NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: Pacresol » dv. gen. 15, 2010 7:47 pm

ISTAR82 ha escrit:Us fico les figures i el coixí de les aliances.
121550[1].jpg
M2002[1].jpg
Y490[1].jpg

Me encanta el cojin y las figuritas ¿donde las has comprado si no es mucho preguntar? me gusta mucho el cojin y ls figuritas y respecto las invitaciones ¿donde las hicistes?
Ays que te agobio jejejejej.....
Besines guapisimaaaaaaaaaaaa
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: Pacresol » dv. gen. 15, 2010 7:50 pm

Hola guapisimassss!!!!!
¿Que tal va todo por ahi?? los nervios a las chicas que estais a punto de caramelo??? jejejeje...
Una cosilla algun sitio que este bien economicamente para invitaciones???
Y para anillos???
Besines guapisimasss!!!!
Pacresol

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. gen. 18, 2010 9:59 am

Pacresol ha escrit:Hola guapisimassss!!!!!
¿Que tal va todo por ahi?? los nervios a las chicas que estais a punto de caramelo??? jejejeje...
Y para anillos???
Besines guapisimasss!!!!

Para invitaciones : yo las compré en la calle Vallcalent, el trozo que toca a Hacienda que está la plaza con los columpios ( Pau Casals ),en ese trozo hay una copisteria ( con el letrero rojo y negro ) y la verdad que vimos un monton de modelos y no son caras, las nuestras eran de las más caras y nos costaron 1,65 euros , luego se añade 50 euros por la impresión...había de 0.85 céntimos que estaban chulas, de 1.20 euros....
Luego los anillos muchas de aquí nos los hemos comprado en Balaguer, en la joyeria Torres Fitó. Hacen ellos los anillos y va a peso todo. Allí por dos anillos pagas lo que te cuesta uno aquí,además si tu ves por internet alguna alianza que te gusta ellos te la hacen igual,si quieres ir a mirar pero, tendrás que esperar hasta el 14 de Febrero ya que ahora estan de vacaciones...yo también me he mirado mucho lo de los precios queria una boda low cost pero al final 9000 euros no nos los quita nadie...
Y lo de las figuritas que me preguntabas!!! me las compré en una tienda que se llama El Petit Mon del Dolç, tienen un monton de cosas chulas....està en la calle Alfred Perenya, delante del Open Cor. El mismo cojín lo vi por internet por 18 euros y a mi me ha costado 10. Y para los niños tienen unas cosas monísimas.

Como vas en el tema de los preparativos?
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: Pacresol » dl. gen. 18, 2010 1:07 pm

ISTAR82 ha escrit:
Pacresol ha escrit:Hola guapisimassss!!!!!
Y para anillos???
Besines guapisimasss!!!!

Para invitaciones : yo las compré en la calle Vallcalent, el trozo que toca a Hacienda que está la plaza con los columpios ( Pau Casals ),en ese trozo hay una copisteria ( con el letrero rojo y negro ) y la verdad que vimos un monton de modelos y no son caras, las nuestras eran de las más caras y nos costaron 1,65 euros , luego se añade 50 euros por la impresión...había de 0.85 céntimos que estaban chulas, de 1.20 euros....
Luego los anillos muchas de aquí nos los hemos comprado en Balaguer, en la joyeria Torres Fitó. Hacen ellos los anillos y va a peso todo. Allí por dos anillos pagas lo que te cuesta uno aquí,además si tu ves por internet alguna alianza que te gusta ellos te la hacen igual,si quieres ir a mirar pero, tendrás que esperar hasta el 14 de Febrero ya que ahora estan de vacaciones...yo también me he mirado mucho lo de los precios queria una boda low cost pero al final 9000 euros no nos los quita nadie...
Y lo de las figuritas que me preguntabas!!! me las compré en una tienda que se llama El Petit Mon del Dolç, tienen un monton de cosas chulas....està en la calle Alfred Perenya, delante del Open Cor. El mismo cojín lo vi por internet por 18 euros y a mi me ha costado 10. Y para los niños tienen unas cosas monísimas.

Como vas en el tema de los preparativos?

Muchas gracias Istar.
Los preparativos estan paraditos, de momento hemos dado paga y señal restaurante - fotografo y poco mas...
Hablabamos de mirar invitaciones ya!!! pero primero me gusta pedir opiniones y saber si alguien ha estado buscando sitios economicos porque no desearia gastarme ni 2 euros por invitacion con lo que... como mucho un euro y pico... son cosas que veo que no es para tirar la casa por la ventana...
Joyeria no hemos mirado mucho...
y Figuritas pues las que suelen haber por escaparates y todo eso...
De verdad que te agradezco toda esta informacion que me has dado teniendo yo una idea pues.. ahora a buscar y rebuscar...
Y tu , que tal lo llevas ya todo????
Besines guapisimaaaaaa!!!!!
Pacresol

EntradaAutor: buniketa » dl. gen. 18, 2010 1:38 pm

Pacresol, en nuestro caso, las invitaciones nos las hacemos nosotros mismos, pero también puedes mirar por internet.

En www.invitacionesdeboda.com, creo que era, los precios no estaban mal, tú pones el texto, te lo diseñas casi todo y en el precio ya va incluída la impresión.

Por otro lado, el Lleida hay una tienda de detalles y tal que también tienen invitaciones de boda (el coste a añadir de la impresión creo que eran unos 45€) y cosas muy chulas. Nosotros compramos ahí nuestra figura para el pastel (una parejita de bubinots que nos costó 5€ menos que en internet u otras tiendas -y créeme, miré muchas-). Está en la calle Madalena (la que va del Auditorio hacia la calle Mayor), tiene una entrada pequeñita con unas escaleras que bajan (y ahí tiene el mostrador). No recuerdo muy bien el nombre... lo siento. La chica se llama Fina y es muy maja (de eso sí que me acuerdo, jejeje).
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dl. gen. 18, 2010 1:41 pm

Me parece que es Mad2s. Y he leído que otra chica dice que la calle es Pi i Maragall, así que no sé... ya tienes otro sitio donde mirar, jejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. gen. 18, 2010 2:22 pm

Ara ja tens per on començar a mirar...!! tranquila que ja te n'aniran dient més de llocs... Doncs jo ja ho tinc tot lligat,ara falta la gent que em vagin confirmant els que no sé segur que venen, n'hi ha que ni els hi pregunto perquè ja em diuen que estan mirant vestit etc...
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Pacresol » dl. gen. 18, 2010 7:32 pm

Muchas gracias buniketa por la informacion ya iremos ya... eso te lo aseguro porque vamos por mirar nose si me gana alguien.... pero tengo que saber donde estan los sitios para ir a mirar jejeje....
Y bueno IStar que esto ya esta hecho eh???? uy uy .... que ya se acerca ese uno pronto sera dias... que nervioooooooosssssssssss!!!!!
En fin gracias por la info guapisimas si se os ocurre algun que otro sitio pues mel o comentais....
Besinessss!!!!
Pacresol

EntradaAutor: javigas » dt. gen. 19, 2010 8:38 am

Hola em caso al 2012, pero encara no tenim data........la volem ficar quan tinguem clar el restaurant.

Vam estar a Denuvis i nomes vam mirar sense parla am cap restaurant, encara falta molt i no crec que tinguin preus pel 2012.

Algu sap quan costa pel 2010 o 2011 el plat + o -

-La fonda.
-Resquixt
-Prats
-Castell de Margalef
-El Nou palermo (Alcarras)
javigas

Entrades: 20
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 8:00 am

EntradaAutor: buniketa » dt. gen. 19, 2010 11:21 am

Hola guapa! Benvinguda i felicitats pel teu casament. No sé què dir-te respecte a les dates del 2012. Jo m'esperaria a mitjans d'aquest any per anar a preguntar. Nosaltres celebrem el banquet al Palau de Margalef el 14 de maig del 2011 i vam reservar el restaurant al mes de setembre d'aquest any... confirmant la data amb la paga i senyal a l'octubre, quan van tenir els menús i abans de la fira, per assegurar la data.

Pel que fa als preus, prefereixo comentar-t'ho per privi, ok?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Pacresol » dt. gen. 19, 2010 1:15 pm

Bueno aun es pronto para decidir precios del menu 2012, asi que justo tendran algo para el 2011, a nosotros no nos dieron precios hasta este septiembre, y nos casmos este año...
Suerte guapisimaaa!!!!
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dt. gen. 19, 2010 7:57 pm

ISTAR82 ha escrit:Ara ja tens per on començar a mirar...!! tranquila que ja te n'aniran dient més de llocs... Doncs jo ja ho tinc tot lligat,ara falta la gent que em vagin confirmant els que no sé segur que venen, n'hi ha que ni els hi pregunto perquè ja em diuen que estan mirant vestit etc...

Istaaaaaaaaaar grrrrrrrrr quins nervis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Què guaiiiiiiiiiiii!!!!! La primera núvia que es casa del 2010 lleidatana!!!! Què guaiiiiiiiiiii!!!! Com van els nervis????!!! Jo conto que estaria histèria, ja ho estic ara que queden 4 mesos!!!!!!!!!!! :star:: :star:: Ànims... nosaltres ja hem començat a donar les invitacions, a part de ser tot un èxit d'originalitat, tothom a qui li hem donat ens ha dit que vindrà... bé, de moment, n'he donat poques jejeje però bno... : besito : : besito : Apa noies!! Que us vagi bé!!!! Petonets!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. gen. 20, 2010 10:02 am

lluneta29 ha escrit:
ISTAR82 ha escrit:Ara ja tens per on començar a mirar...!! tranquila que ja te n'aniran dient més de llocs... Doncs jo ja ho tinc tot lligat,ara falta la gent que em vagin confirmant els que no sé segur que venen, n'hi ha que ni els hi pregunto perquè ja em diuen que estan mirant vestit etc...

Istaaaaaaaaaar grrrrrrrrr quins nervis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Què guaiiiiiiiiiiii!!!!! La primera núvia que es casa del 2010 lleidatana!!!! Què guaiiiiiiiiiii!!!! Com van els nervis????!!! Jo conto que estaria histèria, ja ho estic ara que queden 4 mesos!!!!!!!!!!! :star:: :star:: Ànims... nosaltres ja hem començat a donar les invitacions, a part de ser tot un èxit d'originalitat, tothom a qui li hem donat ens ha dit que vindrà... bé, de moment, n'he donat poques jejeje però bno... : besito : : besito : Apa noies!! Que us vagi bé!!!! Petonets!

Doncs si lluneta, estic molt nerviosa....aunque aparentment no ho sembli, a part hi ha moments del dia que no hi penso perquè amb la nena i tal doncs estic distreta, però quan parlem amb la meva parella que hem d'anar aquí i allí que se'ns fica el temps a sobre...uffff! llavors me n'adono que falta poquíssim. Aquest cap de setmana escanejarem fotos de quan erem petits per començar a fer el DVD de les fotos per passar-les al restaurant. Hi ficarem la cançó de Juanes " Porque nada valgo..." ( crec que es diu així ) intentarem que duri poquet el DVD, per no fer-se pesat,4 minuts o així, lo que dura la cançó o com a molt 2 cançons i ja està. Tenim dos programes per fer muntatges i el Toni i té la mà trencada amb això ....o sigui que tenim feina dissabte a la tarda. Nosaltres més o menys tenim confirmats els que hem donat invitacions, falten confirmar els de la part de mon pare ( como no ) i alguns de la part de ma mare que si a mig febrer no ens diuen res trucaré. Ja els tinc quasi tots , vaig contar uns 87 i en tinc confirmats 62.
Es que la gent s'espera a últim moment! A partir del dia 20 de febrer vull estar tranquila i no pensar-hi i deixar-ho tot lligat ...
Buaa quina xarrera tinc avui,es que m'he ficat molt molt nerviosa!! necessito explicar-vos els preparatius com van ja a 1 mes i pico de la boda, vosaltres també o passareu eh? ara que em fa gràcia ser la que comença la llista i trenca el gel...jejejejeje! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ja només ens faltaran fer xorradetes com lo del ram de xupa-xups i anar a buscar un detall a les mares pero poca cosa...
El dia 31 anirem a les 13:30 a dinar a La Masia per provar els plats : salmó amb no se qué( no ho recordo ),tronc de lluç amb salsa d'ostres , ternasco amb patates parinsines i un llit de formatge, confit d'anec, sorbet de mandarina,sorbet de llimó al cava, tulipa de vainilla amb fruites de lleida i mel, sopa freda de fruites del bosc amb no se qué de llet merengada, pastís mousselina de fruites, coulant de xocolata amb avellanes i nose que més ( tinc menys memòria )....son dos plats de cada i el que ens agradi més doncs guanya!! també provarem els caves i vins.
I a l'aperitiu com hi ha gambes salades, hem canviat les gambes a la planxa per ostres . Ai nenes no sé perquè avui estic histèrica....hi penso i sembla que no pugui ser, el cap de setmana que ve li vaig a comprar el vestit a ma filla...a veure que trobem per les rebaixes...sort d'això!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: javigas » dj. gen. 21, 2010 8:52 am

Hola bon dia a totes, suposo que totes les q us caseu al 2010 teniu fotograf, quins m'aconsegeu que miri? Sabeu si els fotografs per molt aviat q reservis si te mantenen el preu? e demanat per email pressupost a uns quans, per tindre una orientacio de lo que cobren. Pero ya man avisat q dels 2000 capa dalt o una miqueta capa vaig es lo normal, aveure q em diuen.

E demanat pressupost a la Susana Martinez, Jordi Pou, Oliver Villas i Elena Valles, q algu em pot adeltantar algo, algu a contactat algu de aquestos fotografs.
javigas

Entrades: 20
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 8:00 am

EntradaAutor: ise » dj. gen. 21, 2010 9:07 am

javigas ha escrit:Hola bon dia a totes, suposo que totes les q us caseu al 2010 teniu fotograf, quins m'aconsegeu que miri? Sabeu si els fotografs per molt aviat q reservis si te mantenen el preu? e demanat per email pressupost a uns quans, per tindre una orientacio de lo que cobren. Pero ya man avisat q dels 2000 capa dalt o una miqueta capa vaig es lo normal, aveure q em diuen.

E demanat pressupost a la Susana Martinez, Jordi Pou, Oliver Villas i Elena Valles, q algu em pot adeltantar algo, algu a contactat algu de aquestos fotografs.

Hola Javigas, primer de tot felicitats per la boda!!!

Nosaltres de fotograf tenim el Jordi Pou. Ens va agradar l'estil de fotos que fa i sobretot pq no has d'estar "posant" tota l'estona. Al meu xicot que l'hi fagin fotos no l'hi agrada gens i vam pensar que aquest era perfecte per nosaltres ademés que ens va transmetre molt bon rollo. De preus ara mateix no te'ls puc dir pq no els recordo...però a la tarda quan sigui a casa ja t'ho miraré i si t'interessa t'ho passo.
Si necessites alguna altra coseta ja saps! :-)ok:
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: buniketa » dj. gen. 21, 2010 10:08 am

javigas ha escrit:Hola bon dia a totes, suposo que totes les q us caseu al 2010 teniu fotograf, quins m'aconsegeu que miri? Sabeu si els fotografs per molt aviat q reservis si te mantenen el preu? e demanat per email pressupost a uns quans, per tindre una orientacio de lo que cobren. Pero ya man avisat q dels 2000 capa dalt o una miqueta capa vaig es lo normal, aveure q em diuen.

Javigas, per privat no t'he avisat, però no crec que et mantinguin el preu pel fet d'haver reservat la data abans... em penso que això només ho fan a les fires. Si més no, aquest novembre passat, els fotògrafs amb qui vaig parlar em deien això. També t'he de dir que amb la Susanna Martínez has d'anar a l'estudi a parlar amb ella, perquè a la fira no hi era.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: lluneta29 » dv. gen. 22, 2010 9:35 am

Istaaaaaaaar!!! jajaja ja veig que ho vas portant més o menys bé!!! Nosaltres ho hem parat tot una miqueta però també veig que se'm tira el temps a sobre!!! I jo també, també em fico nerviosa quan hi parlo i la veritat, és el tema de conversa últimament a tot arreu, amigues, família.... buffffffffff!!! Començo a estar saturadaaaaaaaaa!!! Pq veig que queda poc i no tinc les coses acabades. De moment estem ja repartint invitacions i tothom ens ha dit que venen, hem contat que serem uns 150 i d'aquests uns 60 serà jovent, amics!!!! ueeeee estic molt contenta de la reacció de la gent, en serio.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Demà fem un dinar de noies a la colleta i aprofitaré també a donar-lis les invitacions!!!!!!!!!! ::love:: A vere què tal.... ::love:: I aquest matí aprofitaré per enllestir les sorpresetes que vull fer... :-) o al menys embastar-les!!! També anirem a vere la fotògrafa per quedar per fer el pre-boda que el voliem fer pel març, valtres creieu que ja farà solet???? Es que vaya temps ens hem anat a casar!!! I hem decidit també fer post-boda a la platja!!! Ueeeeee!!! Ens tornarem a posar els vestidets de boda i ens mullarem! La fotògrafa està molt contenta pq no ho ha fet mai, i en té moltes ganes!! >.-<:
Javigas felicitats per la teva boda! I si, els fotògrafs no baixaràn de 2000 e jo m'esperaria a la fira de nuvis del novembre d'aquest any pq sempre fan alguna que altra oferta... i et pot sortir millor de preu! :-)ok: Apa, ja us he soltat el rotllo!!!! Petonets!
Istar, per cert, no feu comiat de solter?????? :-/
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 22, 2010 2:13 pm

Hola noies!!! que tal us va la vida?

Lluneta, si que en fem de comiat , però l'estan preparant ma mare i la meva millor amiga...quin perill perquè estan sonades perdudes!!! no sé ni on anem, ni que ens faran ( perquè el comiat ho fem conjunt )ara els hi hem de passar una llista dels telèfons , suposo per començar a avisar la gent i sorpresa,sorpresa!!! quina por. Segurament el farem l'últim cap de setmana de febrer.
Aquesta setmana ja tindré els detalls a casa...bieeeeeeeeeeeen!!!

Aiii quina gana tinc...m'estic fotent conguitos...jejejejeje!avui m'ha tocat a recepció,que el recepcionista ni hi és, i m'avorreixo com una ostra i m'ha vingut gana....! A sobre avui tampoc hi és el Toni i m'he de fer jo el dinar encara, quasi que brenaré....xD ,una mica de pasta i au! a córrer...

Doncs m'alegro de que totes estigueu tant entusiasmades amb la boda....quina felicitaaaaat!! =0-0-) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 22, 2010 2:17 pm

Javigas!!! ENHORABONA! doncs jo no et puc ajudar en fotògrafs d'aquí, vaig demanar presupostos i uffff...em vaig esfaraïr i tot! el meu és d'Hospitalet de Llobregat i el preu es molt més baix de 2000 euros, però per aquí les meves companyes et donaran un cop de mà que elles si que la majoria n'agafen un d'aquests...Que vagin molt bé els preparatius. :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Pacresol » ds. gen. 23, 2010 11:42 am

Hola chicasssss!!!!
Istarrrrrrrrrrr que esto ya se veeee el finallllllllll jejejeje ya esta ahi a la vuelta de la esquina el gran diaaa!!!!! ufff que nerviosssssssssssssss ojala os haga buen tiempo guapisimaaaaaaaaa...
Javigass muchas felicidades y enhorabuena, la verdad es que mas o menos por ahi anda los precios y es cierto que es mejor esperarte a la fira de nuvis que es en noviembre y tal vez encuentres alguna cosilla que en vez de pagarla te entra en el precio... en fin nose que decirte mas...
Lluneta que bien que vayan aceptando ya la invitacion y la asistencia a tu boda.... el preboda bueno nose tal vez pilleis buen tiempo... nosotros lo haremos en veranito tal vez mayo o junio nose mas o menos o julio tal vez nose... haberen como lo hacemos....
Bueno guapisimasss nosotros no tenemos ninguna novedad al frente....
Besines guapisimas buen find!!!!
Pacresol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants