Autor: torsaeann » dg. gen. 10, 2010 4:48 pm

Autor: laiac » dg. gen. 10, 2010 5:51 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. gen. 10, 2010 8:34 pm

Autor: nur_jor » dg. gen. 10, 2010 9:38 pm

Autor: torsaeann » dl. gen. 11, 2010 8:27 am

Autor: nur_jor » dl. gen. 11, 2010 12:07 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. gen. 11, 2010 3:14 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. gen. 11, 2010 3:16 pm
nur_jor ha escrit:Bon dia!!!
Ggggrrrr... quin fred!!! L'escola sembla una nevera!!! Ja poden posar la calefacció ben alta ja!! Que no es nota!! No tinc tacte a les mans del fred!! Jorl!!!
Ninetes, com esteu? Com va el dilluns?
Tara!!!! 5 dies!! Això és ja!!! Bodorrio a la vistaaaaaa!!!!!!
Laiac, com et trobes avui? Muas!
Torsaeann, Happi, com esteu avui? Ànims guapetones!
A totes, petonets!!
Fins la tarda!

Autor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 4:43 pm
tara ha escrit:Ninetes, ja m'he despertat, moltes gracies a totes per el regalet, i per fer-m'ho passar tant be!!!!!!!!!!!!!!!!!Sabeu que em pica la gola de cantar al Sing Star!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'haure de fer aigua amb mel!
Com ja sabeu us estimo i estic desitjant veureus a totes alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 4:45 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!
bufffffffff QUIN MAL DE CAP!!!!!!!!!!!! quan tingui sed hauré de canviar el CAVA per un got de COCA-COLA no????? i jo sense ibuprofenos!!!!
i la gola........ja està...ja estaré afònica tota la setmana!!!!i dissabte no te digo!!!!
quina nit........simplement..............buffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!
com us estimo!!!!!!!!!!

Autor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 4:46 pm
Giss ha escrit:Guapetonas!!!
Com va el mal de cap? jajajaja
Qué bé ens ho vam passar ahir eh? va ser genial... cada moment... simplement "únic"
Us estimo molt!!!

Autor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 4:52 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes.....bones!!!! que tal esteu??? jo fa una estoneta que he arribat a casa i res...no he pogut arribar més d'hora pq quan aquest mati he anat a engegar el cotxe doncs....no m'arrancava!!!La bateria ja portava uns dies que em fallava i avui ha fet...puff!!!! ninetes....alguna coseta més em pot passar aquest finde??? i per a colmo quan arribo a casa....bé..ja us explicare...encara que més val no donar més tombs...
Com porteu el diumenge?? realment gràcies a vosaltres ahir vaig estar de vici i per un moment vaig oblidar els meus moments de baixon!!! M'ho vaig passar molt i molt bé....i la setmana que ve......de BODORRIIIIOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! jejejejejej.

Autor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 5:03 pm
torsaeann ha escrit:Hola ninetes
Quetal?
Tara, el diumenge que bé ja seràs una dona casada¡¡¡¡
Quines ganes d'estar totes juntes...
Com va el mal de cap Tara?
Almu tela....que ha passa't al arribar a casa?jo avui no tinc gaire bon dia...porto tot el dia enfadada amb el meu futur i no paro de plorar.....alguna pot quedar aquesta tarda?
Un petonet.

Autor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 5:05 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeesss!!!!!!!
acabo d'arribar de casa els sogres, jopeta happi amb el cotxe, i ànims dona........
a mi ja m'ha passat una mica el mal de cap, però estic com ahir a la tarda, tinc molta angunia, no em trobo bé i he anat directa al sofà................torseann preciosa.....jo no faig res, però espero trobar-me millor perque ara no estic per moure'm gaire, tinc la panxa fatal....menjo i bec bé i després em fa mal la panxa...ahir també em va passar més tard...jopetaaaa!!!!!
torseann et faig un truc val????????????
PAtunets precioses!!!!!!!!

Autor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 5:06 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Hola ninetes!!!!
Laiac...com portes el mal de panxa i mal de cap? vols dir que no estàs agafant alguna coseta!!!! Esk les ninetes quan preparem el menjar....és massa.... Recupera't wapi!!!!
Torsaeann...molts ànims i qualsevol coseta ja saps bonica....
Ninetes....a mi m'han fet un mal d'ull increible pq esk no sortim d'una quan estem ficades en una altra...!!!!
Tara...com portes la veu i el cap??? Avui diu ma mare... "Aixx nena...si per la boda que teniu dissabte fés aquest dia d'avui... a veure si hi ha sort!!!! i quina raó que té...pq encara que ha fet fred feia un solet més bo....
Elxa...la coca boníssimaaaaaaa!!!!! per cert, dígali a ta futura cunyada que si necessita algu per fer els "corus" a les festes majors que ens ho diguiiiiii ....jajajaja "Camina y ven que estoy desesperado....que sueño con tenerte aqui a mi lado..." jajajajaja![]()
![]()
![]()
![]()
Nur....m'encanta el bolso.....és maquisssim i a casa els hi ha encantat...diuen que és molt el meu estil.... Gràcies....
Per cert, potser aquesta setmaneta ens veiem al cole pq he de pujar a buscar uns papers jejejejej. A veure que tal!!!!
Papallona...ahir vaig riure molt i molt amb tu....tens cada puntazoooo!!!! jajajajaja. I feta de torró de xixona estaves bonisssiimaaaaa!!!! Que vagi bé la setmaneta amb les guardies!!!!
A totes les demés...un petonás enorme!!!!! i que vagi molt i molt bé la setmana...que el dissabte anem de bodaaaaaaaaa!!!! quins nervissss!!!!!

Autor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 5:07 pm
elxa ha escrit:Bon dia ninetes,
que tal el dilluns, torsaeann, happi tot millor?
tara nena 5 dias tan solo!

Autor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 5:08 pm
nur_jor ha escrit:Bon dia!!!
Ggggrrrr... quin fred!!! L'escola sembla una nevera!!! Ja poden posar la calefacció ben alta ja!! Que no es nota!! No tinc tacte a les mans del fred!! Jorl!!!
A totes, petonets!!
Fins la tarda!

Autor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 5:09 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetesss!!!! entro a saludar i a saber com esteu....Tornem a la rutina, no??? però aquesta setmaneta amb la motivació de que el Dissabte ens veiem a la boda de la nostra Tara.
Tara...com estàs? ets conscient dels dies que queden??? aixxx quins nervis que tinc...jejejejej
Jo estic millor i res, avui he anat a provar vestit i a fer la paga i senyal...ninetesssss m'ha encantat!!!! i res, doncs almenys una alegria que ja fa falta, no????
Aquesta tarda començo les classes i ja fins a la nit no torno que anirè al gym....ara si que ja comença la operación boda!!! jajajajaja
Us envio a totes un petonàs enorme i gràcies per preguntar i donar-m'he ànims!!!! sou les millors....
![]()

Autor: nur_jor » dl. gen. 11, 2010 6:59 pm
Mrs. Happiness ha escrit:nur_jor ha escrit:Bon dia!!!
A totes, petonets!!
Fins la tarda!
Nineta....demà pujo al cole...que m'han trucat...jejejejeje a veure si ens veiem!!!!

Autor: nur_jor » dl. gen. 11, 2010 7:24 pm