Hemos tenido pedida??

un gran any!

Re: Hemos tenido pedida??

EntradaAutor: Lehara » dj. des. 10, 2009 1:31 pm

Idealista ha escrit:
Silvia_2008 ha escrit:Pero le diré que se curre una manera de dármelo, no?

Ahora llamo a mi amigo Michael Bublé, para que en el concierto de Verona (oiggsss), nos llame y subamos al escenario y te pida en matrimonio delante de todos los espectadores.

Mañana no que es fiesta... Pero el miércoles me apunto al curso de italiano para que los del público nos entiendan y puedan aplaudir.

Ve preparando el Tena Lady por si se te escapa el pipí de la emoción!!

Luv u.

Pero que grandeeeeeeeeee!!! jajajajajajajajaj!!! No te olvides de grabarlo con el movil y subirlo a yutube!!!
BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: Silvia_2008 » dj. des. 10, 2009 2:26 pm

juasjuasjuas tranquilas que si hace eso no volverá del viaje porque lo matooooooooo jajajaja xx;-.)

no le hagáis caso porque no es capaz de hacer algo así, es un sosín juasjuasjuas ::love:: ::love::
Imatge
Silvia_2008
:: núvia rookie

Entrades: 182
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 10:29 am

EntradaAutor: shenita » dg. des. 13, 2009 12:12 am

hola!!!!!!!!!!!!!!1 muy bonitas las pedidas!!!!!!!!!!!!

BBBnadal:-)
shenita l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 18, 2010 10:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
shenita
:: núvia experimentada

Entrades: 307
Membre des de: dv. nov. 06, 2009 11:59 pm

EntradaAutor: sílvia&oscar » dl. des. 21, 2009 1:53 pm

Doncs a mi m'ho va demanar a un lloc que no m'ho esperava gens!!! ja que uns dies abans li vaig llençar unes indirecte i em va dir que no havia preparat res d'això i que no em fes il·lusions, per tant, ja m'ho vaig treure del cap...

Però el dia del meu aniversari em va regalar una sortida de cap de setmana a París... em va fer moltíssima il·lusió!!!! Ens varem passar el dissabte visitant la ciutat, que és preciosa, i per la nit, varem pujar a la Torre Eiffel, no ens varen deixar pujar a dalt de tot perquè feia masa vent, però sí vam arribar fins al segon pis, i allà dalt, en un raconet, amb una vista impressionant de tot París il·luminada, em va dir les paraules màgiques!!! va ser preciós!!!!!!!, a més quan vam baixar de la Torre va començar l'espectacle de llums de colors i música de la Torre Eiffel. Va ser tot tan macu... la veritat és que s'ho va currar bastant...!!! :D

Sílvia
sílvia&oscar

Entrades: 42
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 11:17 am

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 21, 2009 2:05 pm

jejejejee... a París és on anirem nosaltres de viatge de noces! en tenum unes ganes booooooooges! és un lloc que de sempre m'ha encantat i m'ha il·lusionat, i ell diu que és el millor destí per a nosaltres... i jo hi estic més que d'acord! jejeje
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. des. 21, 2009 6:44 pm

Doncs a mi m'ho va demanar pel nostre aniversari (5 anyets), però ja li va tocar currar-s'ho, tot va començar en què volia marxar el cap de setmana per celebrar l'aniversari i jo m'hi vaig oposar en tot moment (he començat una nova feina i vaig de feina fins dalt i NO tinc temps de planejar res, o això creia!) I ell no parava d'insistir, fins que al final "enfadada" li vaig dir que si volia alguna cosa que ho fes ell, que jo quan acabes la feina el dissabte al migdia ja pujaria al cotxe i que fes el que vulgués amb la condició de tornar aviat diumenge (després de dinar).
Total que va planejar una escapada a una casa rural, d'uns amics, amb visita a un castell l'endemà amb dinar allí al castell, i quan erem al café (després d'estar sentint TOT el mini cap de setmana queixar-me de la feinada que tenia i jo allí, que ho podiem haver celebrat a casa amb un soparet) hem talla la conversació i hem pregunta si m'ho he passat bé com a mínim i jo dic SI, CLAR! i sense contestar-me marxa, i al tornar porta un regal a la mà, i me'l dóna, total que jo amb el mateix plan dient: que ja estava bé, que jo no havia comprat res, que haviem dit que amb la sortida ja n'hi havia prou.
Amb tot això jo anava obrint el regal, fins que obro una caixa i apareix l'ANELL i el sento qeu hem diu si hem vull casar! Vaig començar a plorar i amb un filet de veu vaig dir un SI!!
(després hem vaig passar la tornada a casa, demanant perdó pel meu plan de cap de setmana i mirant l'anell!!!)
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 21, 2009 9:38 pm

jejeje... és que les dones de vegades som moooooooolt dolentes i moooooooolt pesades... però pensa que gràcies a això també aconseguim moltes coses bones, eh?

què maco... s'hi va esforçar, pobret...
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dl. des. 21, 2009 9:45 pm

les meves lleidatanes también per aquí, gemmaijordi que bunic!! si si penso com la buniketa moltes vegades som massa pessades però si no que farien ells sense naltres... jo encara no tinc anell, però penso que qualsevol dia (mes endavant) em fara alguna sorpreseta i si no es igual, em casoooo igualment jejejej neu:-D
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. des. 21, 2009 10:55 pm

Més que l'anell (que és xulíssim!) l'important és que hi hagi ganes dels DOS!!Que es el que realment importa i això SEGURÍSSIM que ja ho tens!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: cadui » dl. des. 21, 2009 11:18 pm

doncs si, el que compten són les ganes de compartir tots els moments que ens queden per viure junts! jo tampoc m'esperava pedida i molt menys tant aviat, sempre havia dit que fins que no acabés la residència no volia fer cap plan de boda, i finalment, va decidir donar el pas aquest estiu -teniu explicat el moment una mica més amunt- i ens casem el mes que ell acaba la residència ja que a mi m'era igual la data i ell sempre ha volgut aquesta.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: werty » dt. des. 22, 2009 9:36 am

Pues a mi me regaló un viaje con destino no se sabia donde, fué Paris y despues d haber subido por las escaleras toda la Torre Eiffel me regaló el anillo y me pidió d casarnos, aunke ya sabia k lo haria ya k justo . antes d subir compramos en un joyeria el anillo ya k no se atrevia d comprarmelo pork no sabia la medida. Pero fue muy bonito ademas fue durante el atardecer!!!
Imatge
werty

Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 3:33 pm

EntradaAutor: Maria i Raul » dg. gen. 03, 2010 9:55 pm

AL FINAL... després de tan de merder... VAIG TENIR PEDIDA, i quina pedida!!
El dia del meu cumple, em va portar en un barco que li habia deixat un amic d'un amic, on varem sopar super bé (ho havien estat preparant mitja tarda) i després de sopar es varen presentar l'amic i l'amo del barco amb 3 músics, on mentres ens tocaven la nostra cançó (I don't wanna miss a thing d'Aerosmith) em va donar l'anell perfecte per mi. La veritat és que tan ell com el joier sabien com NO el volia, i varen encertar de ple.
Vai tenir una "pedida de pel·licula"... no em puc queixar!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Maria i Raul

Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

EntradaAutor: heydy » dl. gen. 04, 2010 2:30 pm

Guau, què xula.
Noies, jo encara no l'he tingut però no perdo l'esperança....
heydy

Entrades: 101
Membre des de: dt. des. 29, 2009 11:00 am

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. gen. 07, 2010 11:58 pm

molt xula l'anell!!!! Jo no havia pensat en fer-li una foto
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: sarapia » dl. gen. 18, 2010 7:24 pm

Hola,

soy nueva en el foro pero tambien me apunto al tema.

Despues de 8 años al final he tenido pedida. Se lo curró muchíssimo y la verdad es que me gustó.
Era el dia de nuesto 8 aniversario (hace casi un año que vivimos juntos), así que se fue a comprar un ramo con 8 rosas rojas.
Después se puso en la cocina, aprovechando que yo estaba fuera toda la mañana y preparó la comida (una zarzuela estupenda), se vistió con el traje y llenó el comedor de velas.
Cuando yo llegué y entré al piso me pareció todo muy raro pero seguí lo que me iba diciendo. Comimos y, con el pastel, se arodilló delante de mi y me pidió matrimonio....... Empezé a llorar (se pensó que no queria, jejje), le dije que SI en cuanto la llorera dejó de molestar y nos comimos el pastel.

Ahora toca prepararlo todo..... así que estaré bastante por aqui porque veo que soys muchas y teneis muy buenas ideas.
En lo que pueda yo tambien ayudaré.

Hasta ahora!
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: spiderpitu » dl. gen. 18, 2010 8:06 pm

enhorabuena sarapia! que bonito lo de las velas :) yo tambien me puse a llorar pero me tuve que controlar que estaba en medio de un restaurante!
23-Abril-2011
spiderpitu
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2111
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 4:13 pm

EntradaAutor: sarapia » dl. gen. 18, 2010 8:07 pm

Enhorabuena a ti tambien spiderpitu!

Como mi novio es muy timido, el tema de pedirmelo en el restaurante quedó descartada , y en casa se sintió mas seguro :-)
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: spiderpitu » dl. gen. 18, 2010 8:14 pm

pues el tuyo ha sido muy bonito! ahora a decidir fecha y restaurante :)
23-Abril-2011
spiderpitu

Entrades: 2111
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 4:13 pm

EntradaAutor: werty » dt. gen. 26, 2010 10:04 am

Ohhhh q bonito!!! Sies k cuando kieren sorprendernos lo saben hacer por mucho k digan!
Imatge
werty

Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 3:33 pm

EntradaAutor: eliytoni » dt. gen. 26, 2010 11:57 am

ahi le as dado, lo saben hacer bien cuando kieren, jajjajajaja
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze