Autor: annalleida » dt. gen. 12, 2010 11:45 pm

Autor: ISTAR82 » dc. gen. 13, 2010 9:36 am
annalleida ha escrit:hola nenes!!!
per fi avui m'he pogut tornar a posar el meu vestit!!! pk ara ja és el meu :) quina il-lusió quan me l'han posat!!!! estava super nerviosa però la Manuela (és la noia de la botiga) m'ha tranquil-litzat i super super bé!!!
he et fotos pero no les posaré!!! m'han servit pr veure'm realment com em queda i m'encanta!!!
m'he triat tots els complements i ara i he de tornar el dia 9 de març!!! nomès faltarà un meset!!!!
i valtres com ho porteu???? benvingudes a les noves!!! aquí us ajudarem en tot el que necessiteu :)
vaig cap a dormir que avui ha sigut un di amolt mogut i demà em toca tot el matí repartint invitacions i he d'anar al pos que ve el fuster!!!
petonets a totes
Autor: ISTAR82 » dc. gen. 13, 2010 9:40 am
Autor: lluneta29 » dc. gen. 13, 2010 7:00 pm
ISTAR82 ha escrit:Uola! yuhuuu! que tal esteu totes?
Uf fa dies que no veig entrar la lluneta, la miriameta, la cuca,la cc83, la pikys ,un munt de fleumetes...debeu estar ben enfeinades. Nosaltres sincerament tenim poca feina i m'avorreixo que no vegis,prefereixo anar de cul!
Per cert les que dueu cua , com us l'agafareu? jo he pensat comprar-me un " broche" bonic perquè així ballant no em molesti i quedi agafada...no sé si hi ha algun mètode més.

Autor: ISTAR82 » dj. gen. 14, 2010 9:41 am
Autor: nuvia27 » dj. gen. 14, 2010 9:47 am

Autor: ise » dj. gen. 14, 2010 10:24 am
Que et falta de preparatius???
I crec que ja no hi ha res més de nou

Autor: lluneta29 » dj. gen. 14, 2010 11:36 pm
ise ha escrit:Bon dia reines!!!!
He estat molt temps desconectada però ara que tinc un momentet he entrat a veure totes les novetats que teniu![]()
![]()
![]()
Istar que al marcador ja hi tens un 1!!!! Mama por!!! Com va anar la prova del vestit??? Tens fotos??? I la prova del menú l'has de fer aviat, oi??? Segur que ho tens tot controladissim!!!![]()
![]()
![]()
Anna, que guai que ja et provessis el TEU vestit!!!! Segur que estaves guapíssima!!!Que et falta de preparatius???
Lluneta, amor, et tinc abandonadíssima!!! Ho sento!!! Del que em vas preguntar l'altre dia, compta amb mi!!! que despres vaig pensar que no t'havia dit res al respecte... Com portes totes les cosetes???
Cuca, que aviat ja tindràs el teu vestit!!! Quina emoció!!!
Miri, ens has d'acabar la crònica!!!! Com va la vida de casada???
JO de novetats no en tinc gaires... ahir ja ens van donar el primer pressupost pel nostre viatge... estarem tres setmanes voltant pels EEUU!!!! hehehe quines ganes que en tinc!!! Que més??? Les invitacions ja estan dissenyades i ara falta triar el paper, que suposo que ho farem aquest dissabte. I he de començar d'una vegada a fer els detalls pq sino m'enganxarà el toro![]()
I crec que ja no hi ha res més de nou
![]()
![]()
![]()
Tema flors, quan ho hem de mirar???

Autor: ise » dv. gen. 15, 2010 7:06 am

Autor: lluneta29 » dv. gen. 15, 2010 9:16 am
ise ha escrit:Bon dia!!!!
Lluneta, que és això de tenir malsons??? Jo potser n'he tingut un dia però la veritat que no hi somio gens...
Doncs massa coses no tinc la veritat...a veure si avui puc començar a fer els dibuixos i la pròxima setmana començo a pintar, pq he de pintar 200 bossetes... i el viatge, a veure si ens donen més pressupostos i decidim amb quina agència ho fem però el viatge ja està decidit!!! Ruta amb cotxe pels EEUU!!!!
Ahir vaig anar a una botiga a veure si m'agradava algun conjunt de roba interior però no hi va haver sort... hagués sigut massa que a la primera botiga ja ho trobés!!! hehehehe I les flors... a veure si demà al matí podem anar a veure aquella noia.
M'he de comprar una llibreteta per anar apuntant'ho tot pq sino segur que em deixaré coses!!!
Petonets!

Autor: ise » dv. gen. 15, 2010 9:22 am

Autor: lluneta29 » dv. gen. 15, 2010 9:34 am
ise ha escrit:VISCA HAS TROBAT LA LLIBRETA PERDUDA!!!!!!! hehehe ja no hi confiava pas!!! hehe Així ja no me'n cal buscar cap!!!![]()
![]()
L'uva suposo que ho hauràs de fer cada setmana, més o menys, i si quan s'apropa el dia vols més coloret intensificar-ho! Nose... ves i pregunta-ho!![]()
![]()
Així que tens festa??? Podrida!!! Jo també en vul!!!!! El cap de setmana passat vaig estar malalta i necessito que sigui cap de setmana per sortir una miqueta!!! Sort que ja sóm divendres!!!

Autor: ise » dv. gen. 15, 2010 9:38 am

Autor: lluneta29 » dv. gen. 15, 2010 9:46 am
ise ha escrit:JO només tinc el certificat literal de naixement... tot lo altre ho he de preparar... bueno he de trucar a l'ajuntament a veure si m'ho fan.
Tranquil·la que ja veuràs que no és tant això del dentista.
Doncs la llibreta ja me la donaràs![]()

Autor: ise » dv. gen. 15, 2010 10:04 am

Autor: carlina » dv. gen. 15, 2010 11:07 am

Autor: ISTAR82 » dv. gen. 15, 2010 12:08 pm
Autor: ISTAR82 » dv. gen. 15, 2010 2:48 pm
Autor: Pacresol » dv. gen. 15, 2010 7:25 pm
ISTAR82 ha escrit:Pacresol ha escrit:Hola como va todo por aqui??? que frio hemos pasado este find no???
Istar que ya te queda poquito!!!!
Besines guapisimasssss
Ais nena ! que me poneis nerviosísimaaaaaaa!!! jope que pasado mañana tan solo 2 meses!! i el jueves ya bajo al 1....!!! arggggg!!!! ahora estaba mirando cojines para los anillos y los queria diferentes, no el típico con los volantitos....he visto estos dos que además me hacen conjunto con el vstido y el ramo...que opinais?
Ahora ya me quedan tonterietas...los detalles de los peques,la liga, 3 figuras de novios ( 1 para el pastel i otra para 2 parejas ), hacer el ramo de chupa-chups, ir a buscar los detalles, ir a provar el menú,hablar con el fotógrafo, empezar a decir a la gente que confirme la asistencia....i nada más creo....ya en un mes tengo las alianzas en mi poder...jejejeje y más o menos el 20 de febrero iré a hacerme las pruebas de peinado y maquillaje y ya solo quedará la última prueba del vestido el dia 3 de marzo. Jope estoy atacá perdia! Mi madre nos hace el libro de firmas, que para eso tiene unas manos que no veas....
Que tal todo guapi?

Autor: Pacresol » dv. gen. 15, 2010 7:43 pm
lluna2000 ha escrit:Pacresol ha escrit:Feliz año nuevo guapisimaaaaaassssss!!!!
Hola wapa! El tema de los marcos es con las fotos de los invitados, estas de 7 euros que regalas con una cartolina donde sale una tuya, pues los 7 euros incluyen marcos a escoger para regalar a las familias, no se si eran 2 o 4 , solo recuerdo que me gusto el detalle pq asi das la foto a los papis enmarcada en un marco bien guapo que eliges tu!!
Tengo que ir a verle, ya lo aclararé!!
Un besazo!!