"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. des. 23, 2009 5:23 pm

Ais... ninetes... m'estic plantejant si baixar o no aquesta tarda... buf buf! Tinc molta tos!!

Últimament tinc de tot! Vaig començar amb afonia, despres em va sortir un acostipat que encara arrossego... i ara no paro de tossir!! Quina nit he passat!!

Vaig a veure si trobo caramels per la gola... buf buf!

Ahir pel matí, al cole em va agafar un atac de tos i no podia parar!! Fins i tot em sortien les llàgrimes de la tos que tenia!! I una nena se'm va quedar mirant i va dir "senyoreta... t'estas posant molt vermella!"... jajajaja!! Quan hi penso!! jajaja!! Ara ric, però vaig haver de sortir de la classe... buf buf!

Quin rollo us he posat, no??

Ara si, vaig a veure si trobo caramels per casa.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dc. des. 23, 2009 10:12 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!! que mañana es noche buena y pasado es Navidad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! saca la bota Maria que me voy a emborrachar!!!!!!!!!!!!!!
ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wikiwiki::-)

M'ha agradat veure-us aquesta tarda...

Laia, les fotos xulíssimes! i el video preciós... que guapa estaves! m'ha agradat molt veure't.

Un petó boniques, i fins demà!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. des. 23, 2009 11:09 pm

Ninetes....com anat aquesta tarda? m'ha sapigut greu no baixar. Com anat aixo?? pel que veig i explica la Giss perfecte!!! que guaiiii!!!!!... per cert!!!1 algu vol quedar demà a la tarda per allà a les 16:00h o així a fer un café??????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dc. des. 23, 2009 11:23 pm

Bones!!

Laiac, nineta! M'ha agradat molt!!! Que guapos sortiu!!!

He de confessar que veient les fotos, i sobretot el video... se m'ha posat la pell de gallina!! Buf... quins records!!! Vas tenir una boda molt bonica nineta!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. des. 23, 2009 11:28 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....com anat aquesta tarda? m'ha sapigut greu no baixar. Com anat aixo?? pel que veig i explica la Giss perfecte!!! que guaiiii!!!!!... per cert!!!1 algu vol quedar demà a la tarda per allà a les 16:00h o així a fer un café??????

Jo demà no podré. Hauré de preparar-me la maleta i tal... buf!! I aniré a mimi molt aviat, perquè m'hauré de llevar a les 4!!! Quina mandra!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dj. des. 24, 2009 8:36 am

Hola boniques!

Avui m'aixeco aviat perquè he de baixar a Tarragona a fer uns encàrrecs... i a les 12h tinc pelu.
Nenes que avui es nochebuena!!!!! y mañana Navidad!!! xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD

BBBnadal:-)

Happi yo si puedo ya te llamaré ok?

Petonets i fins després
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dj. des. 24, 2009 8:36 am

aix! mi marcador!!! 7 meses!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dj. des. 24, 2009 10:54 am

Hola guapissimes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

L'album xulissim i el video, els pels de punta i les llagrimes.... super emocionant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NEnes ja encara he de fer alguna compra per aquets dies, aigua, i alguna coseta mes, i a sobre el nen el tinc de festa, quin morro!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Parlem mes tard, que he de fer uns planols, ni avui em deixen tranquila!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. des. 24, 2009 12:29 pm

NINETESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!
EN EL PORTAL DE BELEN HAY UN HOMBRE HACIENDO BOTAS, SE LE ESCAPADO LA AGUJA Y SE HA PINCHAOOOOO LAS..................PELOTAS!!! ANDE ANDE ANDE LA MARIMORENA...ANDE ANDE ANDE QUE LA NOCHE ES BUENA....

ESTA NOCHE ES NOCHE BUENA Y MÑN NAVIDAD SACA PERICO LA BOTA QUE NOS VAMOS A EMBORRACHARRRR!!!! ANDE ANDE ANDE....LA MARIMORENA...ANDE ANDE ANDE QUE LA NOCHE ES BUENA!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. des. 24, 2009 12:32 pm

Aix ninetes no veas que ritmo llevo yo hoy!!!! jajajajajajaaj....m'estic preparant per a la nit!!!!! encara que estic una miqueta així....pq esk feia molts i molts anys que no passavem el Nadal aqui i marxavem al poble amb tota la family, i es clar, enguany ens quedem aqui pel petit Arnau....pero también són unes festes molt especials aquestes!!!!!

Ja entenc que aquesta tarda no podeu...esk jo también dic de quedar quan la gent tenim més feina!!! jajajajaja. La setmana que ve...sens falta ehhhh!!!!! Us estimo moltissim ninetessssss i que us desitjo el millor per aquestes festes a vosaltres i a tota la vostra familia!!! molta salut i pau!!!

Petonetsssssss!!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dj. des. 24, 2009 12:45 pm

Ninetes ja tinc les sabatessssssssssssssssssssssssssss

Ara us passo una foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi nena quina marxa que portes!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 24, 2009 1:19 pm

Quina marxa que hi ha avui pel foro!!
Ande ande ande! La marimorena!!! jajajaja!!

Us he passat a saludar un momentet!! Avui vaig una mica atavalada... buf buf!! Quin munt de coses a fer i tant poc temps per fer-les!!

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)

xx:-D xx:-DD xx:-D xx:-DD xx:-D xx:-DD xx:-D xx:-DD xx:-D xx:-DD
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dj. des. 24, 2009 2:06 pm

Hola guapis!!! ja he anat a la pelu... me han dejado divina de la muerteeeeeeeeeeeeeee jajajaja
Es que he d'estar guapa per les meves fotos de Nadal com cada any... jejeje

Ninetes...

Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: torsaeann » dj. des. 24, 2009 2:26 pm

HOLA NINETES MEVES¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

DEMÀ ÉS NADAL I LA NINETA FA 25 ANYETS..........

Que em regalarè el meu ninot.....aix aix QUINS NERVIS¡¡¡¡¡¡¡

Bueno ninetes espero que estigueu aquesta nit amb la family i demà també¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

us estimoooooo moooolt i bon nadal¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

BBBnadal:-) BBBnadal:-) -:.-:.__0.0_ BBBnadal:-) -:.-:.__0.0_ BBBnadal:-) neu:-D BBBnadal:-) neu:-) BBBnadal:-) neujor:-) BBBnadal:-) -:.-:.__0.0_ BBBnadal:-) neukiss-) BBBnadal:-) xx:-DD BBBnadal:-) neu:-D BBBnadal:-) neujor:-) BBBnadal:-) xxsta:: BBBnadal:-) xx0.0x> BBBnadal:-) -:.-:.__0.0_ BBBnadal:-) neukiss-) BBBnadal:-) neu:-D BBBnadal:-)
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dj. des. 24, 2009 6:13 pm

xxcool neukiss-) xxsta:: neu:-D xxkiss:: neu:-) xx:-( neujor:-) xxo.0.o neukiss-) xx:-D neu:-D xx:-DD neu:-) xx0.0x> neujor:-)

Ninetes... Volia dir-vos a totes que passeu una nochebuena en familia i un molt Bon Nadal,
Aquest Nadal es especial per a totes... com bé ha dit la Laia és l'últim any de solteres i el primer de casada per ella... i es especial perquè ens tenim les unes a les altres.
Necessitava dir-vos que sóc molt feliç d'haver-vos conegut... d'haver entrat un dia en aquest foro i haver-me decidit anar a una quedada de tarragonines 2010 al Viena de les Gavarres.
Gràcies per ser com sou i per estar al meu costat. Gràcies per compartir tots aquests moments màgics que mai oblidarem... que sempre tindrem en els nostres records i en les nostres fotografies.
Us estimo molt i el dia de la meva boda necessito veure-us allí sentades, perquè si no ho fóssiu, em faltaria alguna cosa... el meu dia no seria complert... Estic molt feliç de saber que estareu allí compartint cada moment amb mi.

Passeu una Bona nit, un Bon Nadal i penseu que en no res tenim el 2010 aquí... i que començant per la tara, començarem totes a cumplir el nostre somni... casar-nos.
Un petó molt gran per les meves 8 ninetes... perquè ara sí que som les que haviem de ser.

Us estimo moltissim (aix... encara ploraré!)

Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dj. des. 24, 2009 6:26 pm

Aixxxxxxxxxxxxxxxxxxx .........ninetaaaaaaaa!!!!!! que m'emocionare!!!!!!!!!!jijijijij

tinc tantes ganes d'estar amb vosaltres aquest 2010!!!! sou genials, i sobretot gràcies per tot, i per HAVER ENTRAT AL FORO!!!!!! sense vosaltres, res és, ni hagués estat igual!!!!!!

BON NADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!

PATUNETS PRECIOSES!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dj. des. 24, 2009 6:29 pm

NIneteeeeeeeeeeeeeeeeesssssss!!!!!

buf buf....cap més any.....ja sabeu ho nerviosa que sóc...doncs ara es pot que del dinar que ha estat mitja hora, que no m'assec desde les 10 del matí.,....estic morta...........venga dale al moxo i la mopa...i ara preparant les copes.....i passant l'aspiradoraaaaaaa.............i ENCARA HAIG DE PLANXAR LES ESTOVALLES!!!!!!!!jijijijijijij
i empulainarme una mica.............digo................

em sap greu perque en tot el dia no puc ni felicitar a la gent ni contestar missatges ni trucar....vaig de cul eeeeeeeee!!!!!!!!!!!

Bueno precioses..........què us haig de dir..........que us estimo molt, i que bé.....que aquesta nit comença la màgia del NADAL.......avui ensenyarem l'àlbum, i el video a sogres i papas....a veure què diuen!!!!!!

MOLTS MOLTS MOLTS PETONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 24, 2009 6:41 pm

Hola boniques!!

Giss, quines paraules més boniques, nena!! Dites amb el cor!!

Nenes, suposo que no podré entrar més per aquí fins diumenge, que serà quan arribi. Que passeu totes una bona nochebuena, un Bon Nadal i un Bon Sant Esteve!!!!!!!!

Gaudiu molt d'aquests dies tan especials i plens de màgia, junt amb la vostra família.

Sigueu molt bones i que el Tió us cagui moltes moltes coses!

Un petonet enorme per a totes!!!!

Us estimo molt!!!! Muas! Muas! Muas!!!!!!!!!

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dj. des. 24, 2009 8:00 pm

Ninetes meves que dir......no tinc paraules.......QUE US ESTIMOOOOOO MOLT I QUE PASSEU UN MOLT BON NADAL...

SOU LES MILLORS¡¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡¡¡¡

Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dv. des. 25, 2009 10:49 am

TORSAEANN!!!!!!!!!!!!!!!!
MOLTES FELCIITATS BONICA!!!

Avui és un dia molt especial... és Nadal... i és el teu aniversari!!! Felicitats Nineta! Espero que et regalin moltes cosetes. wikiwiki::-)
T'estimo molt!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Giss

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants