Autor: Visitant » dl. jul. 17, 2006 7:33 am
Holaaaaa,
Bon dia guapes! primer de tot MOLTES GRÀCIES per les felicitacions de divendres, no vaig tornar a entrar perquè a la feina tenia un pollastre d'aquells de tres parell de ...... (je je), i no em va donar temps
Van donarme una sorpresa els compis de feina!!!! em vaig emocionar i tot! a l'hora d'esmorzar (que era especial pq era d'aniversari, NOTA: el que fa anys, celebra sant o qualsevol excusa és suficient, porta un pastís casolà i paga els cafès a la resta, i així ho celebrem), bé, pues en teoria fèiem això quan treuen una bosseta amb un paquet embolicat (regals no en fem, pels aniversaris) i era un regal de noces!!!!
vaig al.lucinar: DUES ENTRADES PER LA ÒPERA AL LICEU I DESPRÉS UNA NIT A LA SUITE D'UN SUPER HOTEL XULÍSSIM AL MIG DEL GÒTIC!!!!!! wualaaaaaaaa!!!!!!!!!! em va encantar!!! una mica més i no ploro amb la tarjeta dedicada per tots, jejejejeje
I dissabte al matí, 2ª prova de vestit!!! (ufff, quin cap de setmana!) be, us he de dir QUE VA ANAR GENIAL!!!, ESTIC ENCANTADA AMB ROSA CLARÀ!!!! jijijiji, en sèrio, havien arreglat les dues costures laterals (s'havia d'entrar una mica) i havien agafat els baixos (uns dos kilòmetres, jejejej) i tot estava genial, estava molt i molt guapa!!! (bé, això deia la meva mare, es clar, jejejej) tal i com us vaig dir, em vaig emportar al meu germà perquè m'aconsellés i finalment portaré la flor vermella!!! sí sí, en contra de tots els pronòstics, perquè ja pràcticament havia decidit portar la marfil (era la opció més segura per menys arriscada), però quan em va veure el meu germà amb l'altre va al.lucinar, l'hi va agradar moooolt més, si és que... vam descobrir que el problema no era la flor vermella, eren les arrecades, per això em veia molt "flamenca". canviaré les arrecades (que són massa grans i llargues) per unes més curtetes i discretes, i així quedarà molt millor
jejejeje, ja tá decidit!!!!!!!!!!!!!!