Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: lamaca » dg. gen. 17, 2010 3:43 pm

Hola a totes!

I benvinguda ninu27!

Nosaltres ahir vam anar a la floristeria Alba, i ens va encantar, el noi molt amable i ens va ensenyar tot de possibles decoracions i són molt xules. Tot i que Ca n'Alzina no necessita massa cosa.

el mès interessant és que ens va dir que al març hi haurà portes obertes amb noves coses. I jo vaig preguntar si era possible fer un aneller amb flors naturals. I em va dir que si i que podia sortir per uns 15 euros. És que a mi el típic coixinet no m'agrada, i trobo que uns 15 euros no està malament no?

També vam anar a la Trias i vam escollir aliances. Sembla mentida però anem avançant amb els preparatius.
Imatge
lamaca
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:53 pm

EntradaAutor: lamaca » dg. gen. 17, 2010 3:44 pm

Ja puc llegir cròniques. I el primer que vaig fer va ser anar a llegir la de la Labanda. Quin fart de plorar. jo vull que el meu casament sigui com el seu. És que ho explica tan bè i amb tanta emoció. Estaves preciosa Labanda, guapíssima!!!!
Imatge
lamaca

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. gen. 18, 2010 9:08 am

Boooon dia!!!

Dilluns...

Avui és un d'aquells dilluns que m'aixeco ja amb la cara torçada... i fins que no passa una estona ( el moment cafè) no torno a ser persona...

Però bueno, totes les setmanes tenen un dilluns, no??

I a més, aquesta és la meva setmana de tast! Hem d'estar animades, que tot el que bé és moooolt bó!

Bueno, em deixo de rotllos i vaig a lo que toca: la feina!

Bon dilluns!!
Imatge
Meri&Javi
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Llumeta » dl. gen. 18, 2010 9:31 am

Bon dia noies!!!!!

Bienvenida ninu27!! oohhhh cuantas nuevas!!! Y tú ninu27 tienes fecha??? cuentanos que somos unas cotillas ::love:: .....

Meri esta semana os toca a vosotras!!! :-)) Espero que os vaya igual de bien que a Tania y a mí, seguro que sí!!!

Lamaca, a leer crónicas!! jeje, ahora hace días que no leo pero cuando llegué a los 100 mensajes no paraba hasta que se me secaban los ojos......si es que cuando pillas algo con ganas...

15€ los anilleros....mooolt beeeeeeee.... ya todos los precios fueran igual de asequibles!

Como vá el tema quedada???????? ya me he perdío....

FELIZ LUNES A TODAS!!!! que tal y como se presenta.....
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. gen. 18, 2010 9:36 am

Llumeta ha escrit:Como vá el tema quedada???????? ya me he perdío....

Eso, eso!!! Yo también me he perdido!! :-/

Este domingo 24, era Ester quien no podía. El 28/02 quien era??

Y luego dijimos los viernes e incluso los sábados!!

SOS! :star::

Vaaaaaaaaaaa...

Ah, si! dijimos de mirar a que hora plegaba Susana y quedar en el centro comercial donde trabaja.

Que alguien me ayude a ponerme al día con esto y a conseguirlo!!

Un petonet! : besito :
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Martina_28 » dl. gen. 18, 2010 12:01 pm

Bon dilluns a tothom!! I molt benvinguda NINU27!! cada dia en som més!!

Com prova l'inici de la setmana?
Nosaltres encara no em trobat cap aliança q ens convenci a veure si aquesta setmana ja podem deixar enllestit com a mínim les invitacions.
Com porteu el tema del vestit??

Expliqueu cosetes noies, q no decaigui el Blog!!

Una abraçada.
Martina_28

Membre des de: dv. gen. 08, 2010 7:08 pm

EntradaAutor: Martina_28 » dl. gen. 18, 2010 12:13 pm

Per cert!!

Com es miren això de les cróniques, m'agradaria llegir la de la Labanda però no ho trobo.

Merci !!!
Martina_28

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. gen. 18, 2010 12:23 pm

Martina_28 ha escrit:Per cert!!

Com es miren això de les cróniques, m'agradaria llegir la de la Labanda però no ho trobo.

Merci !!!

martina!

Per poder llegir cróniques has d'arribar a les 100 entrades!!

Ara et sembla complicat, però no ho és tant! Ves-te conectant i ja veuràs com aviat hi arribes!!

Ja pots començar! Explican's algo més de tu!!!

El vestit jo ja el tinc des del octubre- novembre, però no el poso per aquí si algu xafardeja!!!!

Les aliances ja les tinc, però en això no m'he complicat geeeeeens!

I ara estem amb el tema invitacions, sembla mentida el que costa triar!!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: mosi » dl. gen. 18, 2010 7:26 pm

lamaca ha escrit:Hola Mosi! Benvinguda al foro!

No pateixis per tenir-ho tot molt endarrerit, no ets l'única!!!! Però explica'ns alguna cosa més de tu. Quan et cases? Ja ens has dit per l'esglèsia, però tens vestit ja? Bé, ja saps explica'ns aquestes cosetes, que tens? que et falta?....

Hola otra vez,
Primero de todo gracias a Lamaca, Esterock, Llumeta, Meri&Javi y a todas por la bienvenida.
Nos casamos en octubre en Rubio y despues a Can Alzina, es lo unico que tenemos y hasta Semana Santa ni vestido, ni zapatos( que es lo que mas me preocupa bonitos y supeeeerr comodos ¡que no duelan los pies!: te puede fastidiar el dia)ni nada mas porque estamos muy ocupadisimos. Ya se, ya se, luego sera una locura pero bueno, lo conseguiremos.
De vez en cuando, cuando pueda ya me ire conectando y con vuestra ayuda con vuestras ideas y buenos consejos no tendremos problema.
Saludos y suerte :-):-):-):
mosi

Entrades: 102
Membre des de: dv. des. 11, 2009 8:18 pm

EntradaAutor: mferrer » dl. gen. 18, 2010 8:46 pm

Ostres noies!! hi ha noves incorporacions!!

FELICITATS PEL CASAMENT, HEU FET MOLT BONA ELECCIÓ!!! LA MILLOR ENTRE LES MILLORS!!!
A més les Ca n'Alzineres 2010 us informaran de tot!!! ja estan a pleno rendimiento!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: jimaguary » dl. gen. 18, 2010 9:48 pm

hola noies dilluns passat....oeooeoe
Mossi et cases per l'esglèsia,,,??? menos mal pensava que era l'unic bitxo raro,,jajajjajaj a mi em casa un tal pere roig i a tu???
ja tinc sabates amb un talo de mes de 10 cm, antes muerta que sencilla,,jjjjajjaja sempre porto talons,, el dia de la meva boda no podia faltar,,,,,,,oeoeoeooe que falta emnys,.,.,
Meri jo no trobo cap invitacio que m'agradi estic desesperada, dimcres a la tarda aniré a mirar a un lloc i sinó faré pim pam la primera que vegi... que no costa tant"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oix ocms om!!!!
Venga nois a seguir amb preparatius,, pèr cert jo el que porto mes malament es la música..,. buffffffffffffffffff que xungo

Salut!
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: Martina_28 » dl. gen. 18, 2010 9:52 pm

Meri!!100 entrades??? Pues vaja!!no us haure d donar la tabarra ni res!!jaja.pues na a ir sumando!!y uno menos!!
Martina_28

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. gen. 18, 2010 10:00 pm

Holaaaa!!

Martina_28 ha escrit:Meri!!100 entrades??? Pues vaja!!no us haure d donar la tabarra ni res!!jaja.pues na a ir sumando!!y uno menos!!

Ànim que ja queda menys!!! >.-<:

Nusi! encara et queda temps! A partir de setmana santa.. a sac!

jimaguari ja tens sabates!! Les vull veure que jo no en tinc!!! I no tinc ni idea de quin estil portar...

I a mi m'ha passat igual amb les invitacions... molt de rotllo i al final he ditt: Anda ya! si total... espero acabar amb aquest tema beeeen aviat!

Ja ens hem jalat el dilluns!

Un petonet noies!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: lamaca » dl. gen. 18, 2010 10:42 pm

Hola!!!!

Comença una setmana interessamt, Meri i Esterock que teniu el tast aquesta setmana!!!!

Que guai, poc a poc totes anem tenint apunt les nostres cosetes.

Jo tema invitacions no Comment!!!! Abans de finals de mes ens hi posem amb serio.

Per les que penseu mirar els vestits després de setmana santa, nomès dir-vos (i que no cunda el pánico!!!) Que jo l'any passat vaig anar amb una amiga que es casava a l'octubre a mirar els vestits cap allà a l'abril i a moltes botigues els faltaven models. I ens van dir que ja acabava la temporada, que les núvies del 2009 ja tenien els vestits i que era una mica tard.
Tampoc us penseu que semblava un supermercat rus, però si que hi havia models que deien que ja no el tenien, sobretot a RC.

Així que millor mirar-ho amb temps!!!

No vull ser alarmista!!!! Nomès avisar-vos una miqueta.
Imatge
lamaca

EntradaAutor: Drix » dt. gen. 19, 2010 8:07 am

Ei, jo también vaig perduda amb el tema invitacions!!!! avui m'hi posaré i la primera que vegi una mica bé faig comanda!!!!!

I és veritat lo dels vesitits, qui no el tingui que s'hi posi en serio jaaaaaaaaaaa!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Drix » dt. gen. 19, 2010 8:21 am

Bones, teniu alguna idea original per demanar que siguin els Testimonis??? no se vull fer algo divertit, però encara no tinc res clar....
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: Drix » dt. gen. 19, 2010 8:26 am

Com es diu la persona que fa la boda.. si no hi ha cura...? el no se que de ceremonias no.. estic intentant fer una carta divertida per demanar que siguin els testimonis... ho enviaré per correu.. no se, és una primera idea.... si teniu traça per escriu-re doneu-me alguna idea... que yo soy de números, jaja
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: Llumeta » dt. gen. 19, 2010 9:19 am

¿¿¿¿comoooooooooo????

en serio que los vestidos se acaban??????? que decís??????????????

wuala!!! será cuestión de ponerme seria y empezar YA!!!

BUENOS DIASS!!!!!

Drix, yo se lo dije a mi hermano mayor al mi estilo: "te ha tocao"...en casa ya me conocen que soy muy marimandona..jajaja. Super contentos. Ahora me falta el otro por parte de él que está por decidir pero será más o menos igual.

niñas por donde empiezo a mirar????? paso de gastarme esos dinerales en el vestido!!!!!

Ya estoy llamando pa empezar con esto... :..:
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. gen. 19, 2010 9:43 am

Booon dia!!!

Vec que totes estem igual amb les invitacions... quin mal de cap!!

Ei, quants testimonis han de ser???

Nosaltres hem triat 4 2 per persona. POt ser?? Perquè dir-li ara a algú que no...

Nosaltres els hei vem dir normal ( amb l'emoció sempre acabo fent les coses depressa!). I tots moolt contents! El que si he pensat és que signin amb algún boligraf personalitzat o algú així.

Ànims amb els vestits!! que comenci la recerca!!! :-):-):-):

Som-hi amb el dimarts!!!

Per mi avui comença la setmana! els dilluns com si no existisin...

Un petonet!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Martina_28 » dt. gen. 19, 2010 12:20 pm

Bon dimarts noies!!

En un principi quant el meu noi em va demanar per casarnos, a part del restaurant tota la resta m'ho vaig pendre amb molta calma, a mi m'ho va demanar al novembre, llavors quan vaig començar a comentar-l'hi a la gent que teniem intenció de casarnos al juny, tothom em va dir q anava tard!! Sobretot amb el tema vestit pq diuen que t'ho has de mirar com a mínim amb 6 mesos d'antelació.

En un principi no feia gaire cas al tema, però com era molta gent la que m'apretava amb aquest tema vaig anar a Pronovias a preguntar i la noia em va dir q no era qüestió de temps, si no del fet de que les col·leccions "caduquen" i q solen tenir un número límitat de vestits. Per que no solen tenir un stock molt, molt gran. Però ho diuen pel fet de que potser portes una idea al cap i quan vas ja no en queden, vui dir que quan passa això sol ser pq ja estan al final de la temporada i que llavors està a punt de sortir la nova col·lecció de la temporada següent.

O sigui q no patiu q si no vestiu de la col·lecció 2010, ho fareu segur de la 2011.

Meri, en un principi jo a tots els casaments q he anat són 2 testimonis, però si parles amb el capellà com només es tracta de signar, no crec q et posi cap mena de problemes.

Jo también estic tenint un munt de problemes amb les sabates. M'han recomenat una sabateria a Terrassa --> Couple q en un principi también està a Sabadell q diuen q té sabates espectaculars. De moment jo m'esperaré a q posin la nova temporada per acostar-mi encara tinc temps fins la primera prova a finals d'abril.

Per cert a quina hora us caseu??? ho veu parlar el dia del tast això??? jo haig de trucar al capellà aquesta setmana sense falta...

Ara q hi penso, això ho hauria d'haver escrit en 2 o 3 entrades per anar pujant i poder llegir les cróniques més aviat!!! jajajajaj
Martina_28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants