entrades al saló?com?

bodes 10!

entrades al saló?com?

EntradaAutor: anfraca » dg. gen. 10, 2010 12:49 am

Eis noietes que hi ha un tema que em té un pèl preocupada....Voldríem fer una entrada al saló diferent, animada, no sé com ho podríem fer. alguna idea? No sabem què fer....el meu germà i cunyada van entrar saltant i amb tovallons a la mà i van fer un ambient increïble....k podriem fer nosaltres?
anfraca
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dc. set. 09, 2009 10:19 pm

Re: entrades al saló?com?

EntradaAutor: anfraca » dg. gen. 10, 2010 11:25 am

com entrareu al saló? agafats tal cual?ho heu pensat ja'
anfraca

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dg. gen. 10, 2010 8:27 pm

Uf, es poden fer un munt d'entrades diferents, depend de com sou vosaltres i què voleu fer.
En un casament els nuvis van entrar agafats en papallona (de costat,el noi a l'esquerre i la noia a la dreta, ma dreta noi passa pel darrera del cap la noia i agafa la seva ma dreta, ma esquerre noi agafa la ma esquerra noia a l'alçada cintura) i entrent amb barrets de country amb musica country canyera (cotton eye joe - redex, o alan Jackson - tell tell tries per exemple)
Una altra, comença la música, els convidats esperen que entrin per la porta principal, el nuvi entra per la porta de darrea i va a buscar passant per la sala del banquet per davant de tothom a buscar la núvia que és a fora i la entra en braços.
Nuvi entra per la porta del darrera (si hi ha) i la nuvia per la cuina mentre els convidats esperen que entrin per la porta principal.
Entrada de nuvis amb màscares Venecianes, els nuvis van fer una coreo de ball venecià tope xula estil ball època Lluis XIV
Entrada de nuvis amb ulleres de sol tipus Men & Black, música tipus Mision Imposible i dj's fa joc de llums làser per la pista.
Nuvi és a dins assegut, la majoria de convidats no s'adona, entra la cançó i el nuvi s'aixeca a buscar la nuvia a fora, o viceversa.
Entrada típica, musica canyera i agafadets de la ma entren els nuvis i es passejen per les taules........
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: ester_sbd » dg. gen. 10, 2010 9:07 pm

Carai, no hi havia pensat en això, esteu en tot noies!
Imatge
ester_sbd

Entrades: 121
Membre des de: dl. juny 01, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: cala84 » dg. gen. 10, 2010 9:11 pm

Entrada de nuvis amb ulleres de sol tipus Men & Black, música tipus Mision Imposible i dj's fa joc de llums làser per la pista.
.... jejejjeje esta esta divertida, pero yo soy mas de musica cañera, cogidos de la mano y una gran sonrisa!!!
Imatge
01/05/2010
cala84

Entrades: 104
Membre des de: dt. juny 02, 2009 4:22 pm

EntradaAutor: esca5408 » dg. gen. 10, 2010 9:15 pm

nosaltres pensem en entrar normal,agafats de la ma,pero la cançó ens te mes en dubta potser es la de vine a la festa del pets o bienvenidos de miguel rios,son molt diferents entre elles,pero es que una part de l familia es catalana i l'altre no,
esca5408

Entrades: 134
Membre des de: dg. des. 27, 2009 7:32 pm

EntradaAutor: cala84 » dg. gen. 10, 2010 9:20 pm

esca5408 ha escrit:nosaltres pensem en entrar normal,agafats de la ma,pero la cançó ens te mes en dubta potser es la de vine a la festa del pets o bienvenidos de miguel rios,son molt diferents entre elles,pero es que una part de l familia es catalana i l'altre no,

yo creo que eso no es un problema a mi manera de ver, ya que en ese momento la gente lo que queire es diversion y marchita.... y no creo que esten a ver si la cancion es catalana o castellana!! y sino ponla en Ingles!! jejejejejej
Imatge
01/05/2010
cala84

EntradaAutor: laracroft » dg. gen. 10, 2010 9:27 pm

Ostres, jo posaria la de bienvenidos!!! es super animada, tothom se la sap, al menys la part de la tornada, i es ideal!!! M'encanta la idea!!!! Jo si no tingués clarísim la que posarem, que es una sorpresa per al meu xicot, te la copiava!!! M'encanta!!! Igual la poso pel primer plat i tot, no hi havia caigut, pero la trobo ideal!!!
Imatge
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: cala84 » dg. gen. 10, 2010 9:29 pm

jjajajjajaja cogiendo idea!! .....
Imatge
01/05/2010
cala84

EntradaAutor: esca5408 » dg. gen. 10, 2010 9:41 pm

cala aqui hemos de coger ideas i copiarnos (sin mala fe) unas de otras,surgen muchas ideas y todas buenas,graias chicas,pues seguro que pondremos la de miguel rios,pero he de comentarselo a carles a ver que dice
esca5408

EntradaAutor: cala84 » dg. gen. 10, 2010 9:43 pm

No no.. espro que no se me haya entendido mal... claro que si, ademas yo no tengo hermanos... y hace tiempo que leo vuestros comentarios y me habeis ayudado un monton... me encanta! era de buena fe! espero que no se entienda mal! :)
Imatge
01/05/2010
cala84

EntradaAutor: anfraca » dg. gen. 10, 2010 9:50 pm

ostres kines idees més guais....molt bé....a veure si em decideixo...vull algu diferent
anfraca

EntradaAutor: esca5408 » dl. gen. 11, 2010 2:18 pm

no cala tranquila se ta entes perfectament,potser a mi se ma entes diferent,segons com llegeixis per aqui,pots interpretar-ho de diferents formes
esca5408

EntradaAutor: anfraca » dt. gen. 12, 2010 10:33 pm

el pujo
anfraca

EntradaAutor: nuvia27 » dc. gen. 13, 2010 10:04 am

:-)ok: :-)ok:

ostres la de bienvenidos de miguel rios, m encanta...!!!jo también es la que vull.. :-)ok:
nuvia27

Entrades: 100
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 6:03 am

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants