Autor: tara » dg. gen. 17, 2010 8:47 pm
Hola ninetes!!!!!!!!!!!
Ja soc aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Us he llegit fa una estona, pero no podia escriure no hi veia dels llagrimots que em queien, gracies a totes per les vostres paraules ilaiac vull que sapigues que el teu mocador es va omplir de llagrimes d'alegria!!!!!!!!!!
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ja ha passat tot, quina pena, cuan recordo alguns moments els meus ulls s'omplen de llagrimes, es un dia especial, nomes per tu, on la gent que estimes i t'estima esta al teu costat, aixo no te preu, va ser fantastic, dono un 10 als fotografs, al restaurant, i a la companyia!
Nomes dir-vos que estic super contenta de que hagiu format part d'aquest dia i que sempre ho recordare, va ser el millor dia de la meva vida i tambe en part es gracies a vosaltres, si, ja se que us ho he dit un munt de vegades, pero es que es aixi, amb les idees, ajuda, etc. sense vosaltres no hagues estat el mateix, sento no haver-os demanat ajuda per fer les cosetes que vaig fer, pero haurieu vist deseguida que hi havia alguna coseta per vosaltres i evidentment volia que fos sorpresa total!!!!!!!!!
Us volia agrair moltes coses, i volia que tinguessiu el vostre moment, aixi que millor que aixo i aixi per fi laiac, ja tens el teu ram!
I tambe gracies per anar totes tant guapes, em vau encantar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo soc com la elxa, no redacto massa be, pero vull que sapigueu que sou molt importants per mi i que moltes gracies a cadascuna per ser com sou, ja sabeu que us estimo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I ara torsaeann, a preparar la teva, fes-me un favor, disfruta a tope del dia que passa tot en un instant i casi no et dona temps a saborejar, i tonta em vas fer plorar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 17, 2010 9:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.