"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dl. gen. 04, 2010 7:31 pm

Hola wapes!! donc si dilluns i acabo aki ueeeeee... ja keda no res....

aix.. torsaeann el circ.. no va ser tot lo xulo que m'hagués agradat... suposo que a mi m'agrada més lord of the dance.. .. aix aix...

Laiac.. només en fa, 28?¿?¿?¿? aix aix....

Avui no us puc explicar molta cosa,,, només he treballat jiji que malament.. nop... pero bueno demà els reisssssssss ueeeeeeeeee

x cert m'han trucat de l'agencia pq em regalen un prova de maquillatge... i he entes que pot venir una acompanyant gratis.. si a alguna l'interessa seri a Reus.

bueno wapis un petunetttttttttttt
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dl. gen. 04, 2010 7:38 pm

Hola guapis!!! ja estic per aquííííííí!!!!!! com esteu?
A veure si ens veiem aviat!!!

Petonets
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. gen. 04, 2010 10:27 pm

Hola boniques¡¡¡¡¡¡¡¡
Que tal? jo aqui que ara vaig a jugar a los sims jijijijijijijij
Bueno ninetes a momir i a fer de nenes bones que sinoels reis no passaran......

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 04, 2010 10:40 pm

Nineteeeeeeeeeeeesssss!!!!

el primer dia treballant i estic feta pols..........tot i això, crec que ha estat perque hem estat amb els meus nebots 2 hores, no 3 caminant sota la pluja, amunt i avall a la búsqueda d'unes bambes.............però JA LES TENIM!!!!!!!!!!

GISSSSSSSSSSSSSSS benvingudaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!ens has d'explicar tots els detalls de com ha anat eeeeeee!!!!!!

PAPALLONAAAAAAAAa siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 28 anyitos!!!!!!!!!!que guai...per ara m'agrada fer anys, i si és parell millor!!!!!iupiiiiiiii!!!!!!!!!!

TORSEANN tu i els sims............i taaaaaaaan, m'encantaria tenir la mateixa son ara que quan m'he aixecat al mati perque dormiria més agust............però no, ara no tinc son!!!!!!!!!!!!

ELXAAAAAaa.............passado mañana la loteria del niño...calla que avui a les 20:45 he anat corrents a comprar un número peque no en tenia cap pensant-me que era demà!!!!aixxxx que estrés.....

NUR guapetonaaaaaaaaaa, tu encara de vacances tame eeeeeeee!!!!!!!! i demà siiiiiiiiiiiii els REIS.........ara si que tindré regalitus,......i el divendres tame!!!!!

HAPPI..........i la family...??com està??? venia ta cosina?????aixxxx que ta trobem a faltar!!

TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tremolaaaaaaaaaaaaaaa que la setmana que ve et cases!!!!!!!!!!!!

ESTIU...........com va tot?????????

a totes totes totes..............UN PATUNET ENORMEEEEEEEEEEEEEEE
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. gen. 04, 2010 10:56 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeesssss!!!!

el primer dia treballant i estic feta pols..........tot i això, crec que ha estat perque hem estat amb els meus nebots 2 hores, no 3 caminant sota la pluja, amunt i avall a la búsqueda d'unes bambes.............però JA LES TENIM!!!!!!!!!!

GISSSSSSSSSSSSSSS benvingudaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!ens has d'explicar tots els detalls de com ha anat eeeeeee!!!!!!

PAPALLONAAAAAAAAa siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 28 anyitos!!!!!!!!!!que guai...per ara m'agrada fer anys, i si és parell millor!!!!!iupiiiiiiii!!!!!!!!!!

TORSEANN tu i els sims............i taaaaaaaan, m'encantaria tenir la mateixa son ara que quan m'he aixecat al mati perque dormiria més agust............però no, ara no tinc son!!!!!!!!!!!!

ELXAAAAAaa.............passado mañana la loteria del niño...calla que avui a les 20:45 he anat corrents a comprar un número peque no en tenia cap pensant-me que era demà!!!!aixxxx que estrés.....

NUR guapetonaaaaaaaaaa, tu encara de vacances tame eeeeeeee!!!!!!!! i demà siiiiiiiiiiiii els REIS.........ara si que tindré regalitus,......i el divendres tame!!!!!

HAPPI..........i la family...??com està??? venia ta cosina?????aixxxx que ta trobem a faltar!!

TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tremolaaaaaaaaaaaaaaa que la setmana que ve et cases!!!!!!!!!!!!

ESTIU...........com va tot?????????

a totes totes totes..............UN PATUNET ENORMEEEEEEEEEEEEEEE

BONA NIT PETARDA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Giss » dt. gen. 05, 2010 9:51 am

Bon dia ninetes!!!

Clom es presenta el dia? Aquesta nit venen els reis! ja heu sigut bones? Jo espero que alguna cosa em portin... però sé que el pare-noel m'estima més... jejeje

Ara baixaré a Tarragona a fer uns encàrrecs, i a la tarda a veure la cabalgata!

Que tingueu un molt bon dia. A veure quan ens veiem i us explico com va anar tot... que tinc cotilleos... jejeje

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: torsaeann » dt. gen. 05, 2010 10:01 am

jajajajaj oks giss, tinc ganes de saber cotilleos....

Que tingueu un molt bon dia¡¡¡ vaig a comprar¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dt. gen. 05, 2010 10:25 am

BON DIA NINETEEEEEESSSSS!!!!

avui arriben els REIS!!!!!!!!!!!!!hi ha un lio de regals a casa meva!!!!!!!

TORSEAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN 5 MESETS!!!!!!!! que fuerte que fuerte!!!!!!!!!la pròxima!!!!!

GISSSSSS ens has d'explicarrrr!!!!!

A totes, com estan les meves ninetes.avui m'ha costat mitja hora aixecar-me del llit, mai m'havia passat!!!!que fort!!! sort que ja no treballaré fins dilluns que ve!!!!!!!

PATUNEEEEEETS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. gen. 05, 2010 10:48 am

Hola ninetes!!!!!!!!!!!!!!!

Estic a la ofi, amb un encostipat que no veas, ahir vaig anar al metge i em va receptar mucolitic, aixi que ja veieu!

Per lo de la despe, ja us dire, en principi sera dissabte 10, pero he de parlar amb la laiac a veure com ho fem, que va dir de fer-ho a casa seva, que jo tinc al nen,
aixi, que ja veurem, ja us dire alguna cosa!

Parlem mes tard que tinc feina!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dt. gen. 05, 2010 12:37 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!!!!!!!!!!!!!!!

Estic a la ofi, amb un encostipat que no veas, ahir vaig anar al metge i em va receptar mucolitic, aixi que ja veieu!

Per lo de la despe, ja us dire, en principi sera dissabte 10, pero he de parlar amb la laiac a veure com ho fem, que va dir de fer-ho a casa seva, que jo tinc al nen,
aixi, que ja veurem, ja us dire alguna cosa!

Parlem mes tard que tinc feina!

Dissabte 10? dissabte 9 oi?

Cuida'tbonica¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Mua¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. gen. 05, 2010 12:38 pm

laiac ha escrit:BON DIA NINETEEEEEESSSSS!!!!

avui arriben els REIS!!!!!!!!!!!!!hi ha un lio de regals a casa meva!!!!!!!

TORSEAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN 5 MESETS!!!!!!!! que fuerte que fuerte!!!!!!!!!la pròxima!!!!!

GISSSSSS ens has d'explicarrrr!!!!!

A totes, com estan les meves ninetes.avui m'ha costat mitja hora aixecar-me del llit, mai m'havia passat!!!!que fort!!! sort que ja no treballaré fins dilluns que ve!!!!!!!

PATUNEEEEEETS!!!!!

Que fort......5 mesos....això també s'acosta....quina por....jajajajajajaj
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dt. gen. 05, 2010 1:11 pm

Ei si nenes que m'he equivocat, es dissabte 9!!!!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, els temps passa per totes i tu ets la seguent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dt. gen. 05, 2010 2:44 pm

Aix torsaeann!!! 5 mesos!!! que fuerte que fuerteeeee això s'acosta!
aix mareta, que ja començo a estar dels nervis!!! que dissabte que ve anem de boda!!!! deu meu!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dt. gen. 05, 2010 5:15 pm

NINETEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!

ka marxo pitan cap a reussssss, QUE ARRIBEN ELS REIS!!!!!!!!!!111

i encara haig d'anar-ne a comprar.....es queeeeeeeeee!!!!!

Apa ninetes meves que quant torni com que m'hauré portat molt bé vindré carregada de regaaaaaaaaaaaaalss!!!!!!!!!
o no perque amb això de tenir a prop el cumple,..............

MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dt. gen. 05, 2010 9:11 pm

ninetes que vaigin molt bé els reissssssssss
dissabte uoooooooooooooooooooooooooo

i nena torsaeann 5 mesos uff ufff
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 05, 2010 11:02 pm

Bona nit de reis!!!
Com ha anat la cavalcada? A veure quins regalets cauen!! De moment a l’arribar a casa ja me n’he trobat un!! Un box set de Bon Jovi amb 4 cd’s i 1 dvd!!! Quina ilusio!!!!!!!!!!!!!!! Estic com una nena petita!!! jajaja!! Ara aniré a veure el dvd!!! Jijijiji!!! I després a mumir aviat a veure que arriba demà!

Avui he estat tot el dia out del foro. Hem baixat a Bcn, i... he tornat a passar per Molins!!!!! Jijiji... i m’he firat! Ja us explicaré! La dona aquella se'n recordava de mi, i m'explicava que la setmana passada dues amigues meves van estar allí... qui deuen ser aquest parell?? jajajaja!!!

Que us expliqueu??

Happi!! Vaya noticion!! Felicitats!!

Giss... jo tambe vull cotilleos, jijiji!!!

Laiac, per fi heu trobat les bambes, eh!!! Mira que fa dies que les buscàveu! Ara ja estarà! Que vagin molt bé els Reis... que pel que veig pinta molt bé els regalets a casa teva, eh!!! jijiji!

Tara, 1 setmana i 4 dies!! Com ho portes? Dissabte... festa!!! Cuida’t aquest constipat guapa!

Torsaeann!! 5 mesos nineta!!!! Passa molt molt ràpid això, eh!!!

Papallona, que tal la feina?

Elxa, per on estàs avui?

Estiu!! Desaparesida!! Petonets!! Jejeje!!

Un petonet a totes boniques! Vaig a veure el dvd dels meus nens de New Jersey!!! Woooooooowwwwww!!!!! wikiwiki::-)

Bona nit de Reis!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. gen. 06, 2010 12:39 am

Ninetes....torno a ser aquiiiii!!!!

Com esteu??? perdoneu sobretot estar tant i tant desconectada però tenint visita....no es pot fer res més sinó estar voltant....jejejejejje...
Tinc ganetes de veure-us el dissabte....bufff!!!! m'encanta!!!!! jejejejejejeje. Us trobo a faltar moltissimmmm!!!

Tara....com va el refredat!!!! ànims que no et falta res de res.....
Torsaeann..... despresssss vas tuuuuu!!!!!!

Ninetes...que encara que no entro molt ara per aqui (demà estaré tot el mati) doncs que m'enrecordo molt de vosaltresss!!!!!!!

Petonets enormesssssssss!!!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » dc. gen. 06, 2010 1:10 am

Bona nit ninetes¡¡¡¡

Estic segura de que la Nur està amb cd del teu nen de New Jersey¡¡¡¡jajajajajajajajjajajaja
Bueno boniques vaig a veure un capitol de perdidos i momir.....

Us estimoooo¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dc. gen. 06, 2010 1:30 am

Ninetes meves!!!!!!!!!!

JA HE ARRIBAT A CASETaaaaaaaaaaaaaa i els REIS ja han passat....................tot i que ara ja estic soleta, i a mes, la nit no ha anat del tot bé....però vaja!!!!!!!!!!

Tinc un super mega DVD amb usb com volíem......una cassola grossa de ferro per la vitro per fer paelles i fideuas i coses mil.....i una font pel menjador de decoració, amb música i que hi cau aigua,uooooooooooooooooooo!!!!!
i demà a veure a casa els sogres i els seus tiets el que cau..........però aquest any, treballant ell ens haurem d'esperar al migdia!!!!!

mareta, quina ilu els hi ha fet a tots els nens, les nenes estaven com boges amb els regals!!!

Bé ninetes, com que ara tic molt xof però...me n'aniré a mumir, a veure si dormint m'animo!!!!!!
fins demà precioses................aaaaaaaaaaa per cert, demà aniré de compres a l'armari de la cosina del meu nen....a veure si ja trobo el vestit per la boda d'una vegadaaaaaaaa!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEETs!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dc. gen. 06, 2010 1:39 am

laiac ha escrit:Ninetes meves!!!!!!!!!!

JA HE ARRIBAT A CASETaaaaaaaaaaaaaa i els REIS ja han passat....................tot i que ara ja estic soleta, i a mes, la nit no ha anat del tot bé....però vaja!!!!!!!!!!

Tinc un super mega DVD amb usb com volíem......una cassola grossa de ferro per la vitro per fer paelles i fideuas i coses mil.....i una font pel menjador de decoració, amb música i que hi cau aigua,uooooooooooooooooooo!!!!!
i demà a veure a casa els sogres i els seus tiets el que cau..........però aquest any, treballant ell ens haurem d'esperar al migdia!!!!!

mareta, quina ilu els hi ha fet a tots els nens, les nenes estaven com boges amb els regals!!!

Bé ninetes, com que ara tic molt xof però...me n'aniré a mumir, a veure si dormint m'animo!!!!!!
fins demà precioses................aaaaaaaaaaa per cert, demà aniré de compres a l'armari de la cosina del meu nen....a veure si ja trobo el vestit per la boda d'una vegadaaaaaaaa!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEETs!!!!!

Que et passapq estàs xof?

T'estimo bonica
Imatge
torsaeann

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat