"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 18, 2010 1:42 pm

Ninetaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! iupiiiiiiiii aviat marxeu...........jo ja no seria molt bona perque m'enportéssiu amb la maleta...estic tarada i encara us donaria mal viatge!!!!!!

pos la veritat es que avui estaré soleta tota la tarda, que no arribarà fins tard tard....i al final com que avui no em quedo a la tarda que estic que me muero demà hauré de fer tarda, així que jo podré quedar a partir de les 18!!!!!!!!!!!
bé.....i si alguna avui em vol fer una visiteta no em mouré del sofà!!!!!!estarem en contacte aquesta tarda................

aixxxxxxxxxx MARIT...........jo fins i tot ara se'm fa estrany.....crec que fins passat un any o més no ens hi acostumarem nena!!!!!!

patuneeeeeeeets!!!!!!!!!! i quina envejeta de viatge!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 18, 2010 3:48 pm

Nineteeeeeeeeeeeees, ja estic a casa tirada al sofà!!!!! m'he et arròs bullit i ara el que em fa mal és per on està el fetge...al cantó dret!!!!bufff això és que massa excesos!!!!!!!!!hauré de tornar a estar uns dies amb bondat absoluta!!!!!!!!!

A veure si expliqueu algo i em distreieu la tarda!!!!!!!

Patuneeeeeeeeets!!!!!!!!!1
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. gen. 18, 2010 4:41 pm

Ninetes....bones!! ja torno a ser aqui que acabem de dinar....el metge ha arribat amb 1 hora de retard....però que es pensa aquesta gent que no tenim una altra cosa que fer que estar al metge...la mare que els va....

Laiac...que et passa? ja tornes a estar fotudeta? a veure si se't passa, però si veus que el dolor et segueix...ves al metge i li dius...Cuida't i a descansar... :-()-)

Tara....com va això? així que ja ho teniu tot enllestit tu i el teu "marit"? jejejejej. Demà ens veiem i ens expliques a veure com ets sents, com estàs i que tal tot...jejejeje ::love::

Vaig a preparar les classes...ja fins a la nit no tornaré a entrar, ok???

Que vagi molt i molt bé la tarda!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dl. gen. 18, 2010 7:38 pm

Hola ninetes, dema porteu pens, camares, etc, que jo porto el portatil per passar les fotos!!!!!!!!!!!!!!

Laiac nena com ho portes????????????????

Happi els metges son uns cap...., jo crec que es pensen que hi anem perque no tenim res mes a fer
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dl. gen. 18, 2010 9:11 pm

Hola ninetes!! Quin dia!! Per fi puc entrar!!!!!!
Quines ganes en tenia!!!

Tara!!!! Com va això de ser una dona casada¿¿ jejeje!!! Bé, no¿¿¿ Que guai!!! I en dos dies... de viatge!!! Disfruta-ho molt!! Demà tarda quedeu?? Baixo!!! Que tinc ganes de veure't!! I portaré les fotos que vaig fer, que encara no m'ha donat temps de passar-ne ni una!! Que guapa estaves!!!!!!!!! Quan em miro les fotos se'm posa la pell de gallina... buf!!! Quin dia tan bonic i emocionant!!!
Ahh!! Et portaré tambe les de la despe, ok??

Laiac, tornem a tenir la panxeta malament? Ha estat un finde de grans àpats... entre dissabte i diumenge... Bé, ara a fer bondat!! I si toca arròs... doncs arròs... Ànims guapa!! I esperem que passi aviat! I el video que tal? Estic agafant por, eh!!!

Happi, com està el nen? Això dels metges sempre és igual... Ais ais... I els peus que tal? Ja camines bé?? Jo encara avui tancava els ulls i et veia descalça per allà amb les pedres... jajajajaj!! I em tronxava sola!!! Ais... ja diuen que per presumir s'ha de petir... doncs vam presumir molt, eh!!! jajajajaja!! Quin mal de peus! Mare meva!!!!!

Estiu, vaya peazo fotos nena!! Molt xules!! Se't dona molt bé, eh!!! :-)ok:

A totes, ha anat el dia?? Molts petonets!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 18, 2010 9:23 pm

Ninetes!!! hole guapetones!!!

aquesta tarda m'he trobat molt malament, i m'he posat molt nerviosa, ara tinc el mateix dolor però vaja......a veure com em passa....però estava sola, no em parava de fer mal i ja me paranoiat una mica!!!!! po weno...la visita de dues ninetes meves ma tranquilitzat!!!!!!!!!!!! i de la nostra superinfermera també............a veure si faig el que haig de fer i se'm passa el mal!!!!!

Taraaaaaaaa però ja t'anirà bé quedar demà????quanta estona??fins tard no no que deus marxar aviat........tu digues l'hora val?? i jo demà portaré directament la càmara amb el cable.....al meu portatil només tinc lliures 600megas i no em puc descarregar res!!!! que fuerte!!!! jo també vull veure més fotos!!!!!!!!!!!!!

PAtunets precioses!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. gen. 18, 2010 9:35 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!! hole guapetones!!!

aquesta tarda m'he trobat molt malament, i m'he posat molt nerviosa, ara tinc el mateix dolor però vaja......a veure com em passa....però estava sola, no em parava de fer mal i ja me paranoiat una mica!!!!! po weno...la visita de dues ninetes meves ma tranquilitzat!!!!!!!!!!!! i de la nostra superinfermera també............a veure si faig el que haig de fer i se'm passa el mal!!!!!

Taraaaaaaaa però ja t'anirà bé quedar demà????quanta estona??fins tard no no que deus marxar aviat........tu digues l'hora val?? i jo demà portaré directament la càmara amb el cable.....al meu portatil només tinc lliures 600megas i no em puc descarregar res!!!! que fuerte!!!! jo també vull veure més fotos!!!!!!!!!!!!!

PAtunets precioses!!!!!!!

Nena, que tal? Continues malament?? Ais... i la superinfermera que t'ha dit que tens?? A veure si es troba remei i passa d'una vegada aquest malestar!!
Muas!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. gen. 18, 2010 11:13 pm

Ninetes...com esteu????? jo arribo fa poc del gym i volia passar a saludar-vos!!!

Laiac...ens fas patir...estàs millor ara???? i si t'has ficat més nerviosa doncs això és el pitjor....aixx mareta!!!!! recupera't i si necessites que algu t'acompanyi al metge i no poden m'ho dius que jo pel mati no faig res per ara...ok???

Tara...jo demà arribo per allà a les 20:00h...arribarè a temps de dir-t'he adéu???

Nur...no m'enrecordava de caminar per les pedres....jajajajajaj...però em va anar genial...era com un massatge desprès del mal de peus amb el calçat aquell....bufff!!!!!
A Popi ja li han tret la vena però ha de tornar el 8 de Febrer,...però esk ni li han mirat...us ho podeu creure? així que demà trucarè al massatgista de Montblanc, el Fabra...et sona? a casa meva han anat des de que el coneixen i a mi em va "arreglar" el genoll también fa anys...i a veure que li diuen!!!! Gràcies per preguntar!!!! :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dl. gen. 18, 2010 11:29 pm

Hola boniques!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo cuant volgueu, hem de sortir aviat a la matinada, pero ja dormire al vaixell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A les 19??????????????????????????
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 18, 2010 11:32 pm

ninetes, aqui estic al sofà, xof....però algo m'ha passat.....he intentat anar al...bé, que a veure si avui dormin se'm passa!!!! gràcies per tot buniques!!!!

happiiiiiiiii i perdonaaaaaaaa, amb els meus mals no t'he preguntat pel teu nen,.....aquesta gent...els metges a vegades haurien de veure que som personetes i no qualsevols!!!però vaja, si li han tret la vena ja és un què....perdona per no preguntar abans!!!!!!!!!!

eeeeeeeee i demà no t'oblidis del meu regal de l'amic invisibleeeeeeeeeee!!!!!!!

Vaig a fer nones que demà segons com em trobi aniré a treballar o no........però sincerament, tic asustada i no m'agrada trobar-me així malament...........nu sé........

Patunets precioses meves!!!!!
nanit!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dt. gen. 19, 2010 8:25 am

Bon dia ninetes meves¡¡¡¡¡

Jo a les 17.45 tinc gym o sigui que quan surti de la feina aniré directa al gym, es que vull començar ja que no vaig d'avanç de vacances........ja veuràs el profe em dirà......NENA¡¡¡¡¡¡

Després vindré rapit, em dutxo i agafo portàtil i tot o sigui que potser arribaré sobre les 19.30, intentaré venir el més aviat possible, porfi, si quedeu en un altre lloc que no sigui el de sempre m'ho dieu porfi? es que no entraré més a internet.

us estimooooooo

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. gen. 19, 2010 1:11 pm

Ninetes...que tal va el mati???? jo he netejat una miqueta el piset i ara, preparant classes....
Aquesta tarda plego a les 20:00h així que per allà un quart hi serè al Viena, ok??? portarè l'USB.... Ens veiem aquesta tarda i com la Torsaeann...si canvieu de lloc de quedada ,dieu-m'ho!!!

Petonets
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dt. gen. 19, 2010 2:03 pm

hola!! bon dia!!
avui quedada? ja tinc preparat el usb! :-)ok: al final a quina hora? a les 19? a les 20? jo avui és un dels pocs dimarts que no tinc res! ja que la majoria de dimarts surto a les 19 del cole... però avui no!!!!!!!! weeeeeeee!!!!! així que digui a l'hora que és digui voy para allá!!!

Laiac, avui millor? Ara a seguir les indicacions dels metges i de la nostra superinfermera, que és una crack!!!! i a fer bondat!

Tara, ja tens la maleta feta? quines ganes de veure't!!!!

Happi, li han tret la vena i no se l'han mirat!? Ostres... no entenc res... Bé, però almenys si li han tret és que la cosa pinta bé, no? El Fabras no el coneixo... Solament el Fonoll xq una companya meva hi va... però per Montblanc no m'hi moc massa jo... jijijiji!!!!

Bé ninetes, vaig a dinar!
Si no ens veiem més tard ja faré cap on sempre, ok??

Patunets a totes!!!!!!!!!!!! Muas!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dt. gen. 19, 2010 5:21 pm

ninetesssssssssss :-))
estic superhapiiiiiiiiiiiiiiii mirant els videos i les fotos tot el dia jajajaj
ja tinc preparat el portatil.. el tinc carregant-se al vestidor jijij
i res jo aki treballant.. i esperant que sigui l'horaaaaaaaaaaaaa
espereu-meeeeeeeeee ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

happi.. i no ha tingut control.. que raru.. i això de que arribin tard.. MECACHIS.. no ho entenc...
bueno si no te dolor ja es bona senyal...
laiac nena... jo ahir noli trobava cap altra explicació.. ja veig que no acaves d'estar bé.. em preocupa ehhhhhh.. millora't!!

a les demés veig que heu kedat también que guaiiiiiiiiiiii *.-o-o.* *.-o-o.*

kines ganes de veure-usssssss :..: :..: :..: :..:

us estiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu =0-0-)
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dc. gen. 20, 2010 8:13 am

Bon dia BOniques,
Avui ja no podré entrar ja que quan surti de treballar aniré a fer un cafè amb una amiga, després a casa la mami i llavors vindré a posar-me guapa ja que avui el meu ninot i jo fem 6 anys i em porta a sopar a tgna.....però no se amb quin lloc......

Ja us explicaré......un petonet molt fort a totes¡¡¡¡¡¡¡¡

Us estimo ninetes¡¡¡¡¡

Tara¡¡¡¡ que estàs de lluna de mel nineta¡¡¡¡¡¡¡quina enveja ¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dc. gen. 20, 2010 9:12 am

Bon dia NINETES MEVES!!!!!!!!!!!!!!

torseannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn que guaiiiiiiiii....FELICITAAAAAAAAAAAAAAAATSSSSS és avui!!!!! doncs que vagi molt molt bé aquesta nit val nineta??? que guai!!!!!!!!!!!!!!

ninetes.....aquesa nit he fet el que tenia que fer i ja em trobo millor.....bé, ara tinc algun "retortijon" però no em fa mal el costat ja.....que fort!!!!tot era per això eeeeeeeee......però crec que aquesta tarda em compraré una capseta de smint de llimona i me l'aniré menjant........jijijijijij ja us explicaré!!!!!!

nur-.......ahir et devies trobar boira no?????el meu nen em va dir que deu ni do, i aquest matí a casa encara n'hi havia!!!!!!!

bé ninetes.....un patunet molt gros......i em de quedar les que no tinguem totes les fotos i els videos eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!

PAtunetsssssssssssssss............avui faig matí i tarda, quin rotllo!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. gen. 20, 2010 9:57 am

iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii elxaaaaaaaaaaaaaaaa que biennnnnnnnnnnn.............aixxxxxxxxxx quina emoció quina emoció.....i el voldràs veure??? et dirà com és????? jo estava nerviosa quan ell va anar a comprar-se el vestit............(més que res perque quan es deix aconsellar......malament).......!!!!!!!!!!!molt béeeeeeeeeeeee

Nineteeeeeeeeeesssss.............avui a la nit...quan m'he aixecat per...........ejem ejem....pos he pensat que la nostra tara ja estaria a putn d'agafar l'avió.........que fuerte....de luna de miel!!!!que bunic és tot nenes.............jo vull repetir lluna de meeeeeeeeeeeeeeeeeeel!!!!!!!!!!!!i la bodaaaaaaaaaaaaa.............i todooooooooooooooooooooo.......per cert, haig d'anar a recollir el vestit, que al final no me l'han pogut netejar bé i ma mare diu que ho provarà ella!!!! que encara me l'haig de tornar a posar!!!!(si me cabe)

Guapiiiiiiiiiiissimes, que paseu un bon matí
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. gen. 20, 2010 11:56 am

Nenaaaaaaa...........el vestit no m'entrarà, segur!!!!!!

eiiiiiiiiiiii una cosa que ahir vaig pensar-hi tard!!!!! si alguna està fent o fa la depilació làser, o la fotodepilació em van recomanar que no m'havia de pendre cap pastilla per fortificar el cabell, perque llavors és contrari a que te'ls estiguin debilitant..............no hi pensava!!!!!!!!!!!!jopetaaaa!!!!

bufffffffffff NO TINC GANES DE TREBALLAAAAAAAAAAAARRRR...........i avui faig matí i tarda i no em puc escaquejaaaaaaaaaaaaaar!!!!!!!i demà tambéeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
avui si....si algú està per reus i al migdia vol fer-me un truc i venir a fer un cafè on treballo!!!!!!!!!...........................

patuneeeeeeeeets!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. gen. 20, 2010 12:15 pm

Ninetes....bon dia!!! que tal estem????

Veig que hi han novetats aquest mati per aqui, no?????

Elxa....aixxx que parece que ell ja està pensant en que això ja està gairebé aqui!!!! jejejejeje. Que bé, no???? si que ha de fer ilu....però saps a quina botiga va??? que bien...a veure si et dona alguna pisteta....jjejejejej

Torsaeann...felicitats per aquests 6 anyetssss!!!! disfruteu aquesta nit i ja ens explicaràs a on t'ha portat....per cert! saps ja alguna cosa de l'hotel aquell que et va tocar???

Laiac....com et trobes??? millor??? això espero....recupera't!!!!! aviat i el pròxim dia et porto el regalet, ok????

Tara....que ja estaràs de lluna de mel!!! Gaudeixxxxx...!!! i ens veiem a la tornada!!!!

A totes les demès....passeu molt bon dia boniques!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. gen. 20, 2010 1:47 pm

Hola!!

Ara tinc un momentet abans de començar la vigilancia i dic... vaig a saludar a les ninetes!!! Com va el dimecres??? Vinga, que el finde ja queda més aprop!!! Aps!! Partant de finde... Aquest finde 23 i 24 és la fira del meu poble!!! Si alguna s'anima i vol pujar a fer una volta per la fira ja ho sap!! No és res de l'altre món, però està bé. El que no m'agrada és que munten les atraccions i els crios ho veuen cada matí i venen esverats al cole perque volen pujar als caballitos!! jajajaa!!!

Tara!! Que ja et tenim de viatge!!! Disfruta molt, ok?? Avui al llevar-me ha estat el primer que he pensat!! Dic, “la Tara i el seu ja marit deuen estar a l’avió!!” Muas!!

Torsaeann!! Felicitats per aquests 6 anys i a celebrar-ho!!! Ja ens explicaràs com ha anat!!

Laiac!! Que bé que ja hagis fet el que havies de fer. I avui t’animes a comprar les smint?? Jijijiji!! Que vagin bé les smint de llimona... jajajaa!!! Però “perquè vagin bé” s’han de prendre casi seguides, eh!!!! Jajajaj!! I de sobte quan una menys s’ho espera... surts disparada!!!! Jajajaja!! Quan hi penso.... Mare meva!!
Ah! I la boira si que me’n vaig trobar, però era alta i s’hi veia bé... sort!!! Perque no m'agrada eh!!

Elxa, així que el teu nen s’ha animat a començar a mirar, eh!!! Que guai!!!!!! A veure si hi ha sort i troba el que li agrada! La botiga aquesta de Tgna no sé que em dona que ja sé quina és... jijijijiji!! És que ahir per la tarda tambe em van trucar a mi!!! Perquè a la fira els vaig deixar el meu mobil, perque el meu nen no el sent mai i sempre me’l fa deixar a mi. I justament ahir em van trucar d'una botiga de Tgna preguntant-me si el nuvi tenia ja traje. Pos eso! Que li vagi bé el dissabte!! I que?? Et pica la curiositat??? Jijiiji!!!! L'interrogaras??? O deixaràs que sigui sorpresa??

Bua!!!!!!!!!!!!!!! Mireu l'hora que és!!! Vaig pitant a fer la vigilància!!! Ens veiem per la tarda vespre!!!

Petonets a totes guapissimes!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants