NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 23, 2009 7:37 pm

BON NADAL A TOTES!!!!!!!!! UN PETÓ... xxcool xx:-( xx:-( xx:-(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. des. 24, 2009 11:24 am

Hola Pacresol!
Sóc una núvia del 2011, que hem agafat amb el J. Capdevila, per la nostra boda, a nosaltres ens van parlar molt bé, i dels fotografs que vam veure es el que ens agaradava més (potser com anavem amb referències, ja i estavem predisposats!!!
No sé si et serveix d'ajuda.
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. des. 28, 2009 9:18 am

::010:: Hola gupetes! ja ha passat la mala raxa. Es que ell ho veu tot negre, no es gens optimista i ho vam parlar i va dir que tenia raó que només quedaven 2 mesos que valia la pena aguantar, ja està solventat i tot segueix el seu procès.
Quin susto em veia sense boda. El que encara estic xof per la familia de mon pare, sembla com si els fos igual...jolines! una mica d'il·lusió! res...els punxes i no els hi treus sang, com estaquirots. Mira que els donguin! qui hi sigui amb mi aquell dia realment es perquè em valora i em té estimació i si som 50 ja ens ho passarem prou bé, au! a kga!! :-)
Per cert : BON NADAL !! una mica de retras però bueno.....

Avui vaig a parlar amb els fotògrafs per veure quan volem fer el pre i post boda.

També trucarem al restaurant per veure quan tenim que anar a provar el jalo....aquell dia no penso esmorzar, jejejeje!!!

Que tal? com us van els preparatius?
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: carlina » dl. des. 28, 2009 9:38 am

Hola noies!Ja torno a estar per aquí. A natros el pare noel no ens ha portat rés, aquest any no hem tingut ni regal de cumpleanys ni nadal ni reis, xo em consolo pensant amb el viatge de nuvis tant fabulós que vam fer fa poquet.
Bueno Istar veus com tot s'ha arreglat!a10.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. des. 28, 2009 1:41 pm

carlina ha escrit:Hola noies!Ja torno a estar per aquí. A natros el pare noel no ens ha portat rés, aquest any no hem tingut ni regal de cumpleanys ni nadal ni reis, xo em consolo pensant amb el viatge de nuvis tant fabulós que vam fer fa poquet.
Bueno Istar veus com tot s'ha arreglat!a10.

Doncs si ja està...doncs nosaltres tampoc hem tingut Pare Noël ni res, bueno sort de la meva familia que se'n van recordar de nosaltres i ens han regalat alguna cosa, però aquest any els reis res només a la nena i lo just 2 o 3 coses i a correr!! i el meu cumpleanys és al febrer i ja veurem si tindré regals o no, de ma mare si però de la meva parella segur que no que anem fatal i a sobre al mes següent la boda i haurem d'ultimar detalls. Així que tranquila que no ets l'única que es queda sense regals. Bon Any Nou 2010!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: carlina » dl. des. 28, 2009 6:05 pm

Igualment Istar, bon any nou 2010 a tu i a totes!
carlina

EntradaAutor: Amelie » dl. des. 28, 2009 10:40 pm

Hola Guapíssimes!!!

Que tal la vida?! Jo feia un munt de dies que no hem connectava, però la veritat és que ja en tenia ganes!! He estat molt enfeinada, fins al punt d'arribar-me a agobiar, però he dit prou, que estem a Nadal!! He buscat i rebuscat i he trobat el esperit Nadalenc xx:-D l'ilusió de començar un nou any que de ben segur totes tindrem ple de coses bones wikiwiki::-)

LLuneta: Que tal guapíssima?! Com ho portes?? Espero que molt bé, i a disfrutar que són dos dies!!!! Una Abraçada!!!

Cuca: Nena com va?! Veig que també estas com jo desaparecida?? Tot bé?! Espero que sí i ja saps que pots comptar amb nosaltres!!!

Istar: M'has donat un susto!! Menys mal que tot ha passat, busca l'energia positiva del moment i oblidat de les coses que et fan entristir. Una Abraçada!!

Ise: Hole noieta!!! Com vas?? Ara fa dies que tampoc veig missatges teus, tot bé? Et dic el mateix que a la Cuca, qualsevol cosa aquí estem!!!

Miriameta: Com va la casada del foro?? I el primer Nadal amb el teu maridet com ha anat?? Espero que no et toqui treballar per aquestes festes.

Anna: Que diu la noia de Bellpuig?? Tot bé?! L'altre dia vaig estar pel teu poble, jeje!!!

Pickys: També fa dies que no et connectes?! Com portes els preparatius?? Per cert el teu futuro és l'Ivan??

Buniketa: Que tal la noia 2011?? Com portes els preparatius?? Espero que amb tranquilitat, que tens temps per disfrutar-ho al màxim!!

Bé segur que m'oblido algú, ho sento. En fi desitjar-vos a totes molt bones Festes i Molt Bona Entrada d'ANY 2010!!!!
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. des. 29, 2009 12:21 pm

Amelie! quan de temps noia!!! així m'agrada que deixis els agobios i et relaxis una mica amb el Nadal, que en 3 dies ja estem al nostre any. Ànims noies que a totes ens falta molt poquet !!! ::bna// -:.-:.__0.0_
Estan anant bé les festes?

La Lluneta i la Pykis no es connecten gaire ultimament, suposo que estaran enfeinades...també la CC83....va que ja arribem a les 500 pàgines.

petons i molt bon dia!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Amelie » dt. des. 29, 2009 2:49 pm

I tant Istar, tens tota la raó ens hem d'animar que en tres dies comença el nostre any!!! i tant que sí ::010::
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. des. 29, 2009 4:19 pm

Hola wapes,

Primer de tot

BON NADAL A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Istar.. he llegit tots els misatges fins avui i me sorprès al ferho.. mare meva... aquesta crisi acabará amb totes nosaltres...
Jo entre que he estat amb la grip, i treballant i cuidant dels meus avis... pues gairebe no tinc temps per entrar.

El meu nadal pues feliç perque es el meu primer de casada i ens va super be super enamorats, pero trist perque no podem tenir regals, perque amb la paga extra hem pagat un deute de la boda... i perque tothom esta igual..
Treballo el dia 1, vaig treballar el 24 i 25. I sort he tingut de tenir el cap de setmana festa i poder anar a Tarragona.

Per lo demes tot be chiquetes.

Besitos per totes!!!! Us desitjo que tot us vagi be i que entreu amb MOLTA il.lusió al vostre any 2010!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: Pacresol » dt. des. 29, 2009 5:37 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:Hola Pacresol!
Sóc una núvia del 2011, que hem agafat amb el J. Capdevila, per la nostra boda, a nosaltres ens van parlar molt bé, i dels fotografs que vam veure es el que ens agaradava més (potser com anavem amb referències, ja i estavem predisposats!!!
No sé si et serveix d'ajuda.

Muchas gracias gemma, bueno si tu tienes buenas referencias pues me parece que por lo que he podido oir estos dias de este fotografo es todo muy bueno... asi que adelanteeeeeeeeeeeeeeee.....
Felices fiestasssssssssssssssssss!!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: Pacresol » dt. des. 29, 2009 5:39 pm

ISTAR82 ha escrit:::010:: Hola gupetes! ja ha passat la mala raxa. Es que ell ho veu tot negre, no es gens optimista i ho vam parlar i va dir que tenia raó que només quedaven 2 mesos que valia la pena aguantar, ja està solventat i tot segueix el seu procès.
Quin susto em veia sense boda. El que encara estic xof per la familia de mon pare, sembla com si els fos igual...jolines! una mica d'il·lusió! res...els punxes i no els hi treus sang, com estaquirots. Mira que els donguin! qui hi sigui amb mi aquell dia realment es perquè em valora i em té estimació i si som 50 ja ens ho passarem prou bé, au! a kga!! :-)
Per cert : BON NADAL !! una mica de retras però bueno.....

Avui vaig a parlar amb els fotògrafs per veure quan volem fer el pre i post boda.

També trucarem al restaurant per veure quan tenim que anar a provar el jalo....aquell dia no penso esmorzar, jejejeje!!!

Que tal? com us van els preparatius?

Bueno nena me alegro que todo se haya solucionado... ves por lo menos empezaras con buen pie el año nuevo...
BEsines guapisimaaaaaaaaaaaa!!!!
Felices fiestas!!!!
Pacresol

EntradaAutor: Pacresol » dt. des. 29, 2009 5:42 pm

Bueno guapisimas Felices fiestas y feliz año nuevo que entreis con buen pie y se cumplan todos vuestros deseos en este año tan tan especial que lo es para todas nosotras...
Por cierto, alguien sabe precios para fin de año en el antic???o en el gurugu???
Besines guapisimassss
Pacresol

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 30, 2009 2:02 pm

Pacresol ha escrit:Bueno guapisimas Felices fiestas y feliz año nuevo que entreis con buen pie y se cumplan todos vuestros deseos en este año tan tan especial que lo es para todas nosotras...
Por cierto, alguien sabe precios para fin de año en el antic???o en el gurugu???
Besines guapisimassss

¡Buenas Pacresol!

Para fin de año en el Antic son 10€ anticipada y 15€ en taquilla, con una consumición. En el Excés (antiguo gurugú y Larida en verano) son 20€ anticipada y (creo) 25 en taquilla, con dos consumiciones.

::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010::
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: Pacresol » dc. des. 30, 2009 6:42 pm

buniketa ha escrit:
Pacresol ha escrit:Bueno guapisimas Felices fiestas y feliz año nuevo que entreis con buen pie y se cumplan todos vuestros deseos en este año tan tan especial que lo es para todas nosotras...
Besines guapisimassss

¡Buenas Pacresol!

Para fin de año en el Antic son 10€ anticipada y 15€ en taquilla, con una consumición. En el Excés (antiguo gurugú y Larida en verano) son 20€ anticipada y (creo) 25 en taquilla, con dos consumiciones.

::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010::

Gracias guapisimaaa!!!
Aun no sabemos donde caeremos....
Lo dicho que tengais buena entrada en nuestro añoooooooooooo!!!! Besos guapetonassss!!! y mañana de maqueo tol dia pelu, estetica .... pa estar como dios manda a la entrada de nuevo año....
Pacresol

EntradaAutor: annalleida » dj. des. 31, 2009 1:20 am

hola!!!!!!!!1
primer de tot Bon Nadal, Bon Any Nou i Bon Reis!!!!!!!!!!

fa moltissim que no em conecto i no m'he ogut llegir tots els missatges!!! tranquil-la Miriam que jo encara he pringat més que tu : 31 nit i 1 tarda i el dia 6 de tarda. el 26 vaig fer nit!!!! no he parat!!!!!!

doncs si, ens queda un dia i ja serem al nostre any!! quines ganes i quins nervis pk això vol dir que ja s'atansa la boda!!!

us deixo que vaig a dormir, demà ja us explicare més coses
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: nananda2 » dj. des. 31, 2009 2:57 pm

Noies volia felicitar el cap d'any a les Lleidatanes i presentarme que també soc de aquestes terres !! jajajaj

Bueno que paseu un bon cap d'any!!! ::010:: neujor:-) neujor:-)
Imatge
nananda2

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: carlina » dj. des. 31, 2009 6:14 pm

Hola nananda2.Benvinguda a guia nupcial, jo sóc de les 2009 xo em colo per aquí per ajudar en el que pugui a les del 2010 i 2011.A part es troba a faltar el foro quan ja t'has casat i bueno per això continuo entrant. He llegit que et vols casar el dia 24 de juny d'akest any i que sou 40 persones i que busques un restaurant que no sigui de bodes xo t'ho facin bé de menjar. tinc el lloc ideal per tu. Restaurant el portell de les dotze a El Poal. No és ni car ni barat, es menja molt bé, és nou de fa 4anys, abans akesta gent portaven el bar el cau i es van fer el restaurant al poal.Has dit que erets de Lleida. Xo de Lleida capital o d'algun poble del voltant?Bon any nou a tu també.
carlina

EntradaAutor: jimaguary » dv. gen. 01, 2010 6:05 pm

ei lleidatanes bon any nou a totes, i despres de festes al lio... ::010::
Imatge
jimaguary
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: lluna2000 » dv. gen. 01, 2010 9:47 pm

jimaguary ha escrit:venga noies anims que estem a nadal!!!!!!!!!!!!!!!!!
el tema boda tot se pot fer si hi fiqueu ganes!!!!
ei noies he anat a veure el fotograf oliver villas, molt be molt eb de preu encantador i amb un treball perfecte, us el recomano, jo el fixaré una cosa menys......
ei tema ficar música a la cerimonia , teniu algú pensat jo vaig super perduda.
Salut!

Hola wapa!!

El oliver villas dius que esta bé? Jo de moment nomes he visitat l'elena valles i la seva feina esta molt bé pero vull demanar pressupostos a altres com el jaume capde i defoto pq m'interessarien 2 fotografs tambe!

Esta a corregidor escofet no el oliver? dema m'hi passare si dius que esta bé! he vist que segon on vas la diferencia de preu es considerable i mes o menys veig totes les fotos iguals aixi que...

Noies feia temps que no hem conetctaba, BONES FESTES!!

ja tinc vestit!!!!!!!!!!!!!!!!

Bona entrada d'any tambe!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.nuvis.org/solet2000_i_lluna2000
ENS CASEM EL 15 DE MAIG DE 2010
lluna2000

Entrades: 36
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 2:41 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants