a mi personalmente me gustán más largos que cortos, que ya que te lo pones que luzca!
Autor: irenusky » dv. nov. 06, 2009 4:34 pm

Autor: annaiesteve » dv. nov. 06, 2009 8:19 pm
irenusky ha escrit:te dejo una foto de mi velo por si te sirve de ayuda, a mi me encantó nada más verlo!!! era de plumeti y con puntilla
a mi personalmente me gustán más largos que cortos, que ya que te lo pones que luzca!
CIMG5008.JPG

Autor: irenusky » dv. nov. 06, 2009 8:31 pm
annaiesteve ha escrit:irenusky ha escrit:te dejo una foto de mi velo por si te sirve de ayuda, a mi me encantó nada más verlo!!! era de plumeti y con puntilla
CIMG5008.JPG
Hola guapi, me encanta tu velo, y la segunda foto es una passada! te he dicho q tenemos el mismo fotografo? q tal? has qwuedado contenta con ellos ????? una pregunta... las fotos estas q tienes q són q te las dan en un CD , una vez te has casado? o como funciona ?????
jajajaja

Autor: annaiesteve » dg. nov. 08, 2009 4:32 pm
irenusky ha escrit:annaiesteve ha escrit:irenusky ha escrit:te dejo una foto de mi velo por si te sirve de ayuda, a mi me encantó nada más verlo!!! era de plumeti y con puntilla
CIMG5008.JPG
Hola guapi, me encanta tu velo, y la segunda foto es una passada! te he dicho q tenemos el mismo fotografo? q tal? has qwuedado contenta con ellos ????? una pregunta... las fotos estas q tienes q són q te las dan en un CD , una vez te has casado? o como funciona ?????
bueno no he quedat tot lo contenta que volia, encara no tinc el àlbum eh! (no he acabat d'escollir les fotos) crec que tot és el fotògraf que et toqui, ja et diré per qui no has de demanar... pq el meu era un patata i les fotos li havia de dir jo com les volia, també hi ha el problema que a mi m'agrada massa la fotografia i sóc molt crítica, van ficar la foto dels nuvis sense consultar-me i a sobre no m'agradava, però a banda d'això ara tinc dilemes per escollir les fotos![]()
jajajaja
el CD és el que et donen de baixa resol.lució per escollir les fotos amb calma a casa

Autor: jimaguary » dv. gen. 01, 2010 10:13 pm

Autor: annaiesteve » dg. gen. 03, 2010 1:05 pm

Autor: Piruleta » dg. gen. 03, 2010 7:16 pm

Autor: Piruleta » dg. gen. 03, 2010 7:17 pm

Autor: ester_sbd » dj. gen. 07, 2010 6:58 pm