restaurants a la comarca d'osona

bodes 10!

restaurants a la comarca d'osona

EntradaAutor: esca5408 » dc. des. 30, 2009 2:56 pm

HOLA NOIES SOC NOVA PER AQUI,BUENO NOVA,NOVA,NO,JO SON ,GATA, EM CASABA AL 2008,HI HAN MOLTS MISSATGES MEUS A AQUEST ANY PER AQUI PEL FORUM,PERO PER COSES DE LA VIDA,TOT S'EN VA ANAR EN ORRIS,I ARA AMB NOVA PARELLA I AMB NOVA IL.LUSIÓ PUC DIR QUE EM CASO FINALMET L'ANY QUE BÉ CONCRETAMENT 11 DE SETEMBRE DEL 2010.lA MEVA PREGUNTA ES SI PODEU AJUADAR-ME EN TEMA RESTAURANTS PROP DE VIC O PER LA COMARCA,UN PETO A TOTES I GRACIES PER ENDEVANT
esca5408
:: núvia rookie

Entrades: 134
Membre des de: dg. des. 27, 2009 7:32 pm

Re: restaurants a la comarca d'osona

EntradaAutor: LABANDA » dc. des. 30, 2009 4:05 pm

Holaaaaaa!! yo te recuerdo...
Me alegra muchísimo que con nueva ilusion y nueva pareja vayas a cumplir tu sueño!!! enhrabuena por esa boda!!!1 precioso dia!
Pues de la comarca de Osona yo visité bastantes restaurantes, para mi todos , con su encanto... te comento algunos

MAS CAN FERRER
EL SERRAT DEL FIGARÓ
EL MAS D'OSOR
MAS EL MARTÍ
EL PRAT VERD

i por el momento no se me ocurre ninguno más...de todos los que te he nombrado, no sabria con cual quedarme porque cada uno tiene su encanto especial!!

suerte!!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Llumeta » dc. des. 30, 2009 6:07 pm

esca5408 ha escrit:HOLA NOIES SOC NOVA PER AQUI,BUENO NOVA,NOVA,NO,JO SON ,GATA, EM CASABA AL 2008,HI HAN MOLTS MISSATGES MEUS A AQUEST ANY PER AQUI PEL FORUM,PERO PER COSES DE LA VIDA,TOT S'EN VA ANAR EN ORRIS,I ARA AMB NOVA PARELLA I AMB NOVA IL.LUSIÓ PUC DIR QUE EM CASO FINALMET L'ANY QUE BÉ CONCRETAMENT 11 DE SETEMBRE DEL 2010.lA MEVA PREGUNTA ES SI PODEU AJUADAR-ME EN TEMA RESTAURANTS PROP DE VIC O PER LA COMARCA,UN PETO A TOTES I GRACIES PER ENDEVANT

Hola guapa!!! Yo no conozco esa zona y no te puedo ayudar, pero sí quiero felicitarte por tu compromiso y darte la enhorabuena por esta segunda oportunidad.....viva las nuevas oportunidades, así que brindemos por ello!!!!!!!!!!!

Felicidades!!!!!
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: sergicaroline » dc. des. 30, 2009 6:49 pm

Hola!! primero que nada enhorabuena por la boda, y por tu nueva ilusión!!!

Yo también estuve mirando restaurantes por la zona, y a parte de los que te ha dicho Labanda, que son muy bonitos luego tienes

Masia Vilasendra ( realmente preciosa)
Can Ribas (muy chula también, pero en esta no tenéis exclusividad del sitio, sino q compartís)

Estas dos están muy bien y son muy recomendables, a ver si tienes suerte... Nosotros q somos d la zona de Osona al final nos casamos cerca de Igualada, así que ya ves tu si dimos vueltas jajajaja
Imatge

Contigo hasta el fin del mundo
sergicaroline

Entrades: 112
Membre des de: dv. nov. 06, 2009 11:48 am

EntradaAutor: anit@ » dv. gen. 01, 2010 1:02 pm

Hola wapisima pues yo soy de la comarca! pues todos lo que ha citado Labanda son magnificos!! yo me caso en el Serrat del Figaró!!!
También puedes visitar....La masia Vilasendra ( no está muy lejos)
La Vila Mas Ramón ( vic)
La Salada
Yo he estado en bodas en el Prat Verd y es precioso también!!! para cualquier cosilla que necesites me avisas!!! De todos modos en Febrero hay la fira Vic enllaç, allí puedes encontrar todos los restautantes!!! pero según que fechas quieras puede que ya no estén libres para entonces!! un beso
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@
:: núvia d'or

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: ThePitis » dv. gen. 01, 2010 4:23 pm

Hola guapa!!
Felicitats pel teu casament i pel nou any q estrenem!!
Tots els restaurants q t.han dit son una passada! Nos tambe els vam anar a veure i molt be..
.pero nosaltres vam escollir el Mas d.Osor! Esta a Viladrau. Es el q mes ens va agradar x com som nosaltres!
Aixi q si necessites alguna cosa x aki starem!

::010::
Imatge
ThePitis
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: esca5408 » dc. gen. 06, 2010 8:49 pm

gracies a totes per les votres respostes,ara mirare amb cura a veure que tal,jo també conec el prat verd,pero alla es va casar una cosina del meu xicot i com que repetir...no m'agraden les comparacions.Nosaltres tambe pensabem en la fira de vic enllaç pero resulta que aquest any no la fan,osigui que ho tinc una mica mes complicat,un peto a totes i gracies,per cualsevol cosa estic aqui
esca5408

EntradaAutor: anit@ » dc. gen. 06, 2010 9:35 pm

esca5408 ha escrit:gracies a totes per les votres respostes,ara mirare amb cura a veure que tal,jo també conec el prat verd,pero alla es va casar una cosina del meu xicot i com que repetir...no m'agraden les comparacions.Nosaltres tambe pensabem en la fira de vic enllaç pero resulta que aquest any no la fan,osigui que ho tinc una mica mes complicat,un peto a totes i gracies,per cualsevol cosa estic aqui

Ostres no han anulat la fira Vic enllaç?? quin pal, no??? bé la veritat es que anaba de conya!!!
Yo tampoc ho he fet al Prat verd perque uns amics y els meus cunyats es vana casar allá!! i perque fòs una mica diferent m'he decantat per cáterings Jubany, que són el Serrat. Mas d'osor, la Masia, etc.. ja ens dirás que trieu!!
Imatge
anit@

EntradaAutor: Cristina F » dt. gen. 12, 2010 2:00 pm

Hola guapa!
Felicitats per el casament!
Jo em caso a l'Hotel Sant Marçal. També està per Viladrau i l'entorn és preciós. També vam mirar El Mas d'Osó i el Serrat del Figaró, però s'hi han casat dues amigues meves i no volia repetir. A més, fem un casament bastan intim (serem uns 50) i el Sant Marçal és el que s'adaptava més per l'espai.
Bona sort!
Cristina F

Entrades: 30
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 12:35 pm

EntradaAutor: esca5408 » dt. gen. 12, 2010 2:51 pm

nosaltres vvam descartar els de jubany pel preu,son preciosos pero el preu massa elevat per nosaltres,al final ja ens em decidit per la salada i pel catering terra endins,encara que falta trucar-hi per confirmar
esca5408

EntradaAutor: anit@ » dc. gen. 13, 2010 2:32 pm

Nena tranquila que quedarás encantada amb el catering de Terra Endins, y el preu está molt bé!! genial!! a la Salada no hi he anat mai!! pero he sentit a parlar i molt bé!!!
Imatge
anit@

EntradaAutor: MARIABELLM » dl. gen. 18, 2010 10:40 pm

Hola Amigas
Yo me caso en Masia La Salada pues me la han recomendado ya varias amigas que estuvieron alli invitadas a bodas.
El sitio genial las vistas el precio de alquiler y las facilidadesue nos han dado.
Despues de buscar y buscar por fin la encontre asi que ya estoy camino de la vicaria que me quedan solo 6 meses y aun tengo mucho trabajo que hacer.
Lo que si me falta es el fotografo ya que los precios que me ofrecen me parecen una pasada.
En fin algo saldra
Un beso a todas
MARIABELLM

Entrades: 5
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:21 pm

EntradaAutor: esca5408 » dt. gen. 19, 2010 2:53 pm

te lo he dicho en el otro post,yo como tu me caso en la salada con terra endins pero yo por lo que acabo de leer me caso 3 meses despues que tu,osea que ya me contaras como ha ido todo,la vberdad,que nosotros con la Salada no tuvimos dudas,fue verlas y decidirnos aunque con el terra endins me han tenido que dar un pequeño empujon,salimos casi decididos pero las chicas del foro me ajudaron a dar el paso definitivo.por cierto tu de donde eres?? yo soy de Tona
esca5408

EntradaAutor: MARIABELLM » dt. gen. 19, 2010 6:14 pm

Hola Compañera
Soy de Barcelona y buscabamos algo diferente en la naturaleza asi que aqui estamos preparando los detalles.
Nos casamos en junio asi luego juntamos el viaje de novios con las vacaciones jajajaj.
Bueno ya te contare aqunue solo espero que haga buen dia ya que los paisajes son muy bonitos.
Un saludo y felicidades a ti tambien
MARIABELLM

Entrades: 5
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:21 pm

EntradaAutor: anit@ » dt. gen. 19, 2010 6:30 pm

MARIABELLM ha escrit:Hola Compañera
Soy de Barcelona y buscabamos algo diferente en la naturaleza asi que aqui estamos preparando los detalles.
Nos casamos en junio asi luego juntamos el viaje de novios con las vacaciones jajajaj.
Bueno ya te contare aqunue solo espero que haga buen dia ya que los paisajes son muy bonitos.
Un saludo y felicidades a ti tambien

Los fotografos por la parte de barcelona y alrededores están mejor de precio y el trabajo es exelente, te aconsejaria que fuera a alguna feria ya llí conoces el trabajo y te beneficias de ofertas o decuentos de feria!!! yo el mio lo conocí en feria de Granollers el año pasado ( el la de BodaMarket que es a finales de este mes) y yo estoy encantada con el precio y el trabajo!!! Tengo a Minguillón y también se habla muy bein de DobleImatge, en al misma feria los puedes encontrar!!!
Imatge
anit@

EntradaAutor: esca5408 » dc. gen. 20, 2010 9:32 pm

nosotros ya tenemos las entradas para la feria de granollers haber si tengo suerte y encuentro alguno que no este ocupado para ese dia y que me deje hacer solo fotografias
esca5408

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. gen. 22, 2010 11:20 pm

Hola eska , tal i com et comenta Lavanda:

MAS CAN FERRER
EL SERRAT DEL FIGARÓ
EL MAS D'OSOR
MAS EL MARTÍ
EL PRAT VERD
CAN MARLET (és més lluny)

Són restaurants on estic treballant, així que qualsevol d'ells te'l recomano, al juliol tinc un casament a Gurb però els nuvis no m'han concretat el lloc exacte, quan ho sàpiga t'ho dic.

I per casament totalment diferent, per Moià hi ha una casa d'agroturisme on farem casament de cap de setmana, dissabte tarda cerimònia i banquet, ball de nit i animacions, karaoke, i diumenge activitats (classes de ball merengue, salsa, country.....) i costellada.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: esca5408 » ds. gen. 23, 2010 2:04 pm

al final hem agafat la salada,qu es un paratge meravellos,encara que gracies per la informacio
esca5408

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants