"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dt. des. 22, 2009 9:06 am

Hola Ninetes ja torno a ser aqui!!!!!!!!!!!1

Avui ja estic sola, l'imbecil del meu company esta de vacances, i ja fins despres de la meva lluna de mel ja no el veure, uuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!11111

Bueno ninetes acaba d'arribar la sargento, aixi que ja parlarem mes tard!!!!!!!!!!!
Us trobo a faltarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dt. des. 22, 2009 12:43 pm

Ninetes bon diaaa........

KE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!

bueno...avui m'he quedat a caseta perque encara no estava gaire fina, i sempre faig la valenta i vaig a treballar i avui m'he volgiut quedar un dia a caseta fent bondat!!!!

COM VA ANAR AHIR!!!!!!!!!!!alaaaaaaaaaaaaaaa com us vaig trobar a faltar........!!!!realment no tenia esma....i a més, vam estar mirant l'àlbum de fotos, i el video i les cintes.........bufffffff quanta informació...i quants records....què bunic!!!!però volia veure a la papallona i a l'estiu, que fa temps que no veig!!!!!!!

aaaahhhhhhhhh!!!!!ja tinc el MEU AMIC INVISIBLE....que fashion això no?????

apa gaudia del diaaaaaaa eeeeeeeee
JO SEGUEIXO SENT POBRE!!!!! i la SALUT no gaire eeeee!!!!!jijijijiji
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. des. 22, 2009 5:57 pm

Hola ninetes!!

Que modern això de l'amic invisible!! M'he quedat parada!! Vaya coses inventen!! jajaja! Quin és el tope pel regal???

Com va anar ahir? Aix... vaig pensar molt en valtres!!! A la pròxima espero poder venir!! Quan s'ha quedat? Dimecres??

Giss, Torsaeann, avui ja vacancetes? A disfrutar-les!

Tara, que tal ahir el ball?

Laiac, com et trobes? M'ha agradat llegir que t'has quedat avui fent bondat, ja que això de fer bondat no saps massa què és, eh!!! jajaaja!! Cuida't molt i descansa tant com necessitis!! Ja tens tot lo del fotograf? Que tal? Aix!!! Quines ganes de veure-ho!

Happi, ja has arribat a casona? Ara a fer vacances i a descansar, ja que un que em sé jo t'ha fet gruar molt aquests dies... ais ais ais!!!

Papallona, com estàs? Fa temps que no ens veiem!

Estiu, igualment! Quant de temps, eh!! Tot bé?

Elxa... sense paraules!!! Bua!!!! Que me n'alegro moltíssim!!!!!!!!!!

A totes, petonets!!!! Muas muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dt. des. 22, 2009 6:46 pm

Hola ninetes acabo d'arribar, quina tarda, dentista, ja per fi tinc la dent perfecteeeeeeeeeeeeeee! i despres a fer la neteja de cutis, tinc la cara com el culet d'un bebe!!!!!!!!!!!!!!!!!

El ball va anar be, va dir que el nen tenia ritme, ara a veure la segona classe el que ens ensenya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La veritat es que creia que li costari mes!!!!!!!!!!!

Ninetes vaig a menjar alguna coseta que tinc gana, parlem mes tard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Un pero enorme per totes, quedem dema o que???????????????????
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dt. des. 22, 2009 9:37 pm

siiiiiiiiiii quedada demà per veure l'àlbum de la Laia!!! jo m'apunto... ::bna//

Com esteu boniques? Jo molt contenta... per fi vacances!!! aix quina ilu... m'encanta el Nadal! però sobretot perquè no he d'anar a treballar! què bé s'està a caseta... calententa... mmmmm

Un petó guapis
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. des. 22, 2009 10:00 pm

Bueno ninetes! ja estic a casona.. el dia normal.. a la pelu.. i per la tarde he estat ha pediatria.. mareta per punxar als nens de 6 anys.. horroros!!!

a mi tmpc m'ha tocat res de res!!!!!...
aix ahir us vam trobar a faltar!!!!!

laiaccccc jo vull veure l'albulm... per la tarda haig d'anar a l'ics unes hores quan sorti t'he truco per vore on estas!!!

tara porto lo teu al bolsooooooooooooo

i.... ja tinc amiga invisibleeeeeee m'agrada molt aquest sistema jejej

un petunet a totes demà parlem!!!
xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x>
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dt. des. 22, 2009 10:27 pm

Papallona nena, ahir vam acabar tard i amb lo del ball, ja no et vaig dir res, i avui no hi he pensat, si ens veiem dema?????

Ninetes aixi com quedemmmmmmmmmmmmmmm!

Estiu nena deurieu fer fotos, no???????????????les volem veure!

Giss que morro de fiestaaaaaaaaaaaaaaaaa! yo tambien queiro!!!!!!!!!!!!!!!

A les altres besitos
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dt. des. 22, 2009 11:09 pm

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!

no tinc perdó.....tot el dia a casa, i realment des del migdia que no he agafat l'ordinador!!!!!!!!!ara em poso al dia i torno a putinejar fotos de la boda!!!!!!!

Nineteeeeeeeeeeeeeesssss com quedeeeeeeeeeeeeeem!!!!! a vere a vere...........realment hi ha un problem....per a què veieu l'àlbum, i si voleu el video (només ura 30 minutets) pos millor anar a casa meva no???????? o a casa d'algú...per no trajinar-ho tant!!!!!!!!
el problema és que avui al final no hem fet la compra gran, i demà l'hem de fer i fer un cafetó amb un amic......com us aniria kedar a casa cap allà les 7 o així????? o 7:15?????? o si voleu quedem més tard, i després nem a soapr al viena i deixo al nen a casa mumint!!!!!jijijijc

per cert.....si que ja tinc amiga invisible eeeeeeeeee..............i aixxxxxxxxxxxxxxxxx..........tinc mooooooooooooooooooolta SALUTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!

aix.....ara us envio mail per ocmentar-vos una cosa!!!!!

Patunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dc. des. 23, 2009 10:12 am

Hola guapis!!!

Què bé que senta aixecar-se quan una vol i no quan sona el despertador... jejejeje
Avui anirem de compres la mami, ma germana i jo i dinarem al xino. A la tarda no faig res, així que ja sabeu... a l'hora que digueu estic a casa teva, Laia... quines ganes de veure-ho tot!!! aix aix

Sabeu? ahir em van arribar els detallets del homes que vaig demanar diumenge!!! quina rapidesa!!! però és que avui també m'arriba el paquet amb els detallets de les dones!!!
Que guay! Estic contenta! ja us ho ensenyaré, és molt bonic! i gran! em pensava que seria més petit,, i la veritat és que fa goig.

Aix!!! demà nochebuena!!! a casa meva ve el papa-noel!!! xxsta:: a veure si em porta alguna coseta... jejeje

Elxa, nena, tu ya tienes el mejor regalo de todas las navidades no??? jo, que envidia!!! que guay! habeis pensado en algo?

Nenes, ens veurem totes avui? us vull donar una coseta que no us vaig poder donar el dilluns... ah! Happi! se me olvidó darte el bouquet!!! i a l'estiu ja t'he canviat les sabatilles! a veure si vens i te les dono.

Petonets i fins després

Muuuuuuuuuuuuuuack!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. des. 23, 2009 12:12 pm

Bon dia ninetes.....aixxxx fa una estoneta que m'he aixecat....i ja estic descansada del tot!!!!! que bien me siento!!!!
Ara a esperar a que s'aixequi el nen que està dormint...esk va de nit!!!!!

Elxa....com estaàs? rescuperada ja de l'emoció? que bien por ti!!!! avui possiblement passi per la oficina, ok?

Giss... jo tampoco pensé en pedirtelo...jejejeje no pasa nada de nada!!! a la pròxima me lo das y listo!

Laiac ... a quina horeta heu quedat??? esk en un principi no baixarè però depèn!!!!! ja em direu!!! com et trobes bonica??? perdona per np pensar en preguntar-ho, jopeta quin desastre!!!!!

Ninetes...vaig a fer cosetes a casona i desprès torno!!!! que torno a estar parada!!!! jeejejej. Porto una tristor a sobre!!!! jopeta, si esk el treball és salud!!!!

A totes les demès un petonàs enorme!!!!!! Us estimo molt!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dc. des. 23, 2009 1:22 pm

NINetesssssss!!!!

BOn dia!!!!!encara no havia passat a saludar?? es que me lio......us he deixat un regalitu al meu compte enrera!!!!

Doncs noies, jo tinc previst anar a comprar a REus cap allà a les 5 o així...així que possiblement a les 7/7:30 estigui a caseta!!!!us va bé???
happi...tranqui si no pots passar, un altre dia...a més, amb el hoffman que jo em vull fer....ja estaré feta una experta i les fotos seran més xules que a l'àlbum bo.....jijijijiji......!!!!

Avui ja em trobo millor...algo congestionada encara, però si no em poso les piles....demà haig de netejar tot el dia....que el dia de nadal tots a casaaaaaaa!!!!!alaaaaaaaaaaaa

Un patunet molt gros a totes precioses meves!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. des. 23, 2009 1:23 pm

ELXAAAAAAAA TARAAAAAAAAAAA

per cert........no he sapigut trobar de cap manera com es fa de poder adjuntar a una imatge una altra amb el photoshop....és a dir, una de fons i damunt a un cantó o així una altra.......per on es fa??????jijijijiji

PATUNEEEEEEEEEEEEEETSSSSS!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. des. 23, 2009 1:30 pm

Has de fer servir les capes, duplicala i borra la foto repe, despres enganxa-hi la foto que tu vulguis!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. des. 23, 2009 1:37 pm

aix aix aix que jo sóc lenta per aquestes coses.........a vere a vere...ara ho probo que aquñi a la feina el tinc de prova......jijijijijij!!!!

(no he fotut res en tot el matí)
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. des. 23, 2009 1:42 pm

no me'n surtooooooooooooo

com haig d'enganxar la que jo vull??????????perque haig de borrar la repe?????????
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. des. 23, 2009 1:56 pm

Nena jo casi, casi que tampoc, l'has d'enganxar a sobre de l'altra, nena es que el meu ordenador, l'estan formatejant i en aquest no el tinc instalat, despres t'ho explico!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. des. 23, 2009 2:28 pm

NINETEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!

Avui se'm fa etern!!!!!!!!! 15 minuts i plegoooooo fins el 4 de Geneeeeeeeerrrrr!!!!!!Iupiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

Crec que aquesta tarda al final cap a les 19 ja estaré a casa....així que ja sabeu.......això si, no faig fora al nen que s'enfadarà.......!!!!!!!!!estarà pulolant per allí!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEETSSSSS!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dc. des. 23, 2009 2:52 pm

hola ninetes!!

com va el dia? algunes ja de vacances, altres comencen avui... mmmm... això fa olor de Nadal!!! BBBnadal:-)

Laiac, estàs feta tota una experta del photoshop! Ja me n'ensenyaras... jejeje!! Com et trobes? Aquesta tarda ja faré cap!

Giss, avui dia de compres? Compreu molt i no gasteu gaire, jajajaja! Que guai que ja tinguis el detallets! Que ràpid ha anat!

Happi, ànims dona! Segur que aviat sortirà algo!

Elxa, que tal la celebració?

Torsaeann, on t'has posat?

Tara, Estiu, Papallona, petonets a totes!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dc. des. 23, 2009 4:36 pm

Hola guapis!!! ja he arribat!
Hem anat a Valls, de compres... ja que ma germana viu allí. Ja tinc tots els reis... i part de l'amic invisible! jejeje
La setmana que ve a Madrid també compraré alguna coseta... aniré a Primark així que algo caurà segur!
Hem dinat al xino, al bufet loft del polígon... bufff estic plenísima! m'en vaig un ratet al sofà i cap a allà les 19h aniré cap a casa la Laia.

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dc. des. 23, 2009 5:15 pm

Si que teniu adelantat algunes lo de l'amic invisible! Jo encara no he pogut sortir a mirar res!

Giss, la setmana que ve a Madrid? Que vas a passar el Cap d'Any allí?

I la resta, que fareu per rebre l'entrada del 2010?? ::010::

Crec que aquest any, després de les campanades, enlloc de dir "Bon any!"... em sortirà: "Aquest any em casoooooooooo!!!" jajajaja!! Que tenim el 2010 aquí. eh!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants