22 de maig de 2010

bodes 10!

22 de maig de 2010

EntradaAutor: LaiaCole » dl. des. 28, 2009 7:15 pm

Hola noies!!

jo em caso el 22 de maig de 2010 i l'altre dia em van dir aquest dia es jugarà la final de la champions de futbol al bernabeu.
algú de valtros es casa el mateix dia? ho sabieu?

doncs ara estic una mica preocupada, perque si el barça o el madrid arriben a la final, doncs la gent voldrà veure el partit, no?
la sort es que ens casem al migdia i la final es a les 21.00 pero segur qeu ens xafa el ball, que penseu?
Imatge
LaiaCole

Entrades: 16
Membre des de: dv. juny 19, 2009 9:22 am

Re: 22 de maig de 2010

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. des. 28, 2009 7:21 pm

Hola Laia! Doncs estas en el cert, la final de la champions es juga aquest dia, probablement a les 20.45 com tots els partits de champions. A la teva family i demes sou molt futboleros? Has triat una data chunguilla jejejejejeje, ja ho tens tot reservat?
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: aramat4 » dl. des. 28, 2009 9:36 pm

Jo habia escollit aquesta data en un principi, però ho vam haver de canviar pq el jutge de pau només li quedaven hores molt dolentes per fer el casament. Al poc de canviar-ho em vaig assaventar del tema de la Champions!
Esperem pel bé de totes les que teniu aquesta data que no arribi cap equip espanyol a la final!!
Imatge
aramat4
:: núvia experimentada

Entrades: 364
Membre des de: dj. oct. 25, 2007 6:23 pm

EntradaAutor: laracroft » dt. des. 29, 2009 1:04 pm

Hola guapa!! just es el que he pensat quan he vist el teu missatge!!! Jo treballo en un Club de futbol i si, la final es aquest dia i com ja t'han dit, a les 20'45... Jo crec que es una mala data, però també depen del teu entorn... Jo es el primer que vaig mirar a l'hora de demanar la data, però també per motius laborals al treballar en això... vaig haver de mirar que hagués acabat lliga, champions, eleccions... TOT!!! A veure com van les eliminatòries, però si aquest any es compleix el pronòstic de final al Bernabeu barça madrid, segurament hi hagi gent que marxarà a veure la tele del restaurant, que treurà la radio d'amagat o directament marxaran a casa... Jo ho he vist més d'un cop en partits molt menys importants que han coincidit amb bodes!! :S
Em sap greu, però... espero que el teu entorn no sigui molt futbolero!!
Imatge
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: laracroft » dt. des. 29, 2009 1:07 pm

Una opció que van fer en una boda que coincidia va ser muntar un espai amb televisió per la gent que volia veure el partit... Així la gent anava entrant i sortint, i "dentro de lo malo...." va ser una bona opció, la gent ho va agrair... Però també et parlo d'un entorn molt de futbol (tot i que si a la final de la Champions hi arriba barça o madrid... fins el menys futbolero ho voldrà veure...)
Imatge
laracroft

EntradaAutor: buniketa » dt. des. 29, 2009 4:42 pm

Jo recordo que en el casament d'una amiga meva va passar una cosa força semblant (no recordo el partit, però sé que era important i que el barça o el madrid hi estaven implicats). El que van fer és el que diu laracroft: es va habilitar una "Zona Futbol", d'on la gent entràvem i sortíem per assabentar-nos de l'evolució del partit... fins i tot els nuvis seguien el partit!
Crec que si habiliteu una zona el que fareu serà evitar que la gent marxi cap a casa...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Dsire » dt. des. 29, 2009 5:35 pm

Veo que tenemos el mismo mal, aunque a mi todavia me cabreo más porque cuando ya lo teniamos todooo reservado fue cuando decidieron que ese dia seria la celebracion de la final... mira que hay dias, porque encima es el primer año que han decidido hacerlo un sabado...
yo rezo porque ningun equipo llegue a la final, me consuelo pensando que el barça ya la gano el año pasado, asi que seria muy mala suerte que este año llegase a la final, y con el Madrid, tambien seria mucha casualidad que llegaran a la final jugando en el bernabeu... que si, que todo puede pasar, pero es mi pequeño consuelo, porque mi novio es super futbolero, y su familia tambien, hasta a mi suegra le gusta el futbol... asi que nada, encenderemos velas, jajaja
Imatge
Dsire
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1768
Membre des de: dc. oct. 15, 2008 10:53 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: aysa » dt. des. 29, 2009 5:39 pm

jo también em caso el 22 de maig. Ho vam desidir abans de saber-ho pq sino haguessim agafat una altra data. El que farem nosaltres si el barça arriba a la final es posar una pantalla gran en principi a fora del jardí pq qui ho vulgui mirar ho pugui fer. Pitjor es quan veus tot de convidats amb auriculars posats!!!
jo también em caso al migdia i la veritat no em preocupa gens aquest tema, i qui no vulgui venir pel futbol pues que no vingui..ja veus!
aysa

Entrades: 8
Membre des de: dj. juny 04, 2009 8:18 pm

EntradaAutor: petitacampaneta » dt. des. 29, 2009 5:50 pm

Nenaaaas que malas sois el BARÇA ES EL MEJOR EQUIPO DEL MUNDO CLARO QUE VA A LLEGARA LA FINAL JAJAJAJAJAJAA!!!! Bueno tema futbolisitico a parte (soy muy futbolera y el Barça es mi unica pasion/vicio no me pierdo ningun partido) es un poco putadaa pero teniendo en cuenta q ya no puedes cambiar la fecha, en caso q tu familia sea muy futbolera te recomiendo q pongas una macropantalla... aun y asi es un poco p... pq la gente no estara x la boda (si son muy futboleros) y jodee un poco pq despues de haberse gastado una la pasta en baile y barra libre... lo bueno q tienes es q si te casas de dia a esa hora kiza ya no esteis en el restaurante y si te casas d enoche el partido si no hay prorroga y penaltis acabara sobre las 22.30... puedes poner la pantalla durante la cena... hablalo con el restaurante a qver q tal! Pero bueno... tienes meses antes de saber quien llegara a la final... si fuera mi familia me quedo sola en la boda... sin novio ni na!!! Ale visca el barça!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Neki » dc. des. 30, 2009 3:54 pm

Hola guapa!!!!!!!!!!

Pues yo pensaba casarme ese día, coincide con el cumpleaños de mi madre y me hacía gracia, pero me sonaba que era la final de la Champions. Es que soy super futbolera!!!!!!!!!! y cuando se lo comenté a David, pensamos que mejor lo cambiabámos..., no solo por los invitados (que sé que estarían más por el futbol que por la boda.., aunque quieran evitarlo, los conozco y sé que les costaría evitarlo...) sino también por nosotros..., si el Barça llega a la final quiero ir al bar con todos los amigos a verla como el año pasado..., fue genial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! para recordar!!!!!!!!!!
Pero la idea de LaraCroft me parece genial..!!! una sala para ver el fútbol!! además piensa que la final sería un ratito, coincidiría con un par de platos y la gente estaría también más por comer que por el fútbol...; y como mucho a las 22:30h ya estaría y como gane su equipo!!! doble fiesta!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. des. 30, 2009 5:45 pm

Ole neki jajajajajaaja!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: laracroft » dj. gen. 14, 2010 11:48 am

Petita, neki.... aixxxx..... A pesar del partidazo de ayer, nos quedamos fuera de la copa.... agghhhh!!!!
En fin, espremos que el Sttugart se nos de mejor!!! (sientiendolo mucho por las que se casan, yo tambien me muero porque el barça llegue a la final (y la gane!!!) :S
La opcion de la zona futbol en las bodas de mi entorno funcionó bien, y los restaurantes siempre están receptivos con la idea (les haces un favor hasta a los camareros!!!) y yo normalmente lo he visto bien montado, rollo con pipas, bufandas del barça por ahi... para crear ambiente... No se, nos os preocupeis demasiado, lo podeis incluso poner en la invitación para hacer un poco la coña... :)
Imatge
laracroft

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. gen. 29, 2010 8:01 pm

Hola noies, tinc un casament el 22 de maig, era tarda -vespre amb ball de nit.

Els nuvis han hagut de canviar-lo per la Champions!!!! Ho farem al migdia, per acabar el ball cap a les 9 del vespre i a veure el partit.....he alucinat!!!!

De fet ja m'ha pasat aquest 2009 amb altres casaments, si jugava el Barça un dissabte, havia la zona TV on hi havia la majoria de convidats, el nuvi quasi sempre hi era, a vegades inclús la núvia i la resta al ball, hi havia poca gent però bueno, estavem en família, quan acabava le partit, tots a ballar i a celebrar que havia guanyat el Barça, fos el partit que fos de lliga, i era de lliga!!!!

Imagineu-vos quan coincidia amb una champions!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants