EL VELO

bodes 10!

Re: EL VELO

EntradaAutor: irenusky » dv. nov. 06, 2009 4:34 pm

te dejo una foto de mi velo por si te sirve de ayuda, a mi me encantó nada más verlo!!! era de plumeti y con puntilla

a mi personalmente me gustán más largos que cortos, que ya que te lo pones que luzca! ::love::

CIMG5008.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: annaiesteve » dv. nov. 06, 2009 8:19 pm

irenusky ha escrit:te dejo una foto de mi velo por si te sirve de ayuda, a mi me encantó nada más verlo!!! era de plumeti y con puntilla

a mi personalmente me gustán más largos que cortos, que ya que te lo pones que luzca! ::love::

CIMG5008.JPG

Hola guapi, me encanta tu velo, y la segunda foto es una passada! te he dicho q tenemos el mismo fotografo? q tal? has qwuedado contenta con ellos ????? una pregunta... las fotos estas q tienes q són q te las dan en un CD , una vez te has casado? o como funciona ?????
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: irenusky » dv. nov. 06, 2009 8:31 pm

annaiesteve ha escrit:
irenusky ha escrit:te dejo una foto de mi velo por si te sirve de ayuda, a mi me encantó nada más verlo!!! era de plumeti y con puntilla

CIMG5008.JPG

Hola guapi, me encanta tu velo, y la segunda foto es una passada! te he dicho q tenemos el mismo fotografo? q tal? has qwuedado contenta con ellos ????? una pregunta... las fotos estas q tienes q són q te las dan en un CD , una vez te has casado? o como funciona ?????

bueno no he quedat tot lo contenta que volia, encara no tinc el àlbum eh! (no he acabat d'escollir les fotos) crec que tot és el fotògraf que et toqui, ja et diré per qui no has de demanar... pq el meu era un patata i les fotos li havia de dir jo com les volia, també hi ha el problema que a mi m'agrada massa la fotografia i sóc molt crítica, van ficar la foto dels nuvis sense consultar-me i a sobre no m'agradava, però a banda d'això ara tinc dilemes per escollir les fotos :star:: :star:: jajajaja

el CD és el que et donen de baixa resol.lució per escollir les fotos amb calma a casa
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: annaiesteve » dg. nov. 08, 2009 4:32 pm

irenusky ha escrit:
annaiesteve ha escrit:

CIMG5008.JPG

bueno no he quedat tot lo contenta que volia, encara no tinc el àlbum eh! (no he acabat d'escollir les fotos) crec que tot és el fotògraf que et toqui, ja et diré per qui no has de demanar... pq el meu era un patata i les fotos li havia de dir jo com les volia, també hi ha el problema que a mi m'agrada massa la fotografia i sóc molt crítica, van ficar la foto dels nuvis sense consultar-me i a sobre no m'agradava, però a banda d'això ara tinc dilemes per escollir les fotos :star:: :star:: jajajaja

el CD és el que et donen de baixa resol.lució per escollir les fotos amb calma a casa

Doncs si et recordes del nom del fotograf mo dius si us plau , tinc molta confiança amb el gefe , pq no hem posi l'homenet aquest.
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

annaiesteve

EntradaAutor: jimaguary » dv. gen. 01, 2010 10:13 pm

ei els vels son molt xulos, i mes si et cases per l'esgñlesia, el que passa es que quan me'l fico em veig super disfressada ie m ficare un tipo xal de tul damunt dle hombros, ja que per l'esglesia sembla que vas mes tapadeta.
Imatge
jimaguary
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: annaiesteve » dg. gen. 03, 2010 1:05 pm

Doncs jo segurament acbare portant vel, hem vaig anar a probar un amb Amy , i hem vaig sentir com en un nuvol, cuan mel vaig veure posat !!!!!!!!!! -:.-:.__0.0_

annaiesteve

EntradaAutor: Piruleta » dg. gen. 03, 2010 7:16 pm

Alguna forera que haya comprado el velo en la web de kanacca???? es que los estuve mirando y, la verdad, si se ven bien, por lo que valen, igual me compraba uno...

a ver si alguna sabe si se ven bien..

gracias!!! ::010::
Imatge
Piruleta

Entrades: 124
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 8:45 pm

EntradaAutor: Piruleta » dg. gen. 03, 2010 7:17 pm

Por cierto!!! en cuanto al tema de las "tallas" de los velos en la web esta de kanacca... alguna sabe como hay que pedir la talla??? que lioooo

grcias!!!
Imatge
Piruleta

Entrades: 124
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 8:45 pm

EntradaAutor: ester_sbd » dj. gen. 07, 2010 6:58 pm

Pfff, no es molt complicada la web de kanacca?? Ho vaig mirar un dia i no em vaig aclarir.. mm... ho tornaré a mirar a veure..
Imatge
ester_sbd

Entrades: 121
Membre des de: dl. juny 01, 2009 12:22 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants