KEDADA DEL DIA 9. APUNTAROS.

bodes 10!

Re: KEDADA DEL DIA 9. APUNTAROS.

EntradaAutor: ThePitis » dg. gen. 10, 2010 11:59 am

Guapissimes!!!

Tot un plaer quedar ahir amb totes vosaltres!!!! veig que ja tenim les fotus penjades per tot arreu!!! jajaja!! sort que estic de camuflatge a totes elles!! Bona feina!!! :-)ok:

Esther!! nena pero si estas estupenda en las fotos!!! Ademas la alegria de la huerta tenia que salir!! jajaja!!! Mejorate mucho y nos vemos pronto!!!

Jenny!!! La proxima para ti el dia que digas!!! yo me apunto!!! ya lo sabes!!

Amelie ha escrit:Hola a totes!!!

Que guay!! Ara he vist les fotos i m'he assabentat de la kedada ooooh!! Quina pena!!! Això s'ha de repetir, que jo he estat bastants dies out i ara que ho he vist ja és massa tard. Per cert com porteu els nervis, jo ara començo a tenir-ne una miqueta ai ai ai això s'apropeeee!!! Una Abraçae a totes!!!

Clar que si Amelie!! A la propera t'esperem a tu també!!!
Em sembla que el començament del 2010 ens ha portat nervis a totes!!! Jo estic feta un flam i això que no em caso fins a l'octubre!! Bueno wapa a veure si a la proxima t'animes!!!

Petunets!!
Imatge
ThePitis
:: núvia de bronze

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: ..FLOR.. » dg. gen. 10, 2010 1:32 pm

Yo también me apunto a la de febrero!!! Hay que repetir chicas que nos lo pasamos genial!!
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Neki » dg. gen. 10, 2010 2:09 pm

QUE ME LO PASE GENIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ni enferma podía faltar ayer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Y a la de febrero yo ya me apunto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: Seaweed » dg. gen. 10, 2010 4:37 pm

Bona tarda noies!!!
Bueno... dir que la quedada d'ahir va estar genial! Ha estat un plaer conèixe-us a totes! Per fi he posat cara als nicks! jijiji al principi va ser una miqueta d'embolic però després... tot controlat!

ThePitits, veïna!!!! Nena, ja saps, si vols fer un cafè algun dia, m'envies privat i ens veiem que vivim moooolt aprop!!!
Neki! Wapi! Que me reí un montón con tu manera de contar las cosas! super expresiva!!! jajaja que buena!!!
Flor!! Niña! eres la leche! Que risas!
Neus29!!! Nosaltres també vam haver de marxar abans... així que a la propera ens quedem més estoneta ¿eh?
Corena!!Encontraste lo que buscabas en la tienda??? Te digo lo mismo que a ThePitis! Como somos de cerquita si algún día os apetece una miniquedada en terrassa o sabadell ya sabeis!
MIRIAMMI! Niña!!! Que tenía muchas ganas de conocerte! A ver para cuando la próxima quedada!
nupubo! Compi de dia!!! Quines ganes que tenia de veure't! Ets un encant! Ja ens queda poc per marxar!!!! Oleeeeeeeeeee oleeeeeeeeeee
Zaida!! Niña!!! Que aunque nos vieramos poco ratito fue un placer compartir parte del día contigo!
v3rit0! Wapi!!! Que poquito te queda!!! Y tu bien tranquila! Ya me explicarás como lo haces! Que yo estoy de los nervios! Hiciste todas las compras???
13titus! Esther!!!! Ets la canya!!! Ja veuràs com tindràs el casament que tant esperes!!!
annaiesteve!! Wapi! Jijiji a tu què vols que et digui... ja saps que per mi ets genial! Quin fart de riure :-)ok:
montseijordi! Wapissima! Anima't! Un petonet molt gran.
Gina_Christian!Nena! Ja tenia ganes de tornar-vos a veure! Un petonet
silvia & siscu! Wapi!!! Per fi vaig conèixer a una de les noies que té més coincidències amb mi!

Intentaré posar-me al dia de les cròniques! Que últimament estic una miqueta desconnectada i no m'entero de res!
Un petonet a totes!!!
Quin dia fem la propera? jijijiji
Seaweed

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: nupubo » dg. gen. 10, 2010 6:31 pm

Hola a totes!!!! per fi puc passar-me per aquí!!! es que he estat sense connexió a internet des del matí!!! I anava contestant amb el mòbil com he pogut... jejeje....

La crònica de la quedada ja l'he fet amb al meu compte i algunes de vosaltres ja us hi heu passat. Així que només dir-vos una vegada més que va ser genial i que vulll repetir al febrer!!!! La jennygus deia el divendres 19 o el diumenge 21. Jo d'entrada diria que el diumenge 21 pq divendres al sortir del cole a les 6, ni de miracle puc venir a Barna pq en quan arribés hauria de marxar quasi... Suposo que la jenny diu aquests dies pq puja pel tema restaurant entre altres i el dissabte ho deu tenir ocupat amb això. Així que voto pel diumenge 21, encara que sé que els diumenges són d'estar més per casa... NO sé... Que en dieu?? I llavors obrim un post per aquesta quedada, no?

Aquí van les fotos que ja he penjat al meu compte!!!

Ah per cert!!! Totes les que no vàreu poder venir o les que ho vàreu descobrir més tard, us hi esperem a la pròxima!!! Clar que sí!!!

MUAAAAAAAAA A TOTES!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
nupubo

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: Corena » dg. gen. 10, 2010 6:58 pm

Hola chicas!!!

Laa verdad es que estuo muy bien el día. Como ya comenté ayer...tenemos que repetirlo. Porque además a mi me irá mu bien, ya que estos días estaré más desconectada de lo que me gustaría. Pero ya iré sacando ratillos.

Ah!!! Y sí, encontré el chandal y lo tengo bien guardadito hasta el domingo. Creo que no se lo espera, así que será toda una sorpresa..jeje.

Aquí os dejo las fotillos que hice.

Un beso!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Corena
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1331
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 7:30 pm

EntradaAutor: silvia & siscu » dg. gen. 10, 2010 10:35 pm

Nenes!!

Què bé m'ho vaig passar, aix.. de veritat va ser impressionant!!! La propera per quan??? Sé que he tingut descuidat el meu compte, però durant la setmana que ve, si la companya de feina ha tornat intento posar-me al dia!!!!

Aquí us deixo la resta de les fotitos perquè les disfruteu!!!

SOU SENCILLAMENT GENIALS!!!!

quedada%209.jpg

quedada%2010.jpg

quedada%2011.jpg

quedada%2012.jpg

quedada%2013.jpg

quedada%2014.jpg

quedada%2015.jpg

quedada%2016.jpg

quedada%2017.jpg

quedada%2018.jpg

MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Imatge

Imatge
silvia & siscu

Entrades: 1627
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 7:52 pm

EntradaAutor: nupubo » dg. gen. 10, 2010 11:08 pm

Que guai les fotitos!!! La próxima per febrer!!! La jenny comentava de que es fes pel 19 o 21 de febrer... A veure que en dieu!!

MUAAAA!!!!
nupubo

EntradaAutor: Zaida » dl. gen. 11, 2010 7:03 am

eiii wapissss!! que me encantó la quedada...aunque estuvimos poco ratillo. Para la próxima, me quedo todo el rato!!! fue un placer conoceros, la verdad, aunque se me hizo cortísimo!!! 1 besoteee.

ayer no me pude conectar, todo el día en camita, con voz de camionero, jajajjaa!!! o sea, que ahora me pongo al día
Imatge
Zaida

Entrades: 1271
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 11:50 am

EntradaAutor: NURIKA81 » dl. gen. 11, 2010 8:21 am

Se que es moooooooltttt tard, pero aquest cap de setmana, ha sido un infierno!!!!
Amb les ventades.... estic sense internet a casa, desde divendres. Dissabte em va trucar el meu pare que tenia el meu tiet en el hospital, ingresat urgentement. Així que vaig tenir que anar i estar tot el dia allà amb la familia. I jo sense internet per poder avisar que no podria venir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Em sap molt de greu no haver pogut assistir, pero bueno... per sort el meu tiet esta bé, jo avui em reparen l'internet a casa i a la proxima..... segur que i vaig!!!!!!!!!
NURIKA81
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 785
Membre des de: dl. ago. 03, 2009 1:45 pm
Ubicació: VILASSAR DE DALT

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dl. gen. 11, 2010 8:32 am

a ver chicas...

saliis todas guapisimas!!!!!!!!!!!!!!!!
PERO HACER EL FAVOR DE HACER COMO EL FACEBOOK!!!!!!!!!!!!!!! Aqui hay que etiquetar a todo el mundo que hay algunas que no se quienes son!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jajajajajajajajajajajajajjaja

IDENTIFIQUENSEEEEEEEEEEEEEEE jajajjajajajaja
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: annaiesteve » dl. gen. 11, 2010 10:00 am

Nenes estem estupendes a les fotos eh! ;-)://
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: v3ritO » dl. gen. 11, 2010 10:39 am

cHIcas!!!!
Ains, que rabia haberme ido tan prontito!! Tenemos que preparar otra quedada, eh??? la verdad es que no pude hablar con todas, pero me hubiera encantado. Se me pasó el tiempo volando, y cómo bien habéis comentado, tengo ganas de más!!!!!! jejej
Deciros, que sóis un encanto, me alegra poder poner caritas a todas, que esto de internet es una pasada!!
Y nada nenitas, que voy ha hacer los deberes!!!! Me tengo que poner al dia de todas vuestras crónicas.....
Muchos besitossssss
v3ritO

Entrades: 1020
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 11:18 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: nupubo » dl. gen. 11, 2010 1:51 pm

NURIKA81 ha escrit:Se que es moooooooltttt tard, pero aquest cap de setmana, ha sido un infierno!!!!
Amb les ventades.... estic sense internet a casa, desde divendres. Dissabte em va trucar el meu pare que tenia el meu tiet en el hospital, ingresat urgentement. Així que vaig tenir que anar i estar tot el dia allà amb la familia. I jo sense internet per poder avisar que no podria venir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Em sap molt de greu no haver pogut assistir, pero bueno... per sort el meu tiet esta bé, jo avui em reparen l'internet a casa i a la proxima..... segur que i vaig!!!!!!!!!

Eii cuqueta!!! Ostras! Doncs m'alegro que el teu tiet estigui bé! Carai quin ensurt no? también va ser un fallo no donar-nos els telèfons no? Mira ara et passo el meu per privi i així ja el tens. Okis?

A la pròxima vens eh?

MUAAA!!!!!
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dl. gen. 11, 2010 1:54 pm

v3ritO ha escrit:cHIcas!!!!
Ains, que rabia haberme ido tan prontito!! Tenemos que preparar otra quedada, eh??? la verdad es que no pude hablar con todas, pero me hubiera encantado. Se me pasó el tiempo volando, y cómo bien habéis comentado, tengo ganas de más!!!!!! jejej
Deciros, que sóis un encanto, me alegra poder poner caritas a todas, que esto de internet es una pasada!!
Y nada nenitas, que voy ha hacer los deberes!!!! Me tengo que poner al dia de todas vuestras crónicas.....
Muchos besitossssss

No te preocupes! El próximo dia te quedas más ratito, eh?

Besitos guapa!!
nupubo

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants