BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dl. des. 21, 2009 9:41 pm

jajajaj buniketa ho acabo de veure.. es telepatia nadalenca xx:-D
Si si estaría be repartit pel foro de les lleidatanes!!! jejejejej que bunic es sommiar...
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dl. des. 21, 2009 9:56 pm

mireu que trobat tfanejant una mica per internet... hi ha cosetes interessants, no son els tipics regals, aquest any no que ja tinc casi tots els regalets comprats pero per una altra ocasió no ho descarto... feu-li un cop d'ull a aquesta web:

http://www.muchomasqueunregalo.es/index ... view&id=75
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 21, 2009 10:57 pm

síiiiiiiiiiiiii, ja la conec... està molt bé...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. des. 21, 2009 11:06 pm

Ei Noies!! Tot i que la buniketa i la nuvolet ja ho saben, ho he de dir aquí, com a linia de FORO LLEIDATÀ!!!
Que ja és oficial (SI L'ESGLESIA té la DATA) ens casem el 30 d'ABRIL de 2011!!! Ja tenim fetes la paga i senyal del restaurant, fotograf i video!!
Quan ho tinguem TOT (és a dir el SI del mosèn de Mollerussa) OS direm TOT!!! Que ja hi ha unes ganesssssssss!!!

Molta sort demà, que tot i que la SORT ja l'hem tingut i l'ha tenim (que almenys per mi ja es important casar-se amb la persona a qui estimo!) uns dinerets van bé!
Personalment m'agrada una frase que diu la meva mare (que poc a poc la faré meva): el diners ajuden però no fan la felicitat.

Sort demà!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dt. des. 22, 2009 2:53 pm

nenes ja os puc dir que no soc rica, pero això sii tinc una salut jejejejej....
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dt. des. 22, 2009 3:03 pm

NUVOLET ha escrit:nenes ja os puc dir que no soc rica, pero això sii tinc una salut jejejejej....

juas juas juas... així com jo, que només portava dos dècims, i ahir ens vam adonar que déu n'hi do amb els numerets: 63636 i 84868. Ja deia jo que si tocava seria realment una qüestió de sort!!!!!

Per cert, com a anècdota... l'administració de Madrid on ha tocat la grossa és al carrer Bravo Murillo... bé, doncs el carrer Lleida és al costat, i és on són el fotògrafs que anirem a visitar.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dt. des. 22, 2009 4:00 pm

Es allí el marco rojo?? pues hi he passat!!! pero no em vaig fixar amb la botiga, doncs tinc uns amics que viuen allí aprop i sempre hi passem i ademés ens fa gracia ja perque diem mira lleida... que casualitats, bueno buniketa ja ens contaràs que tal el marcorojo jjejeej

a les demes que tal os ha tocat algo????
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dt. des. 22, 2009 11:17 pm

a mi m'ha tocat.... molta salut com cada any!! jajaja!! només portava un número de l'hospi i després un parell de participacions... no sóc massa de loteries perquè passo de pagar més impostos indirectes i directes a l'Estat, ja ens "sablen" prou per tot arreu! Buniketa quan vas a Madrid?? si tens més dubtes demana eeh? ja ens contaràs l'experiència!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 23, 2009 9:54 am

Hola noies!

Doncs jo continuo tan pobra com abans, però només en diners... jjeje

Marxem a Madrid el 8 de gener i tornem el 9 de gener. És una "visita relámpago". Segurament anirem a l'estudi durant el mateix matí, i així ens quedaria toooota la tarda i la nit del dia 8 per passejar per Madrid. Segurament descartarem el Prado per aquesta visita, els dos hi hem estat, així que passejarem per la ciutat i potser anem a veure aquell temple egipci que ens vas comentar... ja veurem, potser haurem d'improvisar una mica.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: arbecub » dc. des. 23, 2009 10:10 am

Buniketa!!!!

si no recordo malament nosaltres vam anar a vere els dos mossens, primer el del meu marit i despres el meu.al mossen del meu marit li va tenir que fer una copia del certificat de naixement i despres a lajuntament del seu poble li va tenir que ferli una copia de la partida de naixement.
i al meu li vam portar tot lo del meu home mes el meu de lajuntament, (xq el de lesglesia ja el te ell) i ell va tramitar tots els papers. Despres kuan els va tenir tots preparats ens va trucar i els vam anar a firmar amb dos testimonis q n tenien res a veure amb la boda.
i em sembla que no me deixat res.

Gemmaijordi, que ets de Mollerussa???
jo ara estik vivint a mollerussa en un pis de lloguer fins que ens donguin la casa d'Arbeca.

A nosaltres tampoc n ens va tok res de res!!!!!

per si n entro: BON NADAL A TOTES!!!!!

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: cadui » dc. des. 23, 2009 10:30 am

hola, Arbecub gràcies per la informació... jo m'he estat assabentant i tindré una mica més de lio perquè ens casem en una província diferent, però vaja que és el mateix que tu dius demanar partides de naixement a l'ajuntament o al registre civil i partides de bateig a les esglésies on ho van fer els pares i portar-ho tot a l'església on ens casem, quan estiguin els papers llestos haurem d'anar amb dos testimonis que ens coneguin i que certifiquin que ens volem i que no ens casem per interès jeje! al menys així ens ho va explicar el mossèn de Santa Maria del Mar. Molt Bon Nadal per tu també guapa!!! ::010::

Buniketa abrigueu-se que la família de Madrid ja m'han dit que fot un fred que pela per allà!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 23, 2009 10:44 am

Bueno, suposo que poc o molt, ens anirem connectant, no? Vull dir que alguna cosa ens direm abans que marxi... pensa que fins l'any que ve res! jejejeje

També he d'anar a BCN aquests dies. Anem a visitar uns amics i també he d'anar a la Universitat a buscar un Certificat. Diuen que no es responsabilitzen si es perd, així que prefereixo anar-hi jo en persona. A més, d'aquesta manera anirem també a fer alguns encàrrecs: vull anar a mirar papereries i al Cromàtica un altre cop... ja veurem, depén de si tenim o no tenim calerets...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dc. des. 23, 2009 11:10 am

nosaltres anirem a Lleida del 30 al 4 i després tornem el 6 a passar el dia... després de 3 nadals passant-los aquí, aquest any tenim festa a la feina tots dos i podem passar cap d'any i reis amb la família!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dc. des. 23, 2009 11:28 am

Com que no crec que em conecti fins dissabte:Bon Nadal a totes!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 23, 2009 1:54 pm

carlina ha escrit:Com que no crec que em conecti fins dissabte:Bon Nadal a totes!

BBBnadal:-) i ::010:: a tu també, guapíssima!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 23, 2009 2:00 pm

cadui ha escrit:nosaltres anirem a Lleida del 30 al 4 i després tornem el 6 a passar el dia... després de 3 nadals passant-los aquí, aquest any tenim festa a la feina tots dos i podem passar cap d'any i reis amb la família!

Hola Cadui!
Saps que em vas comentar algo de lo de Cap d'Any? Bueno, doncs ja sé alguns preus...

Antic: 10€ anticipada i 15€ a guixeta. Entra cotilló, ressopó (si hi arribeu) i una consumició.

Cotton Club: 20€ anticipada i 30€ a guixeta. 2 consumicions.

Larida: entre 25 i 30€. No sé què hi entra i què no...

River: em penso que serà un entremig entre Antic i Larida, sol ser així.

Pachá: encara no en tinc ni idea... però els altres anys, el preu era com l'Antic i s'hi estava força bé.

Nosaltres encara no ens hem decidit. La majoria dels amics tenen altres plans... o marxen de Lleida o el passen de tranquis a casa. Ja veurem... Si tu saps alguna cosa, em comentes, ok?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dc. des. 23, 2009 8:42 pm

NOIES en tot lo dia m'he pogut conectar vaig de bolit, aquesta tarda he sortit a comprar el ultims regalets de nadal, i dema que tinc vacances ja ho acabaré de comprar tot!!! Ara marxo a sopar amb unes amigues!!!
demà os llegeixo amb més calma!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. des. 23, 2009 10:21 pm

Hola Noies!!!
nosaltres també ens hem quedat amb la mateixa riquesa que teniem abans de la loteria!!! Però tenim molt AMOR i ja ho diu la frase afortunat en el joc desafortunat en l'amor (Doncs nosaltres al revés!!!).

Arbecub SI que sóc de Mollerussa (de tota la vida que es diu) però ara per qüestions professionals estic a Osca, tot i això baixo tots els cap de setmana que puc, avui ja hi sóc i hem quedo totes les vacances de nadal, excepte els dies de guàrdia que aniré i tornaré, apeteix passar les festes a casa i amb la gent que estimo!

VInga noies que ja està aquí el Nadal!

BBBnadal:-) xxsta::
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. des. 24, 2009 10:11 am

NUVOLET ha escrit:NOIES en tot lo dia m'he pogut conectar vaig de bolit, aquesta tarda he sortit a comprar el ultims regalets de nadal, i dema que tinc vacances ja ho acabaré de comprar tot!!! Ara marxo a sopar amb unes amigues!!!
demà os llegeixo amb més calma!!!

Neniiiiiiiiiii tins missatge privat!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: cadui » dj. des. 24, 2009 10:55 am

buniketa ha escrit:
cadui ha escrit:nosaltres anirem a Lleida del 30 al 4 i després tornem el 6 a passar el dia... després de 3 nadals passant-los aquí, aquest any tenim festa a la feina tots dos i podem passar cap d'any i reis amb la família!

Hola Cadui!
Saps que em vas comentar algo de lo de Cap d'Any? Bueno, doncs ja sé alguns preus...
Antic: 10€ anticipada i 15€ a guixeta. Entra cotilló, ressopó (si hi arribeu) i una consumició.
Cotton Club: 20€ anticipada i 30€ a guixeta. 2 consumicions.
Larida: entre 25 i 30€. No sé què hi entra i què no...
River: em penso que serà un entremig entre Antic i Larida, sol ser així.
Pachá: encara no en tinc ni idea... però els altres anys, el preu era com l'Antic i s'hi estava força bé.
Nosaltres encara no ens hem decidit. La majoria dels amics tenen altres plans... o marxen de Lleida o el passen de tranquis a casa. Ja veurem... Si tu saps alguna cosa, em comentes, ok?

hola buniketa! doncs la veritat és que encara no sabem què farem!! uns amics van a la Fonda (uns 45€) i uns altres al Larida, i la veritat és que no ens motiva cap dels dos!!! això de pagar un dineral per estar en mig metre quadrat tota la nit, fer rius de gent per anar a la barra o al lavabo i no poder beure perquè després haurem d'agafar el cotxe... no ens fa cap gràcia, ens acostumat a sortir per Barcelona, poder veure el que vulguis i després agafar metro fins a casa, a més ens estan fent unes proposicions molt animades els amics d'aquí d'anar de catxondeo tota la nit a uns quants bars molt originals on no es paga entrada, sols el que consumeixis i per ser cap d'any fan preus reduïts -aquí si que saben!-, així que potser ens quedem cap d'any a Barna i després anem el dia 1 cap a Lleida per estar fins Reis amb la família. I vosaltres què fareu??

Nenes que ara ja si tenim el Nadal a sobre!! passeu una molt bona Noche Buena!!! BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant