"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dg. des. 27, 2009 8:53 pm

Ninetes!!!!!!!!!
doncs naltros avui no hem parat .. ha vingut familia de frança i hem ensenyat la caseta i després a dinar a ca ma germana... la veritat es que m'ha passat tan rapid aquests 4 dies de festa!!!

veig que a valtros regalets, amb la famili.....aix happi... que ha passat?¿¿

jo estic supernervi.. dema començoa l'ics i tio... ningu m'ha explicat res!!! i menos mal que l'altra tarda em vaig apropar a mirar com funcionava tot... sisi... no+ vaig poder mirar 4 coses del programa.. que ja nno me'n recordo... i vaig sortir casi a les 22hs!!!!( laiac... no vaig poder anar a casa teva... jo der.. no estava als meus plans!) es per flipar... aixi va el pais....
bueno... que potser dem'a sera tot un KAOS.... a les 8 començo amb extraccions.... sortiré a les 14hs...si me deixen... pq a les 15hs.. haig d'estar
a l'altre Cap... fins les 21hs!! i així fins reis.. ninetes sento la rallada es que estic supernerviosaaaaaaaaaaaaa

bueno.. doncs hem de concretar dies no?¿?¿?¿
jo m'apuntu lo que digueu a l'egenda i ja m'organitzaré....

petunets wapis!!!

BBBnadal:-)
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. des. 27, 2009 9:15 pm

Papallona* ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!
doncs naltros avui no hem parat .. ha vingut familia de frança i hem ensenyat la caseta i després a dinar a ca ma germana... la veritat es que m'ha passat tan rapid aquests 4 dies de festa!!!

veig que a valtros regalets, amb la famili.....aix happi... que ha passat?¿¿

jo estic supernervi.. dema començoa l'ics i tio... ningu m'ha explicat res!!! i menos mal que l'altra tarda em vaig apropar a mirar com funcionava tot... sisi... no+ vaig poder mirar 4 coses del programa.. que ja nno me'n recordo... i vaig sortir casi a les 22hs!!!!( laiac... no vaig poder anar a casa teva... jo der.. no estava als meus plans!) es per flipar... aixi va el pais....
bueno... que potser dem'a sera tot un KAOS.... a les 8 començo amb extraccions.... sortiré a les 14hs...si me deixen... pq a les 15hs.. haig d'estar
a l'altre Cap... fins les 21hs!! i així fins reis.. ninetes sento la rallada es que estic supernerviosaaaaaaaaaaaaa

bueno.. doncs hem de concretar dies no?¿?¿?¿
jo m'apuntu lo que digueu a l'egenda i ja m'organitzaré....

petunets wapis!!!

Nineta.... no estiguis nervi....tu tranqui que ets tal crack no tindràs cap problema!!!!! l¡únic que pren-t'ho amb calma amb aquest ritme...a veure si al final caurás malaltona....ehhhhh!!!!! ves amb ull!!!!

Així que has tingut el dia animadillo, no???? family....etç....

Per cert, saps ja allò que et vaig comentar???? el nom de mi salvador después de fiestas!!!???? jajajajajajPorto un disgust...pq m'he emprovat el vestit que pretenc ficar-m'he i em va una miqueta justet del pit!!!!! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : ara m'entens???????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dg. des. 27, 2009 9:38 pm

ey! Happi! a mi me ha pasado lo mismo... el vestido que quería ponerme para la boda de Elena es de licra... y el otro día me lo probé... y no veas! como marca todas las chichas! jajajaja así que por eso pedí a papa-noel que porfavor me trajese uno... y a ser posible anchito... y así ha sido!
A partir del dia 7... regimen total!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. des. 27, 2009 9:43 pm

Giss ha escrit:ey! Happi! a mi me ha pasado lo mismo... el vestido que quería ponerme para la boda de Elena es de licra... y el otro día me lo probé... y no veas! como marca todas las chichas! jajajaja así que por eso pedí a papa-noel que porfavor me trajese uno... y a ser posible anchito... y así ha sido!
A partir del dia 7... regimen total!

A partir del 7????? imposible....a mi no me da tiempo!!!!! yo ya he empezado!!!! solo me saltaré el regimen el dia de nochevieja!!!!! mñn intensivo de gym!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dg. des. 27, 2009 10:11 pm

Demà vaig a l'emperatriz¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dg. des. 27, 2009 10:19 pm

Nineteeeeeeeeesss!!!!

que va de règim això???? jo crec que després d'aquests dies tinc dos o tres mixelins més............i encara queda nochevieja, cap d'any, nit de reis, dia de reis i em meu anniversari.....jo faré règim a partir del 8!!!!una setmaneta!!!!jijijiji

PAPALLONA preciosa........no estigues nervi, respira dues vegades i han d'entendre que et snova i que has d'anar fent...però amb les dues feines no t'estressis eeeeeeeeeeee, MOLTS ÀNIMS PITUFA!!!!!!

i tu happi?????steu de morros????jo feia unes setmanes que cada dia hi havia bronca, però he intentat tranquil·litzar-me i no saltar tan!!!!!!!!!!!...............que sinó.....

Aixxxxxxx i jo que me pondré???? i que em faré al cabell??????????

Ninetes, dimarts ens veiem eeeeeeeeeeeee, happi........demà no puc pujar...estarem tot el dia a Reus de compres...!!!!

PATUNETS............segueixo al sofà......que no m'hi he aixecat en tot el dia!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. des. 27, 2009 10:39 pm

Ninetes.....veig que demà teniu totes plan, no???? Torsaeann tu también a Emperatriz? doncs no compreu molt eeehhhhhh!!!! ja ens ho ensenyareu!!!!

Marxo a veure la tele una estoneta i res....seguim sense parlar i sembla que estigui sola tot el dia...però millor així...pq per dir segons quines coses...no???

Papallona....molta sort demà bonica

A totes les demès...un petonás enorme!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dg. des. 27, 2009 11:29 pm

Happi! que os ha pasado? espero que no sea nada... que es Navidad!!!

Papallona, que tinguis molta sort demà! no t'estresis! vindràs dimarts?

Estiu! vindràs dimarts? t'he de donar les sabatilles! que ja les vaig canviar per una talla més gran.

I demà a emperatriz + ikea + el tocador de la novia!!! ueeeeeeeeeeeeee
Veuràs com ens perdrem...

Petonets a totes!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. des. 28, 2009 11:29 am

Bon dia ninetes.....com esteu? veo poco movimiento por aqui!!!!! avui és el dia de los INOCENTES...INOCENTESSSS!!!!!!! jejejejejeje.

Aqui estic a casuki que seguiré buscant treball ara i desprès a la tarda aniré al poble a veure a l'Arnau petit!!!

Avui tenim a 2 ninetes a Emperatriz, no???? que vagi molt bé ninis!!

Nur...que tal el viatge? tot ràpid i corrents, no? però ha anat bé? petonets enormes!!!

Elxa...que trabajas hoy? que tal fué la cena el dia de Sant Esteve?

Laiac....he vist les fotitos al feisbuk i m'encanten...sobretot la que sortiu tots 2 en 1r pla...ell rient i tu al seu coll....és tan tendre!!!!! com estàs bpnica??

Tara....aix que passen aquestes festes i tenim més festa!!!!!! jajajajajaj. Com van els nervis?

Papallona....molta sort avui! petonets!

Ninetes...vaig a fer cosetes a casa i desprès passo....

Muacccckskkkksss!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dl. des. 28, 2009 1:04 pm

Nineteeeeeeeeeeeeeesss!!!!BON DIAAAAAAAAA

avui ma germana pensant-se que treballava va i ens desperta a les 9....que venia a la feina a fer un cafè......NOOOOOOOOOOOO i al final, el meu nen ha volgut anar amb bici (són la 1 i encara no ha tornat) i jo amb ma germana a l'Erosky....però mare meva...no sé què comprar a mitja familiaaaaaaa!!!!!això no pot ser!!!!!!!

HAppi guapetonaaaaaaaaaaa, com estàs??????????són homes....que no ho saps????jijijiji
elxaaaaaaaaaaa que feia dies que no sabiem de tu eeeeeeeee.........i avui treballant...però agafat-ho light dona!!!!!
nurrrrrrrrr............ja has tornat????? s'han trobat a faltar les festes aquí???? vaja......ha estat un viatget per canviar d'aires..també va bé...........!!!!
les nostres giss i torseann.....es deuen estar perdent entre lenceria fina.........que guaiiiiiiiiii, ens ho heu d'ensenyaaaaaarrr!!!!!jo hi volia anar per comprar.me algo per tenir però...no tinc l'economia per gastar massa!!!!!
papallonaaaaaaaaaaaaa ÀNIMUIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU que avui anirà béeeeeeeeeeeeee"!!!!!!!!!
estiuuuuuuuuuuu...i tu no fas cap dia de festa¿???????????

I LA NOSTRA PRIMERA PROTA DEL 2010!!!!!!!!!!!!!!!TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.............que això ja està aquí eeeeeeeeeeeeeee...............mun pare el dia de Nadal va portar una botella de clos barenys que es veu que valia un ronyó...i van estar parlant de l'orangerie!!!!ara resulta que ho coneixen i jo que els hi havia dit que anva de boda!!!!!aixxxxxxxxxxxx però vaig pensar en les meves TRES nenes de l'orangerie!!!!!!!!!!!

aaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii quin rotllo us he fotut.........PATUNETS que vaig a fer el dinar!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. des. 28, 2009 1:16 pm

Ja torno a ser aqui!!!! que el nen ja ha marxat a treballar....així que tota la tarda sola....sort que aniré al gym i passaré la tarda amb l'Arnau....he de fer moltes cosetes avui!!!!!

Elxa...ànimos dona amb el treball!! així que avui faràs sofing? nosaltres al final vam estar tota la tarda al sofa tirats i mirant la tele...així que si ho fas....demà estaràs com a nova!!!! jejejejeje

Laiac...si ja ho se...per això no he fotut tant el rotllo pq ja se jo com són....ara hem tingut una petita "charla" i res...m'he quedat tant agust.....i ell diu que aquesta tarda ho pensarà al treball el que ha passat!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dl. des. 28, 2009 4:43 pm

Hola ninetes!

Que tal aquest dilluns? Alguna inocentada? jijiji!!!! xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)

Avui pel que veig... el tema principal són els règims, oi??? Buf... és lo que tenen aquestes festes... menjar menjar i més menjar!!! En la última setmana de cole estava a p4 parlant amb els nens sobre el Nadal, i vaig preguntar "A veure qui em sap dir què celebrem per Nadal?" I salta una nena i diu: "Celebrem... que mengem molt!!!!!" jajajajaj!!! Quin fart de riure em vaig fer!! Em va fer molta gràcia!! Doncs apa! A menjar i després a fer règims!!

Happi, que tal amb el teu nen? Espero que no sigui res dona!! Alegria que és Nadal!! Com està l'Arnau petit?

Papallona, que tal avui per l'ics??? Ànims guapa!!

Tara... per on estàs? Quin marcador nena... treu fum!!!!!

Giss, Torsaeann!! Avui esteu fent compres nupcials, jejeje!! A la tornada volem tots els detalls, eh!!!

Laiac, quina ràbia les trucades matineres, eh!!! jajajaja!! Weno... així has aprofitat el dia! Molt agovio per l'eroski?

Elxa, t'ha tocat treballar avui? Ànims bonica!! vinga... que en 3 dies... arriba el 2010!!!!!! Que fort, no?? Ho veia tant alluny i en 3 dies ja el tindrem aquí!!!

Estiu, com han anat aquestes festes?

Muas muas!!! ::010:: ::010:: ::010:: ::010::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. des. 28, 2009 5:11 pm

Uolaaaaaaaaaa
bueno ja fa unes horetes que estic akiiiii a les meves urgencies...
este matí un KAOS ja ho sabía jo.. pero ha estat a nivell informàtic.. pq ningú m'havia activat res.. jo he sortit a l'hora i punto....

Graciessssss ninetes pels anims!!!!!!!!!!!!!
Happiiiiiii ja tinc el nom d'un... ara te l'envio.. pero m'ha dit que aquest también està dolent jorrrrrrrrrr.... com estas... esteu?¿?¿?¿? si si.. baixaré el ritme pero es que no me volia quedar amb les ganes de vore com funciona "lo public",,,, aquest més n+ tinc 3 guardies.. així que he millorat.. jejejje

Laiacccccccccc Karinyetttttttttttttttttttttttttttt aix gracies per les teves paraules ets un solete!!!!

Elxa avui de sofing aiiiiiixxxxxxxxx que t'ho mereixes!!!!!

Giss wapi.. ho sento pero aquesta setmana el meu cos.. no pot.... sorry.... el cap de 7mana si que puc!!! dissabte podem kedar no?¿?¿?¿?¿?

Nur wapi.. doncs de p... cul... jo he tret la meva feïna.. que no he parat.. pero eh... la gent amb una tranquil.litat.. mareta... tu que tal?¿?

Laiaccccccc.. com ho tens dissabte?¿?¿?¿?¿?

petunets a totes!!
muakas!

Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dl. des. 28, 2009 7:15 pm

Hola ninetes!!! ja sóc aquí!!!!
aix quin dia! no hem paragt! però qué bé m'ho he passat!

Pel matí hem sortit a les 9.15 cap a Molins de Rei, i quan hem arribat a emperatriz m'he començat a emprovar i emprovar... i desprès a arribat la torsaeann! jejeje i llavors s'ha començat a emprovar ella i res, nenes, que ja tinc roba interior! ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee que guay!
M'he comprat un sostenidor i el tanga a conjunt + la lliga de regal per la boda. Després per la nit un camisón i un altre tanga. I per últim un sostenidor morat per mi, per tindre'l vaja...

Desprès hem anat a ikea i hem comprat 4 xorrades... no hi havia gaire cosa. Llavors hem marxat cap a Barcelona i hem anat a dinar.
Desprès de dinar hem anat al tocador de la novia i mis pura lópez estaven allí!!!!! mis narciso!!!! pero no hi havia la meva talla... vaya chasco...
M'he emprovat moltes altres però sabeu què? m'he enamorat de les narciso i no soc capaç de que m'agradin unes altres... però bueno, ara ja sé quina talla és la meva de pura lópez, així que intentaré trobar-les per internet, a veure si hi ha sort!

Bueno guapis, us envio mail amb la foto de la roba interior.

Petonets!!!

Demà ens veiem no?
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dl. des. 28, 2009 7:31 pm

Papallona, tant treballadora com sempre! Tu pren-t'ho amb calma, eh!!!

Giss, ja he vist el mail! Que xulo!!! uuuuuuu!!! jejejej!! I lo de les sabates fa rabia no trobar el numero, eh!! No te les podien demanar? Ais ais... Però si t'agraden tant i saps el teu numero ves buscant. A Reus hi ha una sabateria que es diu Ferreres que tenen sabates de la Pura Lopez, però no sé si tenen el model que busques, però la marca si. A veure si hi ha sort en la búsqueda!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. des. 28, 2009 7:34 pm

Pel tema de quedar demà jo no podré.
Baixo a Reus i hem de fer compres i mirar quatre cosetes pel pis, i no em donarà temps a venir!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. des. 28, 2009 8:39 pm

Hola ninetes meves!!!!!!!
buffffffff...acabem d'arribar de les gavarres i vaya agobio però avui....torno a estar marejada com fa dies, i crec que és de les cervicals, que fa uns dies ja torno a tenir com a dolor,............però bueno, per si cas era de gana, m'acabo de menjar una bossa de patates i un xampú!!!!!!!jijijj...............i avui toca soparet amb pernil, foie, formatge, carpaccio i vi negre............sabeu què vol dir no??? que a la mitja hora d'haver sopat ja estaré mumint..........jiijijij

aaaaaaaaaixxxxxxxxxxx les meves ninetes!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. des. 28, 2009 8:43 pm

Nineteeeeeeeeeesssssss!!!!!!!!!!

Gisssssssssssss ja veig que ha estat fructifera la visita a emperatriz, i la torseann,,,,,??????????on estàs??com ha anat, que t'has comprat?????????

papallona.,,,,,,ja veig que tot ho públic va així...a la feina si arriba algú nou com tu, ni correu activat, ni intranet, ni res.......però ànim...........aaaaaaaaaaaaaaaa i el dissabte PERFECTE......ja m'he enfadat amb el meu maridet perque diu que cada dia vol anar amb bici al matí, així que.............

nurrrrrr..........tu també de compres???????????l'erosky ple de gent, però les gavarres...........una bogeria!!!!!!!perque tothom comprem a ultim dia????????????????

happiiiiiiiiii..............ja estàs soleta??????però aviat deurà arribar no??? i l'arnau.....deu anar creixent no????que monuuuuuu.......

NINETEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!jo demà, al final, si em quedo a sopar vindria tarda, una amiga té un familiar a l'hospital i m'ha dit de quedar un ratet a la tarda, així que estaré amb ella fins que marxi!!!!!!!!!però vaja, a veure com quedemª!!!!!!!!!!

PATUNETS A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. des. 28, 2009 9:09 pm

laiac ha escrit:Hola ninetes meves!!!!!!!
buffffffff...acabem d'arribar de les gavarres i vaya agobio però avui....torno a estar marejada com fa dies, i crec que és de les cervicals, que fa uns dies ja torno a tenir com a dolor,............però bueno, per si cas era de gana, m'acabo de menjar una bossa de patates i un xampú!!!!!!!jijijj...............i avui toca soparet amb pernil, foie, formatge, carpaccio i vi negre............sabeu què vol dir no??? que a la mitja hora d'haver sopat ja estaré mumint..........jiijijij

aaaaaaaaaixxxxxxxxxxx les meves ninetes!!!!!!!!!!

nineta! cuida't aquestes cervicals!!
sembla de bojos sortir al carrer... tothom corrents a comprar, com si a les botigues ho regalessin tot... agovia molt això, eh!!! em fa por anar-hi demà, eh!!!! ais...
ara, tu cuida't, que ja veig que ho fas, eh!!!
vaya comilona! i amb vinet i tot!!! bon profit!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. des. 28, 2009 11:39 pm

Ninetes...com esteu???? jo una miqueta cansada més que si treballés!!! us ho podeu creure??? jejejejej. I avui he anat al gym de cap....jejejejej.

Nur...com estás?????

Giss....super mega mona la ropa!!!! como me poness!!!! jajajajaaj

Laiac....l'Arnau més llest el meu petit patarró!!!! ja us portarè una fotito demà!!!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant