NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: jimaguary » dv. gen. 01, 2010 10:20 pm

no esta a ciutat de fraga, pero truca'l pq no sempre es alli, t'envio la web www.olivervillas.com, a nos ens va agradar molt
Imatge
jimaguary
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: jimaguary » dv. gen. 01, 2010 10:21 pm

nos tmabe varem anar a veure el JordiVpou, i Rafa Ariño... i ens va agradar mes oliver
Imatge
jimaguary

EntradaAutor: jimaguary » dv. gen. 01, 2010 10:29 pm

bon any ::010:: , vaig a veure si puc arribar als 100 per llegir croniques..
Imatge
jimaguary

EntradaAutor: buniketa » ds. gen. 02, 2010 12:49 am

nananda2 ha escrit:Noies volia felicitar el cap d'any a les Lleidatanes i presentarme que també soc de aquestes terres !! jajajaj

Bueno que paseu un bon cap d'any!!! ::010:: neujor:-) neujor:-)

Benvinguda al grup de les lleidatanes casaderes! Moltes felicitats pel teu casament, ja veuràs com d'aquesta meravella de foro trauràs un munt d'idees al·lucinants!!!!!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » ds. gen. 02, 2010 9:56 pm

BON ANY NOU a les lleidatanes del 2010 aquest es el vostre any enhorabona!!!!!!!! ::010::

Veig que parleu de fotografs, algú coneix el treball de david del val???
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: lluna2000 » dg. gen. 03, 2010 12:01 pm

NUVOLET ha escrit:BON ANY NOU a les lleidatanes del 2010 aquest es el vostre any enhorabona!!!!!!!! ::010::

Veig que parleu de fotografs, algú coneix el treball de david del val???

Doncs jo no en sabia res abans de que el citessis tu, pero he visitat la seva web i resulta que va guanyar un premi i tot! Li demanare presupost i et comento que tal!

Gaudiu del diumenge que demà s'acaba lo bò, m'he relaxat tant aquestes festes que sera durissim reemprendre el ritme laboral !!! neu:-) ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: ::010:: neujor:-)
http://www.nuvis.org/solet2000_i_lluna2000
ENS CASEM EL 15 DE MAIG DE 2010
lluna2000

Entrades: 36
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 2:41 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dg. gen. 03, 2010 2:51 pm

Es que he vist les fotos de la seva web i m'han encantat, doncs si demanes pressupost ja em comentaràs!!! MOLTES GRACIES!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: lluneta29 » dl. gen. 04, 2010 9:11 am

BON ANY A TOTES.................!!!!! Hem entrat al nostre any. Ànims que això ja s'apropa!!!!! I pensar que fa dos anys amb algunes que ja ens coneixem!!! què fort!!!!!! Un petó ben fort a totes!!!! neu:-D
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. gen. 04, 2010 9:52 am

BON ANY FLEUMETEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!! Som al 2010....!!! les que ens casem aquest any , ja hi som!

Bé per les que heu treballat els dies de festa, espero que us hagi sigut lleu!

NANANDA2: Enhorabona pel teu casament!!
LLUNETA: Com et va tot? eis que ja veig el 4 al teu marcador...xD
PACRESOL: Gràcies guapa, si les coses ja estan bé....que vagi bé el 2010!!! Xitos
ANNALLEIDA: Quants dies fa que no et trobava! així també has currat el 31, deu ser una jugarreta....si et serveix de consol jo també estava currant, tenia un bolo i no em vaig ni menjar els raims perquè els senyorets del restaurant no ens en van donar als músics...es que té co llo ns la cosa...
MIRIAMETA: Hola guapíssima! espero que ja estiguis bé del tot. Doncs nosaltres vam comprar amb la doble lo just per el caga tió per les meves dues cosines i ma filla i ara hem comprat els reis de la nena, la casa de la Barbie , el PinyPon i un joc per la Nintendo DS, però nosaltres res...no podem i quan no es pot es lo que hi ha...l'únic que hem tingut és la Wii negra aquesta que ha sortit nova de color negre i perquè ha sigut un regal de boda, sinó ni això....a veure si ens regalen la TV de LCD !! jejejejeje! A veure si aquest any et millora la butxaca....que crec que es lo que ens ha de millorar a la majoria! xD Per cert jo vaig estar el dia 27 a Tarragona, hi havia la fira ficada al passeig( on hi ha el balcó del Mediterrani )i també hi havia una tómbola...s'està bé,vam anar a veure a ma sogra i als cunyats. Quin dia hi vas anar?
AMELIE: Ei guapa! feliç any a tu també. Com va anar el Cap d'Any? Petons.

Bé noies que això ho tenim cada cop més a prop...jo estic ja super nerviosa el dia abans de la boda estaré histèrica! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Tranquilitzem-nos totes i que passeu un bon dia!! Besuquis a totes. Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: Pacresol » dl. gen. 04, 2010 7:58 pm

Feliz año nuevo guapisimaaaaaassssss!!!!
En cuanto al fotografor David del Val, me paso a mi ya hace dias un presupuesto y es carillo... lo que lo tire al ver los precios, pero de todas formas envia un email y te lo responde y te envia precios...
Saludos guapas y bienvenida NANANDA2!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dl. gen. 04, 2010 9:05 pm

Pacresol tu eres de fraga he leido en algun post no? que tal del fotografo oliver villas? lo conoces?
Bueno le pediré presupuesto a David del Val a ver lo que me cuenta.

Per cert, alguna donará les típiques fotos ràpides que se regalen als convidats en una cartulina una dels nuvis i l'altra del convidat? sabeu quan costa mes o menys?
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: Pacresol » dl. gen. 04, 2010 9:38 pm

NUVOLET ha escrit:Pacresol tu eres de fraga he leido en algun post no? que tal del fotografo oliver villas? lo conoces?

Per cert, alguna donará les típiques fotos ràpides que se regalen als convidats en una cartulina una dels nuvis i l'altra del convidat? sabeu quan costa mes o menys?

Hola Nuvolet,
Soy de Fraga, pero... no conozco a este fotografo que ademas en la web pone que es de Lleida
en la C/Corregidor Escofet , con lo que no te puedo ayudar mucho... mira este enlace
http://www.nuvisystem.com/876/Oliver-Vi ... rafia.html
De todas formas nosotros hemos cogido a Jaume Capdevila...
Las tipicas fotos rapidas tal vez te lo diga el fotografo lo que vale, de todas formas creo que a nosotros nos pedian sobre unos 6 euros por foto...

Bueno nose si te he ayudado mucho o que pero eso es lo que te puedo decir..
Pacresol

EntradaAutor: NUVOLET » dl. gen. 04, 2010 10:22 pm

Gracias Pacresol, tenía entendido que era de Fraga este fotógrafo me habré informado mal... muchas gracias de todas formas por la infor!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: Pacresol » dl. gen. 04, 2010 10:37 pm

NUVOLET ha escrit:Gracias Pacresol, tenía entendido que era de Fraga este fotógrafo me habré informado mal... muchas gracias de todas formas por la infor!!!

De nada guapisima... para eso estamos si fuera de Fraga ya te hubiera dado la informacion tranquilamente ...
Besines... y para lo que quieras aqui estamos...
Pacresol

EntradaAutor: buniketa » dt. gen. 05, 2010 3:24 pm

NUVOLET ha escrit:Pacresol tu eres de fraga he leido en algun post no? que tal del fotografo oliver villas? lo conoces?

Hola guapa!

Jo li vaig enviar un mail a David del Val fa uns dies, però encara no m'ha dit res... normal, per les festes, suposo... Les fotos són súper guapes, i a més de guanyar premis en fotografia, fa uns quants anys també li va fer les fotos de promoció i d'un dels discos de l'Alejandro Sanz. M'imagino que no deu ser precisament dels barats, però m'agrada molt. Voldria comparar una mica amb els del Marco Rojo i algun altre de Lleida. Suposo que l'Elena Vallés...

A mi m'agradaria fer-la, aquesta foto... sempre he pensat que és molt maco. Jo me les guardo totes... clar que jo també em guardo les invitacions i per aquí he llegit que molta gent les tira... no sé, potser sóc rara... Sempre tens un record dels nuvis, i a més una foto de la parella que pots aprofitar... no sé, a mi m'agrada molt... si no és massa car, suposo que ho farem... Jo ho preguntaré als fotògrafs, a veure què, i si m'ofereixen les invitacions de regal o algo semblant, intentaré canviar-ho per aquestes fotos...
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. gen. 07, 2010 9:50 am

Nuvolet !!! lo que dius de les fotografies nosaltres fiquem el servei de foto ràpida al restaurant però no en regalarem ninguna de nostra, a nosaltres no ens va això però ho fem per si els convidats volen agafar alguna foto , aquí no es fa molt però a Barcelona si i resulta, la gent agafa les fotos. Per aquí els fotògrafs les cobren a 8 euros o 7 el nostre cobrarà 5 euros per foto, ara son d'una mida grandeta.
Està bé perquè hi ha gent que li agrada tenir una foto amb la parella i tal i els hi fan i per 5 euros la tenen...
Que tal els reis? A nosaltres ens han portat la Nintendo Wii ( que es un regal de boda , fa dies que el meu novio donava pel sac amb la punyetereta Wii i ens l'han regalat ),uns imans per la nevera que son molt xulis, com un corsé que agafa desde les cervicals fins a les lumbars i es tipo esterilla, fa caloreta a l'esquena ( em va genial per l'escoliosi i al meu nen pel mal de cercvicals)...avui la provaré i després colònia. Bueno està bé. I jo a ell li vaig comprar una cartera que la seva estava feta caldo. La que ha pillat es la nena..jolin amb el cuento de que son pare i jo estem separats ha pillat per dos bandes i com els meus pares estan també separats doncs regal a casa padrí i a casa la iaia....ella si que en sap!

Nenes he vist el marcador i casi em dona un patatús, jolines que estic molt nerviosa...el dia abans fotre uns bots dels nervis!!! avui vaig a la floristeria ja a que em fagin la carcasa del ram i a escollir les flors i les pamplinetes que van entre mig del ram, i aniré a encomanar els detallets pels nens. Que li puc regalar a una amiga que està ambarassada de 4 mesos, bé per la boda de 6...alguna xuminadeta pel nen/a, però el que? doneu-me idees si us plau que no se m'ocurreix només que els típics patuquitos i no....!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: nananda2 » dj. gen. 07, 2010 3:01 pm

ISTAR82 ha escrit: Que li puc regalar a una amiga que està ambarassada de 4 mesos, bé per la boda de 6...alguna xuminadeta pel nen/a, però el que? doneu-me idees si us plau que no se m'ocurreix només que els típics patuquitos i no....!

Mira aqui tenen detallets per bebes: http://www.airedefiesta.com/list.aspx?c=412&hc=102&md=2
Si no, nosaltres a una amiga quan va donar a llum li vam regalar un pastis de bolquers i li va fer molta ilusió.
a una altra li vam regalar un 'llamador de ángeles' molt bunic de ceramica (es com un penjoll que fa com el soroll d'un sonall molt dolset, que les embarassades porten penjat del coll fins l'alçada de la panxa perque diuen que protegeix el bebe, o que el relaxa...)
Imatge
nananda2
:: núvia experimentada

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: azue » dj. gen. 07, 2010 7:16 pm

hola!! com va l'any?? Segur ke amb molta ilusió!!
mireu tinc un dubte, visc a vilanova de bellpuig, prop de mollerussa, encara que hem caso a barcelona, i estic buscant sabates de nuvia pero no se per on buscar. hem podrieu ajudar? per tarrega o mollerussa, no ho se per aki aprop. o per lleida. a males baixaira a barcelona pero voldria aprofitar les rebaixes i mirar per aki.Espero ke hem pogueu ajudar i gracies!!!
:-)ok:
Imatge
azue

Entrades: 429
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 3:12 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 08, 2010 1:41 pm

nananda2 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit: Que li puc regalar a una amiga que està ambarassada de 4 mesos, bé per la boda de 6...alguna xuminadeta pel nen/a, però el que? doneu-me idees si us plau que no se m'ocurreix només que els típics patuquitos i no....!

Mira aqui tenen detallets per bebes: http://www.airedefiesta.com/list.aspx?c=412&hc=102&md=2
Si no, nosaltres a una amiga quan va donar a llum li vam regalar un pastis de bolquers i li va fer molta ilusió.
a una altra li vam regalar un 'llamador de ángeles' molt bunic de ceramica (es com un penjoll que fa com el soroll d'un sonall molt dolset, que les embarassades porten penjat del coll fins l'alçada de la panxa perque diuen que protegeix el bebe, o que el relaxa...)

Gràcies guapa, ho miraré...això de llamador de ángeles em fa goig, no ho he vist mai....està original, ara miro la pàgina que m'has dit. :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: annalleida » ds. gen. 09, 2010 8:53 pm

hola lleidatanes!!!!

quants dies sense conecta'm pero he estat i estic molt liada!!!!!

novetats: avui hem triat les anells, molt xules!!! són d'or blanc i la meva porta un brillant. ens les hem comprat a Mollerussa a la joieria Torres. sempre ho compro tot allí menys quan vaig a la Tous :)

avui hem pintat una habitació del pis i demà seguirem!!!!!!

ja nomès em keda 3 mesos i els nervis ja m'ataquen pero no m'aprimem i el que em produeixen és que retinc liquid i estic cada vegada més nerviosa i el dimarts em vaig a emprovar el vestit i ja tremolo que em vagi petit!!! ja us contaré :)

kina nevada que va fer ahir!!! a Bellpuig va nevar 25 cm i tenim tot el poble ple de neu i mig gelat!!!!!

ja hem començat a donar les invitacions i a tothom li ha agradat moltissim i la gent ja ens va confirmant!!!!

un petonet per a totes
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants