Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: tanialolo » dl. gen. 11, 2010 4:18 pm

Hola chicas el find k tal??? cortito no supong...

Llumeta mañana tienes las pruebas de menus k nervios no?? yo el viernes a ver k tal nos va y nos kitamos ya este tema....
Respecto a el temporal no te preocupes k seguro k todo mañana estara mas calmado
Bueno mañana keremos cronica prueba e!!

Besitosss
Imatge
tanialolo
:: núvia experimentada

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: Drix » dl. gen. 11, 2010 5:33 pm

LLumeta, llévate la cámara y haz fotos de todo ehhhhhhhhh !!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: mosi » dl. gen. 11, 2010 8:16 pm

Hola, soy nueva en el foro y seguramente nos casaremos en Rubio. Todavia lo tenemos todo muy atrasado, gracias por poner fotos pueden ayudarnos. Son muy bonitas.

mferrer ha escrit:Hola wapes!!!

Ostres Annakes, encara correu per aquests mons forils!!!

Veig que a punt pel tastet, la gran majoria ja trieu plats!!! mmmmmm,....

Com diu la Labanda, la joieria Trias, GENIAL!!!!

La floristeria, FLOR D'ALBA también MOLT BÉ, a part de la decoraciód el casament, a nosaltres ens van arreglar el detallet que donavem, pq era un "testet amb roses de pitiminí", i ens ho van fer molt xulo.

Jimaguary, t'adjunto algunes fotos de l'església. Naltres vam fer decoració senzilla als bancs, un si, un no, i un centre a l'altar; i res més, doncs l'església ja és molt maca de per si!!!! demaneu però, que us la netegin!!!!

T'adjunto fotos diverses: pq vegis l'aspecte general, fotos on es veu el centre altar i fotos on es veuen les flors (són les que duu la noia a la mà durant les ofrenes).

Si vols més me les demanes!!! Ets la única que et cases a l'església de Rubió???
mosi
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dv. des. 11, 2009 8:18 pm

EntradaAutor: lamaca » dl. gen. 11, 2010 9:17 pm

Hola Mosi! Benvinguda al foro!

No pateixis per tenir-ho tot molt endarrerit, no ets l'única!!!! Però explica'ns alguna cosa més de tu. Quan et cases? Ja ens has dit per l'esglèsia, però tens vestit ja? Bé, ja saps explica'ns aquestes cosetes, que tens? que et falta?....
Imatge
lamaca

Entrades: 101
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:53 pm

EntradaAutor: lamaca » dl. gen. 11, 2010 9:24 pm

Hola a totes! Que només havia saludat a la mosi!

Noies, que divertit que és això d'escollir vestit de núvia. Vaig anar-hi amb una amiga i amb un amic (que és el meu peluquer, i és el que em pentinarà el dia del casament).

Vàrem riure tant, a l'última depenenta li cantaven: I love you Bego! I love you!

Va ser una tarda genial!!!! I el millor és que crec que ja tinc vestit. ara no us dic quin és que per aquí hi ha molt d'espia i vull que sigui un bon secret.

Dissabte tinc hora per anar a veure els de Yolan Cris, però de moment em decanto pel que vaig veure dissabte. Ja us seguiré explicant!
Imatge
lamaca

EntradaAutor: lamaca » dl. gen. 11, 2010 9:33 pm

Llumeta quina sort que demà ja tinguis el tast. Ja ens explicaràs que tal, i sobretot, penja fotos.

Per cert, jo no he posat les meves de dia de portes obertes, perquè no acosegueixo penjar-les. Però ho vaig intentant!
Imatge
lamaca

EntradaAutor: Martina_28 » dl. gen. 11, 2010 10:00 pm

Hola noies!!
Quina ilu trobar akest blog!!!i sobretot a vosaltres q sembleu totes encantadores!!
Nosaltres ens casem el 25-6-10 a Can Macia, ens agradava mes Can Alzina,pero ja ho tenieu tot ocupat vosaltres!!jajaja.
Aixi q ens casem allà q también ens va agradar molt i és un lloc realment acollidor.
Nosaltres tenim prova menús la primera setmana de Febrer!!en tinc unes ganes!!
Ja tenim Mosen,fotograf,vestit... Ies invitacions practicament stan d camí. D moment no hem trobat cap aliança q ens convenci,on sta akesta joieria q recomeneu?? I el tema flors,s complicat o q??
B noietes us deixo ja q scric desde el mobil i és bastant incómode,
una abraçada a totes i spero q anem xerrant per aki!!
Kisses,kisses
Martina_28

Membre des de: dv. gen. 08, 2010 7:08 pm

EntradaAutor: esterock » dl. gen. 11, 2010 10:58 pm

mosi y martina.....bienvenidas!!!!! el foro se hace grande!!BRAVOOOOOO.....ya nos iréis contando cositas...por aquí empezamos con los menús como podéis leer....estamos todas muy nerviosas Llumetaaaaa lo queremos todo!!!!

Lamaca...ya sé que hasta que no vayas a yolan cris no estarás segura de tu vestido...pero venga...danos una pistilla....por privi o como seaaaaa!!! fuiste a rosa clará no??? es que a mi me gustan tanto los de rosa clara.....pero tu estilo era completamente al que yo buscaba....al final seguiste con la misma idea cuando empezaste a probarte....ya me ves....quiero enterarme un poquito....(a mí es que me parece que lo que más me gusta de la boda es el vestido.....jijijijiji)

Hoy he estudiado unas 4 horitas....mañana más....pero con descansos para seguiros...y sobretodo a Llumetaaa!!! yuhuuuuu!!!

un petonet!!!
Imatge
esterock
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: Llumeta » dl. gen. 11, 2010 11:20 pm

Bienvenidas Mosi y Martina!!! Que bien, dos más!!!!! Pero Mosi tu no lo tienes decidido todavía, no?? Estuvisteis en las puertas abiertas quizás????

Martina y tú tienes de tó ya!! contad contad!!!! wikiwiki::-)

Pos a mí esta tarde precisamente me llamaron de la parroquia y yo sin bateria!! que gafe soy!!!!

Ole Ester, que estudiosas sois!! yo no sé como te concentras.....xapó!!

Lamaca bonita, cuentanos algo!!! La verdad es que el estilo Rosa Clara al principio no me tiraba y cada vez los veo más bonitos...así voy, primero solo me gustaban un par y a todos les encontraba pegas, luego los favoritos ya no lo son tanto, y ahora los veo todos guapos!!! voy bien yo...ahí con personalidad....

MAÑANA MI PRUEBAAAA!!!!!!!!!!!!!! Haré fotos hasta de las migas de pan!! jajajajaja :-)ok:

Luego otra cosa que pensaba, es lo siguiente: la comida que tienen en Cal Ble Restaurante, la tienen en la carta de bodas??? imagino que igual no....o no todo, pero podriamos pedir algo que tuvieran en la carta si no encontramos el plato exacto???

Cuando empieze con vestido preparaos...que a mí me dá por hablar con los nervios..JAJAJA!!

Bona niittt!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: Martina_28 » dt. gen. 12, 2010 11:40 am

Muy buenas Llumeta,

Q ilusión lo de esta noche!! espero q te vaya genial. Ya nos irás comentando todo, a mi futuro marido no le gusta el pescado así q lo tenemos un poquito complicado, creo q cogeremos ensaladita de primero q entra muy bien :oD.

Cuéntame como va tu busca de vestido?? ya lo tienes?? la verdad es q ir a probarse vestidos es super divertido, te lo pasas genial.

Pues nada niñas, q he hecho un mini break en el curro y me toca ponerme de nuevo a pasar algún q otro balance .... q aburrimiento...

Saludos a todas!!
Martina_28

EntradaAutor: joan y susana » dt. gen. 12, 2010 12:26 pm

hola, bienvanidas!! martina 28 y mossi...
cuando os casais? teneis fecha y restaruante? vestido?
contarnos cositas para que os conozcamos un poco...

ya tengo fecha para el tast, el dia 2 de febrero martes. alguien va este dia?

llumeta que vaya muy bien el tast y haz muchas fotitos. :-)ok
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: sergicaroline » dt. gen. 12, 2010 1:22 pm

Martina_28 ha escrit:Muy buenas Llumeta,

Q ilusión lo de esta noche!! espero q te vaya genial. Ya nos irás comentando todo, a mi futuro marido no le gusta el pescado así q lo tenemos un poquito complicado, creo q cogeremos ensaladita de primero q entra muy bien :oD.

Cuéntame como va tu busca de vestido?? ya lo tienes?? la verdad es q ir a probarse vestidos es super divertido, te lo pasas genial.

Pues nada niñas, q he hecho un mini break en el curro y me toca ponerme de nuevo a pasar algún q otro balance .... q aburrimiento...

Saludos a todas!!

Martina!!! no me lo puedo creer!!! al fin una de Can Macià!!!
Yo llevo ya tiempo en este foro, a ver si alguien se apuntaba, pero me invitaron a este post de Ca n'Alzina, y como tenemos todo en común menos el lugar, pues aquí me siento como en casa... Todas son un solete, ya verás!!!

Qué ilusión me hace que te cases en Can Macià!!! jajajaja además te casas antes que yo, así que ya me contarás que tal fue y demás... Yo me caso el 10 de septiembre!!!
Imatge

Contigo hasta el fin del mundo
sergicaroline

Entrades: 112
Membre des de: dv. nov. 06, 2009 11:48 am

EntradaAutor: LABANDA » dt. gen. 12, 2010 1:31 pm

vais como una bala!!!!

os leo en diagonallllllllllllllll!!!

bienvenidas a las nuevas!!!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Martina_28 » dt. gen. 12, 2010 2:19 pm

Muy buenas SergiCaroline!

Pues mira yo pensé lo mismo cuando me apunté q no había nadie de Can Macià, al menos nos hemos encontrado!!

Nosotros nos casamos el 25-06-10, y tenemos el tast el 5 de febrero por la noche, por trabajo no podemos más q los viernes, a ver si hay suerte y me encuentro a alguna de vosotras por ahí.
Al final decidimos que nos casaríamos en la hermita que hay junto a las cavas, creo q bien decorada puede quedar muy bonita. Además mi novio no es nada religioso y le apetecía algo más recogido.
Yo ya tengo varias cosillas, entre ellas mi super vestido que es de Pronovias colección 2010. No os digo el nombre que es super secreto también y mi novio es muy cotilla jajajaja. Tengo q deciros que lo mío fue amor a primera vista, antes de q me lo pusiera ya sabía q iba a ser ese vestido, y ni siquiera lo había elegido al principio, lo sugirió la chica pq pensó que por mi altura y tipo podría sentarme mejor, y la verdad es q quedé encantadísima, es de princesa total .... jajajaja
Nuestro fotógrafo es Joan Cabes, pica un poco pero tiene un toque artístico impresionante no lo vimos en ninguno de los otros. Fué curioso, pq me lo recomendó mi jefa que le hizo las fotos a ella y luego ví que q estaba recomendado por los de Cal Ble. Casualidades de la vida...
también tenemos al cura, se llama Monclús dicen q es encantador el hombre, ya os contaré. Y creo q de momento nada más esta tarde voy a por la ropa interior y los zapatitos.

He de confesar, Q ME ENCANTA CASARME!!!! ;oP
Martina_28

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. gen. 12, 2010 3:50 pm

Boooon dia!!! ( o potser millor bona tarda...)

Avui tot el mati de reunió....

BEnvingudes Mosi i Martina!

Martina! et cases un dia abans que jo però a Can Macià!! Ja m'en recordaré de tú, ja la nit abans del meu casament!!!
Vas anar a les portes obertes? Susana, carol i jo hi erem!

Carol! ya tienes compañía!!

Llumeta hoty tenemos todas una parte de la cabeza pensando en tí!!!´Quiero saber ya tu opinión! y ver las fotos!!

Yo ya he mandado las opciones para el tast.

Y hoy recibiré los usb's!

Lamaca volem més info vestidil!!!

Un petonet can alzineres i can macianeres!!!
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: jimaguary » dt. gen. 12, 2010 8:27 pm

ei noies benvingudes.....
et casa el Monclus a mi em va dir que nomes casava a les de la seva parroquia jo tinc un tal Pere Roig,,, nose.... que ta?
jo faig el tastet el 5 de febrer,, ja ens veuremmm
llumeta,,,, totes estem pendents d eles fotos,,, ja que molts plats s'asemblen als teus..... quins nervis, tinc unes ganes de que passi tot i agafar el vol cap a mexic,jajjajajajaj
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: jimaguary » dt. gen. 12, 2010 8:34 pm

o o o o o o nomes 4 mesos i 2 setmanes..... buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: lamaca » dt. gen. 12, 2010 9:32 pm

Cha cha chan!!!!!!

Quin serà el meu vestidet?

Esterock la veritat és que no s'assembla gens al vestit que jo buscava. De fet estava enamorada d'un del Peirò, i quan me'l vaig provar em va agradar molt, però és que el del Bundó em va encantar. I crec que serà difícil que canvii d'idea, però ja veurem el dissabte.

Jo tenia molt clar el que no volia, però anava disposada a emprovar-me tots els estils i decidir llavors. I així ho vaig fer!

els de Rosa Clarà a mi també em van encantar, però desprès d'emprovar-me no sé quants vestits i tenir clar l'estil que volia no n'hi havia cap que m'acabés d'agradar. Jo hagués fet com tu i de 2 o 3 n'hagués fet un.
Imatge
lamaca

EntradaAutor: lamaca » dt. gen. 12, 2010 9:41 pm

Que guai que el foro creixi i que a més a més hi hagi més "Can macianeres". Martina benvinguda. I ja veig que tu ens podràs donar consell a la resta.

I pel que fa a la Mosi, explica'ns 4 cosetes de tu.

Quan et cases? Ja tens data o encara ho heu de decidir? Vas anar a les portes obertes? Bé, ja saps aquestes xafarderies de nuvies.
Imatge
lamaca

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. gen. 13, 2010 11:42 am

Bon dia!!!

Va, no deixe'm que això decaigui!!!

Com va la setmana??

Ja estem a la meitat!