"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dl. gen. 11, 2010 8:15 pm

Hola ninetes.
Acabo d'arribar de cuidar la nebodeta i ara faré al sopar que bé a sopar la germana del ninot.....no paro .....quin rotllo.....

NINETES QUE DEMÀ DIMARTS I JA QUEDARÀ MENYS PER EL DISSABTE¡¡¡¡¡

Us estimo ninetes¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dl. gen. 11, 2010 9:20 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!!!

Gracies a totes, sento molt no estar al 100% en el foro, pero entre una cosa i l'altra no tinc gaire temps!

Se que us han passat cosetes i jo no he preguntat, ho sento, pero ja em posare al dia, que avui tenia 20 correus per llegir i ho he fet rapid i no he contestat, pero que ja sabeu si necessiteu alguna cosa aqui estic, encara que estigui una mica out, pero estimo i penso molt en vosaltres!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Molts petons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 11, 2010 10:11 pm

Nineteeeeeeeeeess!!!!!!!!!

com esteu??? no he pogut entrar fins araaaaa....tot el matí el jefe es volia posar al dia i m'ha tingut entrant i sortint del despatx, després he anat a anglès, ha vingut una amiga a la feina a fer un cafe i a les 18 al plegar hem anat al mediamarkt......com estava de gent, la cua per canviar les coses estava a fora!!!!i jo.....fatal.......en tot el dia havia estat millor, i al plegar m'he menjat una taronja i bufffffffffff............unes ganes de vomitar horribles...jopeta..igual que ahir!!!i un mareig!!!!!

Papallona.....el mal de panxa no és del vèrtic, però si que et vaig comentar ho de les radiografies, que el metge m'havia vist el coll completament contracturat, en comptes de fer corva estava completament recte i tens....que hi farem!!!!!!!

NINETEEEEEEESSSSSSSSSS d'aquí res de BODAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 11, 2010 10:15 pm

Sabeu una cosa????????? la meva companya de feina està embarassadaaaaaa, i som molt amigues...i jopetaaaaaaa, li veuré la panxeta i tot....i avui m'ha ensenyat una eco i tenia un cigronet.....que fort!!!!!!!!i a mi m'han dit que aquest any publiquen les opos però que l'examen potser no és fins l'any vinent............jo que ja m'hi hagués posat!!!!!!!snif snif!!!!!!

Patunets precioses meves!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. gen. 12, 2010 12:08 am

Ninetes....ja sóc aquiiii!!! és molt tard però m'acabo de dutxar i res....he dit vaig a saludar....
Que tal la tarda???
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. gen. 12, 2010 12:10 am

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Hola ninetes!!!!

Laiac...com portes el mal de panxa i mal de cap? vols dir que no estàs agafant alguna coseta!!!! Esk les ninetes quan preparem el menjar....és massa.... Recupera't wapi!!!!

Torsaeann...molts ànims i qualsevol coseta ja saps bonica....

Ninetes....a mi m'han fet un mal d'ull increible pq esk no sortim d'una quan estem ficades en una altra...!!!!

Tara...com portes la veu i el cap??? Avui diu ma mare... "Aixx nena...si per la boda que teniu dissabte fés aquest dia d'avui... a veure si hi ha sort!!!! i quina raó que té...pq encara que ha fet fred feia un solet més bo....

Elxa...la coca boníssimaaaaaaa!!!!! per cert, dígali a ta futura cunyada que si necessita algu per fer els "corus" a les festes majors que ens ho diguiiiiii ....jajajaja "Camina y ven que estoy desesperado....que sueño con tenerte aqui a mi lado..." jajajajaja :tkitki:: :tkitki:: :ball:ball: :ball:ball:

Nur....m'encanta el bolso.....és maquisssim i a casa els hi ha encantat...diuen que és molt el meu estil.... Gràcies....
Per cert, potser aquesta setmaneta ens veiem al cole pq he de pujar a buscar uns papers jejejejej. A veure que tal!!!!

Papallona...ahir vaig riure molt i molt amb tu....tens cada puntazoooo!!!! jajajajaja. I feta de torró de xixona estaves bonisssiimaaaaa!!!! Que vagi bé la setmaneta amb les guardies!!!!

A totes les demés...un petonás enorme!!!!! i que vagi molt i molt bé la setmana...que el dissabte anem de bodaaaaaaaaa!!!! quins nervissss!!!!!

jajajj.. he tingut quellegir 2 vegades lo del turro jajj.. si que estava bona eh.. pero... nena... lo teu ( i lo de la torsaeann) eren el carquinyolissssssss mmmmmmmm

Nosaltres carquinyolis???? però que dius....si jo al final no els vaig tastar...estava dient.." Els he de provar però entre una cosa i l'altra res de res" :yium:-) :yium:-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. gen. 12, 2010 12:13 am

elxa ha escrit:hola holaaaaa!

hoy no tengo faena, estoy leyendo cronicas, pero sinceramente no encuentro ninguna tan interesante como las del 2008! nuse nuse

papallona muy bien fue la comida como siempre acabamos de comer a las tantas!

happi nena com està el cotxe? està malaltó? si vols que agafem el meu diguem'ho, per mi cap problema, faig com la papallona, 3 euros a tgna i arreando!!

Tranki....és la bateria i demà el meu papi ja em portarà la nova que la treu més económica....per sort!!!! jejejejej. Expliqueu-m'he com va això del renta cotxes de tgn....esk he sentit parlar però no se com funciona
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. gen. 12, 2010 12:14 am

nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:Bon dia!!!

Ggggrrrr... quin fred!!! L'escola sembla una nevera!!! Ja poden posar la calefacció ben alta ja!! Que no es nota!! No tinc tacte a les mans del fred!! Jorl!!!
Ninetes, com esteu? Com va el dilluns?

Tara!!!! 5 dies!! Això és ja!!! Bodorrio a la vistaaaaaa!!!!!!

Laiac, com et trobes avui? Muas!

Torsaeann, Happi, com esteu avui? Ànims guapetones!

A totes, petonets!!

Fins la tarda!

Nineta....demà pujo al cole...que m'han trucat...jejejejeje a veure si ens veiem!!!!

Demà?? Ja estaré al cas... jejej!! Vine molt tapada!! Ggggrrr... quin fred!!
No tindràs cap problema en arribar al cole. Aquest matí han apartat la neu... però ja els hi val!! No ho han fet fins a les 11 del matí els de l'ajuntament!! I a les 9 ha estat un caos allò!!! Buf... quina bogeria!!!

Demà al mati pujaré....i gràcies per avisar de que fa fred!!!! suposo que per allà a les 10:30 pujaré i ho deixo tot enllestit!!! a veure si ens trobem
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dt. gen. 12, 2010 8:27 am

Bon dia boniques¡¡¡

Jo carquinyolis? HAPPIu nena que ens tracten de gulafres i això que no els vem tastar¡¡¡¡¡¡jajajajajaajajj

Ninetes avui també em toca amb la germana del meu futur o sigui que a treballar i a fer de cangur....snif......

Ja no entraré fins la nit.

QUe tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡

Solsament dies per anar de bodorrio¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dt. gen. 12, 2010 9:40 am

BON DIA A LA VIL·LA DEL PINGüÏ!!!!!!!!!

LA CUENTA ATRÁS SIGUI EN MARXA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaa

huole ninetes!!! és una caca, avui no torno a estar fina de la panxa.....menjo, i estic una estona que tinc una angúnia,....bufffff quin mal de panxa....espero que pel dissabte m'hagi passat!!!!jijijijij faré bondat!!!

elxaaaaaaaa..........al contrariiiiiii si l'examen és l'any vinent paso d'estudiar amb un bebé de dos o tres mesos......que jo vull disfrutar-lo i no tenir que estar estudiant!!!!! o sigui que ara encara ens haurem d'esperar més........jopetaaaaaaaaa!!!!!!!

happi..........com estàs. millor??? sort que ho del cotxe té solució!!!!!!ijijijij i el de netejar...vaja, n'hi ha a molts llocs....l'aspirador dels llocs on hi ha rentacotxes manual no està mal eeeeee!!!!!!

nur..........no ha gelat a l'espluga?????? al morell tot estava gebrat, i per la carretera estavem a 0..........però TARA fara molt de sol...i res de xals ni coses fines, un abric damunt i vas que xutes!!!!!! després ja ens despilotarem!!!!jijijijiji

gisssssss...........que ahir no vas entrar??? com va tot???

A veure torseann i happi......jo sé que a casa tinc 3 carquinyolis comptats....i jo només en vaig provar un eeeeee!!!!!!! ejem ejem.....és ametlla i xocolata, això no engreixa tranquis!!!!!
i ànim amb el cangur nineta!!!!!

Papallonaaaaaaaaaaa..........avui també treballes?? i el dia de la boda no et tocava???? aixxx no, que no treballes en dissabte no??? i et vas comprar unes sabates??????? jo haig d'anar un dia d'aquests a la marypaz.......que nu sé si posar-me les que portava l'altree dia!!!!!!!

estiuuuuuuuuu............tu ja tens sabates??????

PAtunets!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. gen. 12, 2010 9:42 am

Nineteeeeeeesss!!!!

volia fer almenys 3 sessions de solàrium però ho he deixat estar, ahir no estava fina i em feia mandra!!!!!............sabeu on venen toallitas bronceadoras bé de preu??? o s'han de comprar les de comodines?? es que no sé quan valen!!!!!!! jopetaaaaaaaaa...............em poso aquella crema bronceadora del mercadona que tu també tenies elxa.....jijiji a ver si hace algo!!!!! i a veure.....encara tinc una mica la marca de la riviera maya així que una mica de pote i vas que xutes!!!!!

bé ninetes meves, vaig a fer feina, a veure quan puc tornar a entrar!!!!!!

Muaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dt. gen. 12, 2010 1:35 pm

SAabtes?????anire descalça q no fa tan de fred!!!!!!!

Tinc les ballarines del casament de magermana q qeden mol be xo esq em fan un mal horrible!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 12, 2010 10:06 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia boniques¡¡¡

Jo carquinyolis? HAPPIu nena que ens tracten de gulafres i això que no els vem tastar¡¡¡¡¡¡jajajajajaajajj

Ninetes avui també em toca amb la germana del meu futur o sigui que a treballar i a fer de cangur....snif......

Ja no entraré fins la nit.

QUe tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡

Solsament dies per anar de bodorrio¡¡¡¡¡¡¡¡

Torsaeann!! Happi!!! Que diueu?? Al final no vau provar els carquinyolis??? Ais... En el pròxim sopar n'hauré de tornar a portar... jajajajajaja!!!

Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 12, 2010 10:06 pm

nur_jor ha escrit:
Demà?? Ja estaré al cas... jejej!! Vine molt tapada!! Ggggrrr... quin fred!!
No tindràs cap problema en arribar al cole. Aquest matí han apartat la neu... però ja els hi val!! No ho han fet fins a les 11 del matí els de l'ajuntament!! I a les 9 ha estat un caos allò!!! Buf... quina bogeria!!!

Demà al mati pujaré....i gràcies per avisar de que fa fred!!!! suposo que per allà a les 10:30 pujaré i ho deixo tot enllestit!!! a veure si ens trobem

Nena, com ha anat? Que al final no ens hem vist, eh!! Per aquesta hora estava a p3... Llàstima!!
Has pogut arribar bé, oi? Avui els tractos han fet feina... mare meva... els tractors!!! Si si!!
Ahir ho estàvem parlant al cole, que estem a la prehistòria!!! La majoria de pobles estan ben equipats per la neu... i aquí treuen la neu les excavadores i la carreguen als remolcs dels tractors!! Per flipar...
Però weno, ara els carrers estan millor! I amb la pluja que està caient avui esperem que es desfaci la neu...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 12, 2010 10:13 pm

laiac ha escrit:BON DIA A LA VIL·LA DEL PINGüÏ!!!!!!!!!

LA CUENTA ATRÁS SIGUI EN MARXA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaa

huole ninetes!!! és una caca, avui no torno a estar fina de la panxa.....menjo, i estic una estona que tinc una angúnia,....bufffff quin mal de panxa....espero que pel dissabte m'hagi passat!!!!jijijijij faré bondat!!!

elxaaaaaaaa..........al contrariiiiiii si l'examen és l'any vinent paso d'estudiar amb un bebé de dos o tres mesos......que jo vull disfrutar-lo i no tenir que estar estudiant!!!!! o sigui que ara encara ens haurem d'esperar més........jopetaaaaaaaaa!!!!!!!

happi..........com estàs. millor??? sort que ho del cotxe té solució!!!!!!ijijijij i el de netejar...vaja, n'hi ha a molts llocs....l'aspirador dels llocs on hi ha rentacotxes manual no està mal eeeeee!!!!!!

nur..........no ha gelat a l'espluga?????? al morell tot estava gebrat, i per la carretera estavem a 0..........però TARA fara molt de sol...i res de xals ni coses fines, un abric damunt i vas que xutes!!!!!! després ja ens despilotarem!!!!jijijijiji

gisssssss...........que ahir no vas entrar??? com va tot???

A veure torseann i happi......jo sé que a casa tinc 3 carquinyolis comptats....i jo només en vaig provar un eeeeee!!!!!!! ejem ejem.....és ametlla i xocolata, això no engreixa tranquis!!!!!
i ànim amb el cangur nineta!!!!!

Papallonaaaaaaaaaaa..........avui també treballes?? i el dia de la boda no et tocava???? aixxx no, que no treballes en dissabte no??? i et vas comprar unes sabates??????? jo haig d'anar un dia d'aquests a la marypaz.......que nu sé si posar-me les que portava l'altree dia!!!!!!!

estiuuuuuuuuu............tu ja tens sabates??????

PAtunets!!!!!!!!!

Nineta!! Com estàs?? Em fas patir, eh!!! Si si, fes bondat, eh!!! Que no m'agrada veure't així!!!

Que si ha gelat a l'Espluga?? Mare meva!!! A primera hora els carrers eren pistes de gel!! Molta gent ha caigut!! La companya de feina de ma mare... ma tiet quan ha tret el gos... un avi q ha vingut a portar el net a l'escola... buf... Autèntiques pistes de gel!! I a mi m'ha anat d'un pel... jajaja!! he fotut una patinada... que per mantenir l'equilibri m'he pegat un bailoteo... quina vergonya!!! La gent que m'ha vist encara riu ara!!! Quina vergonya!!! Però weno... no he caigut!! jejeje!! Que sinó ja m'hagués mort de la vergonya!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 12, 2010 10:18 pm

elxa ha escrit:laiac nena jejejje....ho he entès malament lo de l'examen he llegit ràpid i he entès que et convocaven l'any que bé per fer l'examen a l'altre jejejej....vale vale llavors si, mecaxis trigaràs en fer-nos tietes!! nenes jo vull ser tieta, quina gràcia!

sobre lo del solarium jo vaig a fer-me allò del morè instantani com hem vaig fer per l'altra boda, tinc hora divendres a la tarda, només m'ho faig facial pq les cames no s'hi veuràn,aix..quines ganetes que tinc que sigui dissabte por dios!

Ninetes, que dieu? Anireu morenetes a la boda?? ai ai ai... i jo més blanca que la llet!! i a sobre amb vestit negre!! ai... us enlluernaré amb la meva blancor...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 12, 2010 10:23 pm

estiu2010 ha escrit:SAabtes?????anire descalça q no fa tan de fred!!!!!!!

Tinc les ballarines del casament de magermana q qeden mol be xo esq em fan un mal horrible!!!!

Si et fan mal millor que no te les posis dona... que passaràs un mal dia!! I ens ho hem de passar molt bé!! Que se'ns casa la Tara!!!
Has anat a fer un volt per les rebaixes? Igual trobes algo!
La marca mustang són molt comodes i bé de preu! Jo les que portaré són unes mustang de xarol que vaig portar en la última boda... i molt comoda nena!
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dc. gen. 13, 2010 8:23 am

Bon dia ninetes....jo si que aniré blanca...no tinc res ded moreno a la pell jjjajajajaj

Ninetes que queden 3 dies¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet i que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡ ja no entraré fins la nit ja que a les 17.00 tinc que anar a comprar coses a leroy merlyn i després cap a Reus. Si alguna em vol acompanyar vaig soleta que el meu nen estudia. Ja em truqueu al mbl si voleu¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dc. gen. 13, 2010 10:20 am

Ninetes meves!!!!!!!!

Un dia més no em trobo gens bé..................papallona, necessito la teva ajuda..............ahir durant el dia vaig menjar bé, però a la nit, vaig menjar pa amb pernil i bueno.............se'm va regirar tot tan que vaig acabar al wc i dins del llit arraulida del mal d'estómac!!!!! fatal!!!!!!!!!! i avui al matí no m'he aixecat gens bé.....em senta millor un got de llet que una taronja, i he decidit menjar pa amb pavo i a la nit em faré arròs.............jopetaaaa!!!!!

EIIIIIIIIIIIIIII TARAAAAAAAAAAAAAAAA però encara que no mengi gaire JO EL DISSABTE ESTIC ALLÍ EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

i a més avui, marxa a tgn a anglès, torna a la tarda i fins les 6!!!!! quin rotllo!!!!!!!!!!!!!!!!

Aaaaaaa i tranquis que jo al final res de res de solarium eeeee, o sigui que vindré amb el meu color a cafe amb llet....curt de cafè!!!!!

PAtunets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. gen. 13, 2010 12:42 pm

Bones.....com están les ninetesss????
Quina ventada que fa avui, no??? a veure si a mesura que va arribant el dissabte va parant el mal temps, no??? jejejeje

Avui ja dimecres....com passen els dies, i ja comencem a estar nervisoses.....jejejejejje

Com va tot???
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants