BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dl. gen. 11, 2010 11:51 am

Hola noies!

Per Madrid molt i molt bé, els nois del Marco Rojo espectaculars, com les seves fotos... i el vídeo... buuuuf! Em penso que ja no ens cal mirar més! Pel que fa al vídeo ja veurem, però les fotos segur que les farem amb ells. Ara només hem de calcular realment el que ens costarà, perquè els hem de pagar els desplaçaments i l'allotjament d'una nit, però em penso que val mooooolt la pena. Hem quedat que més endavant, quan tinguin les tarifes per al 2011 (al juny o així) tornarem a parlar per mirar d'arribar a un acord (que crec que va quedar evident que ja existeix).

Al contrari del que pot semblar, són més barats que alguns d'aquí a Lleida, i també són més originals i diferents. A nosaltres ens van enamorar al primer cop d'ull, i parlant amb un d'ells, s'estableix ràpidament molt bon rotllo. Vénen de Belles Arts i de Periodisme, d'aquí que tant les fotos com les maquetacions, les composicions siguin tan maques i especials.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dl. gen. 11, 2010 11:58 am

Buniketa, me pots passar per privi si vols mes o menys el pressupost de que estem parlant??!! m'alegro de que tot be per Madrid,. això si fred n'haureu passat no???? jjejeje neukiss-)
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » dl. gen. 11, 2010 1:20 pm

buniketa m'alegro molt de que torneu tant encantats!!! si em pots fer el favor, jo també voldria que em passessis el pressupost per privi.. per comparar preus amb els d'aquí de Barcelona. Nosaltres molt possiblement parlarem amb el fotògraf que va fer el reportatge a uns amics nostres que ho fa super bé de preu i fotos i composició són molt i molt originals, però primer haurem de confirmar que al restaurant que contractem tampoc tinguin exclusivitat de fotògraf clar!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. gen. 11, 2010 3:51 pm

Buniketa!!!!Enhorabona!!! Deus estar que no hi caps en tu!!!La veritat és que si, què quan veus que les coses van sortint com tu esperes encara és millor!!
Nosaltres el fotograf ja el tenim vam optar per un de Lleida.
I el fred que tal!?Os va nevar molt!?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. gen. 11, 2010 4:10 pm

Ja he vist lo dels COMPTES ENRRERE!!
MOLTES GRÀCIES CADUI!!Quina il·lusió!!!!!!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: cadui » dl. gen. 11, 2010 4:56 pm

jajaja de res guapa!!! m'alegro molt que t'hagi fet il·lusió trobar el teu compte enrere. Ara ja saps què toca, contar-nos cosetes de tu, del teu nen i dels preparatius!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. gen. 11, 2010 8:05 pm

Doncs sí, noies, va fer mooooooooolt de fred. Ja vam sortir de Lleida amb un retard de 30 minuts, i vam arribar a Madrid també amb retard, és clar. Des de Lleida fins abans d'arribar a Madrid (especialment Guadalajara) tot cobert de neu... súpermaco!!! Vam passejar força, per això. De totes maneres, anàvem a tot arreu amb metro, per comoditat, però també perquè així evitàvem el fred, jejeje.

D'acord, noies, us passaré el pressupost per privat. Cadui, de totes maneres, assegura't d'això de l'exclusivitat, perquè aquí a Lleida encara no hi han arribat a això, però a BCN i a Madrid és una passada!!!!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. gen. 11, 2010 8:14 pm

sisi ja ho sé buniketa i per això esperem amb el tema fotògraf a tenir tancada la reserva amb el restaurant. A Sta Maria ja ens han dit que ells no tenen exclusivitat, però hi han molts restaurants que si... així que més val esperar i anar sobre segur. De totes formes si m'ho passes podrem comparar preus.
M'alegro de que gaudíssiu del viatge. La zona de Guadalaja és molt alt i allí és molt fàcil trobar neu i paisatges espectaculars!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. gen. 12, 2010 1:42 pm

FELICITAAAAAAAAAAAAAAATS A TOTES!!! Em colo al vostre post,jejejeje...jo em caso el 13 /03/2010...en 2 mesos!!! però si necessiteu algun consell o lo que sigui per això estem, ja que jo he passat lo que passeu vosaltres ara mateix.
Mireu jo em caso a l'Ajuntament de Lleida i per les qui es casin allí i no hagin vist la sala, es espectacular, molt bonica així que tranquiles.
Si mireu restaurants, n'hi ha un de molt xulo a Les Borges Blanques que es diu la Masia de les Garrigues o algo així i es molt maco, el que està molt bé de preu es Masia Salat també i el Petit Català. Nosaltres ho fem a La Masia del carrer democràcia,ja que sempre he tingut molt bones referències, tenen molta experiència en bodes i son super meticulosos per a que no falli res...estic molt tranquila. Després si que potser no té jardí, però jo opino que per les que sou més pràctiques , que ja les fotos les fan fora en jardins ,etc...i total al jardí hi esteu una estona i després us passareu tota la boda a la carpa...això va a gustos es una opinió,la Prats m'han dit bastantes queixes ja que la jefa es una mica tiquismiquis i segon lo que vulgueu fer a lo millor no us deixa fer-ho perquè es poc " glamurós ", el tracte per mi és bàsic i que et deixin fer la boda a la teva manera ja que serà el vostre dia. Intento ajudar.
Que més : ah! mireu fotògraf fora d'aquí, jo l'he agafat a Hospitalet de Llobregat, el treball que fan és de la mateixa qualitat que els que et demanen 3000 o 4000 euros però amb la diferència que es més barat ( bé aquest any tenen ofertes, es pregunta-ho ), jo tinc 1 hora de video, les fotos, àlbum de 35 ( que son 70 pàgines ) pàgines, 1 blue ray, 4 DVD amb les fotos,1 DVD amb la gravació ( ja amb muntatge fet ), 1DVD amb tot lo gravat,foto ràpida al restaurant , i un munt de coses més...i el preu d'aquest any 1195 euros la primera boda ( només en fan 2 per dia ) i 1595 crec, la segona. Nusé si alguna us interesa, i si busqueu bé en trobareu de bons igual i econòmics...Bé si voleu ajuda o el que sigui, aquí estic.
Petons a totes.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. gen. 12, 2010 11:30 pm

Gràcies Itsar82 per tota la informació, ja veuras que poc a poc anem atabalant a preguntes!!
Ja es d'aquí poc el teu(vostre) gran dia!! Que tal ho portes? Com van els nervis?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. gen. 13, 2010 9:49 am

Tranquiles si avasalleu amb preguntes! si us puc ajudar , ho faré. Sé que al principi es va molt perdut, jo no sabia per on començar però al final tot es va fent. Primer fer els tràmits al registre, després restaurant, vestit ( això val més que ho mireu a finals de 2010 que hi haurà la col·lecció del 2011 ), quan va faltar uns 6 mesos vam fer les invitacions( quan falti uns 3 mesos repartiu-les ).....uf son un munt de coses però us en sortireu tranquiles! A mi el que m'ha passat que per molt que repasi el que havia de fer em dóna la sensació que em deixo alguna cosa....m'han dit que es normal sentir això.
Doncs gemmaijordi, ja començo a estar atacada, a més aquestes boges de ma mare i la meva millor amiga m'organitzen la despedida i em foten una por, perquè estan fatal!! la fem conjunta per cert. Ara es que només falta anar a pagar les coses i endurme-les a casa( detalls,coixí,aliances,etc...) i dintre d'un mes tinc la prova de maquillatge i pentinat....ara ja començo a notar el efectes de la boda , fins ara he estat més o menys tranquila perquè semblava que a mi no em passava,però si que em passa si....i avui estava pensant que en 2 mesos m'estaré casant i juer acollona una mica!!! jejejeje.....però fa tan temps que ho esperava...ja us contaré ja dintre d'uns quants dies més....xD
El que fot es que la gent espera a última hora per confirmar, som 90 convidats i només en tinc 50 de confirmats, jo no sé a que esperen! em veig els últims 15 dies trucant a tothom....quina ràbia! :--( :-)// Vosaltres ja heu mirat alguna cosa?
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: buniketa » dc. gen. 13, 2010 10:23 am

La veritat és que les del 2011 som foooooooooorça previsores, jejjejejejeje...

jo ja tinc nuvi (evidentment, em penso que això no ens falta a ninguna, jejeje), restaurant, testimonis, invitacions, detalls per homes, dones i els dels nens a mitges, fotògraf (tot i que encara no hem donat la paga i senyal), falta per concretar l'església, però no trigarem gaire... la veritat és que he començat a fer moooooltes cosetes i del que és bàsic ja no em queden gaire coses a fer...
buniketa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 13, 2010 3:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dc. gen. 13, 2010 10:45 am

Istar gràcies per els consells i els ànims!!! jo también estaria nervioseta de tu, et queda molt poquet!!

Jo tinc el restaurant reservat, la data a l'ajuntamet no es pot agafar fins finals de maig per al 2011, però m'han dit que no tindré problema la data que vull ademés casen en 4 hores diferents ... EL fotogràf amb un 80% per cent de possibilitas que em quedi amb la que tenim pensada, solament vull anar a veure el treball de J. Capdevila i ja està. I ja no tinc res mes. buenooo al NUVIIIII!!!!!!!!!!!!! i la meva il.lusió que es lo que mes conta al cap i a la fi.

Passeu bon dia noietes!!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: jo mateixa » dc. gen. 13, 2010 12:01 pm

HOLA A TOTES!

COM VA TOT PER AQUÍ, ARA FEIA DIES QUE NO HI POSSABA EL CAP!

NOVETAT?

AAA!! RECORDEU QUE....

DONCS QUE ENS CASAM L'ANY QUE VE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna//
Imatge
jo mateixa
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: buniketa » dj. gen. 14, 2010 1:28 pm

Neneeeeeeeeeeeeeees! Que des que tenim els compte enrera tenim súper abandonat el nostre post de lleidatanes del 2011!!!! Això no pot seeeeeer!

Jo ja tinc una altra notícia: JA M'HAN ARRIBAT ELS DETALLS DE LES SENYORES A CASA! JEJEJEJEJE!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dj. gen. 14, 2010 2:33 pm

OStres buniketa això si que es un adelanto!!! que wuai, m'assembla que ho has dit algun cop pero no ho recordo lo que eren els detallets!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dj. gen. 14, 2010 2:52 pm

Als homes una miniatura de licor: whisky; i per a les dones una miniatura de perfum.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dj. gen. 14, 2010 3:09 pm

Aysss si que ho savia ara que ho has dit!! Quin cap que tinc...
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dj. gen. 14, 2010 3:22 pm

molt bé buniketa!!! m'alegro molt!! acabaràs amb el pis ple de caixes eeeh?
a nosaltres ja ens han confirmat que podem anar el dia 30 a veure el hotel que us vaig dir de la zona de Diagonal Mar. Si les impressions són bones quan el vegem, possiblement no anirem a veure cap més, perquè dels que tenim mirats i pressupostats per internet aquest ens dóna molt bones vibracions i creiem que és perfecte pel que busquem. Ja us aniré contant!
Com va el fred per Lleida?? aquí està apretant a base de bé per ser Barcelona...
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. gen. 14, 2010 4:51 pm

Ostras Buniketa...; ets super previsora!!!!Vols dir que no podras passar pel passadís de casa, amb les caixes en un muntet!!
Nosaltres que no tenim idea de RES!! si que de vegades dius, mira això, allò ... però que no acabem de dir, i tuja ens has fet una avançada total. El que si vam decidir és que fariem nosaltres les invitacions, amb foto i tal, però fins cap a l'estiu res de res, és que el Jordi domina això del photoshop però fins que no tingui una mica de vacances no s'hi ficarà!

Cadui aveure si teniu sort ie l dia 30 quedeu encisats! I ja os podeu quedar amb el restaurant
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant