Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: lamaca » dt. gen. 19, 2010 9:19 pm

Martina has d'anar fent missatges mès curts. I mès sovint, així puja el marcador. Que sino els 100 es fan eterns.

Drix per demanar que siguin els teus testimonis podries fer com un puzzle, no crec que sigui molt car. Hi pots posar Vols ser testimoni el dia del nostre casament?. Els hi dones com un regalet i que muntin el puzzle.
Imatge
lamaca
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:53 pm

EntradaAutor: jimaguary » dt. gen. 19, 2010 10:03 pm

ei noies jo tema invitacions fatal.... tinc el text pero no la cartulina...,., demà en vaig a mirar i me penso que agafare la primer aque obri la pagina del cataleg jajjajaja
mireu les meves sabates que xules!!!!!!!!!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: lamaca » dt. gen. 19, 2010 10:42 pm

Jimaguari són molt mones les sabates. I d'invitacions n'hi ha de xulíssimes, segur que no tindràs problema. Si ja tens el text ja ho tens tot.
Imatge
lamaca

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. gen. 20, 2010 9:49 am

Bon dia noies!!

ja estem a mitja setmana! ueeeeeeee!!

Jo ja esperant el divendres per fer el tast! Però abans tinc l'exàmen oral d'anglès... Serà un dia completet!!

jimaguary molt bona el·lecció amb les sabates! :-)ok:

Martina! Nosaltres ens casem per la tarda a les 17.30 - 18.00 h.

Queda ben poquet perquè comencem totes a anar de cul!! Jo crec que no sóc del tot conscient del marcador!

Bueno, anem per feina i que passi ràpid el matí!

Bon dimecres!
Imatge
Meri&Javi
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Martina_28 » dc. gen. 20, 2010 9:52 am

Bon dia noies, tot i q fa un dia ben lletjot!!

Doncs si, no tinc gair pràctica amb això dels sms del blog...
Jo intentaré q la misa sigui sobre les 18-18.30 también si no es massa tard i et pasa tot el dia super neguitós!

Espero q tingueu un dia d'escàndol noies!

Psd: desde aquest pc no puc veure les sabetes!!! aix ... q cruz
Martina_28

Membre des de: dv. gen. 08, 2010 7:08 pm

EntradaAutor: Llumeta » dc. gen. 20, 2010 10:38 am

Buenos dias guapisimas!!!!!!!!!

pues a nosotros nos tocará madrugar porque la boda empezará tempranito, supongo que sobre la 13:00. La verdad es que las bodas por la tarde me gustan más, pero al ser noviembre...pues será de día enterito.

oye.....por qué yo no tengo cuenta atras???? :-( eso como vá?????

Jimaguary bonitos zapatos!!!! Ya mismo me meto yo tambien en la busqueda de vestido..ayer llamé a una tienda donde se lo compraron amigas mías y me dijeron que no calia pedir hora, que iba bien de tiempo, que no me preocupara..jeje, me quedé más tranquila pero de todas formas sino esta semana, a la proxima empezaré.

Y las invitaciones!!!! que las hay muy chulas, lo dificil es decidirse....

Feliz MIERCOLES!!!!!
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. gen. 20, 2010 12:10 pm

LLumeta!!

Ya tienees cuenta atrás!!!

A por ella!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Drix » dc. gen. 20, 2010 12:50 pm

Yo también me caso a las 13h.. al ser abril el dia no és tan largo.. iremos de culo también!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dj. gen. 21, 2010 9:26 am

Booon dia!!!!

Avui dijous!!

Sempre em queixo els dilluns, però la setmana em pasa volant!!!

Demà el tast! ::love::

Espero trobar una bona combinació i oblidar-me del tema menú!

I vosaltres, com ho porteu noies? :-()-)
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Martina_28 » dj. gen. 21, 2010 11:19 am

Bon dia boniques!!

Com porteu el dijous?? jo molt atrefegada però vaig fent.
Demà reunió amb el jefe i s'ha de tenir tot molt ben lligat!! jajaja.

Espero q tingueu un dia d'escàndol q avui no plou i potser amb una mica de sort el finde fa solet!!

A parr de tu Meri que tens el tast demà, qui més hi havia que el tenia aquesta setmana?? ja l'ha fet?? sabeu com li ha anat??

Una abraçada i sort!
Martina_28

EntradaAutor: lamaca » dj. gen. 21, 2010 9:01 pm

Que vagi molt bè el tast demà. Aquí estarem, esperant els vostres comentaris.
Imatge
lamaca

EntradaAutor: jimaguary » dj. gen. 21, 2010 10:36 pm

ei les que feu el tastet aquesta setmana que vagi molt be,,,,,,,,quins nervsi,,, tinc unes ganes de ser el di a05 per fer elmeu...,.,.,. i de ser el dia 15 i que em diguin el preu,.................................

son xules dles sabates,,,,,eh?
jajjajja
jo em caso al migdia a les 12.30 13.00h ho he de parlar amb mossen jajajajaja
bueno noies volem veure fotos divendres a la nit i sino dissabte molt de bon mati..,jajajjaj
adeu floretes-
SALUT!
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: Martina_28 » dv. gen. 22, 2010 8:13 am

Bon dia a totes,
Per fi es divendres!!!

Encara no he aconseguit veure les sabates!! Ja heu decidit com triareu els padrins?? o més ben dit com els hi comentareu?? a mi la idea del puzzle em va agradar molt.

Nosaltres tenim el tast el dia 05 de febrer quines ganes de q arribi!!

Q passeu molt bon dia!!
Martina_28

EntradaAutor: Drix » dv. gen. 22, 2010 8:36 am

Si, jo faré puzle, ja ho he mirat.... aquest finde ho deixo enllestit!!

Quants testimonis tindreu??? és que a mi me'n surten molts!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. gen. 22, 2010 9:31 am

Bon dia noiesss!!

Divendreeeeeees!!! Semblava que no anava a arribar mai!

Avui tinc un dia entretingut! A part de les 8 hores de feina, quan plegui vaig cap a Igualada que em toca fer el meu 1r exàmen oral d'àngles!! Aquest és el 1r any que em poso a estudiar anglès i he pogut entrar a l'escola Oficial. Desde l'institut que no tocava l'anglès!
I un cop acabi... cap a Cal Ble a fer el tast!!
Us aseguro les foootos! El que no sé és si les podré posar aquesta nit o demà!! Basicament perquè demà diria que dissabte a les 7 he d'estar desperta!!

Tinc a la familia revolucionada amb el tast!!

Els meus sogres porten tota la setmana parlant del mateix! Vam haver de parlar per qui conduia... Jo segur perquè ja estaré a Igualada! I al final serà el javi el del 2n cotxe! Total, que nosaltres, poc vi podrem probar! Ens haurem de fiar dels pares!

I després la roba... jo aniré tal qual vaig ara. Tampoc tinc opció de canviar-me! Però a mi em preocupaven ma mare i mun pare! perquè són uns personatges!!! :star:: Us ho aseguro!

I aquest matí que he parlat amb ma germana , em diu que ella es queda amb ma mare per arreglar-la! Em pixo!! Avui serà per fer moooltes fotos! Però no només del menjar!

A més per acabar-ho d'arreglar els meus pares i els meus sogres junts! No és que no es portin bé. Jo crec que si , però mai hem estat els 6 en un sopar! I amb el Javi portem 10 anys! Imagino al meu pare fent les seves típiques brometes... :-/
En fi... que estaré ben entretinguda segur!!

Ja us explicaré!

I el cap de setmana com es presenta??

El meu com els últims tranquilet! Demà al matí potser aprofito i vaig cp a Igualada a mirar el tema invitacions. Depén del meu cansanci!

Per la tarda tinc partit de futbol! A veure com va! El Javi marxa a Berga a jugar també. Suposo que després ens trobarem a casa. Pizza i futbol o pizza i peli ( dependrá del partit i de la peli que facin!!) i diumenge... estar amb els meus nebots i potser anar aveure al Javi arbitrar.

Ah! No us he explicat que ahir es va plantar ma germana petita a casa dient que venia a fer-nos fotos! No m'ha volgut dir perquè són, però em fa una poooor! Al final vindran diumenge a la tarda...

Bueno noies! que avui he deixat un super missatge! (això són les ganes que tinc de treballar...)

Que passeu bon divendres!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Llumeta » dv. gen. 22, 2010 9:53 am

Buenos días bellas!!!

Hoy tenemos triplete en las pruebas de menus!!! Que os vaya muy bien a las tres!!!! Seguro que sí, ya vereis..... y además, lo vais a pasar genial con la aventurita de la reunión familiar, jajajajajaja.....la verdad es que Cal Ble es un sitio super chulo, yo no había estado antes y está super mono, eleganton y eso, pero no debeis preocuparos más de la cuenta por nada más que no sea por elegir vuestro menu y pasarlo bien, que aquí cada uno és como és!!! que bueno.....que risa con el tema...

Y luego ya sebeis, minicronicas del evento, que a todas nos encanta!!! las disfruto muchisimo, ni que fueran las propias!!!

Suerte con el examen oral de ingles!!!! anda que no tienes cosas hoy.....niña desayuna fuerteeeeeeeeeeee!!!!

Yo estoy entretenía tambien mirando invitaciones por todas partes pero como de momento no tengo nada echo, pues no tengo nada más que contar....solo que las quiero hacer yo misma para ahorrarme los cuartos y en ello ando metía.

Al final el tema vestido lo empezaré a mirar en febrero, no creo que sea nada tarde....

Besitos para todas y FELIZ VIERNES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: esterock » dv. gen. 22, 2010 4:01 pm

joooo.....cuanto hace que no me paso por aqui.....

esta tarde tastet!!!!!!!!!!!!! yuhuuuuuuu

a ver como salimos de cotentos...no voy muy preocupada...espero no salir con preocupaciones....yo soy muy conformista y rafa también así que seguro que nos ceonvencerán con más de un plato....ya os contaré....

mejor no hablo del look que llevaré esta noche....jajajjajajajja.....ya me han avisado que es un sitio chulo y elegante....jijijijijij...que me meoooo

meri, no sé si será muy grande eso pero espero que nos podamos ver no???yo quiero ir a mirar la pinta de tus platos...jejejje SUERTE EN EL EXAMEN!!! a mí me acaban de dar una de las dos notas que espero...aprobada!! me falta una...y creo que he cateado...ya os contaré....

yo me lío con las invis...a ver si dejo algun tema zanjado.... *.O.-O* eeeeeeehh icono nuevo!! me gusta :-)ok:
Imatge
esterock
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: Martina_28 » ds. gen. 23, 2010 8:33 am

Bon dia noietes,

Avui em toca treballar, bé un cop al mes treballar els dissabtes tampoc està mal, però quan et toca ... et toca bé els pebrotets ... jijiji.

A veure si comencen a arribar els comentaris del soparet d'ahir.

Per cert algú anirà a l'expoceremonias de Terrassa?? nosaltres si!
Martina_28

EntradaAutor: Tecky » ds. gen. 23, 2010 11:35 am

Bon dia a totes!!

Suposo que els tasts d'ahir van anar genials.

Nosaltres tenim intenció d'anar a l'expocerimonia de terrassa, pero encara no sabem si anirem el dissabte o el diumenge.

Petonets a totes i que passeu un bon dissabte.
Imatge
Tecky

Entrades: 29
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:11 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Bitxitu » ds. gen. 23, 2010 2:16 pm

Bona tarada a totes!!!!!

Bufff, fa un munt de temps que no em conectaba...la feina...grgrggrgrrgrggr!!!!
Però ara a 7 mesos d'el gran dia, em pendré les coses d'altre manera....jejejjejejejejeje.Veig que sóm moltes!!! quina pasada!!!

Us posare al dia, a veure si faig tard amb algo...( segur que si )

El vestit ja està escollit....jejejejjeje us pasare un privi per veure la vostre opinió...
La prova del tast la farem el dia 3 de Febrer, a qui li toca akell dia????
Lo que vaig molt perduda amb el tema del Alcalde, volem fer la cerimonia civil allà mateix, i encara no se ni que he de portar ni res de res...vosaltres em podeu donar informació???
Bueno temes de monitors, viatje, cotxe...etc intentarem fer-ho tot el dia 31 a la fira de Terrassa...
El Dilluns dia 8, tinc una cita amb les noies del Princess Woman de Barcelona per tot el tema de pentinat i maquillatje, hi ha algú que tingui referencies d'ells????

Bueno una abraçada per totes!!!!!!!
Imatge
Bitxitu

Membre des de: dg. abr. 27, 2008 12:52 pm
Ubicació: Mataro

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants