"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. gen. 13, 2010 1:44 pm

Hola ninetes!!
Us he acabat d'escriure un missatge i se m'ha penjat!! ais...

Laiac, com et trobes avui?? A veure si algun aliment et fa mal i cada cop q en menges tens aquesta reacció... nu se eh!! això la Papallona és la experta! Cuidat molt, que em fas patir!

Ais... que bé! Avui solet! Ja es trobava a faltar! I diuen que per dissabte farà solet tambe!! Tara! Que tindràs un dia guapo!! Que guai!!

3 dies ninetes!!!

Torsaeann, aquesta tarda he de baixar a Reus, potser ens trobem! Tot i que aniré amb el temps just, ja que marxaré aviat que quan s'amaga el sol cauen les temperatures i els carrers d'aquí són pistes de gel...

Giss! On t'has posat?? Tot bé?

A totes! Petonets!!!!!

Fins a la nit!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » dc. gen. 13, 2010 8:30 pm

Hola ninetes!!! ufff sento no haver dit res des de diumenge, però és que tornar a la rutina és molt dur... no tinc vida!
Arribo tard a casa, sopo i a dormir... vaig cansada... aix, a veure quan torno a agafar el ritme!

Bueno i vosaltres què tal?

Tara... prácticamente ya 2 días... uf uf uf... tengo dolor de estómago! supongo que atareada ultimando detalles no? tranqui... disfruta de los últimos días!

Laia! guapa! encara et trobes malament? a veure si has agafat un virs intestinal o algo de eso no? aix, fes-t'ho mirar! que dissabte has d'estar bona i menjar bogavante!!! jejeje i sinó no et preocupis... ja em menjaré la teva part... més la de la eli... buf! tot el que he perdut aquesta setmana al garete! jajajaa

Torsaeann! bonica! tot bé? un petonet

Nur! què tal portes tu el ritme amb els nens? aix... jo m'estic fent vella... jajajaja

Elxa! hoy ginecóloga? llegarás tarde no? aix... descansa!

Papallona! treballant? espero que tot bé...

Estiu... por fin te dignas a decirnos algo por el foro! venga, anímate! y cuéntanos cositas!

Almu! guapi! què tal? como estás? y tu nene, està mejor? besitos guapa

Bueno nenes... demà dijous ja! ufff passat divendres... i jaaaaaaaaaaaaaaaa!!! l'esperat dia!!!!
que bé ens ho passarem!

Petonets per totes
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dc. gen. 13, 2010 10:45 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sento no pregunar ni estar gaire al dia, pero anem una mica de cul!
El mati estressant, a la tarda una mica mes de relax, pero anire a dormir aviat que dema tenim un dia!!!!!!!! Buf!
Entre el restaurant i anar a recollir el vestit i uns amics que venes a fer un cafeto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Con esteu totes??????????????????????????????????????????????????

Estic esperant la mitja part de futbol per anar a carregar-ho tot al cotxe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pero no s'acaba ni volent!

Bueno guapes meves, encara que no estigui gaire per aqui penso en vosaltres i tinc ganes de veureus alla!!!!!!!!!!!!!!!
Us estimo molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dc. gen. 13, 2010 10:50 pm

NINETES¡¡¡¡ A CARREGAR MOTORS QUE EL DISSABTE ANEM DE BODA¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet a totes hi ha momir.....mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. gen. 13, 2010 11:25 pm

Giss ha escrit:Hola ninetes!!! ufff sento no haver dit res des de diumenge, però és que tornar a la rutina és molt dur... no tinc vida!
Arribo tard a casa, sopo i a dormir... vaig cansada... aix, a veure quan torno a agafar el ritme!

Bueno i vosaltres què tal?

Tara... prácticamente ya 2 días... uf uf uf... tengo dolor de estómago! supongo que atareada ultimando detalles no? tranqui... disfruta de los últimos días!

Laia! guapa! encara et trobes malament? a veure si has agafat un virs intestinal o algo de eso no? aix, fes-t'ho mirar! que dissabte has d'estar bona i menjar bogavante!!! jejeje i sinó no et preocupis... ja em menjaré la teva part... més la de la eli... buf! tot el que he perdut aquesta setmana al garete! jajajaa

Torsaeann! bonica! tot bé? un petonet

Nur! què tal portes tu el ritme amb els nens? aix... jo m'estic fent vella... jajajaja

Elxa! hoy ginecóloga? llegarás tarde no? aix... descansa!

Papallona! treballant? espero que tot bé...

Estiu... por fin te dignas a decirnos algo por el foro! venga, anímate! y cuéntanos cositas!

Almu! guapi! què tal? como estás? y tu nene, està mejor? besitos guapa

Bueno nenes... demà dijous ja! ufff passat divendres... i jaaaaaaaaaaaaaaaa!!! l'esperat dia!!!!
que bé ens ho passarem!

Petonets per totes

Jajaja!! Això és que de vacances s'hi està molt bé! I clar... costa tornar a la rutina i a agafar el ritme... jajaja!!
Jo no em puc queixar, perquè he agafat el ritme bé. La veritat és normalment ho porto bé. Em costa molt el dia abans de començar, però quan començó és com si no hagués parat...
Ànims noia!!!
Vinga! Que ens n'anem de boda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. gen. 13, 2010 11:30 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sento no pregunar ni estar gaire al dia, pero anem una mica de cul!
El mati estressant, a la tarda una mica mes de relax, pero anire a dormir aviat que dema tenim un dia!!!!!!!! Buf!
Entre el restaurant i anar a recollir el vestit i uns amics que venes a fer un cafeto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Con esteu totes??????????????????????????????????????????????????

Estic esperant la mitja part de futbol per anar a carregar-ho tot al cotxe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pero no s'acaba ni volent!

Bueno guapes meves, encara que no estigui gaire per aqui penso en vosaltres i tinc ganes de veureus alla!!!!!!!!!!!!!!!
Us estimo molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nineta!! Tranquila guapa!! Es normal que no paris gaire pel foro aquests dies!! La última setmana abans de la boda és lo que té! No hi ha més! jejje!! Tu prent-ho amb calma.
Com veus per aquí estem totes molt contentes i animades pensant en aquest dissabte!! I pensem molt amb tu!!!!!!!
Petonets!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. gen. 13, 2010 11:31 pm

torsaeann ha escrit:NINETES¡¡¡¡ A CARREGAR MOTORS QUE EL DISSABTE ANEM DE BODA¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet a totes hi ha momir.....mua¡¡¡¡

SIIIIIIIIII!!!!!!!!!!
EL DISSABTE ANEM DE BODA¡¡¡¡¡¡¡¡¡

:-///: :mu:: :-///: :mu:: :-///: :mu:: :-///: :mu:: :-///: :mu::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dj. gen. 14, 2010 8:18 am

Bon dia ninetes....quden solsament dos dies i anem de boda.....
Que tal tot?

Un petonet molt gran i que tingueu un molt bon dia oks?

Mua¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dj. gen. 14, 2010 10:13 am

BOn diaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

avui plou.-....però sort que han donat que demà i dissabte res de res..............que guai!!!!!!!!això si, fred...però estem al gener no??????????

des d'ahir que faig molta bondat i l'estómac va fent....però seguiré dos dies més amb pometes al forn i arròs......que sinó dissabte què menjaré???????

vaig a fer una mica de feineta.......
patunets a totes!!!

aaaa a mi m'està costant mol tornar a la rutina....cada matí em costa una mitja hora aixecar-me del llit, i jo abans m'aixecava de cop quan em sonava el despertador!!!!!!!!!
aixxx l'edat!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. gen. 14, 2010 3:52 pm

Bones ninetes...com estem??? quin fàstig de vent avui, no?????
Com esteu??? com van els nervis.....aixxx ninetes....avui ja dijous...al final el dissabte a les 9:00h vaig a la pelu..Vull provar una pelu d'aqui del poble que m'han dit que està molt bé i no és gaire cara...a veure que tal!!!!

Vosaltres que dieu??

Laiac...com estàs?

Tara...avui al restaurant ja a preparar, no???
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dj. gen. 14, 2010 10:00 pm

Ninetes!! Hola!!! Com estem?
Que paradillo està això, eh!! Amunt el nostre post!! Que se'ns casa una nineta!!!!!!
Dos dies només... bua!!!!!! Que fort!!
Com va? Nerviosilles? jejeje!!!

Happi, provant nova pelu? Ja ens explicaràs què tal! Weno... ja et veurem!!! jejejej!! Com està el teu nen?

Laiac, avui estàs una mica millor? A veure si les coses continuen així!!!! cuida't!

A totes! Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dv. gen. 15, 2010 8:26 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡

QUe demà anem de boda¡¡¡¡¡¡

Laiac, cuida la teva panxa oks?

Happi, estaràs preciosa amb el teu pentinadet¡¡¡¡¡com està el popi?

Estiu, amb ungles noves i tot aniràs? jajajajajja estarem de revista¡¡¡¡¡¡¡

Elxa, preparada aquesta tarda per ser morenes? jajajajaj me parto¡¡¡¡¡

Papallona, demà em recolliràs sobre les 12.00 oi?

Giss, que tal tot? i la wii? mua¡¡¡¡¡

Nur, demà et posaré una botella de cava al costadet¡¡¡¡¡jajajajaj

TARA QUE DEMÀ ET CASES¡¡¡¡QUE FORT¡¡¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dv. gen. 15, 2010 9:29 am

Nineteeeeeeeeees!!!! bon dia.............

Ahir ja no vaig tornar a escriure, vaig entrar un moment al correu i prou...............a la tarda vaig estar amb ma germana a Valls, a l'agència de viatges i buffffffffffff casi sortim volant.....com la mary poppiins!!!!!amb el paraigües inclòs..............després em vaig emprenyar i vaig anar a REus a buscar el video "arreglat" de la boda.......bé...ja us explicaré!!!!!

Nineteeeeeeeeeeeesssssssss...................DEMÀ ANEM DE BODAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! avui encara m'haig de fer les celles, el bigoti, les mans......i estic blancaaaaaaaa, nu sé si avui em compraré una toallita bronceadora........!!!!!!!!

i de la panxeta.....porto menjant pa torrat, pomes, llet i arròs desde fa 3 dies.....avui el meu papi es jubila i menjaré dos canalons d'espinacs però a la nit, un bol de llet que em senta bé i prou....que demà espero estar al 100%........que GISS NO TE VOY A DAR MI BOGAVANTE.........con lo que me gusta....amb el de la elxa ja en tens prou!!!!!jijijijiji

Bueno ninetes...........ànim que som divendres!!!!!!!!!!!!!!
PAPALLONAAAAAAAAAAAA avui ja et faré un truc, tot i que estiguis abans a veure com passem a buscar a la torseann, a quina hora vull dir!!!!!!!!!!!!!!!!! que em d'estar puntual a l'arribada de la núvia!!!!!!!!!!!

PAtunets precioses!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. gen. 15, 2010 10:09 am

Ninetes bon dia!!!!!!!!!!!!!

Dema ja es el gran dia!!!!!!!!!!!!!!!!! A veure si fa solet com avui!!!!!!!!!!!!!!!!

Us estimo!!!!!!!!!!!!!!111111
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 15, 2010 1:39 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡¡

QUe demà anem de boda¡¡¡¡¡¡

Laiac, cuida la teva panxa oks?

Happi, estaràs preciosa amb el teu pentinadet¡¡¡¡¡com està el popi?

Estiu, amb ungles noves i tot aniràs? jajajajajja estarem de revista¡¡¡¡¡¡¡

Elxa, preparada aquesta tarda per ser morenes? jajajajaj me parto¡¡¡¡¡

Papallona, demà em recolliràs sobre les 12.00 oi?

Giss, que tal tot? i la wii? mua¡¡¡¡¡

Nur, demà et posaré una botella de cava al costadet¡¡¡¡¡jajajajaj

TARA QUE DEMÀ ET CASES¡¡¡¡QUE FORT¡¡¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡

Cava!! Cava!!! Mi tesoooorrroooooooo!!!! jajajajaja!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 15, 2010 1:41 pm

elxa ha escrit:Bon dia ninetes!!

demà anem de boda, demà anem de boda!!!!!!

Que fort! Ja ho tenim aquí!!!
En 24 hores la nostra Tara serà una nineta casada!!!
I ja en seran dues!! Ja comencem a sumar... wow!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dv. gen. 15, 2010 1:41 pm

NINETEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!

us haig de dir que estic a punt de plegar.............i quan penso en demà em fa un vot al cor...........QUINS NERVIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur..........a mi deixem veure cava fins les 6 o 7 de la tarda.......després ja paro, que sinó l'endemà amb els papis no cumpliré!!!!!

AIX AIX AIX.......................i segueixo sense bolso!!!!!!!!! a veure avui per reus!!!!!!! i sense sabates, espero que hi hagi la meva talla!!!!!

PATUNETTTTTTTTTSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 15, 2010 1:46 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeees!!!! bon dia.............

Ahir ja no vaig tornar a escriure, vaig entrar un moment al correu i prou...............a la tarda vaig estar amb ma germana a Valls, a l'agència de viatges i buffffffffffff casi sortim volant.....com la mary poppiins!!!!!amb el paraigües inclòs..............després em vaig emprenyar i vaig anar a REus a buscar el video "arreglat" de la boda.......bé...ja us explicaré!!!!!

Nineteeeeeeeeeeeesssssssss...................DEMÀ ANEM DE BODAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! avui encara m'haig de fer les celles, el bigoti, les mans......i estic blancaaaaaaaa, nu sé si avui em compraré una toallita bronceadora........!!!!!!!!

i de la panxeta.....porto menjant pa torrat, pomes, llet i arròs desde fa 3 dies.....avui el meu papi es jubila i menjaré dos canalons d'espinacs però a la nit, un bol de llet que em senta bé i prou....que demà espero estar al 100%........que GISS NO TE VOY A DAR MI BOGAVANTE.........con lo que me gusta....amb el de la elxa ja en tens prou!!!!!jijijijiji

Bueno ninetes...........ànim que som divendres!!!!!!!!!!!!!!
PAPALLONAAAAAAAAAAAA avui ja et faré un truc, tot i que estiguis abans a veure com passem a buscar a la torseann, a quina hora vull dir!!!!!!!!!!!!!!!!! que em d'estar puntual a l'arribada de la núvia!!!!!!!!!!!

PAtunets precioses!!!!!!!!!!!!

La panxeta millor? Molt bé!! A veure si demà ja molt millor!!
Avui festa grossa a casa teva, eh!! Que vagi molt bé la celebració! Felicita a ton pare de part nostra! I cuidadin amb la panxeta!
I el nou video, que tal? Ja ens explicaràs!!
Demà anem de boda!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 15, 2010 1:47 pm

tara ha escrit:Ninetes bon dia!!!!!!!!!!!!!

Dema ja es el gran dia!!!!!!!!!!!!!!!!! A veure si fa solet com avui!!!!!!!!!!!!!!!!

Us estimo!!!!!!!!!!!!!!111111

Demà!! Demà!! Aix... quins nervis... i quines ganes de veure't!!
I pel que fa al solet, segur que en farà!! Ell també vindrà a veure't lo guapa que estaràs nineta!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. gen. 15, 2010 1:59 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!

us haig de dir que estic a punt de plegar.............i quan penso en demà em fa un vot al cor...........QUINS NERVIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur..........a mi deixem veure cava fins les 6 o 7 de la tarda.......després ja paro, que sinó l'endemà amb els papis no cumpliré!!!!!

AIX AIX AIX.......................i segueixo sense bolso!!!!!!!!! a veure avui per reus!!!!!!! i sense sabates, espero que hi hagi la meva talla!!!!!

PATUNETTTTTTTTTSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

Quin nerviosisme hi ha per aquí, eh! jejeje!!

Laiac, tu tranquila, que per allà a les 6 o 7 ja pararàs de veure cava... perque ja no n'hi haurà!!! Me l'hauré acabat tot jo!!! jajajajajaajjaja!!!! Mi tesoooorooooo!!!!!!! jajaja!!! Com és que és tan bo?? jijijiji!!! Ais... les burbujitas...

Pel que fa al bolso, el que porto me la deixat ma mare xq jo tampoc en tinc cap de negre. Solament en tinc un de blanc i un de platejat. Si a males no trobes res en negre que sàpiguis que tinc aquest parell. El blanc potser cantaria massa ara al gener(a més que és un pèl cutrillo... jajaja!) i el platejat és xulo i sempre queda bé amb tot! Pensa-t'ho i si el vols te'ls deixo!!!!

Demà de boda!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants