"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dc. gen. 06, 2010 1:49 am

Nu res.............el de sempre amb mun pare!!!!!! i jo em poso molt molt nerviosa!!!!!

patunets bunica...nanit!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. gen. 06, 2010 11:27 am

Ninetes....bon diaaaa!!!!!

Aixxxxxx que ja han passat els reis pel piset....i bé....m'he trobat una carteta d'ells per Popi i per a mi on fica que enguanys i com a cas especial s'esperaran per aqui a la vora per portar demà els regalets....que s'esperen a que anem de Rebaixes jajajajajajajj : muaahhhh : : muaahhhh : m epartoooooo!!!!!! jajajajajaja. Només han deixat alguna coseta per L'Arnau....jejejej

Popi i jo ja vam quedar així per aquests reis...pq sinó malament...tot no s'hi pot!!!!! jejejej....Suposo que a casa dels sogres i dels papis ha caigut alguna coseta!!!!! jejejejeje.
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. gen. 06, 2010 11:29 am

laiac ha escrit:Nu res.............el de sempre amb mun pare!!!!!! i jo em poso molt molt nerviosa!!!!!

Nena....que has estat a Reus veient els reis????? jo también??? el que passa que els he trobat molt pobres enguany, no???

Que et passa que estàs xof???? venga ànims bonica!!!!! i si necessites alguna coseta ja saps.... :-()-) :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. gen. 06, 2010 12:10 pm

Nineteeeeeeeeeessss!!!!
bon diaaaaaaaa........

aixxxxxxxxxx jo que m'he aixecat fatal, i va i quan baixo a la gosseta hem trobo que havien passat el reis per casa i ho havien deixat sota l'arbre de l'entrada!!!!!!!!!!!!jopetaaaaaaaaaaaaaaaaa que vam di r que no ens regalaríem res, i jo no li he comprat res............ups!!!!!

pos esoooooooooo un rellotge del swatch (el meu el vaig perdre a la riviera maya) i una bossa d'un té que m'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i no em comprava mai!!!!!!(jo el trobava car)jijijijij

i res.............ara només falten els reis dels sogres i el cunyat,,,,,,,i la LOTERIA que estic aquí amorrada a la tele per veure si cau algo!!!!però per ara res de res!!!

Que hi farem!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. gen. 06, 2010 12:13 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
laiac ha escrit:Nu res.............el de sempre amb mun pare!!!!!! i jo em poso molt molt nerviosa!!!!!

Nena....que has estat a Reus veient els reis????? jo también??? el que passa que els he trobat molt pobres enguany, no???

Que et passa que estàs xof???? venga ànims bonica!!!!! i si necessites alguna coseta ja saps.... :-()-) :-()-)

HAppiiiiii si si es veu que quan van arribar no ho van fer ni amb helicopter com sempre i la gent xiulava a l'alcalde...jijijij i després.......les carrosses una mica pobres....tots ho vam dir, tot i que a mi que m'agrada el negre....quina passada el trajes dels patges "negres" que anaven davant,.......!!!!! i la batucada....que aquetos els he vist porai i m'agraden molt!!!po jatà!!!

Nosaltres estavem amb tota la family al mercat!!!!bé, menys mun pare que estava porai!!!!!!

patuneeeeeeeeeets i gràcies!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. gen. 06, 2010 9:58 pm

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!

toc toc.....hi ha algú??????? ostres, quantes hores sense dir res..........ja veig que els reis avui arribaven a tot arreu eeeeeeee!!!!

TINC UN PROBLEM molt gros...................SEGUEIXO SENSE VESTIT PER LA BODAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! només tenia dos vestits perque els altres els havia deixat i....un em va com un cinturon de curt i l'altra no em fa paxoca!!!així que............dempa me'n vaig a saquejar a les rebaixes que haig de trobar algo JA!!!!!!!!!aaaaaaaaaaaaa

Nineteeeeeeeessss, tinc més regalitus....una nòrdica pel meu llit, uns altres llençols, dos telèfons inhalàmbrics (iujuuuuuuuuuuuuu) un jersei per anar per casa i un conjunt de l'ves rocher!!!!

i a vosaltres??????com s'han portat els reis!!!!!!!!11

sabeu què????me'n vaig a veure the holidays:vacaciones..que tinc ganes de plorar un ratet....jijijij i gaudir de la vista del jude law!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSS!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dc. gen. 06, 2010 10:39 pm

Que feu demà?
Jo vaig a reus que tinc que fer un encarrec i després no tinc res a fer si voleu quedar em dieu alguna cosa.
Un petonet molt gran.
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dc. gen. 06, 2010 10:55 pm

Hola guapis!!!

Doncs els reis també han passat per casa meva! M'han portat la wii (consola) amb el wii feet (la tabla per fer exercicis)!!!! que guay! també el necesser que jo volia!
Ja veig que a vosaltres també us han portat cosetes, això és que aquest any hem sigut molt bones nenes i ens hem portat molt bé! jejeje

Nenes, demà rebaixes! jo no sé si anar-hi, pq a Madrid ja em vaig comprar prou coses, però potser no aguanto la temptació... jijijiji

Un petonet a totes!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. gen. 06, 2010 11:18 pm

Ninetes com esteu???? acabem d'arribar de casa dels papis que hem estat tot el dia allà i no res....sembla que enguany ens hem portat bé pq ens han portat....una foto de l'Arnau petit per ficar-la al menjador, 200 € i la krups de Nespresso.....m'encantaaa!!! i demà de rebaixes....a veure si trobo alguna coseta i compro els regalets per a Popi....jejejeje.

Laiac....no has trobat res??? jopeta!!! doncs demà de compres que segur que trobes alguna coseta!!!

Giss....contigo veo que también se han portado bien los reyes, no???? jejejeje

I les demès...com esteu??? per cert...Torsaeann dema anem a Reus amb ma cosina per rebaixes...si estàs per allà i vols quedar m'ho dius que farem un cafetó...que et sembla???? com tu vulguis...

El Divendres vaig a Ikea...necessiteu alguna coseta??? Tara....he pensat en algunes cortines o alguna així....ho has fet o ho necessitesss???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. gen. 07, 2010 12:26 am

Nineteeeeeeeess!!!!

fa rato que vull escriure i tenia la gosseta dormint damunt i no em deixava!!!!
eiiiiiiii jo demà al matí també aniré cap a Reus de rebaixes, però no sé si primer anar a casa ma mare, o si dormiré molt al mati..........si cas, i estic soleta per reus us faig un truc!!!!!!!!!

PATUNETS PRECIOSES............
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. gen. 07, 2010 8:31 am

Bon dia ninetes!

Sento molt haver estat tant desconnectada aquests dies, pero entre la proba, la pelu i que vaig acabar de fer algunes compres, no vaig tenir gaire temps!

Be els reis a casa nostra normal, jo com la laiac, tinc el cumple aprop, i nosaltres tambe vam quedar com l'almu, que ja ens ho fariem per rebaixes, que necessitem roba per el viatge!!!!!!!!!!!!!!!
Pero al meu nen li van portar una maquina d'afeitar, i a mi unes entrades per al teatre, jo volia anar a veure el musical de mecano, pero es va liar i les va comprar per els MAYUMANA, son aquesta que
fan musica amb instruments extranys, aixi que diumenge a la tarda cap a BCN, ja us explicare!!!!!!!!!!!!!!!!!

Be aixi que algunes aneu de rebaixes no?????? Quin morro jo tambe vull!!!!!!!!!!!

Bueno ninetes m'en vaig al dentista, que desde que em van arreglar la dent no m'entra la ortodoncia de la nit i m'ho han d'arreglar, aixi que parlem mes tard!

Happi, merci per preguntar, ja et dire alguna cosa, que els meus papis tambe hi volen anar, pero primer he de mirar si ja els hi ha arribat el model que busco, sino les comprare per
aqui, que ja fa massa temps que espero les putes cortines!

Petonets a totes ah!!!!!!!! I els meus nervis encara estan sota control, aquesta nit he dormit com un nen petit, no m'hagues aixecat del llit!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dj. gen. 07, 2010 9:52 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡

Jo no se si tindré temps d'anar de rebaixes...quin rotllo.....si alguna em vol trucar ja sap oks?

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dj. gen. 07, 2010 9:58 am

Bon dia ninetes!!!

Ohhhhhhhhhhh ja s'ha acabat tot!!! quina pena... un any més... però ara comença lo bo... nenes que ens casem!!! i la tara la setmana que ve!!! por dios, que tranquila estás... te admiro... jo estaré tan histérica que no se si me aguantareis... jajajaja

Elxa, tranqui, que esta tarde podrás ir de rebajas y seguro que encuentras algo... yo no creo que mire nada, ya que en Madrid me compré cosas y necesitar lo que se dice necesitar... no necesito ropa, así que creo que me reprimiré un poquito... jejje

Besitos!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dj. gen. 07, 2010 10:21 am

NINETES MEVES!!!!!!!!!!

bon diaaaaaaaa.............iujuuuuuuuuuuu quin dia més xuli per anar de rebaixes....bufffff, sota el paraigues tot el rato!!
taraaaaaaaaa preciosaaaaaaaaa i la prova????tot bé?????ja tens pentinat definitiu???????
elxaaaaaaaa tu también bien los reyes no?????
i gisss......tu com que ja ets vas firar a madrid no????
torseann.......jo ara marxo a reus però vaig a veure la mama....depèn de l'hora et dic algo!!!!
happi............no sé si t'he contestat sobre el vestit....si no??? o no????? M'ENCANTAAAAA, després te contesto!!!!
Nur....que ha nevat ja per casa???? el meu nen va tornar de montblanc nevant!!!aixxxxxxxxxxxxxxx
papallona.......que encara treballes???i els reis????
estiuuuuu i tuuuuuu s'han portat bé???

NINETES PATUNETS.......que jo SI que haig d'anar de rebaixes per trobar un vestit per la BODA.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

muaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dj. gen. 07, 2010 12:07 pm

Aix elxa... pues si... será que me he portado muy bien no? jejejeje
Ahora voy a hacer un poco de deporte, con la wii feet... jijiji hay que perder lo que hemos ganado estas navidades!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dj. gen. 07, 2010 12:34 pm

Hola ninetes ja fa una estona que he tornat del dentista, pero no se que ha passat que us he escrit i s'ha borrat!

I be ja m'he firat a les rebaixes, he aparcat el cotxe davant del mango i la temptacio ha estat mes forta que jo, m'he comprat un abric, que necessitava, i la veritat es que super be, marcava 40 euros i m'ha sortit per 25, aixi que contenta!!!!!!!!!!!!

Gis al final he pedido las mariposas de peluche, he llamado a un monton de sitios, y el proveedor es el mismo, asi que solo hay mariposas y solo les quedavan 100 unidades, y ademas me ha dicho que entre el lunes y el martes las tendre aqui, asi que mas rapido que el de perafort, ya te informare!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. gen. 07, 2010 12:35 pm

Laiac que vagi be la sorpresa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dj. gen. 07, 2010 12:57 pm

Hola bunikes!!!! doncs si ja s'han acabat les festesssssssssss amb lo que m'agraden a miiiiiiii aix!!!
ja veig que els reis moooooooolt bée ehhhhhhhhhhhhh....
a naltros la veritat es que también molt bé jijij una mica de tot!!!
bueno naltros estem de obres al WC de baix... kin pal!!!! i kin fred avui!!! puff

què és lo de les mariposas de peluixxxxxxxx.. m'he perdut això!!
Laiac que vaigi bé la sorpreseta!!
nena tara un abric per 25 euros.. jo lin... kina triunfada!!!
A totes un petunet vaig a fer el dinar i marxaré a la feïna!!

muakis!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dj. gen. 07, 2010 1:00 pm

Quina sorpresa??? m'he perdut!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dj. gen. 07, 2010 1:13 pm

Papallona, es els detallets per els nens, son uns peluches petitons amb uns rotuladors per pintar!!!!!!!!

Gis, como mañana es el cumple de la laiac, su marido le ha regalado una noche en el Hesperia, y se van hoy!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants