Autor: torsaeann » dl. gen. 11, 2010 8:15 pm

Autor: tara » dl. gen. 11, 2010 9:20 pm

Autor: laiac » dl. gen. 11, 2010 10:11 pm

Autor: laiac » dl. gen. 11, 2010 10:15 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. gen. 12, 2010 12:08 am

Autor: Mrs. Happiness » dt. gen. 12, 2010 12:10 am
Papallona* ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Hola ninetes!!!!
Laiac...com portes el mal de panxa i mal de cap? vols dir que no estàs agafant alguna coseta!!!! Esk les ninetes quan preparem el menjar....és massa.... Recupera't wapi!!!!
Torsaeann...molts ànims i qualsevol coseta ja saps bonica....
Ninetes....a mi m'han fet un mal d'ull increible pq esk no sortim d'una quan estem ficades en una altra...!!!!
Tara...com portes la veu i el cap??? Avui diu ma mare... "Aixx nena...si per la boda que teniu dissabte fés aquest dia d'avui... a veure si hi ha sort!!!! i quina raó que té...pq encara que ha fet fred feia un solet més bo....
Elxa...la coca boníssimaaaaaaa!!!!! per cert, dígali a ta futura cunyada que si necessita algu per fer els "corus" a les festes majors que ens ho diguiiiiii ....jajajaja "Camina y ven que estoy desesperado....que sueño con tenerte aqui a mi lado..." jajajajaja![]()
![]()
![]()
![]()
Nur....m'encanta el bolso.....és maquisssim i a casa els hi ha encantat...diuen que és molt el meu estil.... Gràcies....
Per cert, potser aquesta setmaneta ens veiem al cole pq he de pujar a buscar uns papers jejejejej. A veure que tal!!!!
Papallona...ahir vaig riure molt i molt amb tu....tens cada puntazoooo!!!! jajajajaja. I feta de torró de xixona estaves bonisssiimaaaaa!!!! Que vagi bé la setmaneta amb les guardies!!!!
A totes les demés...un petonás enorme!!!!! i que vagi molt i molt bé la setmana...que el dissabte anem de bodaaaaaaaaa!!!! quins nervissss!!!!!
jajajj.. he tingut quellegir 2 vegades lo del turro jajj.. si que estava bona eh.. pero... nena... lo teu ( i lo de la torsaeann) eren el carquinyolissssssss mmmmmmmm

Autor: Mrs. Happiness » dt. gen. 12, 2010 12:13 am
elxa ha escrit:hola holaaaaa!
hoy no tengo faena, estoy leyendo cronicas, pero sinceramente no encuentro ninguna tan interesante como las del 2008! nuse nuse
papallona muy bien fue la comida como siempre acabamos de comer a las tantas!
happi nena com està el cotxe? està malaltó? si vols que agafem el meu diguem'ho, per mi cap problema, faig com la papallona, 3 euros a tgna i arreando!!

Autor: Mrs. Happiness » dt. gen. 12, 2010 12:14 am
nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:nur_jor ha escrit:Bon dia!!!
Ggggrrrr... quin fred!!! L'escola sembla una nevera!!! Ja poden posar la calefacció ben alta ja!! Que no es nota!! No tinc tacte a les mans del fred!! Jorl!!!
Ninetes, com esteu? Com va el dilluns?
Tara!!!! 5 dies!! Això és ja!!! Bodorrio a la vistaaaaaa!!!!!!
Laiac, com et trobes avui? Muas!
Torsaeann, Happi, com esteu avui? Ànims guapetones!
A totes, petonets!!
Fins la tarda!
Nineta....demà pujo al cole...que m'han trucat...jejejejeje a veure si ens veiem!!!!
Demà?? Ja estaré al cas... jejej!! Vine molt tapada!! Ggggrrr... quin fred!!
No tindràs cap problema en arribar al cole. Aquest matí han apartat la neu... però ja els hi val!! No ho han fet fins a les 11 del matí els de l'ajuntament!! I a les 9 ha estat un caos allò!!! Buf... quina bogeria!!!

Autor: torsaeann » dt. gen. 12, 2010 8:27 am

Autor: laiac » dt. gen. 12, 2010 9:40 am

Autor: laiac » dt. gen. 12, 2010 9:42 am

Autor: estiu2010 » dt. gen. 12, 2010 1:35 pm

Autor: nur_jor » dt. gen. 12, 2010 10:06 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia boniques¡¡¡
Jo carquinyolis? HAPPIu nena que ens tracten de gulafres i això que no els vem tastar¡¡¡¡¡¡jajajajajaajajj
Ninetes avui també em toca amb la germana del meu futur o sigui que a treballar i a fer de cangur....snif......
Ja no entraré fins la nit.
QUe tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡
Solsament dies per anar de bodorrio¡¡¡¡¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dt. gen. 12, 2010 10:06 pm
Mrs. Happiness ha escrit:nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:
Demà?? Ja estaré al cas... jejej!! Vine molt tapada!! Ggggrrr... quin fred!!
No tindràs cap problema en arribar al cole. Aquest matí han apartat la neu... però ja els hi val!! No ho han fet fins a les 11 del matí els de l'ajuntament!! I a les 9 ha estat un caos allò!!! Buf... quina bogeria!!!
Demà al mati pujaré....i gràcies per avisar de que fa fred!!!! suposo que per allà a les 10:30 pujaré i ho deixo tot enllestit!!! a veure si ens trobem

Autor: nur_jor » dt. gen. 12, 2010 10:13 pm
laiac ha escrit:BON DIA A LA VIL·LA DEL PINGüÏ!!!!!!!!!
LA CUENTA ATRÁS SIGUI EN MARXA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaa
huole ninetes!!! és una caca, avui no torno a estar fina de la panxa.....menjo, i estic una estona que tinc una angúnia,....bufffff quin mal de panxa....espero que pel dissabte m'hagi passat!!!!jijijijij faré bondat!!!
elxaaaaaaaa..........al contrariiiiiii si l'examen és l'any vinent paso d'estudiar amb un bebé de dos o tres mesos......que jo vull disfrutar-lo i no tenir que estar estudiant!!!!! o sigui que ara encara ens haurem d'esperar més........jopetaaaaaaaaa!!!!!!!
happi..........com estàs. millor??? sort que ho del cotxe té solució!!!!!!ijijijij i el de netejar...vaja, n'hi ha a molts llocs....l'aspirador dels llocs on hi ha rentacotxes manual no està mal eeeeee!!!!!!
nur..........no ha gelat a l'espluga?????? al morell tot estava gebrat, i per la carretera estavem a 0..........però TARA fara molt de sol...i res de xals ni coses fines, un abric damunt i vas que xutes!!!!!! després ja ens despilotarem!!!!jijijijiji
gisssssss...........que ahir no vas entrar??? com va tot???
A veure torseann i happi......jo sé que a casa tinc 3 carquinyolis comptats....i jo només en vaig provar un eeeeee!!!!!!! ejem ejem.....és ametlla i xocolata, això no engreixa tranquis!!!!!
i ànim amb el cangur nineta!!!!!
Papallonaaaaaaaaaaa..........avui també treballes?? i el dia de la boda no et tocava???? aixxx no, que no treballes en dissabte no??? i et vas comprar unes sabates??????? jo haig d'anar un dia d'aquests a la marypaz.......que nu sé si posar-me les que portava l'altree dia!!!!!!!
estiuuuuuuuuu............tu ja tens sabates??????
PAtunets!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dt. gen. 12, 2010 10:18 pm
elxa ha escrit:laiac nena jejejje....ho he entès malament lo de l'examen he llegit ràpid i he entès que et convocaven l'any que bé per fer l'examen a l'altre jejejej....vale vale llavors si, mecaxis trigaràs en fer-nos tietes!! nenes jo vull ser tieta, quina gràcia!
sobre lo del solarium jo vaig a fer-me allò del morè instantani com hem vaig fer per l'altra boda, tinc hora divendres a la tarda, només m'ho faig facial pq les cames no s'hi veuràn,aix..quines ganetes que tinc que sigui dissabte por dios!

Autor: nur_jor » dt. gen. 12, 2010 10:23 pm
estiu2010 ha escrit:SAabtes?????anire descalça q no fa tan de fred!!!!!!!
Tinc les ballarines del casament de magermana q qeden mol be xo esq em fan un mal horrible!!!!

Autor: torsaeann » dc. gen. 13, 2010 8:23 am

Autor: laiac » dc. gen. 13, 2010 10:20 am

Autor: Mrs. Happiness » dc. gen. 13, 2010 12:42 pm