Autor: tara » dv. gen. 08, 2010 6:52 pm

Autor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 7:02 pm
tara ha escrit:Nur nena no et ratllis, mira el link, es el meteocat, diu que dema fara sol i diumenge tambe!
http://www.meteo.cat/mediamb_xemec/serv ... iccio.html

Autor: Mrs. Happiness » dv. gen. 08, 2010 8:36 pm

Autor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 8:54 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess......ja torno a ser aqui.....fa una estoneta que hem pujat de portar a ma cosina....pq al final per allà a les 17:00h han obert la carretera i ha passat el llevaneu....però el poble encara està....gelat del tot....
Nur...demà han dit que milloraria el temps i que faria sol...ja veuràs com no hi ha problema i es desfà tot sense problemes....a més pensa que per altra banda així és una bona manera d'estrenar les cadenes...jejejejej.
Tara....ja de vacancetes??????? molt i molt bé...com van aquests nervis?
Pel tema de les clarisses...deixa'm que li pregunti a ma germana que penso que ella si que ho sap....
Per cert....demà algu podrà acompanyar-m'he o vaig soleta a provar vestit????

Autor: Mrs. Happiness » dv. gen. 08, 2010 9:07 pm
nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess......ja torno a ser aqui.....fa una estoneta que hem pujat de portar a ma cosina....pq al final per allà a les 17:00h han obert la carretera i ha passat el llevaneu....però el poble encara està....gelat del tot....
Nur...demà han dit que milloraria el temps i que faria sol...ja veuràs com no hi ha problema i es desfà tot sense problemes....a més pensa que per altra banda així és una bona manera d'estrenar les cadenes...jejejejej.
Pel tema de les clarisses...deixa'm que li pregunti a ma germana que penso que ella si que ho sap....
Estrenar cadenes? Si no en tinc!!!!!!!!!
Com que no vaig mai a la neu... i per aquí no sol nevar massa... no en tinc jo!!!![]()
Nineta, pel que fa al tema del vestit... no crec que pugui acompanyar-te, perque encara no sé com baixaré! Ni com m'ho muntaré! Ja us diré algo!!
Sol solet, vine'm a veure vine'm a veure... ais ais!!
Muas!!!!!

Autor: torsaeann » dv. gen. 08, 2010 9:27 pm

Autor: Giss » dv. gen. 08, 2010 10:21 pm

Autor: nur_jor » dv. gen. 08, 2010 10:29 pm
Mrs. Happiness ha escrit:nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess......ja torno a ser aqui.....fa una estoneta que hem pujat de portar a ma cosina....pq al final per allà a les 17:00h han obert la carretera i ha passat el llevaneu....però el poble encara està....gelat del tot....
Estrenar cadenes? Si no en tinc!!!!!!!!!
Com que no vaig mai a la neu... i per aquí no sol nevar massa... no en tinc jo!!!![]()
Nineta, pel que fa al tema del vestit... no crec que pugui acompanyar-te, perque encara no sé com baixaré! Ni com m'ho muntaré! Ja us diré algo!!
Sol solet, vine'm a veure vine'm a veure... ais ais!!
Muas!!!!!
No t'amoïnis....jo estarè per Reus....si baixes amb tren em truques a mi i anem juntes nineta!!!!! no pateixis....pel que convinguiiii!!!! ok????
Sol solet...ves a veure a la nur....sol solet ves a veure-la que te fred!!!!!!!

Autor: torsaeann » ds. gen. 09, 2010 9:37 am

Autor: nur_jor » ds. gen. 09, 2010 12:22 pm

Autor: nur_jor » ds. gen. 09, 2010 12:24 pm

Autor: laiac » ds. gen. 09, 2010 1:53 pm

Autor: torsaeann » ds. gen. 09, 2010 5:40 pm

Autor: laiac » ds. gen. 09, 2010 5:59 pm

Autor: Giss » ds. gen. 09, 2010 7:46 pm

Autor: tara » dg. gen. 10, 2010 12:05 pm

Autor: laiac » dg. gen. 10, 2010 1:52 pm

Autor: Giss » dg. gen. 10, 2010 2:42 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. gen. 10, 2010 4:23 pm
La bateria ja portava uns dies que em fallava i avui ha fet...puff!!!! ninetes....alguna coseta més em pot passar aquest finde??? i per a colmo quan arribo a casa....bé..ja us explicare...encara que més val no donar més tombs...