"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dv. des. 25, 2009 10:57 am

NINETES!!!!

Avui si que si!!! És Nadal!!!
BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)

Com va anar la nochebuena? Jo m'ho vaig passar molt bé i em van regalar moltes cosetes:

- Les aliances per la boda
- Diners per comprar-me la roba interior de la boda (que aniré dilluns a emperatriz)
- Un pijama
- Un jersei
- Un vestit per la boda de l'Helena
- Una capsa molt bonica plena de regalets (:p) jejeje el que jo volia! A la capsa hi havia: bombons, un pen drive, un pack de colònia i gel del yves rocher i el vestit
- Un àlbum de fotos amb la portada de pell de jirafa (del zara home) super chulo!
- Una tira gran que es un negatiu de fotos per posar fotos

Què us sembla? m'he portat bé no? jejeje

Bueno, i conjuntament ens han portat una càmara de fotos de professional... jejeje

Espero que a vosaltres també us hagin portat moltes cosetes... i sinó a esperar al reis mags!

Que passeu molt bon dia de Nadal.

Us estimo!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. des. 25, 2009 11:38 am

BON DIA NINETES¡¡¡¡¡¡
GRÀCIES¡¡¡¡¡¡¡

A totes les meves ninetes gràcies per penssar amb mi per el meu aniversari...sou les millors.....

US ESTIMOOOOOOO¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. des. 25, 2009 11:39 am

Giss ha escrit:NINETES!!!!

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)

Com va anar la nochebuena? Jo m'ho vaig passar molt bé i em van regalar moltes cosetes:

- Diners per comprar-me la roba interior de la boda (que aniré dilluns a emperatriz)
- Un pijama
- Un jersei
- Una capsa molt bonica plena de regalets (:p) jejeje el que jo volia! A la capsa hi havia: bombons, un pen drive, un pack de colònia i gel del yves rocher i el vestit
- Un àlbum de fotos amb la portada de pell de jirafa (del zara home) super chulo!

Bueno, i conjuntament ens han portat una càmara de fotos de professional... jejeje

Espero que a vosaltres també us hagin portat moltes cosetes... i sinó a esperar al reis mags!

Us estimo!

Giss...quines cosetes mes guays de regals no?
QUina ilu no? jajajjajajajajaja
Jo espero avui tenir molts regals¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dv. des. 25, 2009 1:58 pm

Ninetes entro un moment per desitjar-vos

BBBnadal:-) BON NADAL BBBnadal:-)

xxcool xxcool xxcool xxcool xxcool xxcool xxcool xxcool xxcool xxcool xxcool xxcool

Us estimooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Torsaeann felicitats<!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dv. des. 25, 2009 11:18 pm

Hola ninetes meves¡¡¡¡¡¡

Us escric del sofà de casa meva....ja que el regal del meu aniversari a sigut un .....PORTATIL¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

La veritat es que quan he vist el regal he pensa't el mato per la pasta...però resulta que el govern fa unes ajudes de financiar l'ordinador nou sense interesos i sense gastos d'opertura de res ...o sigui que tinc portatil¡¡¡¡¡¡¡¡

Bueno petites....moltes gràcies totes per trucar-me, felicitar-me i tot.....la veritat es que soc molt feliç amb vosaltres i que us estimooooo molt ninetes¡¡¡¡¡¡

Molts petons....... GRÀCIES PER TOT¡¡¡¡¡¡¡

BBBnadal:-)
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dv. des. 25, 2009 11:31 pm

IUJUUUUUUUUUUUUUUU IUPIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!! JA TENS PORTÂTIL!!!!!!!!!ja veuràs que això és un vici!!!!!!!!!!!!
espero que hagi anat bé el dia NINETA!!!!!!!!!!!!!

Nineteeeeeeeeeees............fa no res que m'he assegut al sofà..........buffffffff aixo de fer coses a casa.....m'agradat que estiguessin tots a casa però.......ahir vaig estar TOT, TOT el dia netejant...........m'hi vaig posar a les 10 del matí i al vespre encara estava en ello!!!!!! avui mun tieta no em parava de dir que jo sola no podria amb aquesta casa, que m'hauria d'agafar a algú..................vaja, en resum....que em fa mal tot i estic feta pols............

LA resta....bé.............jo no tinc ni tió ni papa noel .....nosaltres sempre hem fet reis, que són els regals forts, i quan feiem tió eren xuxes, xocolatines.....però com que ara els nens el caguen el dia 24 amb l'altra familia pos el dia de Nadal ja no res..................però vaja.............sort perque pensar en tants regals...........quin estrés!!!!!

i apaaaaaaaaaa, demà sant esteve una alta comilonaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

NINETEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS espero que hàgiu passat un BBBnadal:-) wikiwiki::-) neu:-D

US ESTIMO MOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dv. des. 25, 2009 11:41 pm

Giss ha escrit:NINETES!!!!

- Un pijama
- Un jersei

Us estimo!

GISSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!! alaaaaaaaaaaaaa quants regals!!!!!!!!!!!! i després també tens reis????????????

que fuerteeeeeeeee me parto amb la caixa...........mission cumplida no????? que guai!!!!

i el VESTIT????????????? però que totes tindreu vestit nou????????
ens has d'ensenyar una foto eeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

quins regals més xulos!!!!!!

PATUNETS!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » ds. des. 26, 2009 10:58 am

Ninetes meves!!! Feliç Sant Esteve!!! wikiwiki::-)
Bueno, demà la cosa ja es normalitza... fins el 31 que jo estaré a Madrid... que guay!!! jejeje...

Com està anant? algunes no dieu res... de festival total o què?
Aix tinc ganes de veure-us! a veure si us va bé quedar dimarts.

Torsaeann! que guay nena! un portatil! tu ja t'ho oloraves eh? jejeje

Bueno nenes, un petonet molt fort a totes i que acabeu de passar les festes amb molta salut i molta alegria!

xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » ds. des. 26, 2009 11:50 am

Hola ninetes!!!!!!!!!!!!!!1

Que tal??????????????????Jo ara a ficar-me a la cuina, avui tinc marabunta, i he de començar a preparar cosetes, encara que ahir ja vam avançar la feina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes veig que el tio s'ha portat be amb algunes, les altres no haurem estat bones del tot!!!!!!!!!!!!!

Ninetes vaig a parar la taula i a començar a preparar cosetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cuan ens veiem???????????????????
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » ds. des. 26, 2009 4:54 pm

FELIÇ SANT ESTEVE¡¡¡¡¡¡¡¡¡

US ETIMOOOOO NINETES¡¡¡¡¡¡¡

QUAN ENS VEIEM?
SOPEM EL DIMARTS JUNTES?

UN PETO.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Papallona* » ds. des. 26, 2009 6:39 pm

Ninetes!!!!!
que tl esteu?¿?¿?¿?

Anna wapi!! que ta l'anniversariiii FELICITATAS! q per aki no t'ho havia dit amore!!!!!!

jo también he sigut bona jejej ja us explicaré bueno... un petonas a totes!!!!!!!!!!

BBBnadal:-)
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » ds. des. 26, 2009 7:09 pm

Ninetes on pareu?
Jo estic a casa queara vindrà la meva amiga d'asturias que marxa demà i així ja ens despedim.

Un petonet a totes¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. des. 26, 2009 9:55 pm

Ninetes....que tal esteu??? jo al sofa de casona ben calenteta i descansant!!!! aix quins dies mareta....

El dijous a la nit vam estar a cseta dels meus papes i desprès vam sortir i res...fins a les 5 de la matinada...feia temps que jo no feia això!!!!
Ahir dia de Nadal vam estar dinant a caseta dels sogres i després vam anar a casa meva per veure a l'Arnau i desprès vam anar al cine aqui a Valls....seguidament cap a caseta i a les 11 ja estava fregida al llit...jejejej
I avui hem anat a casa ma germana i al sortir m'he trobat a la Elxa i al xic....jejejejej

Giss...supongo que después de lo que has recibido no tienes reyes, no???? pq sinó...mareta meva!!! Nosaltres fem els reis..que són d'aqui!!! jajajajajajaja i res...la veritat esk no se que rebre!!!!! jijijijijiji

Torsaeann...anda que no...un portàtil....que és això de les ajudes del govern??? si ho arribo a saber jo....ja m'ho explicaràs!!!!!! petonets!!!

Tara....això ja mismo s'aproxima...porto uns dies pensant en tu....a veure com deus estar...jejejej

Per cert, la propera setmana el nen va de tarda....si voleu pujar un dia a berenar...que la Giss sempre hem diu que a veure quan us invito aqui...i per molt que ho dic...mai pujeu.....així que ja em direu alguna coseta!!!!!

A totes les demés-....que acabi de probar i un petonás enorme!!!

Nur...com va per la Coruña????
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dg. des. 27, 2009 12:13 pm

Bon dia nenes!!! com esteu??? ja se us ha passat la resaca d'aquests tres dies? jejeje
Ahir es va quedar a dormir la meva neboda. Vam fer sessió de cine: Mulan + El jorobado de Notre Dame (que no la había vist mai!).
Vam marxar a dormir a la 1 i no ens hem despertat fins fa una estona!
Ara vindran a dinar els papis i mon germà i ma cunyada i a la tarda anirem al cine... El nois veuran Avatar i nosaltres Lluvia de albóndigas, que m'han dit que és molt xula!

Demà espero que no plogui o al menys no plogui gaire, pq ma mare diu que sinó no anirem a Barcelona! i jo em moru de ganes d'anar-hi i comprar-me la roba interior i les sabates!

Dimarts ens veiem no? Sopem al Viena? Ja direu...

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dg. des. 27, 2009 12:26 pm

Hola ninetes!!

Com han anat aquestes festes?? Pel que he vist molt bé, oi? Quants regalets!!! Si que us heu portat bé aquest any, jejej!!! Giss, deu ni do, eh!!!!! Ja pots estar contenta!!! I Torsaeann, com va anar el cumple?? Quin peazo regalet, eh!!!!

Jo res de moment, no tinc cap regalet... això és que m'he portat molt malament!! jajajaa!! Nosaltres som molt de tradicions d'aquí. El Pare Noel no passa per casa nostra, no té la nostra direcció, jajaja!!! Pel dia de Nadal fem cagar el tió (4 caramels i 4 bombons... alguna que altra sorpreseta... i riure una estona cantant la cançoneta... jajajaja!) I els regalls bons no arriben fins a Reis. I res, com que aquest any hem anat a Galícia, i allí no es fa això del Tió... pos res! No hi ha hagut res. La veritat es que ha estat un Nadal "soso" sense Tió. Un Nadal raro... Jo sóc com la canalla... m'agrada fer cagar el Tió!!!!! "El dia de Nadal, posarem el porc en sal, la gallina a la pastera, el pollí a dalt del pi... la la la la la!!!" jijijiji!

Ais... quines ganes que tenia d'arribar... com a casa a cap lloc!! I tenia molt mono de foro però allà ma tieta no té internet... buf... i us he trobat a faltar moltíssim!!!

Però ja està! Ja estic aquí de nou!!

Bé... ara aniré a desfer la maleta, que no vaig arribar a casa fins a les 3 de la nit!! I estava cansadissima, i he dormit fins ara!!!!! z... z... z...!!!! jejjee!!!

Un petonet!! Entro més tard!! Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dg. des. 27, 2009 1:07 pm

Nineteeeeeeeeeeeeeesssssss!!!!
BON DIAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! tot torna a la normalitat...........tinc unes ganes d'avui NO FOTRE RES (en perdó) necessito descansar i avui..em penso estar tot el dia al sofà!!!!!a més estic sola fins tard!!!!!!

però mare meva.......QUAN MENJAR!!!!!!!!! i quants regals GISS!!!!!!!!! jo noooooooooooooo, com diuen nosaltres també fem ho fort per reis.......jijijij ja us enviaré una foto de com està el balcó de casa muns pares la nit de reis....que amb 5 nebots i 8 grans........els nens quan obren la persiana els hi agafa un infart de tant regals!!!!!!!!!ara res de res.........el tió m'ha portat un mal d'esquena i tendinitis al braç crec.................jijijijijijijiji

que fort que fort ja ha passat nadal i st,esteve!!!!!!!!!!!!!!

NINETEEEEEEEEESSSSSSSSS espero que amb més regals o menys, tots hagueu passat un BON NADAL i ST.ESTEVE i cara ja anem cap a..... ::010:: ...................!!!!!!!!!!!!!!!!

Patunets precioses!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dg. des. 27, 2009 1:24 pm

Bon dia boniques...

Vaig a dinar a casa la mami ja que avui és l'aniversari del meu papi.
Un petonet molt gran i us estimo molt¡¡¡¡¡¡

Nur, benvinguda¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. des. 27, 2009 4:00 pm

Bones ninetes!!!! com va aquest diumenge???? bé...jo no se ja ni quin dia som...jjejejejej...Avui ens hem quedat a casona i he netejat una miqueta...i ara al sofa...i per variar....avui estem de "morrus"....bé...des de ahir a la nit.... però no res...és el que toca....

Veig que totes avui teniu plans, no? demà dilluns....alguna treballa??? si no teniu res a fer...jo estarè a casona i si voleu pujar a berenar o prendre una café....m'ho dieu, ok???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dg. des. 27, 2009 6:54 pm

Hola boniques!!!
Avui totes a casona no? Doncs jo avui he tingut convidats, acaben de marxar ara... al final no anem al cine pq no hi ha cap per nens a aquestes hores, així que ho hem deixat per un altre dia, i en part millor, així descanso una mica.

Aquesta nit fan GH i demà m'he d'aixecar aviat que anirem a Emperatriz, ikea i el tocador de la novia! ueee dia completito... que guay! ja us explicaré!
Dimarts ens veiem no?

Eli, papallona, happi i estiu, us he de donar una coseta... a les altres els hi ho vaig donar dilluns a casa la Laia!
Ah! y Happi! a ver si me acuerdo de llevarte el bouquet! jejeje
A més hem de fixar dia per la despedida de la tara no?

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. des. 27, 2009 8:19 pm

Aixxxxx....que hay regalitoooooooo!!!!!!!!!! que es que es Giss....jejejejje
Vaya dia que tienes para mñn, no????? pues venga.....ánimos y ya nos comentarás como ha ido por Bcn!!!!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants