Bon dia noiesss!!
Divendreeeeeees!!! Semblava que no anava a arribar mai!
Avui tinc un dia entretingut! A part de les 8 hores de feina, quan plegui vaig cap a Igualada que em toca fer el meu 1r exàmen oral d'àngles!! Aquest és el 1r any que em poso a estudiar anglès i he pogut entrar a l'escola Oficial. Desde l'institut que no tocava l'anglès!
I un cop acabi... cap a Cal Ble a fer el tast!!
Us aseguro les foootos! El que no sé és si les podré posar aquesta nit o demà!! Basicament perquè demà diria que dissabte a les 7 he d'estar desperta!!
Tinc a la familia revolucionada amb el tast!!
Els meus sogres porten tota la setmana parlant del mateix! Vam haver de parlar per qui conduia... Jo segur perquè ja estaré a Igualada! I al final serà el javi el del 2n cotxe! Total, que nosaltres, poc vi podrem probar! Ens haurem de fiar dels pares!
I després la roba... jo aniré tal qual vaig ara. Tampoc tinc opció de canviar-me! Però a mi em preocupaven ma mare i mun pare! perquè són uns personatges!!!

Us ho aseguro!
I aquest matí que he parlat amb ma germana , em diu que ella es queda amb ma mare per arreglar-la! Em pixo!! Avui serà per fer moooltes fotos! Però no només del menjar!
A més per acabar-ho d'arreglar els meus pares i els meus sogres junts! No és que no es portin bé. Jo crec que si , però mai hem estat els 6 en un sopar! I amb el Javi portem 10 anys! Imagino al meu pare fent les seves típiques brometes...
En fi... que estaré ben entretinguda segur!!
Ja us explicaré!
I el cap de setmana com es presenta??
El meu com els últims tranquilet! Demà al matí potser aprofito i vaig cp a Igualada a mirar el tema invitacions. Depén del meu cansanci!
Per la tarda tinc partit de futbol! A veure com va! El Javi marxa a Berga a jugar també. Suposo que després ens trobarem a casa. Pizza i futbol o pizza i peli ( dependrá del partit i de la peli que facin!!) i diumenge... estar amb els meus nebots i potser anar aveure al Javi arbitrar.
Ah! No us he explicat que ahir es va plantar ma germana petita a casa dient que venia a fer-nos fotos! No m'ha volgut dir perquè són, però em fa una poooor! Al final vindran diumenge a la tarda...
Bueno noies! que avui he deixat un super missatge! (això són les ganes que tinc de treballar...)
Que passeu bon divendres!!