MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

Re: MAS CAN FERRER 2010

EntradaAutor: crisbert » dt. des. 22, 2009 11:06 am

Jejejejej de seguida q tingui la 1era, foto al canto i cap al foro! Jajajajajaaj

Jo amb el tema del jardi penso com tu, per mes decoracio q posem es veura petita en comparacio amb les vistes brutals! Aixi q nomes un toc pq no estigui despullat i fora….
Ho fem = q vosaltres: ho paguem tot nosaltres i no volem pensar en si la gent farà o no regal….. pq a saber….

Nosaltres de 2on seguramente también farem xai! Jajajajajajj
Encara no sabem quants dies farem de viatge, suposo q acabarà depenent de la pasta… però tenim ganes de fer algo llarg…. A maldives estarme pokets dies, preferim allargar a india/nepal per veure mes coses i a maldives passar 3 o 4 nits… som 2 culs inquiets i si passem massa dies tirats a la platja sense fer res podem acabar calant foc a les illes jejejjejej

Es el q tu dius, si marxes de viatge i saps q als pocs mesos tornes a marxar encara mola més :D:D no et farà tanta mandra tornar a la feina :D

Vaig a veure si ha tocat la grossa jijijijijij a veure si estic rebaixant dies del viatge x res jejejejeje

QUE LA SUERTE OS ACOMPAÑE!! 
Imatge
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: crisbert » dg. des. 27, 2009 12:55 pm

Noies!
q tal el nadal?¿!? espero q molt be!! :D
nosaltres ja hem començat a repartir les invitacions, estan tenint molt d'èxit :D si passeu x la meva precrònica podreu veure les fotos :D viewtopic.php?f=42&t=20154
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dg. des. 27, 2009 7:01 pm

ara mateix t'he contestat jajaja, són molt guapes i sobretot originals,.... però com és això de les dos targetes? que van juntes però s'han de seperar per poder-les llegir millor?
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: crisbert » dg. des. 27, 2009 8:26 pm

xuxuneta ha escrit:ara mateix t'he contestat jajaja, són molt guapes i sobretot originals,.... però com és això de les dos targetes? que van juntes però s'han de seperar per poder-les llegir millor?

mira,
DSC_0095.JPG

havia oblidat posar la foto aquesta jajajaa
A cada targeta hi ha el nom de cadascu, i a cada targeta falten lletres, nomes UNINT-LES es pot llegir :D es x aixo q deia q simbolitza la unio jiijijijj som rebuscats oi?¿
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dg. des. 27, 2009 8:50 pm

ara ho entenc!! jeje

he passat pel teu compte enrere i ja he vist que l'has afegit....
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dg. des. 27, 2009 8:55 pm

xuxuneta ha escrit:ara ho entenc!! jeje

he passat pel teu compte enrere i ja he vist que l'has afegit....

siiii havia fet la foto pero se m'havia passat penjar-la jejejejej
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dc. des. 30, 2009 10:25 pm

guapissssimes, per si no parlem més, que tingueu un molt bon cap d'any :)
alguna novetat?
nosaltres vam anar ahir a l'agència de viatges aprofitant q teniem festa i vam començar a mirar vols, cam trobar una bona combinació i avui ja els hem pagat :D ara només caldrà acabar de muntar l'itinerari i triar els hotels, encara no m'ho crec q ja ho tinguem :D:D:D

Un petó ben fort, i fins l'any q ve :D:D
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dt. gen. 05, 2010 1:42 pm

Hola guapes!!
molt bon any!!!! q tal van els primers dies? jo ja he començat a rebre "preguntes" x part dels convidats.... els q tenen nens em pregunten com ho fem amb els nens, Judith, tu q también tens el restaurant lluny has pensat algo? em diuen q no saben q fer amb els nens (com si fossin meus... jejejejj) a mi no se m'acudeix res, la veritat, allà poques alternatives tenim, oi? els hotels més propers necessiten q s'hi arribi amb cotxe......
en fi.... ara sembla q comença el "pre-casament" de veritat, jajajaajjaj
q tal ho porteu? novetats?

muassssssssssssss
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dj. gen. 07, 2010 11:46 am

EIII HOLAA BON ANY!!

noietes nosaltres poca cosa hem avançat, ara que ja han passat festes continuerem pensant amb les invitacios i detalls però no serà fins el febrer perquè aquest mes de gener tenim tots els caps de setmana complerts... buff quina entrada d'any!!! jeje

i vosaltres com us ha anat el dia de reis? us han portat cosetes?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dj. gen. 07, 2010 11:54 am

Hola guapa!
molt bon any a vosaltres también :D:D

Nosaltres estem =! tenim els findes de gener a tope! no sé com ens ho fem jjejejejejj
Teniu pensat com o què voleu x les invis? si et puc ajudar ja saps, eh?!

Jo dec haver sigut una nena molt bona, pq he rebut molts regals :D:D quina ilu! els últims reis de solters jejeje
Parlant de reis, el dia 5, en comptes d'anar a veure els reis com la gent normal, vam anar a veure un fotograf, i sembla q ja tenim fotograf! jeejejej encara no està confirmat però ens va enamorar :D
La veritat és q aquestes fetes hem aprofitat per fer 1000 coses pel casament :D L'Albert ja ha parlat amb la botiga pel traje, i li han dit q passat rebaixes es comenci a mirar, ja q es quan els hi arriba tota la novetat.

Per cert, heu fet algo de papers? nosaltres encara res :S:S:S:S
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dt. gen. 12, 2010 10:14 am

flors! dissabte hem quedat amb el DJ, si voleu q li pregunti qualsevol cosa ja sabeu :)
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. gen. 12, 2010 10:49 am

holaaaaaaaaaa

ja veig que els reis s'han portat bé crisbert, jo tampoc em puc queixar jejeje.

així que ja quedes amb gironasound,.... nosaltres de moment no tenim cap dubte, ja vam parlar amb ells a finals d'any i hem quedat que ens trucarien per l'abril perquè anem molt bé de temps..... pero ens podras dir quin pressupost és? oi que era uns 1100 euros aprox amb música a la cerimónia, a l'aperitiu, el sopar i despre´s el ball?

en fi, a veure com us va la trobada!! que per telefen semblen mooolt bona gent, i quan vam parlar en personal a mas can ferrer també ens vam emportar una bona impressió!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. gen. 12, 2010 10:54 am

xuxuneta ha escrit:holaaaaaaaaaa

ja veig que els reis s'han portat bé crisbert, jo tampoc em puc queixar jejeje.

així que ja quedes amb gironasound,.... nosaltres de moment no tenim cap dubte, ja vam parlar amb ells a finals d'any i hem quedat que ens trucarien per l'abril perquè anem molt bé de temps..... pero ens podras dir quin pressupost és? oi que era uns 1100 euros aprox amb música a la cerimónia, a l'aperitiu, el sopar i despre´s el ball?

en fi, a veure com us va la trobada!! que per telefen semblen mooolt bona gent, i quan vam parlar en personal a mas can ferrer també ens vam emportar una bona impressió!

a mi em sona aixo, espero q no sigui mes pasta, pq estem donant diners a dojo i es un no parar.... :S

a nosaltres también ens van donar molt bona impressio, dissabte a la tornada t'explico :D
heu començat a pensar ja amb cançons?? nosaltres de fa segles q tenim clara q la del casament es viva la vida, pero poca cosa mes, hem trobat una versio molt xula q segurament sera la q utilitzem per les entrades pero la resta de moment ni flowerssss
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dc. gen. 13, 2010 11:14 am

doncs el tema cançons ho portem una miqueta malament, també tenim molt clar quina serà la primera després que ens diguin que som marit i moller, serà igual que tu viva la vida de coldplay ( per molt que ens pesi, pq hi haurà molta gent que es pensaran que ho fem pel barça.. però noooooo, és la nostre canço molt abans que en guardiola la poses per tot arreu... grrrrr )

i després posarem.... CORRE CORRE CABALLITO de la peli de marisol jejejeje perquè per culpa de les nostres mares, ens sabem de memòria els dialegs i cançons d'aquestes pelis, jajajaj, i un dia ens vam trobar que anunciaven la peli pel programa de gente de barrio, i els dos la vam començar a cantar,,,... vam flipar!! jajaja els dos erem freakis amb això jajaja, compartiem el mateix secret!!

així que farem un petit homenatge a les nostres mares, posant aquesta cançó amb un dels plats, quin? no ho sé encara jajaja, també volem posar alguna de marie caray que a ell li encanta ( bueno , li agradava molt la epoca abans que es drogués... ) i alguna més, i ja està jejejej
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dc. gen. 13, 2010 11:17 am

jajajaj corre corre caballito! encara ric ara!!! jajaajajj

a nosaltres también ens pesa q per la conya del guardiola s'associi la canço al barça! nosaltres sentim la canço i desde fa segles q veiem la gespa de can ferrer, i no al barça!!! en fi..... el barça es mes famos q nosaltres, jajajajaj
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dc. gen. 13, 2010 11:40 am

sisisisisi, jejeje el video que vam fer per tothom anunciant que ens casavem l'estiu del 2010 amb fotos del viatge a parís i fotos nostres ja era la cançó, que mira que diuen els meus pares..... cada vegada que escolto la cançó a la penya del barça o els partis, sempre pensem amb vosaltres recordant el video.... I NO ES MACO AIXÒ! VAM FER QUE LA FAMÍLIA I AMICS RELACIONESSIN AQUESTA CANÇÓ EN NOSALTRES JEJEJEJ
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dc. gen. 13, 2010 11:42 am

ole!!! nosaltres también voliem q la gent la relaciones amb nosaltres pero no sabiem com fer-ho, aixi q nomes els mes propers ho saben! ajjajajaj
Imatge
crisbert

EntradaAutor: JUDITH H » dj. gen. 14, 2010 1:11 pm

HOLA NOIES, PRIMER BON ANY!
Com vaig comentar estic liada amb lo de l,empresa (pq aquestes coses sempre triguen mes de lo esperat)
He anat llegint els vostres comentaris, i ho portem tot bastant be!
Com a novetat nosaltres ja hem encarregat els anells, ara vull posar-me amb el tema invitacions per donarles pel meu aniversari que es al març. Pero no he trobat cap que m,agradi, aixi que no se si anire a que en faigin la idea que jo tinc al cap, pero no se on aniré!!
Tema papers, he començat ha emplenarlos. Tinc que anar el registre civil de Barcelona, suposo que en un parell de setmanes o trindre enllestit.
Q mes, ah volia preguntar-vos el tema de les flors; quan anireu a la floristeria?
ah , tema cançons es el q portem pitjor, ni idea quina ballar tots dos ni res (com es l.unic del que es te que encarragar ell, segur que ho fa a l,ultim moment, quin desastre)

Doncs de moment ja està!! Seguim amb contacte, petons
mas can ferrer 31/07/2010
JUDITH H
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 184
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 11:44 am

EntradaAutor: crisbert » dj. gen. 14, 2010 1:33 pm

guapa!!!

q tal va tot?! siiii ja sembla q ens casem, estem les 3 molt ficades :D:D:D
nosaltres els anells encara no hem mirat res de res!
q vols fer amb el tema de les invitacions? a nosltres también ens va costar moooolt… :S es un follon
espero q amb els papers tinguis mes sort q nosaltres, a nosaltres a arbucies ens van dir q comencessim a fer-ho pel gener-febrer i hem començat a fer-ho i ens donen hora al registre civil per l’octubre!!!!! com ho sents!! aixi q l’alternativa q ens va recomanar el sr d’arbucies es q un dels dos ens empadronem a un altre lloc i ho tramitem des d’alla…. total, un follon i un merder… i com si no tinguessim res mes a fer… una cosa mes :S
les flors, jo vull mirar fontanillas i bloom flors (l’he conegut pel foro), potser miro alguna x aki a prop pero encara no se…….

i les cançons ni te cuento, jajajajaj
pentinat? heu pensat en algo?!¿ i sabates i roba interior?¿!

un peto!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » ds. gen. 16, 2010 11:05 pm

flors, ja hem anat a veure al rodoric de girona sound, és un encant :D
quan hi aneu ja veureu q ho te tot super controlat i a lhora és super flexible, de fet si no li demanes ´q et recomani alguna canço per un moment en concret no ho fa x no condicionar, vol q cada casament sigui personalitzat, així q ja ho sabeu noies :D
Imatge
crisbert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants