lluneta29 ha escrit:ISTAR82 ha escrit:Ara ja tens per on començar a mirar...!! tranquila que ja te n'aniran dient més de llocs... Doncs jo ja ho tinc tot lligat,ara falta la gent que em vagin confirmant els que no sé segur que venen, n'hi ha que ni els hi pregunto perquè ja em diuen que estan mirant vestit etc...
Istaaaaaaaaaar grrrrrrrrr quins nervis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Què guaiiiiiiiiiiii!!!!! La primera núvia que es casa del 2010 lleidatana!!!! Què guaiiiiiiiiiii!!!! Com van els nervis????!!! Jo conto que estaria histèria, ja ho estic ara que queden 4 mesos!!!!!!!!!!!

Ànims... nosaltres ja hem començat a donar les invitacions, a part de ser tot un èxit d'originalitat, tothom a qui li hem donat ens ha dit que vindrà... bé, de moment, n'he donat poques jejeje però bno...

Apa noies!! Que us vagi bé!!!! Petonets!
Doncs si lluneta, estic molt nerviosa....aunque aparentment no ho sembli, a part hi ha moments del dia que no hi penso perquè amb la nena i tal doncs estic distreta, però quan parlem amb la meva parella que hem d'anar aquí i allí que se'ns fica el temps a sobre...uffff! llavors me n'adono que falta poquíssim. Aquest cap de setmana escanejarem fotos de quan erem petits per començar a fer el DVD de les fotos per passar-les al restaurant. Hi ficarem la cançó de Juanes " Porque nada valgo..." ( crec que es diu així ) intentarem que duri poquet el DVD, per no fer-se pesat,4 minuts o així, lo que dura la cançó o com a molt 2 cançons i ja està. Tenim dos programes per fer muntatges i el Toni i té la mà trencada amb això ....o sigui que tenim feina dissabte a la tarda. Nosaltres més o menys tenim confirmats els que hem donat invitacions, falten confirmar els de la part de mon pare ( como no ) i alguns de la part de ma mare que si a mig febrer no ens diuen res trucaré. Ja els tinc quasi tots , vaig contar uns 87 i en tinc confirmats 62.
Es que la gent s'espera a últim moment! A partir del dia 20 de febrer vull estar tranquila i no pensar-hi i deixar-ho tot lligat ...
Buaa quina xarrera tinc avui,es que m'he ficat molt molt nerviosa!! necessito explicar-vos els preparatius com van ja a 1 mes i pico de la boda, vosaltres també o passareu eh? ara que em fa gràcia ser la que comença la llista i trenca el gel...jejejejeje!
Ja només ens faltaran fer xorradetes com lo del ram de xupa-xups i anar a buscar un detall a les mares pero poca cosa...
El dia 31 anirem a les 13:30 a dinar a La Masia per provar els plats : salmó amb no se qué( no ho recordo ),tronc de lluç amb salsa d'ostres , ternasco amb patates parinsines i un llit de formatge, confit d'anec, sorbet de mandarina,sorbet de llimó al cava, tulipa de vainilla amb fruites de lleida i mel, sopa freda de fruites del bosc amb no se qué de llet merengada, pastís mousselina de fruites, coulant de xocolata amb avellanes i nose que més ( tinc menys memòria )....son dos plats de cada i el que ens agradi més doncs guanya!! també provarem els caves i vins.
I a l'aperitiu com hi ha gambes salades, hem canviat les gambes a la planxa per ostres . Ai nenes no sé perquè avui estic histèrica....hi penso i sembla que no pugui ser, el cap de setmana que ve li vaig a comprar el vestit a ma filla...a veure que trobem per les rebaixes...sort d'això!!