BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » ds. gen. 16, 2010 1:01 pm

el zenit està al carrer general brito, aprop de la rambla ferràn. si si és aviat encara!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » ds. gen. 16, 2010 2:15 pm

nuvolet nosaltres estem en les mateixes circumstàncies que tu... el 95% dels convidats venen de fora, però a l'hotel que tenim mirat per fer el banquet ens fan molt bon preu per les habitacions dels convidats (80€ i inclou habitació doble, esmorzar bufet i pàrquing tota la nit... tenint en compte el que entra i la zona on és, està super bé). Pregunteu a la Prats a veure si us fan alguna oferta bona -normalment a més habitacions contractades, millors preus i ofertes- i sinó doncs jo començaria ja a mirar algun hotel per la zona que busqueu, tot i que canviïn els preus per l'any que ve, ja tindràs una idea.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NUVOLET » ds. gen. 16, 2010 3:40 pm

Si cadui, ja he anat mirant preus dels hotels aprop de la PAeria i valen mes o menys de 50 a 60 euros l'habitació amb esmorzar, crec que està be. I com ja he dit avans a la familia d'ell, es quedaràn a la Prats, això ja ho vam parlar.Moltes gràcies nenes sou un soleeet!!!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » ds. gen. 16, 2010 8:41 pm

hola nenes, acabo d'arribar ara a casa després de fer l'examen que em faltava i anar a les rebaixes!!! que encara no hi havia pogut anar jeje! no m'hi he pogut estar de passejar-me pel davant del pronovias del corte inglés (al final em coneixeran les dependentes jajaja)
Li he dit a la noia que em caso al maig de l'any que ve i a veure quan em recomanava ella començar a mirar vestits i m'ha dit que a l'abril-maig d'aquest any ja comencen a avançar la col·lecció del 2011 i que ja tindran els catàlegs per l'any que ve!!!! així que nenes en dos-tres mesos ja podrem començar a somiar amb el vestit que volem pel nostre dia!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » ds. gen. 16, 2010 8:49 pm

Cadui, que wuaiiii, la meva millor amiga tot lo dia m'està dient que quan anem a mirar el vestit!! i jo dic que s'esperi, jejeejje es que som ansiones però jo ja dic que no em podré esperar massa, al menys sol mirar i emprovar-me uns quans *.-o-o.*
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » ds. gen. 16, 2010 9:16 pm

Jo ja en tinc ganes també i les meves germanes ho esperen amb candeletes!!! però intentaré conformar-me amb mirar-los per internet de moment, ja que voldria esperar a l'octubre per compar-lo...
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: cala84 » dg. gen. 17, 2010 9:01 pm

Es un poco durillo esperarse... pero vale la pena... por que despues! tendreis los vestidos y las colecciones nuevas!! :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
01/05/2010
cala84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dt. juny 02, 2009 4:22 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. gen. 17, 2010 10:55 pm

sí, jo recordo que aquest maig van començar a apareixer l'avenç de la col·lecció 2010, així que espero amb candeletes aquest abril-maig per mirar-me la del 2011. Però no sé si primer recolliré catàlegs i després passejaré botigues, o m'esperaré a l'octubre que surt la col·lecció sencera... però el que sí que és segur és QUE ME'N MORO DE GANEEEEEEEES!!!!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dg. gen. 17, 2010 11:09 pm

jo crec que començaré per recollir catàlegs i més endavant ja faré la ronda de botigues, perquè amb les ganes que tinc, si començo primer per la ronda acabaré emprovant-me vestits massa aviat jeje!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dl. gen. 18, 2010 7:03 am

Una més que s¡apuntarà a recollir catalegs jejejeej, pobres de les botigueres amb les nenes del 2011 jejejeje

Ànims per començar amb força la setmana noies :-()-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: javigas » dt. gen. 19, 2010 2:13 pm

Hola bon dia a totes soc nova, em caso al 2012, i encara u tinc tot per fer....

Quins restaurants em recomaneu, fotogràfs, botiga de vestits....

Les invitacions les farem nosaltres, ya q som uns manites.

uffffffffff, em quedar molt, sere molt pesada am vosaltres.
javigas

Entrades: 20
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 8:00 am

EntradaAutor: buniketa » dt. gen. 19, 2010 2:21 pm

jejejeje, javigas, ja hem parlat abans, però et torno a donar la benvinguda al foro, però especialment al post de les lleidatanes del 2011.

No pateixis per això del temps... jo vaig començar a mirar-me coses quan em faltaven gairebé dos anys; més seriosament quan en faltava casi un i mig, però a totes ens fa il·lusió començar a fer coses.

La veritat és que si us feu vosaltres mateixos les invitacions, us estalviareu molts dinerets, perquè valen una pasta! i a més, segur que seran al vostre gust i més originals... no n'hi haurà cap exactament a les vostres! jejejeje

Restaurants... què t'he de dir... per mi el Palau de Margalef és un lloc preciós i espectacular... També recomano el Nou Forn del Nastasi (més que la Fonda). El Resquitx i la Boscana, si et van les finques... no sé, segur que les noies t'aniran dient més cosetes. Per cert... sou de Lleida mateix o d'algun poble?
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dt. gen. 19, 2010 4:17 pm

Hola javigas, i enhorabona per la boda, encara falta, com a totes, pero el temps es passa volant i si no ja ho veuràs, i a més per mi m'encanta tenir temps per preparar i gaudir dels preparatius de la boda!!

T'enviat un privi amb la meva experiència sobre restaurants, no se si alguna tenia una fulla amb resums de restaurants de lleida però es que jo no la trobo!!!

Nenes que tal va la setmana?? espero que molt be!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 19, 2010 7:39 pm

hola guapes!!!
javigas benvinguda al fòrum i enhorabona per la vostra boda!! no et preocupis.. jo vaig començar a mirar coses a l'agost de l'any passat i ara ja mica en mica vaig tenint clar quins són els passos a seguir amb els preparatius. Tu pregunta dubtes que si podem, te'ls resoldrem amb molt de gust!! :-)ok:

la setmana de moment va força bé, això de despreocupar-me dels estudis és tot un luxe per mi!!! crec que mai havia viscut aquesta experiència!! ahir em vaig arromangar i vaig estar buscant informació per la web sobre diversos temes com detallets, moments a tenir en compte en el banquet i les invitacions.

Definitivament he decidit que les faré jo i el meu xiquet està encantat perquè el model que he escollit li encanta! Encara estic pensant quins materials necessitaré i on els puc trobar però la idea general ja la tinc i a més he pensat que dins de la caixeta afegiré el vídeo-muntatge que volem fer per tal d'explicar als convidats com arribar a l'església i a l'hotel. Les invitacions que prendré com a model són del Cromática. Buniketa he vist que vas comprar l'aniller en aquesta botiga i hi vull anar perquè la idea que heu escollit m'ha encantat!

Us deixo una foteta a veure què us semblen, però ja us dic que li vull donar el nostre toc personal eeh? només són un model del tipus d'invitació que volem.

invitacions.png

Petonets!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 19, 2010 7:43 pm

lo del frasquet per si no ho veieu bé, és arrós!!! ho trobem super original i sembla que comenci a obrir boca per al día del casament, no creieu? >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dt. gen. 19, 2010 7:49 pm

Cadui, les havia vist en un altre lloc aquestes invitacions!!! son molt maques i originals, ja ens ensenyaràs els resultats!!!

Jo es que no les faré perque tinc 300 convidats i em puc morir!!! i com tampoc sòc gaire manetes....
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 19, 2010 8:11 pm

nosaltres comptem amb uns 130-140 convidats així que no tindré massa feina per fer-les i aprofitaré ara que em prenc un parell de semestres sabàtics en els estudis! quan les comenci a fer ja us penjaré alguna foteta :-)
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. gen. 19, 2010 11:38 pm

Una amiga meva que es va casar el setembre passat, ens va donar aquestes invitacions, era el primer cop que les veia, ella va ficar un escrit graciós estava força bé!Però vols dir que no es díficil que les facis tu!?!?! És que jo no sóc gaire manetes i torbo aquestes coses dificilíssimes! Valoro motl a la gentq ue té capacitat per fer aquestes coses!!!!
T'envio tots els meus ànims! Però no voleu dir que la impresió de tantes invitacions et surt igual a que les facin en un lloc i ja no i penses, o les porteu a imprimir a algun lloc especial!?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. gen. 19, 2010 11:39 pm

Per cert! que no volia ser maleducada, benvinguda javigas!!! amb dos anys tindràs temps de tot i amb calma per poder gaudir a tope de tot!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. gen. 20, 2010 12:20 am

Cadui!!! Que tal els exàmens!? Segur que super bé!
Ja ho sento nenes que no hem puc connectar però és que vaig fatal de feina... No sé ni com ho faré!!!! Uf uf uf!!!! Però que sapigueu que alguns cops no escric però si que os llegeixo (quan puc!!). Que sapigueu que os tinc al caparró entre tota la feina! Hem va bé llegir-vos en moment de off!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants