NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: annalleida » dt. gen. 12, 2010 11:45 pm

hola nenes!!!

per fi avui m'he pogut tornar a posar el meu vestit!!! pk ara ja és el meu :) quina il-lusió quan me l'han posat!!!! estava super nerviosa però la Manuela (és la noia de la botiga) m'ha tranquil-litzat i super super bé!!!

he et fotos pero no les posaré!!! m'han servit pr veure'm realment com em queda i m'encanta!!!

m'he triat tots els complements i ara i he de tornar el dia 9 de març!!! nomès faltarà un meset!!!!

i valtres com ho porteu???? benvingudes a les noves!!! aquí us ajudarem en tot el que necessiteu :)

vaig cap a dormir que avui ha sigut un di amolt mogut i demà em toca tot el matí repartint invitacions i he d'anar al pos que ve el fuster!!!

petonets a totes
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. gen. 13, 2010 9:36 am

annalleida ha escrit:hola nenes!!!

per fi avui m'he pogut tornar a posar el meu vestit!!! pk ara ja és el meu :) quina il-lusió quan me l'han posat!!!! estava super nerviosa però la Manuela (és la noia de la botiga) m'ha tranquil-litzat i super super bé!!!

he et fotos pero no les posaré!!! m'han servit pr veure'm realment com em queda i m'encanta!!!

m'he triat tots els complements i ara i he de tornar el dia 9 de març!!! nomès faltarà un meset!!!!

i valtres com ho porteu???? benvingudes a les noves!!! aquí us ajudarem en tot el que necessiteu :)

vaig cap a dormir que avui ha sigut un di amolt mogut i demà em toca tot el matí repartint invitacions i he d'anar al pos que ve el fuster!!!

petonets a totes

Que guay , que guay que ja es teu!!! doncs el 9 de març et sentiràs la mar de bé, ja te l'ajustaran oi? Doncs ma mare quan hi vaig anar no em va voler fer cap foto( i això que duia la càmara) perquè diu que dona mala sort...ais aquestes mares! Jo ja ho tinc tot,tot,tot...bé em falta el detall de les mares( no vull un ram ) i no sé que fer de detall, no sé que mirar. Alguna té idees? perquè no sé per on començar.

El mes que bé ja em faig la prova de pentinat i maquillatge...ueeeeeeeeeeeeee!!! i a veure si ja el del restaurant m'agafa el telèfon per anar a fer la prova del menú.

Ens queda molt poc....!! ai ai ai ai quins nervis i quina emoció. Que passis un Bon Dia!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. gen. 13, 2010 9:40 am

Uola! yuhuuu! que tal esteu totes?

Uf fa dies que no veig entrar la lluneta, la miriameta, la cuca,la cc83, la pikys ,un munt de fleumetes...debeu estar ben enfeinades. Nosaltres sincerament tenim poca feina i m'avorreixo que no vegis,prefereixo anar de cul!

Per cert les que dueu cua , com us l'agafareu? jo he pensat comprar-me un " broche" bonic perquè així ballant no em molesti i quedi agafada...no sé si hi ha algun mètode més.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 13, 2010 7:00 pm

ISTAR82 ha escrit:Uola! yuhuuu! que tal esteu totes?

Uf fa dies que no veig entrar la lluneta, la miriameta, la cuca,la cc83, la pikys ,un munt de fleumetes...debeu estar ben enfeinades. Nosaltres sincerament tenim poca feina i m'avorreixo que no vegis,prefereixo anar de cul!

Per cert les que dueu cua , com us l'agafareu? jo he pensat comprar-me un " broche" bonic perquè així ballant no em molesti i quedi agafada...no sé si hi ha algun mètode més.

hola!!! A totes... si estic una mica ocupada i més treballant a barcelona, no em queda temps per a res!!! Perdoneu... Ja anem tenint les coses lligades. Ens falta el més important els papers però bno... nosaltres nem a pas de tortuga jejeje......... ja ho farem ja ho farem i mira... així estem! Jo la veritat és que stic una mica atacada dels nervis quan hi penso, sino visc moolt feliç... jejeje així que intento no pensar-hi però ara al estar a barna no tinc massa temps de fer les coses. Les meves amigues mhan demanat la llista del comiat de solter, quina por mare meva!!! I bé, ja l'he feta... al final en fem dos, i això que no ens agraden però la colla del poble del jordi la prefereixen fer per separat així que res dues i no se'n parli més... ara que ens han dit les dues parts que ens preparem... mare meva!!! Fa molta porrrr!!! I a més dues, una a lleida i l'altra a àger... prefereixo la d'àger que no conec tanta gent ... jejeje bé, ja us ho contaré...!!!
X cert no es casa ningú aquell dia a st joan per tant ens toca pagar totes les flors a nosaltres, ara que ja he avisat que me les enduré ja que les he pagades... sembla molt rastrero??? Les portaré als meus padrins al cementiri... és lo mínim que puc fer...
On sou les demés? Amelie? Ise? Cuca?? Miriameta??? Què és de la vostra vida???
Un petó per totes. Istar 2 mesos!!!! Ueeeeee!!! Què béee!!!!! xx;-.)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. gen. 14, 2010 9:41 am

Bon dia noietes!! ui que ja he canviat a ......l'1 !! quina por, quina por!! quins nervis perfavor! ahhhhhh estic atacadíssima....ui el dia abans puc ser més pesada de lo nerviosa que estaré , que ja em conec...jejejejejeje! ( ai no sé si hauré fet bé això de ficar color i amb negreta) . Deu meu que ja m'hi veig,ja m'hi veig!!! Ara ja hi ha poques coses a fer...ho tinc tot, ara es esperar i anar a fer les proves que tinc que fer ia mitjans de febrer anar a la botiga dels detalls pagar-los i cap a casa i el coixí i les figuretes del pastís igual. No pot ser que ja em quedi tan poc!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: nuvia27 » dj. gen. 14, 2010 9:47 am

hola a totes...!!

y enhorabona a les lleidatanes wapes que us caseu aquest any..!! :-)ok: :-)ok:
jo también soc de Lleida, pero encara no tenim "data oficial" ni res...be si, jo tinc moltes idees...!!jiji, i moltes les he tret d aquest fantastic foro..!!
nuvia27
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 100
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 6:03 am

EntradaAutor: ise » dj. gen. 14, 2010 10:24 am

Bon dia reines!!!!

He estat molt temps desconectada però ara que tinc un momentet he entrat a veure totes les novetats que teniu neu:-D neu:-D neu:-D

Istar que al marcador ja hi tens un 1!!!! Mama por!!! Com va anar la prova del vestit??? Tens fotos??? I la prova del menú l'has de fer aviat, oi??? Segur que ho tens tot controladissim!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Anna, que guai que ja et provessis el TEU vestit!!!! Segur que estaves guapíssima!!! xxkiss:: Que et falta de preparatius???

Lluneta, amor, et tinc abandonadíssima!!! Ho sento!!! Del que em vas preguntar l'altre dia, compta amb mi!!! que despres vaig pensar que no t'havia dit res al respecte... Com portes totes les cosetes???

Cuca, que aviat ja tindràs el teu vestit!!! Quina emoció!!!

Miri, ens has d'acabar la crònica!!!! Com va la vida de casada???

JO de novetats no en tinc gaires... ahir ja ens van donar el primer pressupost pel nostre viatge... estarem tres setmanes voltant pels EEUU!!!! hehehe quines ganes que en tinc!!! Que més??? Les invitacions ja estan dissenyades i ara falta triar el paper, que suposo que ho farem aquest dissabte. I he de començar d'una vegada a fer els detalls pq sino m'enganxarà el toro xxo.0.o xxo.0.o I crec que ja no hi ha res més de nou :hmm:: :hmm:: :hmm::

Tema flors, quan ho hem de mirar???
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 14, 2010 11:36 pm

ise ha escrit:Bon dia reines!!!!

He estat molt temps desconectada però ara que tinc un momentet he entrat a veure totes les novetats que teniu neu:-D neu:-D neu:-D

Istar que al marcador ja hi tens un 1!!!! Mama por!!! Com va anar la prova del vestit??? Tens fotos??? I la prova del menú l'has de fer aviat, oi??? Segur que ho tens tot controladissim!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Anna, que guai que ja et provessis el TEU vestit!!!! Segur que estaves guapíssima!!! xxkiss:: Que et falta de preparatius???

Lluneta, amor, et tinc abandonadíssima!!! Ho sento!!! Del que em vas preguntar l'altre dia, compta amb mi!!! que despres vaig pensar que no t'havia dit res al respecte... Com portes totes les cosetes???

Cuca, que aviat ja tindràs el teu vestit!!! Quina emoció!!!

Miri, ens has d'acabar la crònica!!!! Com va la vida de casada???

JO de novetats no en tinc gaires... ahir ja ens van donar el primer pressupost pel nostre viatge... estarem tres setmanes voltant pels EEUU!!!! hehehe quines ganes que en tinc!!! Que més??? Les invitacions ja estan dissenyades i ara falta triar el paper, que suposo que ho farem aquest dissabte. I he de començar d'una vegada a fer els detalls pq sino m'enganxarà el toro xxo.0.o xxo.0.o I crec que ja no hi ha res més de nou :hmm:: :hmm:: :hmm::

Tema flors, quan ho hem de mirar???

Iseeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! Carinyet!!!! Si que me tens una mica oblidadota però no passa res, ho entenc! :-)ok: Però mantent-me informada de tot!!!!!!!!!!!!!!! que me tens aquí a l'estacada jejeje Si que tens novetats no?????? I diu que no en té... la tia... jejeej quin peazo viatge us pegareu!!! Al final ha guanyat EEUU??? M'alegro molt per això i per tots els avenços!!!! :-)ok:
Nosaltres no tenim res més adelantat.... tot segueix igual i fa una mandraaaa anar a buscar els papers per l'expedient matrimonial que ho anem aparcant fins que sigui una obligació jejeje....
Les flors... em van dir els de la floristeria que de tres a dos mesos abans, sobretot pel ram i per coordinar-se per anar a arreglar el lloc, si en tenen varis aquell dia.... jo el ram ja el tinc triat!!! L'agafaré al Kentia... Ueeeee falten les flors de l'esglèsia que al haver-les de pagar nosaltres, ens ho mirarem millor tot... jejeje :-)ok:
X cert, la festa sorpresa del jordi va anar perfectament!!! Ja us ensenyaré els videos que vem fer d'ell!!!! Va ser genial la cara que va ficar quan va veure tots els seus amics junts sopant!!!! Vaig reunir-ne 35!!!!!!!!!!! Tot un repte x mi... jajajaja :-)ok: X cert, només faig que tenir malsons de la boda, quin desastre! en fi... us deixo......... un petó per totes!!! :-)ok: Bona niiiiiiiiit!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. gen. 15, 2010 7:06 am

Bon dia!!!!

Lluneta, que és això de tenir malsons??? Jo potser n'he tingut un dia però la veritat que no hi somio gens...

Doncs massa coses no tinc la veritat...a veure si avui puc començar a fer els dibuixos i la pròxima setmana començo a pintar, pq he de pintar 200 bossetes... i el viatge, a veure si ens donen més pressupostos i decidim amb quina agència ho fem però el viatge ja està decidit!!! Ruta amb cotxe pels EEUU!!!!

Ahir vaig anar a una botiga a veure si m'agradava algun conjunt de roba interior però no hi va haver sort... hagués sigut massa que a la primera botiga ja ho trobés!!! hehehehe I les flors... a veure si demà al matí podem anar a veure aquella noia.

M'he de comprar una llibreteta per anar apuntant'ho tot pq sino segur que em deixaré coses!!!

Petonets!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. gen. 15, 2010 9:16 am

ise ha escrit:Bon dia!!!!

Lluneta, que és això de tenir malsons??? Jo potser n'he tingut un dia però la veritat que no hi somio gens...

Doncs massa coses no tinc la veritat...a veure si avui puc començar a fer els dibuixos i la pròxima setmana començo a pintar, pq he de pintar 200 bossetes... i el viatge, a veure si ens donen més pressupostos i decidim amb quina agència ho fem però el viatge ja està decidit!!! Ruta amb cotxe pels EEUU!!!!

Ahir vaig anar a una botiga a veure si m'agradava algun conjunt de roba interior però no hi va haver sort... hagués sigut massa que a la primera botiga ja ho trobés!!! hehehehe I les flors... a veure si demà al matí podem anar a veure aquella noia.

M'he de comprar una llibreteta per anar apuntant'ho tot pq sino segur que em deixaré coses!!!

Petonets!

Noooooooooooooo te la compris!!!! jeje he trobat la que em va donar la Cuca per tú... jejeje bno d'això ja fa un any............ mil perdons!!! No sabia on era i l'altre dia ordenant el cotxe la vaig vere i vaig dir ui si això és de la ise....... jejeje així que quan et vegi, prometo donar-te-la!!!!!
Si si tinc malsons.... prò bno de tant en quan, el jordi diu que estic obsessionada jo no crec que sigui això però bé... m'amoïna una mica si...
Avui tindré el meu primer regal de noces!!!!!!!!!!!! Ueeeeeeeeeeee un conjunt de maletes graaaans dures i amb tancament d'aquell que és amb numerets i tal!!! Què guaiiii! Avui anem a buscar-les!!!! Me fa molta il.lu!!!! :-)ok: També aniré al centre d'estètica per preguntar pels uva, a vere quan he de començar a fer-los i cada quan perquè estant a barcelona no sé com m'ho faré! ;) En fi... avui per cert, tinc festa! jejeje :-)ok: Petons per totes!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. gen. 15, 2010 9:22 am

VISCA HAS TROBAT LA LLIBRETA PERDUDA!!!!!!! hehehe ja no hi confiava pas!!! hehe Així ja no me'n cal buscar cap!!! xx:-D xx:-D

L'uva suposo que ho hauràs de fer cada setmana, més o menys, i si quan s'apropa el dia vols més coloret intensificar-ho! Nose... ves i pregunta-ho! :-)ok: :-)ok:

Així que tens festa??? Podrida!!! Jo també en vul!!!!! El cap de setmana passat vaig estar malalta i necessito que sigui cap de setmana per sortir una miqueta!!! Sort que ja sóm divendres!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. gen. 15, 2010 9:34 am

ise ha escrit:VISCA HAS TROBAT LA LLIBRETA PERDUDA!!!!!!! hehehe ja no hi confiava pas!!! hehe Així ja no me'n cal buscar cap!!! xx:-D xx:-D

L'uva suposo que ho hauràs de fer cada setmana, més o menys, i si quan s'apropa el dia vols més coloret intensificar-ho! Nose... ves i pregunta-ho! :-)ok: :-)ok:

Així que tens festa??? Podrida!!! Jo també en vul!!!!! El cap de setmana passat vaig estar malalta i necessito que sigui cap de setmana per sortir una miqueta!!! Sort que ja sóm divendres!!!

Siiiiiiiii l'he trobadaaaaa!!! Em sap mooolt de greu, sóc una mica molt despistada... la meva ja està tota plena!!! No sé si hi caben més coses jejeje!!! :-)ok: Te la donaré quan ens veiem :-)ok: ho tinc present... Los dels UVA avui ho aniré a preguntar a vere què me diuen.... :-)ok: També em toca dentista tia!!! Buaaaa no m'agraden els dentistes i menys quan t'han de treure el queixal del seny, ja sé que em vas dir que no era res però igualment fa impressió. Crec que avui només em prepararàn però igualment, stik cagada!!!!
A vere si aquest finde adelantem algo per la boda.......... ara vaig a escriure a un amic del jordi perquè ens aconsegueixi les partides de naixement més fàcilment que no pas fer tot un matí de cua!!! Valtres ja teniu els papers i tota la mandanga??? Em fa una mandraaaaaaaaaa!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. gen. 15, 2010 9:38 am

JO només tinc el certificat literal de naixement... tot lo altre ho he de preparar... bueno he de trucar a l'ajuntament a veure si m'ho fan.

Tranquil·la que ja veuràs que no és tant això del dentista.

Doncs la llibreta ja me la donaràs :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. gen. 15, 2010 9:46 am

ise ha escrit:JO només tinc el certificat literal de naixement... tot lo altre ho he de preparar... bueno he de trucar a l'ajuntament a veure si m'ho fan.

Tranquil·la que ja veuràs que no és tant això del dentista.

Doncs la llibreta ja me la donaràs :-)ok: :-)ok:

Siii ja te la donaré!!!! Ja tho contaré lo del dentista.............
X cert, una cosa que crec que és important, heu pensat amb el ball nupcial???? Estem suuuuper perduts!! Voliem algo original però no sabem què fer!!!! Ah! I aviat ens trucaràn per fer el tastet!!! Van dir després de festes...... finals de gener oi??? Al igual ho van fent per grupets.... Quines ganes!!!!!!!!!!! També hem de mirar si l'orquesta del meu sogre cap a la sala pq és moooolt gran i té molts components!!! IStar, que la coneixes? És diu la Banda del Drac??? Pel que he vist, han tingut diversos premis de música catalana però jo ni els coneixia....
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. gen. 15, 2010 10:04 am

No en tinc ni idea de quan em de fer el tastet... no me'n recordo pas de quan va dir...
El ball... buff!!! NI idea!!! però no crec que fem gran cosa, una lenteta que així no ens haurem de moure gaire! hehehe
ise

EntradaAutor: carlina » dv. gen. 15, 2010 11:07 am

hola,
El dels malsons a mi tambe em passaba,es normal li passa a moltes nuvies.es pasa tant temps preparantho tot que es te por a que surti algo malament.jo x exemple vaig somiar que la perruquera feia tard, que no tenia el meu vestit arreglat i que els convidats marxaven abans de tallar la tarta.quan li vaig explicar al meu marit em deia que era normal pq volia que tot sortis com ho havia preparat.
Respecte al ball pel youtube nhiha molts i per guia nupcial nhi ha un de molt original el de la metalhet,esta a la seva cronica.
A10.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 15, 2010 12:08 pm

Hola noietes!!! Bon dia a totes!

Ise....si ja tinc l' 1 !!! por,por,molta por! Doncs lo del tastet, precisament avui m'ha trucat el del restaurant...demà anem per concretar el menú ja definitiu i el dia 31 anem a dinar allí( aquell dia no esmorzaré,jejeje) i ens possaran els plats tal i com els presentaran per la boda i el pica-pica també ens el fan provar( una coseta de cada) i acabarem de provar els vins i els caves- pet perduda em veig i després hem d'anar a Manresa al 1er cumple del meu cosinet- . Aquest mes que ve, ja serà de bojos..a més hi ha el meu cumpleanys pel mig...i la despedida que no sé quan coi la faran. Serà el mes de sant paganini...xD : anar a buscar els detalls( i pagar), el coixí dels anells, els anells, el ram he de donar la paga, fer la prova del pentinat( otro tanto ), la de maquillatge ...uff necesitaré dos sous per pagar-ho! jejejeje...i la primera setmana de Març a pagar lo que queda del vestit...m'arruinaré! xD

Lluneta! que tal va tot guapetona? estàs bé a Barna? Molt petons

Ara farem un muntatge de fotos nostres amb música per a que ho fiquin abans del pastís. Estem assajant les cançons que cantarem, tenim que fer el CD amb la música pel fotògraf i un altre pel restaurant. També em vull mirar un paraigües blanc per si les mosques. Ah! ma mare em presta un conjuntet d'arracades i penjoll ( lo prestat ) super finet, ja els hi faré una foto, de plata amb àmbar i com ja sabeu com es el vestit que fa entornasolat daurat doncs quedarà molt xulo. Lo que si que em vull comprar es una pulsereta fineta.Bueno no m'enrotllo més , que estic super alteradíssima ja! Besuquis
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 15, 2010 2:48 pm

Torno a estar per aquí!! bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!! al meu nen l'han fotut fora de la feina...i dic bien perquè ell volia plegar i buscar-se alguna cosa per aquí per quedar-se ja definitivament a Alcarràs,però si plegava ell no tenia dret a paro ni li donaven finiquito ni res. Doncs com porta 3 mesos de baixa perquè li venen molts mals de cap i d'esquena li estan fen ressonàncies,TAC, etc...apa fora! ara li tenen que pagar lo que serien 90 dies treballats ( portava 2 anys) i a sobre per haver-lo fet fora estan de baixa li han de pagar una part proporcional, mira que bé ens aniran aquests diners...uoooo!! i total de paro li queda 100 euros menys del que guanyava ara... sé que està complicat el tema treball però si busques i et mous, n'hi ha. I més per homes i ell que es carretiller de seguida en trobarà. Ara ja s'ha tret un pes perquè ara portava els 3 mesos a casa nostra i li feia pal quan li donguesin l'alta tornar a Tarragona...mirem-ho pel costat bo, no? ara el tindré tot el dia per mi i amb mi, es podrà empadronar a Alcarràs i demanar metge allí i no tenir que està baixant a Tgn al metge. S'ha de ser positiu i mirar el got mig ple.
Si alguna s'entera de algo que m'ho digui....les que necessiteu algun dinerillo extra, hi ha un anunci per internet per fer coses a casa ( no has d'abonar res previament ni després ): ensobrar, fer manualitats i et treus d'uns 400 a 1500 euros de més depenent de les hores que hi dediquis, si us interessa...ho dic perquè estem totes a punt de casar-nos i ja sabem el cost que comporta. Bueno un petó per totes!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Pacresol » dv. gen. 15, 2010 7:25 pm

ISTAR82 ha escrit:
Pacresol ha escrit:Hola como va todo por aqui??? que frio hemos pasado este find no???
Istar que ya te queda poquito!!!!
Besines guapisimasssss

Ais nena ! que me poneis nerviosísimaaaaaaa!!! jope que pasado mañana tan solo 2 meses!! i el jueves ya bajo al 1....!!! arggggg!!!! ahora estaba mirando cojines para los anillos y los queria diferentes, no el típico con los volantitos....he visto estos dos que además me hacen conjunto con el vstido y el ramo...que opinais?

Ahora ya me quedan tonterietas...los detalles de los peques,la liga, 3 figuras de novios ( 1 para el pastel i otra para 2 parejas ), hacer el ramo de chupa-chups, ir a buscar los detalles, ir a provar el menú,hablar con el fotógrafo, empezar a decir a la gente que confirme la asistencia....i nada más creo....ya en un mes tengo las alianzas en mi poder...jejejeje y más o menos el 20 de febrero iré a hacerme las pruebas de peinado y maquillaje y ya solo quedará la última prueba del vestido el dia 3 de marzo. Jope estoy atacá perdia! Mi madre nos hace el libro de firmas, que para eso tiene unas manos que no veas....

Que tal todo guapi?

Ostras nena es que pa ponerse nerviosa que ya solo es un mes y poco mas nena....
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: Pacresol » dv. gen. 15, 2010 7:43 pm

lluna2000 ha escrit:
Pacresol ha escrit:Feliz año nuevo guapisimaaaaaassssss!!!!
Hola wapa! El tema de los marcos es con las fotos de los invitados, estas de 7 euros que regalas con una cartolina donde sale una tuya, pues los 7 euros incluyen marcos a escoger para regalar a las familias, no se si eran 2 o 4 , solo recuerdo que me gusto el detalle pq asi das la foto a los papis enmarcada en un marco bien guapo que eliges tu!!

Tengo que ir a verle, ya lo aclararé!!

Un besazo!! ::bna//

Es decir tu dices que son las fotos de siempre, mas el marco de madera o de metal con su cristal ¿no? bueno ya preguntaremos mañana sobre el tema...
Besines guapisimaaa
Pacresol

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants