Autor: Papallona* » dl. gen. 04, 2010 7:31 pm

Autor: Giss » dl. gen. 04, 2010 7:38 pm

Autor: torsaeann » dl. gen. 04, 2010 10:27 pm

Autor: laiac » dl. gen. 04, 2010 10:40 pm

Autor: torsaeann » dl. gen. 04, 2010 10:56 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeesssss!!!!
el primer dia treballant i estic feta pols..........tot i això, crec que ha estat perque hem estat amb els meus nebots 2 hores, no 3 caminant sota la pluja, amunt i avall a la búsqueda d'unes bambes.............però JA LES TENIM!!!!!!!!!!
GISSSSSSSSSSSSSSS benvingudaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!ens has d'explicar tots els detalls de com ha anat eeeeeee!!!!!!
PAPALLONAAAAAAAAa siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 28 anyitos!!!!!!!!!!que guai...per ara m'agrada fer anys, i si és parell millor!!!!!iupiiiiiiii!!!!!!!!!!
TORSEANN tu i els sims............i taaaaaaaan, m'encantaria tenir la mateixa son ara que quan m'he aixecat al mati perque dormiria més agust............però no, ara no tinc son!!!!!!!!!!!!
ELXAAAAAaa.............passado mañana la loteria del niño...calla que avui a les 20:45 he anat corrents a comprar un número peque no en tenia cap pensant-me que era demà!!!!aixxxx que estrés.....
NUR guapetonaaaaaaaaaa, tu encara de vacances tame eeeeeeee!!!!!!!! i demà siiiiiiiiiiiii els REIS.........ara si que tindré regalitus,......i el divendres tame!!!!!
HAPPI..........i la family...??com està??? venia ta cosina?????aixxxx que ta trobem a faltar!!
TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tremolaaaaaaaaaaaaaaa que la setmana que ve et cases!!!!!!!!!!!!
ESTIU...........com va tot?????????
a totes totes totes..............UN PATUNET ENORMEEEEEEEEEEEEEEE

Autor: Giss » dt. gen. 05, 2010 9:51 am

Autor: torsaeann » dt. gen. 05, 2010 10:01 am

Autor: laiac » dt. gen. 05, 2010 10:25 am

Autor: tara » dt. gen. 05, 2010 10:48 am

Autor: torsaeann » dt. gen. 05, 2010 12:37 pm
tara ha escrit:Hola ninetes!!!!!!!!!!!!!!!
Estic a la ofi, amb un encostipat que no veas, ahir vaig anar al metge i em va receptar mucolitic, aixi que ja veieu!
Per lo de la despe, ja us dire, en principi sera dissabte 10, pero he de parlar amb la laiac a veure com ho fem, que va dir de fer-ho a casa seva, que jo tinc al nen,
aixi, que ja veurem, ja us dire alguna cosa!
Parlem mes tard que tinc feina!

Autor: torsaeann » dt. gen. 05, 2010 12:38 pm
laiac ha escrit:BON DIA NINETEEEEEESSSSS!!!!
avui arriben els REIS!!!!!!!!!!!!!hi ha un lio de regals a casa meva!!!!!!!
TORSEAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN 5 MESETS!!!!!!!! que fuerte que fuerte!!!!!!!!!la pròxima!!!!!
GISSSSSS ens has d'explicarrrr!!!!!
A totes, com estan les meves ninetes.avui m'ha costat mitja hora aixecar-me del llit, mai m'havia passat!!!!que fort!!! sort que ja no treballaré fins dilluns que ve!!!!!!!
PATUNEEEEEETS!!!!!

Autor: tara » dt. gen. 05, 2010 1:11 pm

Autor: Giss » dt. gen. 05, 2010 2:44 pm

Autor: laiac » dt. gen. 05, 2010 5:15 pm

Autor: Papallona* » dt. gen. 05, 2010 9:11 pm

Autor: nur_jor » dt. gen. 05, 2010 11:02 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. gen. 06, 2010 12:39 am

Autor: torsaeann » dc. gen. 06, 2010 1:10 am

Autor: laiac » dc. gen. 06, 2010 1:30 am

Autor: torsaeann » dc. gen. 06, 2010 1:39 am
laiac ha escrit:Ninetes meves!!!!!!!!!!
JA HE ARRIBAT A CASETaaaaaaaaaaaaaa i els REIS ja han passat....................tot i que ara ja estic soleta, i a mes, la nit no ha anat del tot bé....però vaja!!!!!!!!!!
Tinc un super mega DVD amb usb com volíem......una cassola grossa de ferro per la vitro per fer paelles i fideuas i coses mil.....i una font pel menjador de decoració, amb música i que hi cau aigua,uooooooooooooooooooo!!!!!
i demà a veure a casa els sogres i els seus tiets el que cau..........però aquest any, treballant ell ens haurem d'esperar al migdia!!!!!
mareta, quina ilu els hi ha fet a tots els nens, les nenes estaven com boges amb els regals!!!
Bé ninetes, com que ara tic molt xof però...me n'aniré a mumir, a veure si dormint m'animo!!!!!!
fins demà precioses................aaaaaaaaaaa per cert, demà aniré de compres a l'armari de la cosina del meu nen....a veure si ja trobo el vestit per la boda d'una vegadaaaaaaaa!!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEETs!!!!!