NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluna2000 » dg. gen. 10, 2010 1:21 pm

Pacresol ha escrit:Feliz año nuevo guapisimaaaaaassssss!!!!
En cuanto al fotografor David del Val, me paso a mi ya hace dias un presupuesto y es carillo... lo que lo tire al ver los precios, pero de todas formas envia un email y te lo responde y te envia precios...
Saludos guapas y bienvenida NANANDA2!!!

Hola pancresol!!

Yo lo fui a ver , david del val, y tambien me parecio mucho mas caro que el resto, pedia 4000 euros por dos albumes, y aunque tira buenas ftos, sus albumes no eran tan bonitos como los de Elena Valles y Jaume Capdevila que me enamoraron ambos, ademas se nota que les gusta su trabajo. David se veia muy apatico con el tema bodas.

Nos quedamos con jaume capdevila!! Estamos muy contentos!!

venga chicas del 2010 cuenta atras!!!!!!!!!!!!!!
http://www.nuvis.org/solet2000_i_lluna2000
ENS CASEM EL 15 DE MAIG DE 2010
lluna2000

Entrades: 36
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 2:41 pm

EntradaAutor: lluna2000 » dg. gen. 10, 2010 1:27 pm

NUVOLET ha escrit:Pacresol tu eres de fraga he leido en algun post no? que tal del fotografo oliver villas? lo conoces?
Bueno le pediré presupuesto a David del Val a ver lo que me cuenta.

Per cert, alguna donará les típiques fotos ràpides que se regalen als convidats en una cartulina una dels nuvis i l'altra del convidat? sabeu quan costa mes o menys?

Hola Nuvolet,

t'he enviat per privi preus i tot del david del Val. Nosaltres ho fem a la Prats i NO DONEN FOTO(boniketa, que hem sembla que ho volies saber tot), tots els fotografs COBREN EL MATEIX PER AQUESTA FOTO amb CARTULINA PELS CONVIDATS, són 7 euros!!! has de fer un càlcul, pq son fotos per parelles exepte els solters i multiplica, Jaume capdevila que es el fotograf que hem triat a més refala uns marcs guapissims a escollir per les families dels nuvis, inclós en auqests 7 euros. dels fotografs que hem vist no ho feia ningu.

Aixi que amb la cartulina hauras de calcula 7 euros per per exemple 60 parelles o les que siguin com amb les invitacions que als solters sels n'ha de donar una.

Espero haver-te ajudat!!

Jo ja ho tinc cuasi tot ara estem mirant de tancar viatge!!! yuhuuuu
lluna2000

EntradaAutor: lluna2000 » dg. gen. 10, 2010 1:51 pm

algu hem pot explicar com és fa el compte enrere??? no hi ha manera, no hem surt!!! alguna anima caritativa que mo expliqui com si fos un nen de primària!!!ejejeje

GRACIES WAPES!!!
lluna2000

EntradaAutor: NUVOLET » dg. gen. 10, 2010 7:39 pm

lluna el compte enrera que te surt al post vols dir no? es fa a la web de nuvis.org.

ara veig coses que m'has posat i te les he preguntat per privi, no havia vist aquest post!!!

Moltes gràcies per tot!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dg. gen. 10, 2010 9:14 pm

FELIÇ ANY 10!!! Núvies lleidatanes aquest és el vostre any.
Per mi comença el compte enrerra, hem casaré a l'Abril del 2011, hem falta confirmar l'església, però jahem va dir el mossén que sense problemes, ja tinc el restaurant i el fotograf, la meva pregunta és: ara quan m'he de tornar a ficar a mirar coses i iniciar els preparatius, per anar bé sense presses!?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. gen. 11, 2010 10:00 am

annalleida ha escrit:hola lleidatanes!!!!

quants dies sense conecta'm pero he estat i estic molt liada!!!!!

novetats: avui hem triat les anells, molt xules!!! són d'or blanc i la meva porta un brillant. ens les hem comprat a Mollerussa a la joieria Torres. sempre ho compro tot allí menys quan vaig a la Tous :)

avui hem pintat una habitació del pis i demà seguirem!!!!!!

ja nomès em keda 3 mesos i els nervis ja m'ataquen pero no m'aprimem i el que em produeixen és que retinc liquid i estic cada vegada més nerviosa i el dimarts em vaig a emprovar el vestit i ja tremolo que em vagi petit!!! ja us contaré :)

kina nevada que va fer ahir!!! a Bellpuig va nevar 25 cm i tenim tot el poble ple de neu i mig gelat!!!!!

ja hem començat a donar les invitacions i a tothom li ha agradat moltissim i la gent ja ens va confirmant!!!!

un petonet per a totes

Hola guapíssima!! Jo també estic atacada...ademés que encara falten coses per pagar i jolin tal com estan els temps....ufff!! doncs jo a 2 mesos quasi justos de la boda encara em falta gent per confirmar , tindré que fotre canya a veure que diuen, tinc la meitat de la gent confirmada , em falta l'altra mitja....es que s'esperen a l'últim moment eh?
A veure si em paguen una cosa que m'han de pagar i v aig a buscar els detalls i me'ls enduc a casa, aunque a la botiga estan millor perquè no hi ha perill de que es trenquin...jejejeje!!! uff ja tinc encomanat el ram, la setmana del 20 vaig a emprovarme l'estructura ( s'agafa com si fos una bandeja i porta una cosa per passar la mà) més que res per ajustar-me-la bé. És un ram en cascada, no molt llarga, l'estructura es de filferro daurat i em faran caragolines....el ram es de cales blanques ( 3 o 4 ) porta lliris petits taronges,me ficaran unes plometes blanques per donar un toc ,res 2 o 3...i unes altres floretes pixurrines de color ataronjat i grogosses i em ficara unes boletes com de vidre de color doradet per donar-li un toc diferent....es molt xulo.També em fan el tocat del cabell....

Eis m'alegro de que tot vagi molt bé....!!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: NUVOLET » dl. gen. 11, 2010 10:03 am

Istar a quina floresteria has agafat el ram i tal??? Et queda moolt poquet, aysss quins nervis no??? però millor que calma que tot surtirà perfecte!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. gen. 11, 2010 11:07 am

NUVOLET ha escrit:Istar a quina floresteria has agafat el ram i tal??? Et queda moolt poquet, aysss quins nervis no??? però millor que calma que tot surtirà perfecte!!!

Hola guapísima!!! doncs he anat a la floristeria Deli, la que hi ha al costat de Jip i el Merkalcalçats a Alcarràs, fa uns rams xulíssims i com no son d'aquests de catàleg que t'ensenyen a les floristeries, sinó que els fa ella, doncs tots son diferents , no n'hi ha cap d'igual i ademés tu el personalitzes. A mi em va anar donant idees i a veure que em semblava si m'agradava una altra cosa li deia ( tipus de flor o decoració ), passat'hi un dia en té un quants fets allí i ademés d'originals, son xulíssims. Per a que tinguis una idea del que valen els rams , em costa el ram de cascada, 3 flors de solapa ( la del nuvi, mon pare i la del padrí de boda ) i el meu tocat ( primer me'n farà varis perquè em fagin la prova i el que més m'agradi doncs me'l farà amb flors naturals )..tot 180 euros. A mi em va bé aquest floristeria perquè jo visc a Alcarràs i per a que vagi el padrí o el nuvi a buscar el ram em va més bé....a part de que m'agrada com treballa, es qüestió d'anar mirant.
I tens raó en 9 caps de setmana em casooooooooooooo!!! Petons
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Pacresol » dl. gen. 11, 2010 12:25 pm

lluna2000 ha escrit:
En cuanto al fotografor David del Val, me paso a mi ya hace dias un presupuesto y es carillo... lo que lo tire al ver los precios, pero de todas formas envia un email y te lo responde y te envia precios...

Hola pancresol!!

Yo lo fui a ver , david del val, y tambien me parecio mucho mas caro que el resto, pedia 4000 euros por dos albumes, y aunque tira buenas ftos, sus albumes no eran tan bonitos como los de Elena Valles y Jaume Capdevila que me enamoraron ambos, ademas se nota que les gusta su trabajo. David se veia muy apatico con el tema bodas.

Ostras, es que JAume Capdevila es super majo... a mi tambienme gusto mucho mas el Jaume que no los otros que pude ver...
En fin, sobre el tema este que dices de los marcos ¿de que se trata exactamente?
Saludosss,,,,
Y muchos besinesssss!!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: Pacresol » dl. gen. 11, 2010 12:26 pm

Hola como va todo por aqui??? que frio hemos pasado este find no???
Istar que ya te queda poquito!!!!
Besines guapisimasssss
Pacresol

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. gen. 11, 2010 12:57 pm

Pacresol ha escrit:Hola como va todo por aqui??? que frio hemos pasado este find no???
Istar que ya te queda poquito!!!!
Besines guapisimasssss

Ais nena ! que me poneis nerviosísimaaaaaaa!!! jope que pasado mañana tan solo 2 meses!! i el jueves ya bajo al 1....!!! arggggg!!!! ahora estaba mirando cojines para los anillos y los queria diferentes, no el típico con los volantitos....he visto estos dos que además me hacen conjunto con el vstido y el ramo...que opinais?

Ahora ya me quedan tonterietas...los detalles de los peques,la liga, 3 figuras de novios ( 1 para el pastel i otra para 2 parejas ), hacer el ramo de chupa-chups, ir a buscar los detalles, ir a provar el menú,hablar con el fotógrafo, empezar a decir a la gente que confirme la asistencia....i nada más creo....ya en un mes tengo las alianzas en mi poder...jejejeje y más o menos el 20 de febrero iré a hacerme las pruebas de peinado y maquillaje y ya solo quedará la última prueba del vestido el dia 3 de marzo. Jope estoy atacá perdia! Mi madre nos hace el libro de firmas, que para eso tiene unas manos que no veas....

Que tal todo guapi?
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. gen. 11, 2010 12:58 pm

Perdoneu! us poso els dos coixins que he vist per internet
imagen[1].jpg
imagen[2].jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. gen. 11, 2010 3:54 pm

Pacresol, tot i que hem caso al 2011, també hem escollit al Jaume Capdevila per fer.nos les fotos, m'agradaria que hem diguessis, quan os vau tornar a ficar en contacte amb ell (després de decidir-vos per ell) per preparar la boda en sí, o sigui per parlar del tema on fer fotos....
Thanks!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: nananda2 » dl. gen. 11, 2010 9:07 pm

Noies ! nomes puc entrar a estonetes, pero mira ara aprofito i em desfogo vale?

La meva llista de convidats está viva creix i es reprodueix per ella mateixa!!! jajajaja... bueno per ella mateixa no que els meus pares li donen una empenteta,... al final més que una cerimonia intima i poca gent semblara aixó el casori de la infanta!!! pero bueno, jo cediré una mica per una banda i ells que cedeixin d'una altra...

Avui hem triat fotógraf, el resturant aquest cap de setmana anirem a reservar el Espígol de Balaguer, la sala no ens va matar gaire de bonica, pero el preu si, i els jardins per fer la cerimonia i la decoració floral també a part, está al costat de casa així que listo una cosa menys!

A més porto dos caps de setmana mirant vestits i aquest dissabte em vaig emprovar un preciós que hi posava el meu nom en lletres grans, a Tiara, la desilusió va venir en veure el preu (jo havia de fer una boda low cost ... ¬_¬), pero despres diumenge mon pare va dir que ell em regalava el vestit i que tries el que volgués juhuu! tot i així mirare una mica més pq em sap greu....

Ma mare (estan separats) m'ha dit que em regala les aliances (oootra cosa menos!). I jo aquesta setmana sens falta ho haig de dir a la feina!

Estic un pel atacada dels nervis suposo que per que ho haig de fer tot rápid, quan ho tingui una mica lligat tot ja respiraré i suposo que llavors em quedará temps per preguntarme quind detalls faré, quines entregues la música, etc...en quin embolic m'he posat amb aixó de la boda...qui m'ho havia de dir!
Imatge
nananda2

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: lluna2000 » dl. gen. 11, 2010 10:26 pm

Hola nananda2!

aquest es un foro ideal per desfofar-se,aprendre, compartir....jo també hem connecto a estonetes però n'estic ben agraida!

Quan et cases? Imagino que pels nervis aviadet no?

Jo hem caso el 15 de maig, i tot i que penso que no estic nerviosa despres somio que estic a la esglesia despullada o sola....el meu subconscient hem diu ben alt que si que estic nerviosa!!!

Aixo de les llistes de bodes es al.lucinant acaba in crescendo, però sempre i que hi siguin els teus escollits la resta perd importancia.

El que t'ha passat al Tiara li va passar a una de les meves millors amigues sols que ella no li pudien pagar. Penso que lo de la boda low cost es complicadissim, jo he probat de mirar fotografs economics pero realment els bons son cars, un vestit maco també, un bon restaurant....ES EL NOSTRE DIA, per tant HO VAL!!

Noies ja tinc els regalets, he sortit frustrada del CASES pq la dona no estava molt per la labor i m'ha esbandit a mi i mamare rapid, i aixo que m'ha dit s'ha de mirar amb temps i li he dit que tenia tota la tarde, doncs s'ha dut de espantar pq m'ha fet fora en 5 minuts!!! PER LLAVORS HE TROVAT UNA BOTIGA MA-QUI-SSIMA on m'han ates genial, la noia es diu FINA he mirat 5 catalegs i despres de somiar desperta he trobat detallets que tant a mamaare com a mi ens han encanta!!Es diu Mad2s i esta a pi i maragall davant de l'auditori, m'ho he passat teta jejeje

Aixi que: tinc esglesia, restaurant,vstit, fotograf, invitacions ( me les he fet fer a invitapop i estic encantada) i els detalls!!!Yupi!!! tanquem el viatge i ja desconecto un meset!!

Bueno ja he compartit!

petonetssssssssssssssssssssssssssssssssssss
lluna2000

EntradaAutor: lluna2000 » dl. gen. 11, 2010 10:29 pm

Pacresol ha escrit:
lluna2000 ha escrit:

Hola pancresol!!

Ostras, es que JAume Capdevila es super majo... a mi tambienme gusto mucho mas el Jaume que no los otros que pude ver...
En fin, sobre el tema este que dices de los marcos ¿de que se trata exactamente?
Saludosss,,,,
Y muchos besinesssss!!!!

Hola wapa! El tema de los marcos es con las fotos de los invitados, estas de 7 euros que regalas con una cartolina donde sale una tuya, pues los 7 euros incluyen marcos a escoger para regalar a las familias, no se si eran 2 o 4 , solo recuerdo que me gusto el detalle pq asi das la foto a los papis enmarcada en un marco bien guapo que eliges tu!!

Tengo que ir a verle, ya lo aclararé!!

Un besazo!! ::bna//
lluna2000

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. gen. 12, 2010 10:01 am

nananda2 ha escrit:Noies ! nomes puc entrar a estonetes, pero mira ara aprofito i em desfogo vale?

La meva llista de convidats está viva creix i es reprodueix per ella mateixa!!! jajajaja... bueno per ella mateixa no que els meus pares li donen una empenteta,... al final més que una cerimonia intima i poca gent semblara aixó el casori de la infanta!!! pero bueno, jo cediré una mica per una banda i ells que cedeixin d'una altra...

Avui hem triat fotógraf, el resturant aquest cap de setmana anirem a reservar el Espígol de Balaguer, la sala no ens va matar gaire de bonica, pero el preu si, i els jardins per fer la cerimonia i la decoració floral també a part, está al costat de casa així que listo una cosa menys!

A més porto dos caps de setmana mirant vestits i aquest dissabte em vaig emprovar un preciós que hi posava el meu nom en lletres grans, a Tiara, la desilusió va venir en veure el preu (jo havia de fer una boda low cost ... ¬_¬), pero despres diumenge mon pare va dir que ell em regalava el vestit i que tries el que volgués juhuu! tot i així mirare una mica més pq em sap greu....

Ma mare (estan separats) m'ha dit que em regala les aliances (oootra cosa menos!). I jo aquesta setmana sens falta ho haig de dir a la feina!

Estic un pel atacada dels nervis suposo que per que ho haig de fer tot rápid, quan ho tingui una mica lligat tot ja respiraré i suposo que llavors em quedará temps per preguntarme quind detalls faré, quines entregues la música, etc...en quin embolic m'he posat amb aixó de la boda...qui m'ho havia de dir!

Bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!! que et regala el pare el vestit, a mi també me l'ha regalat el papi, també sóc del club de pares separats...jejejeje! ma mare i la seva parella paguen la meitat del fotògraf i ma sogra l'altra meitat...una cosa menys! les aliances ens les hem pagat nosaltres, el 15 de febrer ja les tinc.
Jajajaj ara acaba de venir mon pare a portar-me els pantalons del seu traje per a que li fagi la vora!! es la llet! aquí al meu despatx ( es que traballem al mateix departament,casualitat també )....xD
Si jo també volia una boda low cost i dels 9000 euros ningú ens salva entre vestit, traje, sabates, roba interior, detalls, figuretes de pastís, invitacions,etc...i això que el restaurant he agafat un dels mes barats, La Masia , que està a Lleida .
Ah! tranquila que jo he anat a l'Espigol a cantar ( canto en un duo i en un grup ) amb el duet quan hi ha hagut alguna boda i les bodes les fan molt bé i sembla que deixen bastanta llibertat als nuvis per fer les coses a la seva manera.
Bueno guapa que et vagin molt bé els preparatius!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: buniketa » dt. gen. 12, 2010 11:07 am

lluna2000 ha escrit:Hola nananda2!

aquest es un foro ideal per desfofar-se,aprendre, compartir....jo també hem connecto a estonetes però n'estic ben agraida!

Quan et cases? Imagino que pels nervis aviadet no?

Jo hem caso el 15 de maig, i tot i que penso que no estic nerviosa despres somio que estic a la esglesia despullada o sola....el meu subconscient hem diu ben alt que si que estic nerviosa!!!

Aixo de les llistes de bodes es al.lucinant acaba in crescendo, però sempre i que hi siguin els teus escollits la resta perd importancia.

El que t'ha passat al Tiara li va passar a una de les meves millors amigues sols que ella no li pudien pagar. Penso que lo de la boda low cost es complicadissim, jo he probat de mirar fotografs economics pero realment els bons son cars, un vestit maco també, un bon restaurant....ES EL NOSTRE DIA, per tant HO VAL!!

Noies ja tinc els regalets, he sortit frustrada del CASES pq la dona no estava molt per la labor i m'ha esbandit a mi i mamare rapid, i aixo que m'ha dit s'ha de mirar amb temps i li he dit que tenia tota la tarde, doncs s'ha dut de espantar pq m'ha fet fora en 5 minuts!!! PER LLAVORS HE TROVAT UNA BOTIGA MA-QUI-SSIMA on m'han ates genial, la noia es diu FINA he mirat 5 catalegs i despres de somiar desperta he trobat detallets que tant a mamaare com a mi ens han encanta!!Es diu Mad2s i esta a pi i maragall davant de l'auditori, m'ho he passat teta jejeje

Aixi que: tinc esglesia, restaurant,vstit, fotograf, invitacions ( me les he fet fer a invitapop i estic encantada) i els detalls!!!Yupi!!! tanquem el viatge i ja desconecto un meset!!

Bueno ja he compartit!

petonetssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Jejejeje, lluna2000, aquella noia és moooooolt maja. Allí vam comprar nosaltres la nostra parelleta de nuvis per al pastís. Ens vam quedar una parella de bubinots. Quan li vaig dir que ens casem al maig del 2011 va flipar, jejejje!

Jo al Cases no hi he volgut ni entrar... per a mi massa car (i això que nosaltres amb els detalls ens hi deixem una passada de diners pel cost del que hem decidit, i per internet! doncs ni m'ho vull imaginar al Cases!)i del servei mai m'han parlat bé. Així que en el seu moment vaig passar molt d'anar-hi. Hi ha altres botigues que també tenen coses molt maques, atenen molt bé i no són pas tan cares. És la meva opinió, eh?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. gen. 12, 2010 12:51 pm

Hola guapíssimes , bon dia pel matí!

Doncs jo ahir vaig acabar de mirar els detalls que em quedaven pels crios. Que xulos!! Jo els he agafat al Petit Mon del Dolç ( davant del Open Cor ) tenen unes coses moníssimes, ho agafes per catàleg , a la botiga també tenen cosetes. Doncs no volia agafar cono de xuxes ( massa típic ) i al final hem agafat unes coses d'aquelles que es penjen al sostre que quan obres la porta fan soroll, per les nenes uns que son una nina - tot es de fusta- i pels nens un pirata amb el vaixell i tot. La noia ens fara una bossa de xuxeries ( poquetes )amb una màquina que té per fer bosses quadrades de colors ( pels nens color taronja i per les nenes lila ) i ens farà un llaç molt maco on hi ficarà una tarjeteta infantil amb els noms nostres i la data i també hi agafarà allò de la porta....queda guapíssim. He agafat dues figures per repartir a dos parelles i la nostra ( es que em fa pena donar la nostra ) del pastís de Pit & Pita,també he agafat el coixí de les aliances. A mi ja només em falta la prova del pentinat i listos! Aquesta setmana vaig a fotre mfins al cul de jalo a provar el menú.
A veure si trobo les figures, el coixí i els detalls dels nens i us els fico per aquí. Xitus
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. gen. 12, 2010 1:01 pm

Us fico les figures i el coixí de les aliances.
121550[1].jpg
M2002[1].jpg
Y490[1].jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat