"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. des. 30, 2009 6:15 pm

Ninetes....com esteu???? jo acabo d'arribar a casa que des d'aquest mati que he sortit de casa ja està bé....jejejeje

Ninetes....el dissabte a la tarda i el dilluns a la tarda vaig a provar-m'he vestits!!!!! jejejejej. Procuraré no olblidar.m'he aquest cop!!! jhejejejejejej
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. des. 30, 2009 7:52 pm

Ninetes ara que tinc un moment us escricccccccccccc
aix Giss pa los madriles.. tu pensa en que es el nostre any!!! 2010ªª que fort amb la de temps que faltava... me morooooooooooooooooooooooo
ufff ufff... i això vol dir que TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
j esta aki.. x cert doncs jo m'puntu dissabte al matí!!!!! que ara tinc 3 dies de festaaaaaaaaaaaaa

Torsaeann bunika!! que ja tens sabates oléeeeeeeeeeeeeeeeee... aix kines ganes de voreles!!!
Nur que tal tot?¿?¿?

ah! happi t'acabo d'enviar un mail!!! jajajaj i estic segura que no se t'oblidarà lo dels vestits!!!!!! kokoko

ninetes ja queda poc per tenir festaaaaaaaaa.. estoy hexa polvooooooooooooooooooo

que tal ahir la kedada?¿?¿?

bueno hig de marxar

laiac, elxa, estiu... molt petons a totessssssss
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dc. des. 30, 2009 10:36 pm

Hola boniques!!!
Ja he acabat de fer tot... por fin! He fet la maleta... m'he depilat... m'he dutxat... he fet el sopar... he deixat tot recollidet... jejeje
Ara a sopar i a mumir, que a les 5h sonarà el despertador! Em penso tirar tot el viatge dormint, així a veure si quan em desperti estic a Madrid!

Bueno nenes... ja tinc les sabates!!! Aix quina rapidesa, estic molt contenta amb footlux... si alguna ha de demanar que sapigueu que és una passada. Ho vaig demanar ahir a les 10 del matí i m'ha arribat avui a les 15h en perfectes condicions, súper ben envalats, envolicadets de regal amb una floreta i tot...
Aix! que bonics que són nenes! estic enamorada de mis Pura López!!! ara us enviaré fotos. La talla perfecte.

Bueno boniques, demà abans de que acabi l'any ja entraré des de los madriles a saludar-vos
Un petonet molt gran a totes i ànims!!! que el 2010 ja està aquí!!!!!
::010::
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dc. des. 30, 2009 11:37 pm

NINETES MEVES!!!!!!!!!!!

aixxxxxxx el meu nen volia anar a mumir però dic....NO NO, que avui no he pogut dire res a les meves ninetes!!!!

No he pogut entrar el tot el dia, a les 11:30 del matí hem marxat de casa, i a les 22 arribavem a casa, hem fet compres de reis, compres de l'amic invisible per demà amb els amics, hem omplert una mica la nevera, i hem comprat el sopar amb els amics per demà..............i no és per dir però.............avui hem tornat a sopar ENTRECOT amb FOIE (el poc que queda dels sogres) un formatge de teruel que hem comprat avui, una mica de pernilet, i com no....un vinet criança de la URV que estava força bo.........jijijiji

aixxx ninetes, sopant hem començat a recordar coses de la nostra boda, de l'ultim any i dels ultims 10 anys i mira..ens hem posat tovets i hem volgut veure els dos juntets el vieo de la boda una altra vegada...........que bunic nenes....el dia més emocionant de la meva vida....i quina llàstima ho ràpid que ha passat!!!!!!!!

aixxxxxxxxx no em poso melancòlica, que tindré la sort d'aquest 2010 recordar 8 vegades més el dia de la meva boda, perque mai hauré anat a 8 bodes tan especials com la vostra ninetes!!! i tot i que m'hagi casat al 2009, sé que aquest 2010 serà especial tan per mi, com pel meu marit, com per a totes les meves 8 ninetes..................!!!!!!!!!!!

Demà estaré el dia per caseta que vull fer quatre coses....aaaaaaaaaa i dissabte ens veiem val?????????papallonaaaaa que tinc ganes de veure't!!!!!!!!!!!!!!!

PATUNETS PRECIOSES MEVES!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. des. 30, 2009 11:46 pm

PAPALLONAAAAAAAAA!!!!! iupiiiiiiiiiiii que tens festa tres dies............ja toca eeeeeeee, i descansa molt, moltisim val?????

GISS...........me n'alegro moltissim per les sabateeeeeeesssss, quina passada, son les teves, les que t'agraden eeeeee!!!!!que vagi molt molt bé per Madrid, ja nos iras contando!!!!jijiij

TORSEANN preciosa............i les teves, em van encantar, realment com les meves, i ja veuras què còmode que aniràs!!!

ELXAAAA...nenaaaaaaa tu entre la feina i el bar no pares eeeeeeeeeee........ja veig que el dia 1 descansarem totes!!!!i me n'alegro que estiguis algo millor preciosa!!!!

TARAAAAAAAAa......animuuuuuuuuuuu, que només et queda demà, una setmaneta i FESTA nenaaaaaaaaaaaa, QUE TA CASESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!i de creuer.....snif snif jo també vull!!!!!!!

NURRRRRRRRR com van anar ahir les compres.....saps que un amic m'ha dit que us va veure per Reus....jijij com que estaveu els dos a la boda us va conèixer!!!!!m'ha fet gràcia!!!!!

HAPPiIIIIIIIIIIIIIIIIIiupiiiiiiiiiiii més proves de vestitsssssssssssss, i FOTOS FOTOS.............aix guapiiiiiiiiii!!!!

ESTIUUUUUUUUU..hola hola........quan puguis ja saps, passa per casa eeeeeee!!!!!!

ENCANTERINES..............el diumenge vaig a dinar a l'Encanteri....a veure com va..per ara el menú pinta bé.......el chef ens l'ha confeccionat per nosaltres, ja us ho explicaré!!!!!!!!!!

BESITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. des. 31, 2009 11:02 am

NINETEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS TOC TOC TOC.....que no hi ha ningú??????????!!!!!

CORRREU CORREU CORREEEEEEEEEUUUUUUUUUUUU que el 2009 S'ACABAAAAA.....que fuerteeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

UN PATUNET PRECIOSES MEVES.........vaig a comprar pel poble i vinc!"!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. des. 31, 2009 1:06 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!!

Sento no haver dit res avans, pero hem tingut feina, hem volgut acabar una cosa per cuan arribi la jefa vegi tota la feina que hem fet!

I ara res, tenim mini aperitiu, per celebrar que comença un nou any, EL NOSTRE!

Ninetes vaig que en criden, parlem mes tard!!!!!!!

Petonassos per a totes!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dj. des. 31, 2009 1:54 pm

NINETEEEEEEEEESSSSS!!!!

acabo d'arribar de compres pel morell.........aixxxxxxx quin dia més melancòlic avui....nu sé.....
Estava escoltant aquesta cançó i...........sembla més de despedida però és motl xula.......és una bona cançó per despedir el 2009, ja que es diu HAPPY ENDING!!! (tot i que no feu gaire cas de la lletra.jijij)
aquí us la dedico a totes vosaltres!!!!
PATUNETS ENORMES!!!

http://youtube.com/watch?v=bJeHk1gDT68

Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 31, 2009 1:56 pm

Ninetes!! Arriba la gran nit!! La nit que entrarem al… 2010!! Que fort! Ja el tenim aquí… M’emocionaré molt aquest any amb les campanades!! Espero que no se m’atraganti el raïm!! Jajajaja!! Que si no me’l menjo tot... no tindré bona sort!! Jajaja!!! Apa, ja sabeu! A menjar-vos tot el raïm eh!!!!!!

Giss, que tal por los madriles? Ja deus haver arribat, oi? Que vagi molt bé! I enhorabona per les Pura López! M’agraden molt!

Torsaeann, jo no vaig poder veure les teves! Ohhh!! Pero pel que diu la Laiac deuen ser molt xules! Enhorabona per la teva compra tambe nineta!!

Elxa, Papallona! Ais... les currantes!! Ànims ninetes! Vinga, que aquesta nit... festa eh!! Que això que arribi el nostre any s’ha de celebrar per tot lo alt!!!!

Tara... que dir-te... dues setmanes nineta!!! No et volem pas posar més nerviosa, però estem totes molt il•usionades amb la teva boda! Ais... que se’ns casa la Tara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, nineta, ahir una nit melancòlica, oi? Ais... es que el 2009 has viscut moments inoblidables! Te’ns has casat!!!!! La primera nineta casada! Però aquest 2010 tindràs 8 oportunitats per reviure-ho, com tu mateixa dius... i serà un any on celebraràs el primer any de casada!!
I que dius? Que ens van veure per Reus? Ara tinc curiositat per saber qui... jijiji!!

Happi!! Proves de vestits! Que bé!! Ara... no te n’oblidis, eh!!! Jajajaja!! No sé que em dona que trobaràs el teu...!!!!!!

Estiu!! Com es prepara aquesta nit?

A totes, un petonàs molt gran! I que tingueu una molt bona entrada a l’any 2010!!

Us estimo molt boniques!!!

Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 31, 2009 1:58 pm

BON ANY NOU 2010 A TOTES LES MEVES NINETES!!!!!!!!!!!

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. des. 31, 2009 3:08 pm

Ninetes....!!!! aixxxx quin dia avui!!! estic feliç però hi ha alguna cosa al meu interior que em fa estar...nerviosa!!! us ho podeu creure????

No fa falta que us digui moltes coses més....ja us ho vaig dir tot ahir...però Elxa....m'he fet un far de plorar al cotxe tot per aguantar-m'he quan estava amb tu!!!! jejejejej.

No teniu vosaltres una sensació estranya también??? bé...suposo que la Tara la tindrà...i més que res pq en 17 dies ja serà una dona casada!!!!! aixxxx...
Nosaltres aquesta tarda marxem a casa dels cunyis per ajudal's....i amb el mvl a segons quines hores es colapsen i no vull donar-li més diners als de orange...així que de tot cor us desitjo:

UNA FELIÇ ENTRADA AL NOSTRE ANY I PROSPER ANY 2010 ::010:: ::010::

No fa falta dir que el meu primer pensament anirà per a vosaltres!!!!! Us estimo moltissim!!!!1
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dj. des. 31, 2009 3:29 pm

Hola guapis!!!

Ja estic per aquí... por los madriles!!!
Com va l'últim dia de l'any? nenes... en unes hores tenim el 2010 aquí!!!

Abans de sopar em passaré per aquí per felicitar-vos l'any.

Petonets guapis!!! penso molt en vosaltres!!! us estimo molt!!!

xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: torsaeann » dj. des. 31, 2009 6:57 pm

Porto tot el dia penssan amb vosaltres i contenta i trista a la vegada....porto tot el dia que em poso el maili llegeixo els vostres mails i em poso a plorar....ara mateix estic ploran¡¡¡¡quin rotllo¡¡¡¡¡¡¡¡

US ESTIMOOOOOOOO SOU LES MILLORS I EL PRIMER QUE FARÉ MENTRES MENJO EL RAIM SERÀ PENSSAR AMB VOSALTRES¡¡¡¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡¡¡¡¡¡

FELIÇ ENTRADA D'ANY 2010¡¡¡¡¡¡¡

::010:: ::010:: ::010:: ::010::
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dj. des. 31, 2009 7:53 pm

Ninetes meves!!!!

aix mareta mevaaaaa, quin dia...............i a sobre, em poso a mirar una peli, POSTDATA:TE QUIERO i cada cinc minuts em posava a plorar...........bufffffff!!!!!!!!

bé, ja estic arreglant les cosetes a casa, ara descanso mentre el meu maridet passa l'aspirador,.....jijijji
i res, només us volia desitjar de tot cor una bona entrada d'any....
allà on estigueu....penseu que també estic amb vosaltres!!!

UN PATUNÀS ENORME NINETES MEVES!!!!!!!!!!
Demà...ja serem 01/01/10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! m'encanten els anys parells!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dj. des. 31, 2009 8:41 pm

Ninetes meves!!!!!

Com us trobo a faltar!!!!

Bueno, és l'últim cop del 2009 que entro al foro, dintre d'unes hores ja estarem dins del 2010 i estic molt feliç pq el 2009 ha estat un bon any i sobretot he conegut a 8 personetes que m'han omplert de felicitat i que vull que sempre estiguin a la meva vida.

Estic a Madrid... però de veritat que realment em sento com si estigués allí, al costat de cadascuna de vosaltres.

Us estimo molt... de veritat... i ara si que si... Ninetes... Comença el nostre any!!!!
Us desitjo lo millor i que us ho passeu molt bé aquesta nit celebrant que el 2010 ha arribat i que una darrera l'altra veurà fet realitat el seu somni... casar-se amb la persona que ha escollit.

FELIÇ ANY NOU 2010!!!!!!!!

Gràcies per ser com sou, us portaré sempre al meu cor.

Fins l'any que ve!!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dj. des. 31, 2009 10:58 pm

Ninetes estic a casa dels papis, i com ja hem acabat de sopar m'he dit -vaig a veure les meves minetes!

I estic amb els ulls plorosos, de les coses boniques que dieu, nomes dir-vos que us estimo i que tinc ganes de trobar-nos totes juntes, enara que ja no tardarem massa!!!!!!!!

Us estimo! ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010::
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dv. gen. 01, 2010 12:00 am

[size=50]Ninetes ja el tenim aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! el 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! L'any de les ninetes!!!!!!!![/size]

Feliççççççççççççççççççççç 2010!!!!11111111111111111
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dv. gen. 01, 2010 12:17 pm

Ninetes!!!!

El meu primer missatge del 2010!!!!!!!!!!!!!!!

Aix... quina sensació més rara no? Ja ha arribat el nostre any!
Us vau menjar els 12 grans de reïm? Jo vaig pensar en totes vosaltres... Ha sigut una entrada d'any diferent, pq la ilusió i l'emoció que tenia ha estat diferent dels altres anys.
Nenes... ahir vam viure l'últim cap d'any de solteres. Jo pensava: aix, l'any que ve quan em prengui el raïm ja seré una dona casada!!!

Bueno boniques, espero que ho disfrutessiu molt. La setmana que ve a celebrar-ho eh?

Tara, como van los nervios? Un besito guapi

Petonets per totes. Us estimo!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dv. gen. 01, 2010 12:28 pm

Tara!!! Ya he abierto tu pre-crónica!!!
Ninetes! totes cap a la pre-crónica de la tara!!!

Happi, no te enfades... igual querías abrirle tu el post pero no he podido resistirme!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 01, 2010 9:35 pm

Ninetes!! Que ja tenim aquí el 2010!!!
Jo encara no m'ho crec!!!!!!
Que ens casem!!!! És molt fort, eh!!!!
Quan hi penso noto unes pessigolletes a la panxa!!! Ens casem!!!!!

Ahir per les campanades estava nerviosa, i emocionada a la vegada!! Quines sensacions tan boniques!!! Irrepetibles!!!! I us vaig tenir molt presents ninetes!!! Ais!!!!!

El 2010...!! I ja tenim l'apartat de les croniques obert?? Tan lluny que ho veia i ja ho tenim aquí!!!!!!! Ara aniré a estrenar la de la Tara!!!

El 2010...!!!!!!! Després de les campanades i de menjar-nos el raïm els nostres amics van començar: "que nos vamos de boda!!!!! vamos! tenemos que ir practicando... que se besen!!! que se besen!!!!! que se besen!!!!!!!!!!" jajajajaja!!! Que divertit!!! I no van parar fins que ens vam fer un petó!! jajajajaja!!!!! I llavors nosaltres vam aprofitar per regalar-los un iman per la nevera amb el calendari del 2010 (aquells que us vaig ensenyar en alguna de les primeres quedades), i els hi va agradar molt aquest detall!! Ais... que bunic!!!!

Que estem en el 2010!!! Un any molt esperat!!! Ja el tenim aquí!!!!!!!!!!!!!!!!!

Un petonet boniques!!!! Us estimo!!! Sou les millors!!!!! Muas!!!!

Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants