Distancies entre esglèsia i restaurent!!!

bodes 10!

Distancies entre esglèsia i restaurent!!!

EntradaAutor: Rosereta » dv. gen. 08, 2010 11:46 pm

Hola noies!!

Tenim un dilema important. La meva parella és d'Igualadai jo de Sant Pere de Ribes. Hem mirat per casar-nos a l'esglèsia de Rubió i al restaurent Ca n'alzina, però clar, tota la meva família i amics té 1h i 30 minuts gairebé de camí. També hi ha força gent de fora (de la feina) que tindria molt de tros...
L'altre opció és el Mas dels Vivencs, a 10 min d'Igualada i a uns 40 de Sant Pere de Ribes. El tema està en que si ho celebrem al Mas dels Vivencs, l'esglèsia seria a Sant Pere de Ribes.
Com veieu que la família d'igualada del meu xicot hagi de venir fins a l'esglèsia i després tornar amunt al restaurant???

Jo no ho veig tant malament, tenint en compte que després a la hora de plegar a la nit ells ho tenen més a prop que la meva familia i amics, i pel que fa a la gent de la feina, ja se sap, si no som del mateix lloc que ells que hi farem.

Ajudeu-me, que en penseu???

Gràcies.
Imatge
Rosereta
:: núvia rookie

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

Re: Distancies entre esglèsia i restaurent!!!

EntradaAutor: marsal75 » ds. gen. 09, 2010 11:16 am

jo crec que heu d'agafar el que més us agradi a vosaltres dos, no penseu amb els convidats sino en vosaltres mateixos perque és el vostre dia i la comoditat ha de ser vostre

jo fa anys vaig anar a un casament on l'esglesia la teniem al mateix poble on vivia, pero el restaurant a més d'una hora i per autopista de peatge... i els nuvis no van mirar pas per nosaltres, tenint molts bons restaurants en el poble mateix (amb ho qual ningú havia d'agafar el cotxe perque els nuvis eren els dos del poble)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: ester_sbd » ds. gen. 09, 2010 9:54 pm

Doncs, l'últim casament que vam anar era la cerimònia a Barcelona, a la Mercè i el restaurant a Sabadell. La gran majoria de la gent erem de Sabadell, pel que per anar a l'esglèsia vam haver d'agafar el cotxe, per despres tornar a Sabadell. La veritat es que és un plel incomode (i això que Barcelona-Sabadell no està tant lluny) però a part ens vam trobar en un embús important, pel que tot es va retrassar... la gent va tardar més del que es pensava en arribar i els nuvis encara mes, pq van fer les fotos per les rambles.. un pel incòmode pel meu gust, pero has de mirar si val la pena..
Imatge
ester_sbd

Entrades: 121
Membre des de: dl. juny 01, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: Rosereta » dg. gen. 10, 2010 11:35 am

Moltes gràcies noies!!
La veritat, ahir matí vam anar a veure el segon restaurant, el Mas dels Vivencs, i ens va encantar, el lloc, el tracte, també els preus dels menus...( s'ha de mirar tot) i em decidit quedar-nos amb la segona opció. També així tenim més temps, per la primera opció teniem data per finals d'agost i ara ho tenim per l'octubre (esperem que el temps aquell dia ens acompanyi). També ahir parlant amb amics d'Igualada que havien anat a casaments a Ca n'alzina o bé s'havien casat allà ens van donar molt males referències d'akell lloc... sort que no havíem fet encara la paga i senyal...

Fins aviat.
Roser.
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: ester_sbd » dg. gen. 10, 2010 9:05 pm

Doncs me n'alegro Roser, espero que vagi tot molt bé, i això del temps... ja saps, a portar ous a les clarisses, no?? jejeje .. això diuen!
Imatge
ester_sbd

Entrades: 121
Membre des de: dl. juny 01, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: roser82 » dc. gen. 13, 2010 10:09 pm

Rosereta ha escrit:Moltes gràcies noies!!
La veritat, ahir matí vam anar a veure el segon restaurant, el Mas dels Vivencs, i ens va encantar, el lloc, el tracte, també els preus dels menus...( s'ha de mirar tot) i em decidit quedar-nos amb la segona opció. També així tenim més temps, per la primera opció teniem data per finals d'agost i ara ho tenim per l'octubre (esperem que el temps aquell dia ens acompanyi). També ahir parlant amb amics d'Igualada que havien anat a casaments a Ca n'alzina o bé s'havien casat allà ens van donar molt males referències d'akell lloc... sort que no havíem fet encara la paga i senyal...

Fins aviat.
Roser.

hola rosereta!!! jo vaig tenir el mateix dilema amb lo de la distància de l'esglesia i el restaurant... ens casem a la colonia guell i dp anem al mas de sant llei... ara per ara the de dir q no m'arrepenteixo de fer-ho al mas encara q tinguem una mitja horeta en cotxe pq es el lloc del qual em vaig enamorar ;))) i ja veuras q la gent anira on digueu... es el vostre dia i ha de ser al vostre gust... bueno aquesta es la meva opinio...
el q mha fet molta gracia es q jo también em dic roser i em caso el 16 d'octubre del 2010 ;))
enhorabona pel casament!!
Imatge
roser82

Entrades: 155
Membre des de: dg. juny 28, 2009 12:12 pm

EntradaAutor: mimosa » dv. gen. 15, 2010 12:57 pm

Roser, aquí n’hi a per tots els gustos, en primer lloc com ja han apuntat, crec que lo primer sou vosaltres i la vostre decisió, en el nostre cas ens varem enamorar de Can Marlet i com ja ni ha un desplaçament al restaurant, dons fem cerimònia civil allà mateix, també tenen la opció de la ermita Sant Martí de Riells al costat, lo important per a nosaltres era fer un sol desplaçament, després la gent quan vexi a quin lloc tan meravellós als em portat estarà encantada.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: Rosereta » dv. gen. 15, 2010 7:19 pm

roser82 ha escrit:
Rosereta ha escrit:Moltes gràcies noies!!

Fins aviat.
Roser.

hola rosereta!!! jo vaig tenir el mateix dilema amb lo de la distància de l'esglesia i el restaurant... ens casem a la colonia guell i dp anem al mas de sant llei... ara per ara the de dir q no m'arrepenteixo de fer-ho al mas encara q tinguem una mitja horeta en cotxe pq es el lloc del qual em vaig enamorar ;))) i ja veuras q la gent anira on digueu... es el vostre dia i ha de ser al vostre gust... bueno aquesta es la meva opinio...
el q mha fet molta gracia es q jo también em dic roser i em caso el 16 d'octubre del 2010 ;))
enhorabona pel casament!!

Ei, quina il·lusió, ens diem igual i ens casem el mateix dia!!!
d'on sou??Com ho porteu? a part de Restaurant teniu algo més?? Nosaltres hem mirat también pressupostos de fotografs i més o menys la invitació que volem fer, però clar, allà on anem ens miren en cara rara, com si anèssim massa d'hora!!!jejejeje. Així que de moment, tenim moltes idees al cap del tipus invitacions, detallets, músiques que volem i tal i anem fent una llista, i suposo que cap a setmana santa que ja quedaran uns 7 mesos ens hi posarem més, i jo sobretot amb el vestit, que em fa molta il·lu!!
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: roser82 » ds. gen. 16, 2010 10:50 am

Ei, quina il·lusió, ens diem igual i ens casem el mateix dia!!!
d'on sou??Com ho porteu? a part de Restaurant teniu algo més?? Nosaltres hem mirat también pressupostos de fotografs i més o menys la invitació que volem fer, però clar, allà on anem ens miren en cara rara, com si anèssim massa d'hora!!!jejejeje. Així que de moment, tenim moltes idees al cap del tipus invitacions, detallets, músiques que volem i tal i anem fent una llista, i suposo que cap a setmana santa que ja quedaran uns 7 mesos ens hi posarem més, i jo sobretot amb el vestit, que em fa molta il·lu!![/quote]

doncs nosaltres nomes tenim restaurant, esglesia i fotograf ;))) pero anem amb una calma q no vegis jajajja, el vestit havia pensat anar a partir d'abril encara q ja he estat mirant per internet i ja he vist uns quants q m'agraden... ara a veure si m'agrada com em queden ;)) tema invitacions no tenim cap idea i dels detalls tampoc... de les entregues siii ;) ja ho tinc apuntat a la meva llibreteta de la boda :))) hi ha tantes coses a fer i la gent em diu q estic massa relaxada q dp sem tirara el temps a sobre... es q abans d'agost ja ho tindriem q tenir tot gairebe lligat, no???
nosaltres som de sant boi, i vosaltres??
teniu pensada la lluna de mel??
Imatge
roser82

EntradaAutor: Rosereta » ds. gen. 16, 2010 11:25 am

roser82 ha escrit:Ei, quina il·lusió, ens diem igual i ens casem el mateix dia!!!
d'on sou??Com ho porteu? a part de Restaurant teniu algo més?? Nosaltres hem mirat también pressupostos de fotografs i més o menys la invitació que volem fer, però clar, allà on anem ens miren en cara rara, com si anèssim massa d'hora!!!jejejeje. Així que de moment, tenim moltes idees al cap del tipus invitacions, detallets, músiques que volem i tal i anem fent una llista, i suposo que cap a setmana santa que ja quedaran uns 7 mesos ens hi posarem més, i jo sobretot amb el vestit, que em fa molta il·lu!!

doncs nosaltres nomes tenim restaurant, esglesia i fotograf ;))) pero anem amb una calma q no vegis jajajja, el vestit havia pensat anar a partir d'abril encara q ja he estat mirant per internet i ja he vist uns quants q m'agraden... ara a veure si m'agrada com em queden ;)) tema invitacions no tenim cap idea i dels detalls tampoc... de les entregues siii ;) ja ho tinc apuntat a la meva llibreteta de la boda :))) hi ha tantes coses a fer i la gent em diu q estic massa relaxada q dp sem tirara el temps a sobre... es q abans d'agost ja ho tindriem q tenir tot gairebe lligat, no???
nosaltres som de sant boi, i vosaltres??
teniu pensada la lluna de mel??[/quote]

Hola maca! Vivim a Vilafranca del Penedés!!
Jo també ja tinc la idea del vestit que m'agrada, faré com tu, cap a l'abril l'aniré a mirar!!
Si, si que tens raó, jo también crec que a l'agost ho hauriem de tenir tot lligat, k després jo començaré l'escola un altre cop i ja aniré de cul i no em donaré compte i ja serà octubre!!!
La lluna de mel siiii!!!! ja fa molt de temps, inclos abans de decidir casar-nos, que ho teniem claríssim els dos!! Farem un safari per Kenya o Tanzania!!!
Un petonet i estem en contacte! Crec que a les dues ens anirà bé! per tema preparatius i per recolzament en l'estress!!!jejeje
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: roser82 » dg. gen. 17, 2010 10:02 pm

rosereta i también ets mestra??? pero buenooooooo cuantes coincidencies jajajajja, jo sóc mestra de primaria però ho vaig deixar per anar a treballar amb el meu pare q es volia jubilar i necessitava descendència a l'empresa ;))
ens anirem donant anims!!! ja ens queda menys de 9 mesos q foooort!!!
Imatge
roser82

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 9 visitants