NOVIAS 2010 CON VESTIDO

bodes 10!

Vestits Núvies 2010

Pronovias
68
35%
Pepe Botella
5
3%
Casajuana
6
3%
Sant Patrick
18
9%
Rosa Clarà
30
15%
Aire
37
19%
La Sposa
8
4%
Demetrios
1
1%
Ramón Bundó
5
3%
Jordi Dalmau
19
10%

Vots totals : 197

Re: NOVIAS 2010 CON VESTIDO

EntradaAutor: xuxuneta » dl. des. 21, 2009 9:09 pm

Ishtarx ha escrit:no tinc ni ideia la veritat, volia alguna cosa amb màniga ampla rollo medieval pero pel que veig aquest any no fan res així, em tocara trencar-me el cap i provar a veure que m'agradad mes posat

has pensat amb l'opció d'anar a una modista? algún vestit que t'agradi de cos portar una foto i dir-li si et pot fer el tall medieval, o preguntar a la mateixa botiga si t'ho poden canviar, a vegades et poden fer canvis..
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: Sermar1610 » dt. des. 22, 2009 2:34 am

Star6 ha escrit:Buenas guapa! el mío es el Domingo, no me importa decirlo, es guapísimo y queda genial puesto. El Dalyce es una pasada, guapísimo también me lo probé es genial, y además se transforma, se quita la falda larga, es chulísimo, te quedarías con el personal al quitarte la falda, no sé como será el que comentas de Jordi Dalmau pero el Cymbelline es muy chulo y son súper modernos, las dependientas son muy agradables y están bien de precio, tú misma guapísima, si necesitas algo ya sabes donde estoy, saludetes!!

Ya he visto el Domingo, la verdad sk no me acuerdo de haberlo visto en el catálogo pero es muy espectacular con ese cuerpo todo bordado.
Te probaste algun complemento o alguna chaqueta? A mi me puso uno de los collares k tienen y en la mano no me gustaba mucho pero puesto genial, muy muy original y favorecia muchisimo, de chaqueta me dijo que ya veriamos porque al ser octubre. Y de velo me recomendó uno corto pero esque a mi los velos cortos no me gustan mucho asi que no me veo con él.

xuxuneta ha escrit:CANVI DE VESTIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!

m'havia enamorat del quimera d'en JORDI DALMAU, però com que era el primer lloc que anava vaig voler anar un altre dissenyador per estar me´s segura i comprar el JD.

Així que vaig anar el CYMBELINE de girona,.... SORPRESA SORPRESAAAAA després de donar-li voltes ens vam decidir..... m'he comprat el CYMBELINE!! són dos estils totalment diferents però físicament m'afavoreix molt més aquest i potser aquest aire més romanticot em queda millor, a part tinc pit i aquest tallatge em va clavat... jejeje. ahh és el DALI ! JEJEJE

això això algú pot obrir l'opció per votar cymbeline?

ahhh algú s'ha comprat alguna cosa d'aqui a girona? regalen alguna cosa? jo pago el vestit el cancan i el mocador que farà de vel.... pero no han dit res de descomptes n'hi si em regalaran alguna cosa.... o això només ho saps el final?

Xunxuneta ja he vist que el teu también es un un Cymbeline, jo también estic dubtant entre un Jordi Dalmau i un Cymbeline, jajaja, quina casualitat.
El JD es el Vesta amb la sobrefaldilla de flors per al 2011 (no surt a la web) i el Cymbeline es el Daylice.
En quant al pit jo también tinc molt i la veritat sk el Daylice al tenir escot asimétric sentaba molt be, encara i això havia d'agafar alguna talla més gran pk em tapara bé el pit.
Tornaré a cymbeline i després a JD i suposo que ja decidiré però no miro més!

Ishtarx ha escrit:això de que tens pit i el tall t'escau molt be m'interessa jejeje, jo sóc una persona amb gran personalitat i la meva principal por es aquesta, on ficarles y que no es vegin massa, ais...

per cert com ronden els preus a cymbeline? El teu vestit és molt maco, encara que jo amb paraula d'honor no em veig, per dos motius, em caso al novembre i farà fred, i be, pel que deia abans, no se m'aguantaran XDDDDD

Ishtarx el preu del Daylice es d'uns 1500-1600 euros (ara no recordo exactament quant) i en aquest cas no cal can can perque el porta incorporat al vestit. también em van donar el preu del Diana que eren 1650 crec i el cancan uns 50-60 euros. Jo tots els que em vaig emprovar tenien un preu similar aixi que crec que estan prou bé de preu.
Jo también tinc molt de pit i em pensava que els paraules d'honor fatal, però m'he quedat sorpresa ja que els tipo corsé i amb escot alta tapen bastant bé i disimulen. Tu emprova't tots els tipus i ja veurás com trobes el model ideal.
Sermar1610

Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

EntradaAutor: Star6 » dt. des. 22, 2009 8:37 am

Buenas, no me probé ningún complemento, no sé si llevaré velo porque según como me da un poco sensación de burka y yo soy muy liberal y revolucionaria para estas cosas, a lo mejor luego me pruebo uno y me encanta como me queda pero no sé. Tampoco me ofrecieron chaqueta ni nada de eso, ni la voy a querer porque me caso el 5 de junio y aunque soy friolera de por sí, yo con los nervios sudo como un cochinillo.
Si tienes alguna duda más ya sabes, saludetes guapi!!
Imatge
Star6
:: núvia rookie

Entrades: 86
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 2:20 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dt. des. 22, 2009 10:04 am

SERMAR... jo vaig fer igual que tu, després de decidir entre jd i cymbe no vaig voler mirar res més... quins mals de caps! res! que ja m'agradava 1 que em favoria molt i em sentia cómode... jajajajja ja diras quin et quedes... per cert, el vesta preciós!! també m'ho vaig provar..
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: moncl » dj. des. 24, 2009 2:30 pm

Yo también tengo vestido, es de Aire. Qué tipo de ramo queda mejor con un vestido de volantes?? La verdad es que el vestido es una pasada y no quiero llevar muchos complementos para que no se vea sobrecargado.
Imatge
moncl

Entrades: 172
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 6:19 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dj. des. 24, 2009 4:52 pm

moncl ha escrit:Yo también tengo vestido, es de Aire. Qué tipo de ramo queda mejor con un vestido de volantes?? La verdad es que el vestido es una pasada y no quiero llevar muchos complementos para que no se vea sobrecargado.

Bona tarda,

doncs no ho sé, però diuen que com més volum té la faldilla més senzill i petit ha de ser el ram i l'inrevés .... però aixó va agustos com tot!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: jimaguary » dv. gen. 01, 2010 9:27 pm

el meu vestit tmb te volants, pero a mi m'agraden els rams grans,,,, ei que es el nostre dia,., i pdoem fer le que vulguem,,.
jo l'he comrpat a RC i hem regalen el coixinet dels anells i la lliga, m'ho van dir alhoraa de fer la paga i senyal, jo no vaig dir res, m'ho va dir ella
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: ..FLOR.. » dv. gen. 01, 2010 9:51 pm

Creo ke en Barcelona no regalan nada....

Yo me lo he comprado en Aire y me regalaron la liga, al dar la paga y señal!

Cual es el tuyo jimaguary?? El mio es el Byron y con la falda ke tiene y ke yo no soy muy grande no me atrevo con ramo grande, llevaré uno de peonias pequeñito y rosa!!! Muy romantico!!
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » ds. gen. 02, 2010 12:53 am

jimaguary ha escrit:el meu vestit tmb te volants, pero a mi m'agraden els rams grans,,,, ei que es el nostre dia,., i pdoem fer le que vulguem,,.
jo l'he comrpat a RC i hem regalen el coixinet dels anells i la lliga, m'ho van dir alhoraa de fer la paga i senyal, jo no vaig dir res, m'ho va dir ella

jimaguary, guapa, tu d'on ets?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Dofídosa » ds. gen. 02, 2010 1:59 pm

Star6 ha escrit:Buenas guapa! el mío es el Domingo, no me importa decirlo, es guapísimo y queda genial puesto. El Dalyce es una pasada, guapísimo también me lo probé es genial, y además se transforma, se quita la falda larga, es chulísimo, te quedarías con el personal al quitarte la falda, no sé como será el que comentas de Jordi Dalmau pero el Cymbelline es muy chulo y son súper modernos, las dependientas son muy agradables y están bien de precio, tú misma guapísima, si necesitas algo ya sabes donde estoy, saludetes!!

::010::

Yo también me caso con el Domingo!!! Fue un flechazo, es un vestido precioooooooooooossssoooooooooo!!!
Nenitolos
Imatge
Dofídosa

Entrades: 8
Membre des de: dg. març 15, 2009 12:57 pm

EntradaAutor: cristina86 » ds. gen. 02, 2010 10:01 pm

hola!!!
jimaguari el vestit on l'has comprat????jo l'he comprat a rosa clara de rambla catalunya a bcn i ja he fet la paga i senyal y no m'han comentat res de regalarme!!!!si el teu tambe es de rosa clara quan vagi a fer la 1 prova ja preguntare!!!!bon any a totes!!!
Imatge
cristina86

Entrades: 184
Membre des de: dg. set. 27, 2009 10:58 am

EntradaAutor: becqueriana » dl. gen. 04, 2010 11:52 pm

El meu es de la coleccio pronovias del 2008, el model es diu distel i per a mi es el mes precios clar xxsta::
becqueriana

Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

EntradaAutor: JennyGus » dt. gen. 05, 2010 12:08 am

Creo que por aki no había vuelto a pasar desde que os di la bara con las dudas del vestido!!! Pues las que habéis entrado en mi cuenta sabéis que ya he elegido, pero para las que no, pues que también lo quiero compartir con vosotras.....!!!!!!!!

Mi vestido es el Melania de Pronovias!!!!!!

Besos y os dejo las 2 fotillos que no me canso nunca de ver!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
JennyGus

Entrades: 789
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 12:39 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. gen. 05, 2010 12:18 am

JennyGus ha escrit:Creo que por aki no había vuelto a pasar desde que os di la bara con las dudas del vestido!!! Pues las que habéis entrado en mi cuenta sabéis que ya he elegido, pero para las que no, pues que también lo quiero compartir con vosotras.....!!!!!!!!

Mi vestido es el Melania de Pronovias!!!!!!

Besos y os dejo las 2 fotillos que no me canso nunca de ver!!!!

PRECIOSAAAAAA!!!! jejeje.... Que bien te queda este vestido!!!!

Felicidades a las demás por esos vestidos tan y tan bonitos!!! Vamos a estar de muerte!!! jejejeje....

Besos!!!!
nupubo

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: JennyGus » dt. gen. 05, 2010 12:31 am

NURIA WAPAAAA MUCHAS GRACIASSS!!!!!! TU QUE ME MIRAS CON BUENOS OJOS!!!!!!!

MUAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JennyGus

Entrades: 789
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 12:39 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. gen. 05, 2010 12:40 am

JennyGus ha escrit:NURIA WAPAAAA MUCHAS GRACIASSS!!!!!! TU QUE ME MIRAS CON BUENOS OJOS!!!!!!!

MUAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAJAJAJAJAJAA!!!! Ni buenos ojos ni nada!!!!! Estás guapa y punto!!!! jajajaja!!!! Es que una imagen vale más que mil palabras!!!

MUAAAAAAAAAA!!!!!
nupubo

EntradaAutor: Neki » dt. gen. 05, 2010 11:45 am

nupubo ha escrit:
JennyGus ha escrit:NURIA WAPAAAA MUCHAS GRACIASSS!!!!!! TU QUE ME MIRAS CON BUENOS OJOS!!!!!!!

MUAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAJAJAJAJAJAA!!!! Ni buenos ojos ni nada!!!!! Estás guapa y punto!!!! jajajaja!!!! Es que una imagen vale más que mil palabras!!!

MUAAAAAAAAAA!!!!!

Estoy contigo Nuria, está preciosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! y seguro que con esa tiara que se ha cogido, estará simplemente espectacular!!!!!!!!!!!

Muuaaaa!!!!
Imatge
Neki
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. gen. 05, 2010 12:05 pm

POR SUPUESTO!!!!!! Esa jenny, esa jenny, eh! eh! jejjeje...
nupubo

EntradaAutor: ruthi » dt. gen. 05, 2010 12:07 pm

jenny estás guapísimaaaa!!!!!

nenas... que se acercaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: Neki » dt. gen. 05, 2010 12:15 pm

ruthi ha escrit:jenny estás guapísimaaaa!!!!!

nenas... que se acercaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Si!!!!!!!!!!!!!!!!! los días pasan volando!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tu cuenta empieza a dar susto ya!!!!!!!!!!
Imatge
Neki

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants