"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. des. 28, 2009 11:41 pm

Ninetes....demà he quedat entre les 17:00 i les 17:30 amb la Gloria per anar a tgn a mirar una torereta per la boda....la passo a buscar i anem cap allà....qui vulgui venir...ja sabeu...però estic perduda amb el que es farà més tard....jo en principi he dit que hem quedo a sopar....però especifiquem alguna coseta, no????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dl. des. 28, 2009 11:51 pm

Eso eso... veniu a sopar no? qui s'apunta???

- Mrs.Happiness
- Giss
- ...
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dt. des. 29, 2009 8:19 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!

Sento molt no haver entrat ahir, pero vaig tenir feina i per la tarda vam anar al lloc de la ceremonia, per parlar amb la florista i tambe van venir els peques per ensajar l'enrtrada amb els anells,
ho van fer dues vegades i va sortir be, ara falta que el dia tinguin ganes i no es posin a plorar!!!!!!!!!!!!!!!!!
I vaig aprofitar per encarregar els puros, i el tabaco i fer alguna compreta mes, la corbata del papa, que em fa ilu regalar-li jo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahhhhhhhhhhhhh i ja tinc el meu amic invisible!!!!!!!!!!!!!! Encara que no sera tant invisible pero... es lo que hay!!!!!!!!!!!

Laiac nena cuida't, ostres aixo de les cevocals es una me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, nena que fa dies que no se de tu, que tal tot, ja veig que una mica carregada de feina!!!!!!!!!!!!!!A veure si ens veiem aviat!!!!!!!!!!

Gis, nena no tenian tu numero... i en la web lo has mirado!!!!!!!!!!!!!!! Ya tienes la ropita interior que guai!!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena i tu que et vas firar o que?????????????????

Happi, nena aixo d'anar al gimnas no es gens bo! Ji ji ji, jo em canso nomes de pensar-ho!!!!!!!!!!! Despres et dic alguna cosa!

Elxa, nena desaparecida en combate, donde estasssssssssssssssssssss?

Nur, nena ja tens tots els regalets???????????????

Estiu, despres passare a buscar-te allo, vale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes veig a fer alguna coseta, ens veiem mes tard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dt. des. 29, 2009 10:36 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡¡¡

Que tal?
Jo ahir vaig anar a l'emperatriz i ja tinc roba¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Vaig comprar sostenidors, calcetes, liguero, mitges, la lliga, un camison i la tanga de conjunt¡¡¡¡¡¡¡¡

Avui suposo que tinc que anar a mirar sabates amb la sogra...però mireu quina hora és i em va dir que em trucaria per saber si anem ara o la tarda...o sigui que amb el plan que veig...suposo que aniré a la tarda a les sabates...

Quan acabi ja us trucaré i si puc vinc a comprar amb la Happi i Giss. SI no em dona temps si quedeu per sopar ja vindré oks?

Un petonet¡¡¡¡¡¡

Us estimooooo
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. des. 29, 2009 11:27 am

Bon dia ninetes!!

Cada cop queda menys pel… 2010!!!!!!!!!

Tara, tu ja fent assajos per la cerimònia!! Que fort! Que fort!!! Ja veuràs que el dia B sortirà tot bé i els nens ho faran molt bé i no ploraran!! I ens tindràs a totes per allà fent fotos de tot i de cada detall súper emocionadíssimes!!! Jejeje!! Quina ilusió nineta!!!!
Pel que fa als regalets... els tinc casi tots! L’amic invisible ja el tinc aclarit! El vaig baixar de Galícia. Ara un parell de coses que em falten per la family a veure si per la tarda ho aclareixo!

Laiac, que tal estàs avui de les cervicals? Et trobes millor?

Torsaeann, va anar bé la compra, eh!!! Quantes cosetes et vas comprar!! Ara a per les sabates! Que em sembla que la cosa costarà una mica... més que res perquè la majoria de sabateries encara no en tenen, oi? O almenys quan em paro en alguna a mirar... no veig res!!! I les poques que trobo tenen un talonàs de vèrtig!!

Giss i Happi, aquesta tarda de compres per la torereta?? Potser ens trobem per Tgn!! He de baixar un momentet a la tarda a buscar les entrades de cap d’any! A veure si em dona temps... que això ja està aquí!! Si no ens veiem que vagin molt bé les compres!!

Papallona, que tal avui pel curro? Ànims!

Elxa, que t’expliques?

Estiu!!! Com van les festes?

Muas! Muas! Muas!!!!! Petonets per totes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. des. 29, 2009 12:20 pm

Bon dia ninetes!!!!!

Que tal esteu??? jo fa res que m'he aixecat pq porto un mal de cap i m'he estat al llitet per veure si se'm passava i res de res....Així que avui havia de fer moltes cosetes i no he fet res de res....em fa una ràbia!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. des. 29, 2009 1:50 pm

Nineteeeeeeeeeessss!!!!

bon diaaaaaaaaaa.............això no pot ser....no tingueu nebots de 12 anys perque per les compres, són pitjors que les dones....acabo d'arribar una altra vegada de l'erosky!!!!!maretaaaaaaaaaa, gent no tanta, però hem tombat quatre mil botigues perque els nens es compressin sabates, anorak i pantalons per reis....i resulta que s'ho ha comprat tot menys les sabates d'un ,que és el que jo hauré de sortir a comprar un altre diaaaaaaaaaa......................!!!!!!!1

i apaaaaaaaa encara la resta de la familia, i l'amic invisible per cap d'any, i el vostre i.........tic molt xof...jo crec que al tornar a estar una mica marejada em sento cansada tot el dia i m'estaria al sofà...........però avui torno a anar a Reus.........buffffffff!!!!!!!!!

TORSEANN...........quin munt de coses que t'has comprat tame eeeeeeeeeee, i deu ni do amb la sue, però totes són iguals......coltaaaaaaa ahir a la nit no estaves a casa????????
HAPPIIIIIII cuidat el mal de cap.....i ja t'anirà bé anar de botigues aquesta tarda????pren-te algo!!!!!!!
NURRRRRRRR.......alaaaaaaa ja tens l'amic invisible??? i de la Coruña????que apanyades que sou amb els regals!!!!!!!
TARAAAAAAAAAAA.........ja deia jo que per on paraves!!!!!!fent assajos i tot???i les flors??? com ha anat??ens ho has d'explicar eeeeeee!!!!!!!!!!
ELXAAAAAAAAAA.......que vindràs avuiiiiii?????encara treballes????

NINETEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS aixxx me'n vaig a dinar que el meu home em crida!!!!!!!!
PATUNETS A TOTEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS

quins dies més liats que porto!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dt. des. 29, 2009 1:51 pm

aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

i aquesta tarda jo també faré com la torseann, quan estigui us faig un truc a veure on esteu d'acord??????

PATUNETS!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. des. 29, 2009 1:56 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeessss!!!!

bon diaaaaaaaaaa.............això no pot ser....no tingueu nebots de 12 anys perque per les compres, són pitjors que les dones....acabo d'arribar una altra vegada de l'erosky!!!!!maretaaaaaaaaaa, gent no tanta, però hem tombat quatre mil botigues perque els nens es compressin sabates, anorak i pantalons per reis....i resulta que s'ho ha comprat tot menys les sabates d'un ,que és el que jo hauré de sortir a comprar un altre diaaaaaaaaaa......................!!!!!!!1

i apaaaaaaaa encara la resta de la familia, i l'amic invisible per cap d'any, i el vostre i.........tic molt xof...jo crec que al tornar a estar una mica marejada em sento cansada tot el dia i m'estaria al sofà...........però avui torno a anar a Reus.........buffffffff!!!!!!!!!

TORSEANN...........quin munt de coses que t'has comprat tame eeeeeeeeeee, i deu ni do amb la sue, però totes són iguals......coltaaaaaaa ahir a la nit no estaves a casa????????
HAPPIIIIIII cuidat el mal de cap.....i ja t'anirà bé anar de botigues aquesta tarda????pren-te algo!!!!!!!
NURRRRRRRR.......alaaaaaaa ja tens l'amic invisible??? i de la Coruña????que apanyades que sou amb els regals!!!!!!!
TARAAAAAAAAAAA.........ja deia jo que per on paraves!!!!!!fent assajos i tot???i les flors??? com ha anat??ens ho has d'explicar eeeeeee!!!!!!!!!!
ELXAAAAAAAAAA.......que vindràs avuiiiiii?????encara treballes????

NINETEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS aixxx me'n vaig a dinar que el meu home em crida!!!!!!!!
PATUNETS A TOTEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS

quins dies més liats que porto!!!!!!!!!

Jo només de pensar que he d'anar encara a comprar els regals....mareta!!!! em fa més mal de cap...encara que amb ell hem quedat que ens ho comprarem per rebaixes!!!!! ja hi ha confiança hi passo de pagar més per 2 o 3 dies de difeència!!! no???
Ja teniu totes l'amic invisible??? mareta....i fins i tot de la Coruña!!!!! apa...de tot arreu aqui!!!! jijijijijij
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dt. des. 29, 2009 2:21 pm

Hola guapis!!!

Sabeu què? ja m'he comprat les sabates!!!! Elxa, si que son las que te enseñé en casa, las Pura López. Las he encontrado en footlux, cuestan lo mismo que en la tienda y no me cobran los gastos de envío. En teoría me llegan mañana y si las tengo que devolver por lo que sea tampoco me cobran los gastos de envío y me harían el recargo en la cuenta, así que mira, me he lanzado! como ya sé la talla que es y el modelo es el que quiero... pues ale! ahora a esperar a que lleguen mañana!

Nos vemos esta tarde no?

Besitos!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dt. des. 29, 2009 2:55 pm

Happi, que tal? Com et trobes del mal de cap? Anem millor?

Laiac!!! Tu i les compres!! No pares eh!! Que tal el vinet d’ahir? Mmm…!!!

Giss!! Vaya noticion!! Ja tens les sabates?? Me n’alegro nena!! Ara a esperar que t'arribin! Que guai aquesta web, no?? Enhorabona!!!

::010::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. des. 29, 2009 3:47 pm

Aixxx Nur....sembla que ara que he dinat se m'està passant...però és el temps aquest que m'està fent parar "loca"....però ara em ficarè a la dutxa i m'estarè una estoneta i relaxar-m'he!!!!! Gràcies per preguntar wapiii!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dc. des. 30, 2009 1:35 am

Ninetes!!! que s'ens cau el post!!!
Que guay haver-nos vist una estoneta... era l'últim cop del 2009 que ens vèiem!!! a les que no hi ereu desitjar-vos que tingueu una molt bona entrada d'any!
::010::

Bona nit boniques
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dc. des. 30, 2009 8:17 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo dissabte al mati estic sola, si alguna voll fer alguna coseta ja sabeu!!!!!!!!!!!!!!!!

Gis que vaya bien por los madriles!!!!!!!!!!!!

Ninetes tinv unes ganes que arribi dema, divendres dormire com una marmota!!!!!!!!!!!!!!!!

Parlem despres!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dc. des. 30, 2009 10:06 am

Bon dia ninetes!!!
Un día pel nostre gran any!!! Nenes, que el 2010 ja està aquíííííííí!!!! wikiwiki::-)

Jo avui he de fer un munt de coses, però m'ho pendré amb calma... sortirem de matinada, sobre les 5h o així ale! cap a Madrid! Així arribarem al matí aviadet.
Us escriuré des d'allí!

Fins després!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dc. des. 30, 2009 10:55 am

Bon dia ninetes!!!

Avui penúltim dia de l'any!!! Wooooow!!! ::010::

Com va anar ahir? Em sap greu no poder venir. Ara ja no us veuré fins l'any vinent!! Pensaré molt en vosaltres durant les campanades!! Ais... ninetes meves!

Giss, preparant les maletes? Que vagi molt bé el viatge!

Happi, que tal avui? Et trobes millor? Que tal les compres? Vau trobar el que buscaves?

Tara, em sembla que divendres totes estarem z z z z... jajaja!! Visca les marmotes!! jijiji!! Es que això s'ha de celebrar eh!! Que arriba el 2010!!!

I les altres? Per on pareu? Bon dia!!

Petonets a totes!!! Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dc. des. 30, 2009 12:48 pm

Bon dia ninetes¡¡¡¡

Tara,jo si vols en principi no tinc res a fer per el dissabte o sigui que ja parlem.
Sobre les ninetes que no vaig veure ahir donc res....que ja tinc sabates¡¡¡¡¡¡¡

Va costar la decisió ja que les que m'agradaben tenien vastant de taló i no caminaba molt bé... i al final vaig comprar unes sabates més clàssiques i molt comodes....total...per el que es veueu...més igual.......espero que els meus peus aquell dia estiguin contents¡¡¡¡¡

jjjajajajajjajajajajajaja

Un petonet ninetes i res....que sou les millors....i que ja queda un dia i entrem el nostre any.... ::010:: ::010:: ::010::
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. des. 30, 2009 12:54 pm

NINETES US ESTIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » dc. des. 30, 2009 1:04 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡

Tara,jo si vols en principi no tinc res a fer per el dissabte o sigui que ja parlem.
Sobre les ninetes que no vaig veure ahir donc res....que ja tinc sabates¡¡¡¡¡¡¡

Va costar la decisió ja que les que m'agradaben tenien vastant de taló i no caminaba molt bé... i al final vaig comprar unes sabates més clàssiques i molt comodes....total...per el que es veueu...més igual.......espero que els meus peus aquell dia estiguin contents¡¡¡¡¡

jjjajajajajjajajajajajaja

Un petonet ninetes i res....que sou les millors....i que ja queda un dia i entrem el nostre any.... ::010:: ::010:: ::010::

Una altra nineta amb sabates!!! Enhorabona nena!!!
Que ràpid eh!! En una dia!!!
Jo igual que tu penso que lo primer de tot és anar comoda!! Perque si fan mal les sabates aquell dia... malament!
Quina sort! Una cosa menys nineta!

Pel tema sabates jo no en trobo! No en veig per les sabateries!
Arribarà el dia de la primera prova del vestit i no tindré sabates... ai ai ai!!! Sóc un desastre!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dc. des. 30, 2009 1:33 pm

Hola ninetes!
Doncs jo estic a la espera de les meves! en toria arribaran aquesta tarda! si arriben demà ja no les podré veure fins dilluns que arribo de Madrid!
Jo, espero que arribin avui. Crec que si, pq m'han enviat un mail que han arribat en avió a les 5.45h del matí a Barcelona, però és clar, depèn d'on comencin a repartir, ja se sap!
Imatge

Imatge
Giss

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant