Autor: laiac » dc. gen. 20, 2010 1:56 pm

Autor: nur_jor » dc. gen. 20, 2010 7:36 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeesssssssss!!!!!!!!
happi............tranqui pel regalitu....quan ens veiem m'ho dones...a verue si quedem per passar-nos les fotos!!!!
nurrrrrrrrrrrr.................aquí a la feina no en venen d'smint.....però tranqui que en compraré.....jijijj mentre treballi vaig fent.............tot i que entre espinacs, cereals de fibra, kiwis.....espero tornar a la normalitat no????????????
així que hi ha fira??????? bufffff dissabte hem de fer neteja total i quedem amb els amics, i el diumenge hem d'anar a picamoixons i després suposo que a casa la mami!!!!!!!i després ultimament els diumenges m'agrada fer panxing tota la tarda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jjijijijji però li diré!!!!!
aixxxxxxxxxxxxx nineteeeeeeeeeessss quin pal............ara plegaré un ratet i me n'aniré pitan al miro i a la marypaz que està obert al migdia...a veure si em dieun algo de les sabates (creuem els dits)....ja us explicaré!!!!!!
papallonaaaaaaaaaaaa estic buscant al bloc les figuretes que vas dir i NO les trobooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
Patunets a totes, totes i totes precioses meves...................quin goig que fem a les fotos eeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Autor: laiac » dj. gen. 21, 2010 8:52 am

Autor: Mrs. Happiness » dj. gen. 21, 2010 10:43 am

Autor: Papallona* » dj. gen. 21, 2010 11:51 am

Autor: Papallona* » dj. gen. 21, 2010 12:02 pm

Autor: laiac » dj. gen. 21, 2010 1:54 pm

Autor: laiac » dj. gen. 21, 2010 2:08 pm
http://youtube.com/watch?v=iJLPckUEcao

Autor: laiac » dj. gen. 21, 2010 2:15 pm
http://youtube.com/watch?v=drDlEll8ovI

Autor: Mrs. Happiness » dj. gen. 21, 2010 2:58 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeees............jopetaaaaaaaaaaa que no havia entrat més perque no tenia cap notificació......................que fuerte!!!! i quina ràbia!!!!!
Papallonaaaaaaaaa..............si si, se t'ha colao!!!!!! eiiiiiiiiiiiiiiii i és veritaaaaaaaaaaaaattttt imagina't et falta el que ja ha passat des de la meva bodaaaaaaaaaaaa............que xuliiiiiiii, quina gràcia!!!!!!jijijijiij
i jo sin crónica...........lalalalalalalalalala-...................eiii vols que et pasi una instrumental per la lectura??? em va dir que ho millor era no posar cançons amb lletra....i el músic (el de l'altre dia) me la va recomanar i és xula!!!!!!!!bé, dos em va posar ell per les lectures!!!!!
happi...............i el teu nen??? coixet encara?'??? ahir vaig estar a punt de comprar smint al migdia....però nenes, era una premsa i valien 1,80.....si hombreeeeee, tinc dos cafès a la feina....i això que avui m'hagués anat bé eeeee, perque.............nanai de la xina.....jijijiji
elxaaaaa.........si que tienes faenaaaaaaaa, ara a descansaaaaaaaaaaaar!!!!!saps que??? a mi m'agradaria tenir la teva feina de les tardes.....!!!!!!jijiji
guapiiiiiiiiissimes totesssssss.......espero que el dia vagi bé a totes......jo avui tinc cansada, xof i no estic d'humor.....he tornat a enviar mail a fotògraf, i bé, avui a ma mare li han tingut que fer un intervenció ràpida a l'ull....estava dels nervis!!!!!...............i ara seguim treballant!!!!
a veure què us expliqueu a la tardaaaaaa que estaré soletaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
elxaaaa a quina hora comences a la tarda???? si et vols passar a fer cafetó per la feina abans!!!!!!
PAtuneeeeeeeeeets!!!!!

Autor: laiac » dj. gen. 21, 2010 4:11 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. gen. 21, 2010 5:10 pm

Autor: laiac » dj. gen. 21, 2010 5:24 pm

Autor: nur_jor » dj. gen. 21, 2010 6:41 pm

Autor: Papallona* » dj. gen. 21, 2010 8:16 pm
elxa ha escrit:Hola wapis!!
Estoy por aquí que ya he acabado lo que tenia de faena hoy uf!
papallona please el nombreeeeeeeeee!!!!!!!

Autor: torsaeann » dv. gen. 22, 2010 8:17 am

Autor: torsaeann » dv. gen. 22, 2010 8:18 am

Autor: laiac » dv. gen. 22, 2010 9:19 am

Autor: Mrs. Happiness » dv. gen. 22, 2010 9:34 am

Autor: laiac » dv. gen. 22, 2010 10:04 am