"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dj. gen. 07, 2010 3:26 pm

Ahhh... ok.... no m'havia enterat! doncs que us ho passeu molt bé!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. gen. 07, 2010 7:08 pm

Hola ninetes guapissimes!!!

Neva al meu poble!!!!!!!!!!!!! No ha parat de nevar en tot lo dia!!! Hi ha com a 10 cm de neu!!!! Quina paissatge!! Weno... ara ja està fosc i no es veu!!! A veure demà pel matí com estarà!!! Hi haurà més neu!??!?? Ais... m’encanta!!!! Però quin fred!!!! Gggrrrr...
Volia anar de rebaixes avui, però amb aquest temporal m’he quedat a caseta, ja hi haurà temps d’anar de rebaixes...

Com esteu?? Com es van portar ahir els Reis? Heu anat de rebaixes avui?
Ais... com us avassallo de preguntes!!! Jajajaja!!

Els meus Reis es van portar molt bé!! Més que res coses per casa: caxarros de cuina, llençols, nòrdic... etc... però lo que em va fer més ilusió va ser el joc de Password!!! Weeeeeeee!! El volia i el vaig buscar per totes les botigues, i en totes s’havia esgotat!!! I el meu nen no sé com el va trobar!!! M’encanta!!!!! Ahir ens vam passar tota la tarda jugant-hi!!!! Ais... semblava una cria amb el regal de Reis, jajajaja!!!!

Giss!!! Wow!! La Wii!!!!!!!!!!!! Jo tambe la vull!!! Com mola nineta!!!! Si ens sobren 4 duros de la boda ens la volem comprar! T’has portat bé aquest any, eh!!!

Laiac, que tal The Holiday?? Ais… en aquesta peli el Jude Law està molt guapo!! Jijiji!!! Com portes el tema vestit? Que vagi molt bé la mega sorpresa nena!!!

Happi, la krups de nespresso!! Quina passada!!

Tara, que bé que ho portes no? Sense nervis i dormint la nit d’un tiron!!!! T’admiro!!!

Torsaeann, demà tornem-hi, no?? Ais ais... tot lo bo s’acaba!!!

Elxa, has anat de rebaixes? Que tal?

Papallona, Estiu, que us expliqueu boniques?

Petunets a totes!!!

Vaig a fer feina pel cole... feina que hauria hagut de fer durant aquestes vacances però que faig ara a últim moment!!!! No n’aprendré mai!!! Sempre em passa igual... tot a últim moment!!! Ais ais ais...

Petunets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. gen. 07, 2010 8:10 pm

Ninetess.....ja sóc aquiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Que tal esteu?? jo m'acabo de dutxar que arribem ara de Reus i Tgn de les rebaixes....que hem estat tot el dia....aixxxxx que locura!!!!!!! hem aprofitat i hem comprat cosetes que ens feien falta però no res....estic petada del tot... El temps aquest también cansa bastant i ens estem plantejant de demà anar a Ikea pq no ens volem arriscar la veritat....

Nur...a nevat????? a Cabra también diuen que està caient una bona....jopeta!!!! mira que començar a fer aquest temps justament al començar el cole????

Elxa....on heu anat a jugar amb la neu???? aixxxx com nens.....jejejejjeej... Que macuttt!!!!

A totes les demès....com esteu??? el dissabte ens veiem...ja tinc ganetes......a la Torsaeann ja l'he vist avui...però que guay estar totes juntes ...jejejjeje
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dj. gen. 07, 2010 8:46 pm

Hola boniques!

Jo acabo d'arribar ara a casa, també he anat a fer un vol per les rebaixes però no he comprat res... és que del que m'enamorava era de la nova colecció i es clar... estava sense rebaixar... i passo, que ja tinc pro roba!

Vosaltres què tal? heu comprat molt?

Laia! nena!!! disfruta!!! que guay! el que donaria jo per estar tumbada al llit amb el meu nen en aquella magnífica habitació! jooooo quina enveja!
Pero bueno... avui toca GH... así que me conformo! jejeje

Tara! guapi! ultimando detalles? aix! estoy más nerviosa yo que tu! jajajaa

Torsaeann! com ha anat el dia bonica? no t'he dit res pq he arribat tard...

Nur! no et pots queixar tu tampoc eh? has tingut molts regalets... jejeje Jo mira, lo de la wii ha sigut perquè hem venut la play3, que com que no la utilitzava pq ara te la xbox, li vaig dir de vendre-la i comprar la wii per poder fer exercicis i aprimar-me una mica de cara a la boda... jajajaja ja veurem si faig bondat...

Elxa! guapetona! ha caido algo en las rebajas? Ya sabes, el sábado te pruebas el vestido...

Papallona! què tal guapi? treballant?dissabte ens veiem! ens ho passarem genial!

Estiu! nena... pq no ens diuss res pel foro? encara has de passar a buscar les sabatilles!!!

Happi! tu también de rebajas! te has comprado muchas cositas?

Aix nena... demà la vuelta al cole... com els nens... però bueno, ja serà divendres... i dissabte ens veiem!!!!
Giss l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 07, 2010 10:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. gen. 07, 2010 8:47 pm

Ninetes....anem a preparar el sopar que avui comença Aguila Roja....i m'encanta!!!!!

Giss....ejem...ejem....el nombre!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dj. gen. 07, 2010 9:00 pm

Ninetes, acabem d'arribar del super, hem carregat per dema, tan ell com jo fen un pica-pica a la feina, i no veigis tot el que hem comprat!

I dema a sopar a casa d'uns anics, que ens han de donar el regalet, que guai!!!!!!!!!!!!!

I ara a fer el soparet i anire a dormir aviat, a veure si dormo com aquesta nit!!!!!!!!!

Ninetes un trobo a faltar, sort que ens vurem dissabte, per cert dieu-me el que he de portar!!!!!!!!!

Nur, porta el password que riurem una mica!!!!!!!!

Ninetes vaig a sopar que el nen ja ha fet el pa amb tomaca i ha portat una mica d'embotit i formatges!!!!!!!!!!!!

Bona nit!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dj. gen. 07, 2010 10:04 pm

Ninetes que tal?
Perdoneu per no dir res amb tot el dia però he esta't super liada, aquest matí amb papeleos i aquesta tada de maruja. Ja us explicaré.
Us estimo molt, vaig a momir ja que estic molt canssada i tristona i demà cap a treballar.

TINC MOLTES GANES D'ESTAR JUNTES¡¡¡¡¡¡¡

BONA NIT
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 8:25 am

BON DIA NINETES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei!!!!!!!!!!!! Avui... no hi ha cole!!!!!!!!!!!!!!!! Vaya nevada ha caigut per la nit!!!!!!!!!!! I continua nevant encara!!!!!!!!! M'acaben de trucar que fins dilluns no hi ha classes al poble a cap dels 3 centres!!!!!!!

Més tard em taparé ben tapada i sortiré a fer fotos pel poble i us ho ensenyaré!!!!!! -:.-:.__0.0_

Petonets guapissimes!!!

LAIA!!!!!!! FELICITATS BONICA!!!!! 28 ESTIRADES D'ORELLA!!! JIJIJIJ!!!! MUAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dv. gen. 08, 2010 8:33 am

LAIA MOLTES FELICITATS¡¡¡¡ DISFRUTA DELS TEUS 28¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. gen. 08, 2010 8:35 am

nur_jor ha escrit:BON DIA NINETES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei!!!!!!!!!!!! Avui... no hi ha cole!!!!!!!!!!!!!!!! Vaya nevada ha caigut per la nit!!!!!!!!!!! I continua nevant encara!!!!!!!!! M'acaben de trucar que fins dilluns no hi ha classes al poble a cap dels 3 centres!!!!!!!

Més tard em taparé ben tapada i sortiré a fer fotos pel poble i us ho ensenyaré!!!!!! -:.-:.__0.0_

Petonets guapissimes!!!

LAIA!!!!!!! FELICITATS BONICA!!!!! 28 ESTIRADES D'ORELLA!!! JIJIJIJ!!!! MUAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nena quina enveja....jo vull veure neu.....que guay..al final sense cole ehhhh¡¡¡ disfruta bonica¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 8:50 am

torsaeann ha escrit:
nur_jor ha escrit:BON DIA NINETES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Petonets guapissimes!!!

Nena quina enveja....jo vull veure neu.....que guay..al final sense cole ehhhh¡¡¡ disfruta bonica¡¡¡¡¡¡¡¡

Si!!!!!! Tinc unes ganes de sortir a tocar la neu i a fer fotos!!!!!! Però neva de valent i fa molt vent!!! M'hauré d'esperar... ::bna//

M'han dit que els cotxes que no porten cadenes els mossos no els deixen entrar a l'espluga!! (i a altres pobles de la conca) Imagineu-vos!!

I si la nevada no para... com ho faré jo per baixar demà???? Coi!!!!!!!!!!! Ara hi he caigut!!!!!!!!!!!!!! Com baixo jo demà????? Amb una nit no es desfarà tota la neu que ha caigut!!!!!!!!!!! Ossti ossti!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 9:07 am

El llum va i ve... fa el tonto! Si marxa ja del tot ja si que estarem totalment incomunicats al poble!

Els diaris ni han arribat!! No deixen passar a ningú!! Això de pensar que no puc agafar el cotxe i estar "aillada" m'agovia bastant...

No recordo una nevada així des del gener del 2006 per la fira!! La qual... no hi va haver fira!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. gen. 08, 2010 9:32 am

LAIACCCCCCCCCCCC

HAPPY BIRTHDAY TO YOU .....HAPPY BIRTHDAY TO YOU...HAPPY BIRTHDAY DEAR LAIACCCC....HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Ninetaaaaaaaaaaaaaaaaaa moltes felicitats.....passa un super bon dia i disfruta boniccaaaaaa!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. gen. 08, 2010 9:33 am

Ninetes.....està caient una al Pla de neuuuuuuuu....no sabem si podem baixar cap a Valls pq veiem els mossos a la rotondaaaa......!!!!
Us faig fotus i us les penjoooooo!!!!! Popi està com un nen petit!!!! -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 10:19 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes.....està caient una al Pla de neuuuuuuuu....no sabem si podem baixar cap a Valls pq veiem els mossos a la rotondaaaa......!!!!
Us faig fotus i us les penjoooooo!!!!! Popi està com un nen petit!!!! -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_

Que dius!! Tambe neva al Pla?? Apa! A jugar amb la neu, eh!!! Ara jo tambe me n'hi vaig!! -:.-:.__0.0_

Els mossos tindran un dia mogudet, eh!!! Per aquí tambe hi són!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 10:20 am

Teniu un emiliu... muas!!!!!!!!

Fins despres!!!!!! ::bna//
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dv. gen. 08, 2010 10:59 am

Hola wapes!
veig que teniu molt movim!!!
jo no he tingut res de rebaixes encara... avui voliem anar a buscar la moto que li he regalat al ninet pero com plou ho deixem
per un altre dia....

ninetes com m'agrada la neuuuuuu... pero nur incomunicats que fort!!! i amb cadenes als cotxes aix.. encara no he vist el teu mail!! aki no se'm descarrega kina merde de connexió mareta.. ho miro a la feïna!!!

LAIACCCCCCCCCCCCCCCCC FELIÇ ANNIVERSARI BUNICAAAAAAAAAAAAAAAAAA

kines ganes de que sigui dissabteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

-:.-:.__0.0_
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 11:06 am

Hola ninetes... ja torno a ser aqui... quina bojeria!!! xx;-.) no sé com m'he atrevit a sortir!!! No he fet ni 200 metres que ja he tornat cap a casa!!! jajajajaja!!!! Com neva!!! Això que anava ben tapada, pero se'm colava neu per tot arreu!!! I les ulleres... mare meva com m'han quedat!!!! jajajaj!!!
Després si afluixa tornaré a sortir... i em posaré les lentilles, que sino... no hi veia amb les ulleres plenes de neu!!!!
Ais... xalo com una cria!!!
A veure si despres puc veure el poble... que no he pogut ni arribar al Casal!!!!
I nenes! No es veuen cotxes pel poble... però els 2 que he vist... com patinen!!! M'he espantat i tot, eh!!! Em pensava que picaven!! Sense cadenes que anaven...buf buf...

neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-) neukiss-) neu:-D neu:-) neujor:-)
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. gen. 08, 2010 11:08 am

Aixxx ninetes....mireu....que això cada cop puja mésssssssss
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 11:12 am

elxa ha escrit:Hola ninetes!

Nur acabo de veure les fotos, deu ni dó!!! 18 cm de neu es bastant, doncs avui segur que teniu més, pq en tota la nit no ha parat de ploure o sigui al teu poble es neu, m'agrada molt la foto dels fils de la roba jejejeje....son molt grossots!! nena com xalaràs que guai, i normal que us hagin suspès les classes, es que la gent no podrà arribar al cole.

Happi el nen i jo vam estar ahir al coll de l'illa jugant amb la neu, vam parar al restaurant que hi ha dalt de tot i vam fer fotos també, però no les puc passar que les tinc al movil; també està nevant al pla? que guai, jo quan sortia ara de casa també tenia pinta de caure com a neu però es desfeia deseguida.
Ahir les compres van anar força bé oi?

Nenes nosaltres també vam anar ahir a les rebaixes a la tarda el nen i jo, vam comprar tots dos jejeje.....estava tot a tope, el parking, les botigues uf!

Hola!!! Els 18 cm eren al meu terrat!! Però he vist que al carrer el gruix de neu és més gran!!! Quan caminava m'enfonsava molt!! Ais... i quina patinada he fotut... jajajaja!! sort que ningu m'ha vist... no es veia casi ningu pel carrer!!

Bua... com estarà avui el col de lilla!!!

Aixi que ja has estrenat les rebaixes? Que guai!! Jo tambe en tinc ganes!! Que tal les rebaixes d'aquest any? Estan bé??

Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants