb salmó lleugerament fumat amb una vinagreta acidulada / 1ER CANVI: espatlla de xai cuita a baixa temperatura amb especies i mel patata al caliu i textura de pebrot / 2ON CANVI: postres hem agafat 2, un per les dones que és la sopa de maduixa amb gelat de iogurt i pels homes una infusio de pinya amb ravioli de gelat de coco, d'aquesta manera poden tastar les postres de la parella jajajjaaja i si no t'agrada el teu el canvias amb el teu home/dona, i el pastis sens dubte el coulant de xocolata!!

3ER CANVI: el cava hem volgut que fos l'abbatis que passa mooooolt bé i em va agradar moltíssim ( i mira que jo no sóc de cavas jeje ), el vi blanc un sumarroca i el vi negre un viñas del vero cabernet i merlot

ahhhh l'aperetiu hem posat 1 pernil de gra perquè el vagin tallant .... no hem posat buffet perquè considerem que seria massa i ens casem de tarda i ho trobavem una miqueta massa, però sobretot perquè sortiem del nostre pressupost! ohhhh però el buffet de barbacoa i el de formatge.... mhhhhhhhhhhhhh

COM PORTES ELS PREPARATIUS?
Imatge
xuxuneta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants