"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dg. gen. 10, 2010 4:48 pm

Hola ninetes
Quetal?
Tara, el diumenge que bé ja seràs una dona casada¡¡¡¡
Quines ganes d'estar totes juntes...

Com va el mal de cap Tara?

Almu tela....que ha passa't al arribar a casa?jo avui no tinc gaire bon dia...porto tot el dia enfadada amb el meu futur i no paro de plorar.....alguna pot quedar aquesta tarda?

Un petonet.
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dg. gen. 10, 2010 5:51 pm

Nineteeeeeeesss!!!!!!!

acabo d'arribar de casa els sogres, jopeta happi amb el cotxe, i ànims dona........
a mi ja m'ha passat una mica el mal de cap, però estic com ahir a la tarda, tinc molta angunia, no em trobo bé i he anat directa al sofà................torseann preciosa.....jo no faig res, però espero trobar-me millor perque ara no estic per moure'm gaire, tinc la panxa fatal....menjo i bec bé i després em fa mal la panxa...ahir també em va passar més tard...jopetaaaa!!!!!

torseann et faig un truc val????????????
PAtunets precioses!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. gen. 10, 2010 8:34 pm

Hola ninetes!!!!

Laiac...com portes el mal de panxa i mal de cap? vols dir que no estàs agafant alguna coseta!!!! Esk les ninetes quan preparem el menjar....és massa.... Recupera't wapi!!!!

Torsaeann...molts ànims i qualsevol coseta ja saps bonica....

Ninetes....a mi m'han fet un mal d'ull increible pq esk no sortim d'una quan estem ficades en una altra...!!!!

Tara...com portes la veu i el cap??? Avui diu ma mare... "Aixx nena...si per la boda que teniu dissabte fés aquest dia d'avui... a veure si hi ha sort!!!! i quina raó que té...pq encara que ha fet fred feia un solet més bo....

Elxa...la coca boníssimaaaaaaa!!!!! per cert, dígali a ta futura cunyada que si necessita algu per fer els "corus" a les festes majors que ens ho diguiiiiii ....jajajaja "Camina y ven que estoy desesperado....que sueño con tenerte aqui a mi lado..." jajajajaja :tkitki:: :tkitki:: :ball:ball: :ball:ball:

Nur....m'encanta el bolso.....és maquisssim i a casa els hi ha encantat...diuen que és molt el meu estil.... Gràcies....
Per cert, potser aquesta setmaneta ens veiem al cole pq he de pujar a buscar uns papers jejejejej. A veure que tal!!!!

Papallona...ahir vaig riure molt i molt amb tu....tens cada puntazoooo!!!! jajajajaja. I feta de torró de xixona estaves bonisssiimaaaaa!!!! Que vagi bé la setmaneta amb les guardies!!!!

A totes les demés...un petonás enorme!!!!! i que vagi molt i molt bé la setmana...que el dissabte anem de bodaaaaaaaaa!!!! quins nervissss!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dg. gen. 10, 2010 9:38 pm

Hola ninetes!! Com ha anat el dia?

Tinc un mal de cap... buf... no sé si és perquè ahir vaig agafar fred... o perquè he dormit poc... o una mica de tot!! Buf... que malament!! Aviat a mumi avui!!

Laiac, com et trobes guapa? Espero que la cosa hagi anat a millor!!! Que guapa aniràs a totes les bodes, eh!!!

Tara, que tal estàs? Ja has recuperat la veu? Nena, que en una setmaneta seràs una dona casada!!!

Torsaeann!! Ànims! Que no m’agrada veure’t així!! Al meu nen li ha agradat molt la seva part de l’amic invisible! Jejeje!! Molt xulo!! Ets un solet! Amunt!!

Giss, “chapó” per la mami!! Quines manetes que té!! Mmmmm!!!

Happi, com estan avui els ànims? Un petonàs guapetona! Amunt! A veure si ens veiem pel cole! I el bolso t’agrada? Que guai! Quan el vaig veure vaig dir “és happi total!!” jejeje!! I el vaig agafar sense pensar-m’ho dos vegades!

A totes les altres, patunets! Patunets! Patunets!!!! Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. gen. 11, 2010 8:27 am

Bon dia ninetes.
Que tal?

TARA QUE SOLSAMENT ET QUEDEN 5 DIES.....
Disfruta dels últims preparatius oks?

Avui ja no podré entrar fins la nit val? ja que a les 17.00 vaig a cuidar la Paula que la meva cunyada te que anar al metge.

Laiac, si vols anar al gym truquem oks?

Us estimo boniques.
Que tingueu un molt bon dia.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. gen. 11, 2010 12:07 pm

Bon dia!!!

Ggggrrrr... quin fred!!! L'escola sembla una nevera!!! Ja poden posar la calefacció ben alta ja!! Que no es nota!! No tinc tacte a les mans del fred!! Jorl!!!
Ninetes, com esteu? Com va el dilluns?

Tara!!!! 5 dies!! Això és ja!!! Bodorrio a la vistaaaaaa!!!!!!

Laiac, com et trobes avui? Muas!

Torsaeann, Happi, com esteu avui? Ànims guapetones!

A totes, petonets!!

Fins la tarda!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. gen. 11, 2010 3:14 pm

Bones ninetesss!!!! entro a saludar i a saber com esteu....Tornem a la rutina, no??? però aquesta setmaneta amb la motivació de que el Dissabte ens veiem a la boda de la nostra Tara.

Tara...com estàs? ets conscient dels dies que queden??? aixxx quins nervis que tinc...jejejejej

Jo estic millor i res, avui he anat a provar vestit i a fer la paga i senyal...ninetesssss m'ha encantat!!!! i res, doncs almenys una alegria que ja fa falta, no????
Aquesta tarda començo les classes i ja fins a la nit no torno que anirè al gym....ara si que ja comença la operación boda!!! jajajajaja

Us envio a totes un petonàs enorme i gràcies per preguntar i donar-m'he ànims!!!! sou les millors....
::love:: ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. gen. 11, 2010 3:16 pm

nur_jor ha escrit:Bon dia!!!

Ggggrrrr... quin fred!!! L'escola sembla una nevera!!! Ja poden posar la calefacció ben alta ja!! Que no es nota!! No tinc tacte a les mans del fred!! Jorl!!!

A totes, petonets!!

Fins la tarda!

Nineta....demà pujo al cole...que m'han trucat...jejejejeje a veure si ens veiem!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 4:43 pm

tara ha escrit:Ninetes, ja m'he despertat, moltes gracies a totes per el regalet, i per fer-m'ho passar tant be!!!!!!!!!!!!!!!!!Sabeu que em pica la gola de cantar al Sing Star!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'haure de fer aigua amb mel!

Com ja sabeu us estimo i estic desitjant veureus a totes alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nenaaaaaaaa cuida't!!!!!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxx...
kines ganes d'estar allíiiiiiii i voret vestideta de núviaaaaaaaaaaaaaa aixxxxxxxxxxx
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 4:45 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!

bufffffffff QUIN MAL DE CAP!!!!!!!!!!!! quan tingui sed hauré de canviar el CAVA per un got de COCA-COLA no????? i jo sense ibuprofenos!!!!

i la gola........ja està...ja estaré afònica tota la setmana!!!!i dissabte no te digo!!!!

quina nit........simplement..............buffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!
com us estimo!!!!!!!!!!

nenaaaaaaaaaaa no tens ibusssssssssss

avuij a tas millor?¿?¿?¿ aixxxxxxxxxxxxxx
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 4:46 pm

Giss ha escrit:Guapetonas!!!

Com va el mal de cap? jajajaja
Qué bé ens ho vam passar ahir eh? va ser genial... cada moment... simplement "únic"

Us estimo molt!!!

wapiiiiiiii gracies pel regalet ehhhhhhhhhh
jo vaig trigar un munt en arribar a casa,, entre la panxa, el mal de cap i q me moria de sonnnnnnnn uffffffff

pero que bé ens ho vam passar!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 4:52 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes.....bones!!!! que tal esteu??? jo fa una estoneta que he arribat a casa i res...no he pogut arribar més d'hora pq quan aquest mati he anat a engegar el cotxe doncs....no m'arrancava!!! : muaahhhh : La bateria ja portava uns dies que em fallava i avui ha fet...puff!!!! ninetes....alguna coseta més em pot passar aquest finde??? i per a colmo quan arribo a casa....bé..ja us explicare...encara que més val no donar més tombs...

Com porteu el diumenge?? realment gràcies a vosaltres ahir vaig estar de vici i per un moment vaig oblidar els meus moments de baixon!!! M'ho vaig passar molt i molt bé....i la setmana que ve......de BODORRIIIIOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! jejejejejej.

nenaaaaaa kina putadi lo del cotxe uuff.. quan m'ha passat m'encencccccccc.. eing??? que t'ha passat a casa mail nena mail

el diumenge dormint fins les 12 que fuerte que fuerte.. id epsres van anar al buffalo... venga a comer!!!! i despurés de tendes.. pero no vaig comprar molt... unes sabes per la boda de la taraaaaaaaaaaaaaaaa ueeeeeeeeeeeee

mm com estan los animos?¿?¿'
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 5:03 pm

torsaeann ha escrit:Hola ninetes
Quetal?
Tara, el diumenge que bé ja seràs una dona casada¡¡¡¡
Quines ganes d'estar totes juntes...

Com va el mal de cap Tara?

Almu tela....que ha passa't al arribar a casa?jo avui no tinc gaire bon dia...porto tot el dia enfadada amb el meu futur i no paro de plorar.....alguna pot quedar aquesta tarda?

Un petonet.

wapi que vas fer al final ahir per la tarda.. no vaig veure el foro....
muas!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 5:05 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeesss!!!!!!!

acabo d'arribar de casa els sogres, jopeta happi amb el cotxe, i ànims dona........
a mi ja m'ha passat una mica el mal de cap, però estic com ahir a la tarda, tinc molta angunia, no em trobo bé i he anat directa al sofà................torseann preciosa.....jo no faig res, però espero trobar-me millor perque ara no estic per moure'm gaire, tinc la panxa fatal....menjo i bec bé i després em fa mal la panxa...ahir també em va passar més tard...jopetaaaa!!!!!

torseann et faig un truc val????????????
PAtunets precioses!!!!!!!!

os tres nena.. com potse.. no millores ehhhhhhhh.... tno vaig pensar en preguntar-te lo de les radiografies .. si t'han fet o no... jo nena em fas patir...
millora't!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 5:06 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Hola ninetes!!!!

Laiac...com portes el mal de panxa i mal de cap? vols dir que no estàs agafant alguna coseta!!!! Esk les ninetes quan preparem el menjar....és massa.... Recupera't wapi!!!!

Torsaeann...molts ànims i qualsevol coseta ja saps bonica....

Ninetes....a mi m'han fet un mal d'ull increible pq esk no sortim d'una quan estem ficades en una altra...!!!!

Tara...com portes la veu i el cap??? Avui diu ma mare... "Aixx nena...si per la boda que teniu dissabte fés aquest dia d'avui... a veure si hi ha sort!!!! i quina raó que té...pq encara que ha fet fred feia un solet més bo....

Elxa...la coca boníssimaaaaaaa!!!!! per cert, dígali a ta futura cunyada que si necessita algu per fer els "corus" a les festes majors que ens ho diguiiiiii ....jajajaja "Camina y ven que estoy desesperado....que sueño con tenerte aqui a mi lado..." jajajajaja :tkitki:: :tkitki:: :ball:ball: :ball:ball:

Nur....m'encanta el bolso.....és maquisssim i a casa els hi ha encantat...diuen que és molt el meu estil.... Gràcies....
Per cert, potser aquesta setmaneta ens veiem al cole pq he de pujar a buscar uns papers jejejejej. A veure que tal!!!!

Papallona...ahir vaig riure molt i molt amb tu....tens cada puntazoooo!!!! jajajajaja. I feta de torró de xixona estaves bonisssiimaaaaa!!!! Que vagi bé la setmaneta amb les guardies!!!!

A totes les demés...un petonás enorme!!!!! i que vagi molt i molt bé la setmana...que el dissabte anem de bodaaaaaaaaa!!!! quins nervissss!!!!!

jajajj.. he tingut quellegir 2 vegades lo del turro jajj.. si que estava bona eh.. pero... nena... lo teu ( i lo de la torsaeann) eren el carquinyolissssssss mmmmmmmm
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 5:07 pm

elxa ha escrit:Bon dia ninetes,

que tal el dilluns, torsaeann, happi tot millor?

tara nena 5 dias tan solo!

això ninetes tot millor?¿?¿?

elxa q tal el dinar???
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 5:08 pm

A totes, petonets!!

Fins la tarda!

jop estic = amb lo del fred kin congelador.. la calefacció no xuta.. jorrrr
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. gen. 11, 2010 5:09 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetesss!!!! entro a saludar i a saber com esteu....Tornem a la rutina, no??? però aquesta setmaneta amb la motivació de que el Dissabte ens veiem a la boda de la nostra Tara.

Tara...com estàs? ets conscient dels dies que queden??? aixxx quins nervis que tinc...jejejejej

Jo estic millor i res, avui he anat a provar vestit i a fer la paga i senyal...ninetesssss m'ha encantat!!!! i res, doncs almenys una alegria que ja fa falta, no????
Aquesta tarda començo les classes i ja fins a la nit no torno que anirè al gym....ara si que ja comença la operación boda!!! jajajajaja

Us envio a totes un petonàs enorme i gràcies per preguntar i donar-m'he ànims!!!! sou les millors....
::love:: ::love::

wapaaaaaaaa aix.. que mona!! nena tu pa' alante!!!
jo desde que vas dir lo de netejar el cotxe.. n+ penso en quan podre netejar el meu jorrrr
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dl. gen. 11, 2010 6:59 pm

Mrs. Happiness ha escrit:

A totes, petonets!!

Fins la tarda!

Nineta....demà pujo al cole...que m'han trucat...jejejejeje a veure si ens veiem!!!!

Demà?? Ja estaré al cas... jejej!! Vine molt tapada!! Ggggrrr... quin fred!!
No tindràs cap problema en arribar al cole. Aquest matí han apartat la neu... però ja els hi val!! No ho han fet fins a les 11 del matí els de l'ajuntament!! I a les 9 ha estat un caos allò!!! Buf... quina bogeria!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. gen. 11, 2010 7:24 pm

Hola a totes! Com anem?
Va! Que ja tenim el dilluns casi casi passat!! I cada vegada tenim més aprop... el dissabte!!!! Weeeeeee!! jjeje!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant