BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dt. gen. 05, 2010 2:51 pm

Hola guapes! Ja torno a ser per aquí...

Bé, ja he acabat el curset, i ara prepararé unes classes que he de començar d'aquí dos caps de setmana... Diumenge i dilluns he estat a BCN amb el meu nen. Vam anar a visitar uns amics i conéixer el seu fill i vam aprofitar per voltar per barna. El cap de setmana que ve, bé, divendres i dissabte nem a Madrid, així que tampoc no em connectaré gaire aquests dies, però després si, eh?

De totes maneres, veig que aneu avançant cosetes, eh?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dt. gen. 05, 2010 3:02 pm

NUVOLET: gràcies per pensar en mi, eh, guapa... jejejeje

A veure, jo crec que us heu de seure a parlar de la qüestió de la cerimònia, més que res perquè no hagueu de fer paperassa a una banda i després hagueu d'acabar corrent per buscar església i tal... Especialment perquè penso que ja teniu la data reservada al restaurant, oi? Penso que no podeu trigar gaire a decidir-vos. El que també penso que és el fonamental, el més important, és que ho decidiu vosaltres amb total convicció, que sigueu sincers amb els vostres desitjos, molt clars, perquè ningú no es quedi amb ganes de res. Us caseu vosaltres, és el vostre dia, per tant, heu de fer el que sentiu i us emocioni.

Personalment, sempre m'he volgut casar per l'església (tot i que no tinc res en contra dels matrimonis civils, eh?), tots dos som religiosos a la nostra manera, i si haguéssim pogut fer-ho abans, ens hauríem casat abans d'anar a viure junts, tot i que ara per ara és una cosa que recomano totalment. El més important és que ho feu de manera consensuada, decidida per tots dos i ben convençuts perquè si algú us diu alguna cosa (això sempre és possible, tant si ho fas per l'església com si és pel civil) que ho pogueu rebatre tots dos amb seguretat i convicció, podent-vos recolzar l'un amb l'altre, però sobretot perquè és el vostre dia, la vostra vida i la vostra decisió. No sé si et sóc de gran ajuda, però només et vull animar i dir-te que segur que allò que decidiu estarà bé. Pel que fa a mi (i penso que no sóc pas l'única) tens tot el meu suport, al 100%!!!

Espero que demà la gran notícia sigui una bomba! jejeje segur que serà el millor dels regals de reis!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dt. gen. 05, 2010 3:04 pm

CADUI: felicitats guapa! Enhorabona per haver concretat ja l'església! Abans d'ahir i vaig passar... és espectacular! Vaig dinar en un restaurant del costat, a la plaça, i cada cop que mirava per la finestra em recordava de tu...

Una altra cosa... moltes gràcies per haver iniciat el meu compte enrera! m'ha fet moltíiiiiiiiiiiiissima il·lusió! Fins i tot al meu nen n'hi ha fet! jejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 05, 2010 4:26 pm

estic totalment d'acord amb el que et diu la buniketa, nuvolet. Ja t'ho vaig dir l'altre dia, decidiu el què decidiu segur que serà la opció més encertada i sobretot, si ho heu decidit entre els dos i és el que més il·lusió us fa a vosaltres. La opinió de la resta s'escolta però l'última paraula la teniu vosaltres, perquè com bé diu la buniketa és el vostre dia i el vostre casament!

buniketa m'alegro de que l'església us agradés, hi vau entrar??? per si de cas, us deixo un parell de fotos per a que la vegueu totes i novament, us recomano que la visiteu si teniu ocasió!

Pel que fa als comptes enrere, no hi ha de què!! a mi també em va fer molta il·lusió de veure el meu -i al meu nen també!- i vaig pensar-hi en vosaltres :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NUVOLET » dt. gen. 05, 2010 8:54 pm

Cadui preciosa la esglesia!!!!! impactant molt impactant!!

Sou totes un solet, gràcies per el consell!!! estem en ello decidint....
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. gen. 08, 2010 10:00 am

Noies!!
Que tal va tot!? Això està paradet!
Buniketa has pogut anar a Madrid?
Nuvolet que tal va la decisió, ja la teniu? (segur que es la correcta!).
Cadui hi ha neu per BCN!? Aquí, almenys a Mollerussa, està caient una nevada!!! hem quedaré a casa tot el dia com no millori la cosa!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dv. gen. 08, 2010 10:07 am

Noies que tal? doncs crec que ens quedem amb l'ajuntament!! però com que fins a finals de maig no obren les llistes del 2011, podem canviar d'idea... però a mi es el que me fa més el pes, sen consecuent amb les meves idees. De moment és aquesta la desició!!! Ja veurem el que passa.

Avui ve a sopar tota la colla d'amics del meu xicot a casa nostra, crec que haurà noticia!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. gen. 08, 2010 10:14 am

Molt bé!! Enhorabona! Tot i que dius que tens més temps per pensar-t'ho, i facis el que facis segur que totes estem amb tu, a primera idea és la que és.
No neva a Lleida!? a Mollerussa si i no para!
Segur que es queden tota la colla super contents per la noticia i ja comencen a parlar per organitzar despedida,a mi això hem fa motla gràcia, perquè sempre penses que si laboda nosé què, els convidats.... Però no havia caigut en què també hi ha una despedida!
Per cert, ami no hem deixa obrir lo del compte enrrere, deu ser que no tinc prou entrades!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: NUVOLET » dv. gen. 08, 2010 10:29 am

Clar!!! has d'arribar a 100!!! et falta poquet!!

Si si les despedides, jo ja se que tindré dos!!! i quina por una... les meves amigues de lleida son molt bèsties!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dv. gen. 08, 2010 4:29 pm

hola noies, us informo que de moment per Barna no neva... tot i que em faria gràcia perquè així em sentiria una mica "com a casa" jejeje!!

Gemma vull fotos de la nevada!!!!
Nuvolet si a vosaltres el que més us fa el pes és l'ajuntament, doncs endavant! ja saps que comptes amb tot el nostre recolzament!

Jo ja he deixat mooooooolt clar que no vull boy ni stripper a la meva despedida, no m'agraden gens les despedides on n'hi han i molt menos en la meva!! ma germana i les meves amigues ja ho saben i també saben si sóc capaç de marxar si me'l porten... nosaltres a més estem plantejant-nos de fer-la junts, perquè els amics que tenim són comuns i així segur que no ens porten noi ni noia -ell tampoc la vol-. Però vaja que encara ens queda bastant pel comiat i tampoc és una cosa en la que pensem massa.

Noies us ensenyo l'hotel que més ens fa el pes per fer el banquet i que té moooltes paperetes per fer-lo allà, a més tenen molt bon preu per contractar habitacions per als convidats. Estem en espera de que ens diguin quin dia el podem anar a veure. Està a la zona de Diagonal Mar, mooolt a prop de la platja de la Mar-Bella i a uns 10' en cotxe de Sta Maria del Mar. Aviam què us sembla! http://www.rafaelhoteles.com/hotel.php?lng=es&hotel=di
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: arbecub » dv. gen. 08, 2010 5:18 pm

Wpes!!!!!

MOLT BON ANY A TOTES!!!!!!!!!

jo us penjo alguna foto de la nevada de Mollerussa!!!!
DSCN2179.JPG

DSCN2190.JPG

ah! per cert! moltes felicitats pels vostres avançaments!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: NUVOLET » dv. gen. 08, 2010 6:55 pm

Arbecub!!! quina bona nevadeta!!!! que buniket!!!!

Cadui, el restaurant em sembla motl fi i elegant, una bona elecció!!! Pel que fa a la despedida, penso com tu res de boy ni streaper ni res d'això, ja ho saben elles!!! deia bèsties en plan de agafarme tapam els ulls i portarme... ves a saber on!!

Bueno nenes bon cap de setmana abrigueu-se si sortiu!! jo espero no sortir gaire de caseta amb aquest fred glaçador!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dv. gen. 08, 2010 6:59 pm

déu ni do!!! quina nevada!!! molt bon any nou per tu també arbecup que encara que no ens visitis sovint també et tenim en ment!
nenes quin paaal més gran em fa posar-me a estudiar aquests dies!!! :-(
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. gen. 08, 2010 10:45 pm

He fet un munt de fotos!! però no les he passat al pc!!!Que avui he aprofitat per fer feina ("deures") a casa ja que pel plan no es podia ni sortir, suposo que també ho haureu vist a les noticies, i que sapigueu que encara està nevat!
Si puc després en fico
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » ds. gen. 09, 2010 1:28 pm

Os vaig dir que penjaria les fotos de la neu de Mollerussa doncs aquí les teniu, les dos primeres d'ahir i la tercera d'aquest matí!
foroneu.jpg

foroneu1.jpg

foroneu2.jpg
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: cadui » ds. gen. 09, 2010 6:29 pm

wooooow quin fred m'agafa només de veure les fotos!! com es nota que fa un fred que pela perquè aquest matí a les 6,30h quan anava a treballar el cotxe em marcava 0,5º!!!! en més de dos anys que porto aquí encara no havia vist aquesta temperatura a Barcelona ciutat... em sento com a casa jajaja! :-)[]/
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » ds. gen. 09, 2010 6:58 pm

Doncs imaginat la que fa per casa Cadui!!!... Ara sortiré a llogar alguna peli i cap a caseta ufff no m'apeteix ni sortir ni res i si surto serà amb el -:.-:.__0.0_ jeejej
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dg. gen. 10, 2010 1:24 pm

Hola noies! Ja torno a ser per aquí...

Gemma, per llegir el compte enrere has de tenir mínim 100 missatges, així que ja pots començar a donar-li a la tecla, o anem malament! jejejeje

Arbecup, molt bon any per a tu també, reina!

Cadui... el restaurant... em sembla preciós, una molt bona elecció. Pel que fa al comiat de soltera... sí que hi he pensat, però em penso que no les farem conjuntes... els nostres amics són comuns, però també ens fa gràcia compartir algunes coses només en grups... total, deprés ens ho explicarem, però ens fa més gràcia cadascú per la seva banda, i després ja veurem si fem el sopar junts o per separat o si ens trobem més tard o què... pel que fa al boy, hi ha diverses opcions i diversos tipus. Ja es veurà amb el temps...

Nuvolet, la decisió que prengueu serà la bona. No hi pateixis més. Les coses que han de passar, passen, per molt que un hi pateixi.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dg. gen. 10, 2010 3:05 pm

benvinguda de nou buniketa, com ha anat per Madrid???
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dg. gen. 10, 2010 9:06 pm

Si si buniketa, ja m'ho va dir la Nuvolet, aveure si hem puc connectar una mica més i arribar aviat als 100!!
Que tal amb el fotograf!? i que tal Madrid?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant