Autor: nur_jor » dc. gen. 13, 2010 1:44 pm

Autor: Giss » dc. gen. 13, 2010 8:30 pm

Autor: tara » dc. gen. 13, 2010 10:45 pm

Autor: torsaeann » dc. gen. 13, 2010 10:50 pm

Autor: nur_jor » dc. gen. 13, 2010 11:25 pm
Giss ha escrit:Hola ninetes!!! ufff sento no haver dit res des de diumenge, però és que tornar a la rutina és molt dur... no tinc vida!
Arribo tard a casa, sopo i a dormir... vaig cansada... aix, a veure quan torno a agafar el ritme!
Bueno i vosaltres què tal?
Tara... prácticamente ya 2 días... uf uf uf... tengo dolor de estómago! supongo que atareada ultimando detalles no? tranqui... disfruta de los últimos días!
Laia! guapa! encara et trobes malament? a veure si has agafat un virs intestinal o algo de eso no? aix, fes-t'ho mirar! que dissabte has d'estar bona i menjar bogavante!!! jejeje i sinó no et preocupis... ja em menjaré la teva part... més la de la eli... buf! tot el que he perdut aquesta setmana al garete! jajajaa
Torsaeann! bonica! tot bé? un petonet
Nur! què tal portes tu el ritme amb els nens? aix... jo m'estic fent vella... jajajaja
Elxa! hoy ginecóloga? llegarás tarde no? aix... descansa!
Papallona! treballant? espero que tot bé...
Estiu... por fin te dignas a decirnos algo por el foro! venga, anímate! y cuéntanos cositas!
Almu! guapi! què tal? como estás? y tu nene, està mejor? besitos guapa
Bueno nenes... demà dijous ja! ufff passat divendres... i jaaaaaaaaaaaaaaaa!!! l'esperat dia!!!!
que bé ens ho passarem!
Petonets per totes

Autor: nur_jor » dc. gen. 13, 2010 11:30 pm
tara ha escrit:Hola ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sento no pregunar ni estar gaire al dia, pero anem una mica de cul!
El mati estressant, a la tarda una mica mes de relax, pero anire a dormir aviat que dema tenim un dia!!!!!!!! Buf!
Entre el restaurant i anar a recollir el vestit i uns amics que venes a fer un cafeto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Con esteu totes??????????????????????????????????????????????????
Estic esperant la mitja part de futbol per anar a carregar-ho tot al cotxe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pero no s'acaba ni volent!
Bueno guapes meves, encara que no estigui gaire per aqui penso en vosaltres i tinc ganes de veureus alla!!!!!!!!!!!!!!!
Us estimo molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dc. gen. 13, 2010 11:31 pm
torsaeann ha escrit:NINETES¡¡¡¡ A CARREGAR MOTORS QUE EL DISSABTE ANEM DE BODA¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Un petonet a totes hi ha momir.....mua¡¡¡¡

Autor: torsaeann » dj. gen. 14, 2010 8:18 am

Autor: laiac » dj. gen. 14, 2010 10:13 am

Autor: Mrs. Happiness » dj. gen. 14, 2010 3:52 pm

Autor: nur_jor » dj. gen. 14, 2010 10:00 pm

Autor: torsaeann » dv. gen. 15, 2010 8:26 am

Autor: laiac » dv. gen. 15, 2010 9:29 am

Autor: tara » dv. gen. 15, 2010 10:09 am

Autor: nur_jor » dv. gen. 15, 2010 1:39 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡¡
QUe demà anem de boda¡¡¡¡¡¡
Laiac, cuida la teva panxa oks?
Happi, estaràs preciosa amb el teu pentinadet¡¡¡¡¡com està el popi?
Estiu, amb ungles noves i tot aniràs? jajajajajja estarem de revista¡¡¡¡¡¡¡
Elxa, preparada aquesta tarda per ser morenes? jajajajaj me parto¡¡¡¡¡
Papallona, demà em recolliràs sobre les 12.00 oi?
Giss, que tal tot? i la wii? mua¡¡¡¡¡
Nur, demà et posaré una botella de cava al costadet¡¡¡¡¡jajajajaj
TARA QUE DEMÀ ET CASES¡¡¡¡QUE FORT¡¡¡¡¡¡¡¡
MUA¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dv. gen. 15, 2010 1:41 pm
elxa ha escrit:Bon dia ninetes!!
demà anem de boda, demà anem de boda!!!!!!

Autor: laiac » dv. gen. 15, 2010 1:41 pm

Autor: nur_jor » dv. gen. 15, 2010 1:46 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeees!!!! bon dia.............
Ahir ja no vaig tornar a escriure, vaig entrar un moment al correu i prou...............a la tarda vaig estar amb ma germana a Valls, a l'agència de viatges i buffffffffffff casi sortim volant.....com la mary poppiins!!!!!amb el paraigües inclòs..............després em vaig emprenyar i vaig anar a REus a buscar el video "arreglat" de la boda.......bé...ja us explicaré!!!!!
Nineteeeeeeeeeeeesssssssss...................DEMÀ ANEM DE BODAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! avui encara m'haig de fer les celles, el bigoti, les mans......i estic blancaaaaaaaa, nu sé si avui em compraré una toallita bronceadora........!!!!!!!!
i de la panxeta.....porto menjant pa torrat, pomes, llet i arròs desde fa 3 dies.....avui el meu papi es jubila i menjaré dos canalons d'espinacs però a la nit, un bol de llet que em senta bé i prou....que demà espero estar al 100%........que GISS NO TE VOY A DAR MI BOGAVANTE.........con lo que me gusta....amb el de la elxa ja en tens prou!!!!!jijijijiji
Bueno ninetes...........ànim que som divendres!!!!!!!!!!!!!!
PAPALLONAAAAAAAAAAAA avui ja et faré un truc, tot i que estiguis abans a veure com passem a buscar a la torseann, a quina hora vull dir!!!!!!!!!!!!!!!!! que em d'estar puntual a l'arribada de la núvia!!!!!!!!!!!
PAtunets precioses!!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dv. gen. 15, 2010 1:47 pm
tara ha escrit:Ninetes bon dia!!!!!!!!!!!!!
Dema ja es el gran dia!!!!!!!!!!!!!!!!! A veure si fa solet com avui!!!!!!!!!!!!!!!!
Us estimo!!!!!!!!!!!!!!111111

Autor: nur_jor » dv. gen. 15, 2010 1:59 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!
us haig de dir que estic a punt de plegar.............i quan penso en demà em fa un vot al cor...........QUINS NERVIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nur..........a mi deixem veure cava fins les 6 o 7 de la tarda.......després ja paro, que sinó l'endemà amb els papis no cumpliré!!!!!
AIX AIX AIX.......................i segueixo sense bolso!!!!!!!!! a veure avui per reus!!!!!!! i sense sabates, espero que hi hagi la meva talla!!!!!
PATUNETTTTTTTTTSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!