"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dc. gen. 20, 2010 1:56 pm

Nineteeeeeeeeeeesssssssss!!!!!!!!

happi............tranqui pel regalitu....quan ens veiem m'ho dones...a verue si quedem per passar-nos les fotos!!!!

nurrrrrrrrrrrr.................aquí a la feina no en venen d'smint.....però tranqui que en compraré.....jijijj mentre treballi vaig fent.............tot i que entre espinacs, cereals de fibra, kiwis.....espero tornar a la normalitat no????????????

així que hi ha fira??????? bufffff dissabte hem de fer neteja total i quedem amb els amics, i el diumenge hem d'anar a picamoixons i després suposo que a casa la mami!!!!!!!i després ultimament els diumenges m'agrada fer panxing tota la tarda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jjijijijji però li diré!!!!!

aixxxxxxxxxxxxx nineteeeeeeeeeessss quin pal............ara plegaré un ratet i me n'aniré pitan al miro i a la marypaz que està obert al migdia...a veure si em dieun algo de les sabates (creuem els dits)....ja us explicaré!!!!!!

papallonaaaaaaaaaaaa estic buscant al bloc les figuretes que vas dir i NO les trobooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!

Patunets a totes, totes i totes precioses meves...................quin goig que fem a les fotos eeeeeeeeee!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. gen. 20, 2010 7:36 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeesssssssss!!!!!!!!

happi............tranqui pel regalitu....quan ens veiem m'ho dones...a verue si quedem per passar-nos les fotos!!!!

nurrrrrrrrrrrr.................aquí a la feina no en venen d'smint.....però tranqui que en compraré.....jijijj mentre treballi vaig fent.............tot i que entre espinacs, cereals de fibra, kiwis.....espero tornar a la normalitat no????????????

així que hi ha fira??????? bufffff dissabte hem de fer neteja total i quedem amb els amics, i el diumenge hem d'anar a picamoixons i després suposo que a casa la mami!!!!!!!i després ultimament els diumenges m'agrada fer panxing tota la tarda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jjijijijji però li diré!!!!!

aixxxxxxxxxxxxx nineteeeeeeeeeessss quin pal............ara plegaré un ratet i me n'aniré pitan al miro i a la marypaz que està obert al migdia...a veure si em dieun algo de les sabates (creuem els dits)....ja us explicaré!!!!!!

papallonaaaaaaaaaaaa estic buscant al bloc les figuretes que vas dir i NO les trobooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!

Patunets a totes, totes i totes precioses meves...................quin goig que fem a les fotos eeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Si que està paradillo el foro, no??? No ha avançat des de migdia!!

Laiac, no et preocupis!! Seguríssim que tornarà tot a la normalitat!! Poquet a poquet i fent bondat!!... i menjant smint!! jijijij!! ais ais...

I les fotos? no es van passar ahir? O hi ha algú que encara té més fotos a passar? Deu ni do amb les que hi han!! Hi ha de cada una... jajajaja!!! Les del moment del ball són molt gracioses!!

Doncs si, aquest finde fira!! No és res de l'altre món, i la tinc una mica aborrida perque cada any és el mateix... però mira, està bé perqué hi ha festa al poble, ambient pels carrers,... tot i el fred que fa!!!! ggrrr... jejeje!!

Què és això del blog de les figuretes??

Vaig a treballar una miqueta, que aquests dies al cole tenim profes malaltes i no tinc lliures per preparar-me les classes!!

Fins despres!! Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dj. gen. 21, 2010 8:52 am

BOn dia ninetes meves!!!!!!!!!!

que poc que escrivim!!!!! jo ahir a les 23 ja estava ko i vaig anar a fer nonetes!!!!!!!
Torseaaaaaaaaaaaaaaaannnn on vau anar a sopar!!!!!!!!!!!!!!!!!

nurrrrrrr................les fotos no les vam passar totes.....bueno, passar-les si...les que ho vau poder copiar si, però la elxa, la happi i jo no ens hi cabia i no ho vam copiar.....però crec que de fotos ja estan totes!!!! i a nosaltres ens falten videos i més fotitos!!!!!!!!!!!
sobre la fira li he dit al meu nen i diu....ja m'ha semblat que hi havia molt de moviment per allíi......jijijijijiji.......al final ja hem hipotecat el finde un dia a casa muns pares i un altre dia a casa els seus i a la tarda fer no sé què per sons pares!!!!!!!

Ninetes..............si puc, aniré entrant!!!!! un patunet molt gros a totes!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. gen. 21, 2010 10:43 am

Bon dia ninetes!!!!

Com va el mati??? jo fa poc que m'he aixecat pq tenia un mal de cap quan m'he llevat i he dit...de vuelta a la cama, i ara que m'ha passat una miqueta doncs anirem a fer uns encàrrecs i tal...

Torsaeann...com va anar ahir??? et va sorprendre?? aixxxx....explican's...explican's...on va portar? detallets....només els que es puguin explicar...jjajajajaja. Petonets bonica!

Laiac...com estàs??? com portes la panxota? ja vas provar l'smint??? jejejejejej com va el dia??

Nur...jo com saps...tinc al nen coix per ara...i així que res de res! em sap greu, estaria bé...però per ara i amb ell així, ni pensar-ho!!!!

A totes les demés....passeu molt bon dia i després ja tornaré....jejejejje

Petonets!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dj. gen. 21, 2010 11:51 am

Ninetessssss Bon diaaaaaaaaaaaaaaaa
torsaeann kina elebració ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

jo mhe despertat a les 8.20 pero no m'he aixecat fins les 9.20 una horeta calenteta al llitettttttttttttt !!!
nur lo de la fira.. ho tinc xungu... dissabte a Barna, per la nit d'anniversari per tgn i diumenge amb ma germana que avui m'ha dit que li passi la lista de gent que vull a la despe.. he flipat.. jo pensava que no tindria despe!!! aix

i res he tret a la gosseta (que la muy perra esta aki sobada) i he estat triant les musiques de la cerimònia em falten les de les lectures.. que potser deixo les instrumentals de fons i ja esta....

i res... vaig a recollir a fer el dinaret i a currarrrrrrrrrrrrrrr aix..que pokes ganes!!!

happi els mals de caps puff lo pitjor.. jo tinc molt sovint....
laia per lo que ets tu vas anar a fer nones aviadet ehhhhhhhhhhhhhh

elxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa per on pares?¿?
i tu Gis?¿?¿?¿

aix la nostra tara estará gaudinttttttttttttttttttttttttttttttttt que béeeeeeeeeeeeeee
Papallona* l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 21, 2010 8:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. gen. 21, 2010 12:02 pm

Ninetesssss per favorrrrrrrrrrrrrr kins marcadorssssssssssssssssss aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

laiac nena tenim els mateixos numeros.. pero diferent direcció jijijij
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dj. gen. 21, 2010 1:54 pm

Nineteeeeeees............jopetaaaaaaaaaaa que no havia entrat més perque no tenia cap notificació......................que fuerte!!!! i quina ràbia!!!!!

Papallonaaaaaaaaa..............si si, se t'ha colao!!!!!! eiiiiiiiiiiiiiiii i és veritaaaaaaaaaaaaattttt imagina't et falta el que ja ha passat des de la meva bodaaaaaaaaaaaa............que xuliiiiiiii, quina gràcia!!!!!!jijijijiij
i jo sin crónica...........lalalalalalalalalala-...................eiii vols que et pasi una instrumental per la lectura??? em va dir que ho millor era no posar cançons amb lletra....i el músic (el de l'altre dia) me la va recomanar i és xula!!!!!!!!bé, dos em va posar ell per les lectures!!!!!

happi...............i el teu nen??? coixet encara?'??? ahir vaig estar a punt de comprar smint al migdia....però nenes, era una premsa i valien 1,80.....si hombreeeeee, tinc dos cafès a la feina....i això que avui m'hagués anat bé eeeee, perque.............nanai de la xina.....jijijiji

elxaaaaa.........si que tienes faenaaaaaaaa, ara a descansaaaaaaaaaaaar!!!!!saps que??? a mi m'agradaria tenir la teva feina de les tardes.....!!!!!!jijiji

guapiiiiiiiiissimes totesssssss.......espero que el dia vagi bé a totes......jo avui tinc cansada, xof i no estic d'humor.....he tornat a enviar mail a fotògraf, i bé, avui a ma mare li han tingut que fer un intervenció ràpida a l'ull....estava dels nervis!!!!!...............i ara seguim treballant!!!!

a veure què us expliqueu a la tardaaaaaa que estaré soletaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

elxaaaa a quina hora comences a la tarda???? si et vols passar a fer cafetó per la feina abans!!!!!!

PAtuneeeeeeeeeets!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. gen. 21, 2010 2:08 pm

PAPALLONAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

estic buscant la primera que vaig posar, que me la va recomanar ell, però només tinc que és de Enya, però és a piano, ara seguiré buscant......
Mentres, em va posar aquesta que és de bailando con lobos, que com a instrumental queda molt bé també per les lectures............

http://youtube.com/watch?v=iJLPckUEcao

què us sembla???
ara busco l'altra!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. gen. 21, 2010 2:15 pm

L'HE TROBAAAAAAAAAAAATTTT!!!!!!.............................sona diferent al haver-hi un piano, per ser Enya, però fluixet i que en sec pugi la música queda xulo!!!! Realment el dia d ela boda no m'en vaig enterar casi de res.......però bueno.....

http://youtube.com/watch?v=drDlEll8ovI

aquí està!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. gen. 21, 2010 2:58 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeees............jopetaaaaaaaaaaa que no havia entrat més perque no tenia cap notificació......................que fuerte!!!! i quina ràbia!!!!!

Papallonaaaaaaaaa..............si si, se t'ha colao!!!!!! eiiiiiiiiiiiiiiii i és veritaaaaaaaaaaaaattttt imagina't et falta el que ja ha passat des de la meva bodaaaaaaaaaaaa............que xuliiiiiiii, quina gràcia!!!!!!jijijijiij
i jo sin crónica...........lalalalalalalalalala-...................eiii vols que et pasi una instrumental per la lectura??? em va dir que ho millor era no posar cançons amb lletra....i el músic (el de l'altre dia) me la va recomanar i és xula!!!!!!!!bé, dos em va posar ell per les lectures!!!!!

happi...............i el teu nen??? coixet encara?'??? ahir vaig estar a punt de comprar smint al migdia....però nenes, era una premsa i valien 1,80.....si hombreeeeee, tinc dos cafès a la feina....i això que avui m'hagués anat bé eeeee, perque.............nanai de la xina.....jijijiji

elxaaaaa.........si que tienes faenaaaaaaaa, ara a descansaaaaaaaaaaaar!!!!!saps que??? a mi m'agradaria tenir la teva feina de les tardes.....!!!!!!jijiji

guapiiiiiiiiissimes totesssssss.......espero que el dia vagi bé a totes......jo avui tinc cansada, xof i no estic d'humor.....he tornat a enviar mail a fotògraf, i bé, avui a ma mare li han tingut que fer un intervenció ràpida a l'ull....estava dels nervis!!!!!...............i ara seguim treballant!!!!

a veure què us expliqueu a la tardaaaaaa que estaré soletaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

elxaaaa a quina hora comences a la tarda???? si et vols passar a fer cafetó per la feina abans!!!!!!

PAtuneeeeeeeeeets!!!!!

Nenaaaaaaaaaaaa.....que dius de lo de ta mare¿¿¿¿?????? que li ha passat??? està tot bé ja?? si necessite qualsevol coseta ja saps ehhh!!!

Papallona....ja comences amb la música????? que waiiiii!!! jo el dissabte a la tarda miraré nous temes a veure que tal!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. gen. 21, 2010 4:11 pm

Ninetes!!!

ja tic aquí, he nat a fer una visiteta a ma mare i ja torno a treballar..........
ahir es va asustar una mica perque li van dir urgent que avui li feien làser a l'ull perque tenia una rotura de no sé què....i estava molt nerviosa.......po weno....ha anat tot bé, i ara estava a les fosques al sofà....i allí espero que s'hi quedi descansant perque la conec......................i res!!!!!!

Després quan plegui potser hi torno a passar, tot i que tinc una feinada a casa................!!!!!!!!!!!

com va el dia ninetes???

PAtunets!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. gen. 21, 2010 5:10 pm

Ninetes....acabo de la 1ª classe de la tarda i m'he emportat una surprise!!! pq m'ha arribat l'alumne amb un regalet; un necesser de viatge i una capsa de bombons....jejejeje....i jo pensant....jopeta, el que em feia falta a mi ara...bombons i caja roja!!!!! però molt i molt bé contenta!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. gen. 21, 2010 5:24 pm

Alaaaaaaaaaaaaaaaa NO TA KEIXIIIIIIIISSS!!!!...................mmmmmmmmmmmmmmm

caja roja........nena enviame'n uns quants a casa...........que avui necessito xocolata......!!!!!!!!!!!!!!tinc una gana!!!

això devia ser el regal de reis!!!!

patunets!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dj. gen. 21, 2010 6:41 pm

Hola!!!!
Weno… avui sembla que hi hagi mes moviment, no?!

Jo les fotos les tinc totes! I els videos tambe! Si algu li fan falta quan hi hagi quedada porto el pen! Però... no puc veure els videos!! Nu se... no me’ls deixa reproduir!!!! Quin programa es necessita??

Laiac, que tal et trobes avui? Que tal ta mare de la intervenció? Tot bé? I amb el fotograf que ha passat? Nena... m’ho has d’explicar bé tot això, eh!! Perquè em començo a espantar de veritat...

Happi, com portes el mal de cap? I el teu nen que tal? Recuperant-se? I aquest alumne si que es porten bé, eh!!! Quin detallet!!

Papallona! Ja t’estan començant a organitzar la despe?? Wow!!!

Elxa, Estiu, Giss, Torsaeann, Tara!!!! Petonets!!!!

Vaig a prendre algo amb una amiga i al vespre torno!! Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. gen. 21, 2010 8:16 pm

elxa ha escrit:Hola wapis!!

Estoy por aquí que ya he acabado lo que tenia de faena hoy uf!

papallona please el nombreeeeeeeeee!!!!!!!

juasssssssssss hasta que lo he pillaooooooooooo :-(
Papallona*

EntradaAutor: torsaeann » dv. gen. 22, 2010 8:17 am

BOn dia ninetes¡¡¡
Pedoneu per aquest dos dies no entrar x aqui però he esta't super liada...el dimecres em va portar a sopar al restaurant Quin i Quima de Tgna i vam fer una fondie i al arribar als postres em va dir que aquest finde em raptaba a un hotel de barna HOTEL BARCELONA DIAGONAL, i jo per dissabte a la nit he reservat entrades per HOY NO ME PUEDO LEVANTAR¡¡¡¡¡

Que guay ninetes......la jugarreta es que aquesta nit he dormit fatal....tossin i amb mocs i el nas tapat.....

PAPALLONA¡¡¡¡¡¡ QUE PUC FER¡¡¡¡¡¡

Bueno babys escriuré des de l'hotel que prenc portàtil oks?

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. gen. 22, 2010 8:18 am

Happi, ahir quan vaig veure trucada vaig fer-te una perdi i et vaig trucar a casa....com estàs?

T'estimo petarda¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dv. gen. 22, 2010 9:19 am

BON DIA NINETESSSSS!!!!!!!!!!!

què paradillo que està això eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............torseaan, tu com sempre al peu del canó a primera hora, ben fet!!!!!!
eeeeeeeeeeeeeee que t'has de cuidar.....ràpid, avui efferalgan, llet amb mel, mocadors.....prepara tot un supermega kit que en un hotel així no pots estar fent segons QUÈ i que et caigui la moquilla!!!!!
quina envejeta nenaaaaaaaaaa, l'hotel és xulissim i el musical, que t'haig de dir, m'encanten els musicals i JO TAMBÉ EL VULL VEUREEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes ànim que som divendreeeeeeeeeesss!!!!! jo aquest dissabte ja el tinc repletet.........però KUAN KEDAREMMMMMMMMMMM???????????? kedem la setmana vinent..........???????? vaaaaaaaaaa que us vull veureeeeeeeeee!!!!!!!

PAtunets, i espero que a totes us vagi bé el mati!!!!
mua
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. gen. 22, 2010 9:34 am

Ninetes....bon dia??? com esteu????

Torsaeann...esk quan em vas trucar estava fent classe i al sortir entre una cosa i l'altra ja no vaig pensar. Vam sopar a casa dels meus papis i res...després ja era tard....parlem vale??? jo también t'estimo molt!!!!!

Laiac....bonicaaaa!!!! com estás de la panxota???? així que tens el finde completet, no??? aixxxx nosaltres suposo que farem sofing y sessió cinema....
Aixxx encara que no tinc gaires ganes de fer res de res....tinc els ànims pel terra però bueno, que es pot fer...tenir paciència a que tot vagi bé, no????

Petonets boniques a totes i passeu un bon dia!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dv. gen. 22, 2010 10:04 am

Ninetaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

això no pot ser eeeeeeeeeee.......i anima't que pel terra no pots tenir res....bé si, els pits amb els anys, però això és cosa de la gravetat, no culpa nostra!!!!!
de la panxolina........només dir-te que aquesta nit m'he aixecat 6 vegades per anar al wc...jijijii 3 perque ahir vaig sopar una pinyeta sencera i tenia una pix.....que no veas......i després perque em vaig pendre un sobret per poder.....ejem ejem.....però ja em vaig comprar kiwis i taronjes i espero que ja m'ho reguli!!!!mareta meva....quines complicacions!!!!

pos esooooooooo que tu ànimu val?????????????

PATUNEEEEEEEEEEEEEETSSSSSS!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants