"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dv. gen. 22, 2010 10:48 am

ninetessssssssssssssssss
quantes coses he llegit a vere si me'n recordo..
Hapii el teu nen millor¿?¿?¿?¿ aix i una capsa de bombons.. jo me moro per menar-ne, pero aquesta setmana estic fent bondat. jjij tot i que demà de cumplel i diumenge dinar familiar.. puff.. la setmana que vé trucaré al B.

torsaeann aix.. tens una mica de tot..... lo que me preocupa es la tos... mmmm no pots anar al metge i que te la miri?¿?¿ es que es molt molest... aix.....

Laiaccccccccccccccccccccccccccccccccccccc que fort lo de ta mare..mmm que té tensions altes???? me n'alegro que hagi sortit bé... nena kines cançons!!!!! m'encanten... raul entra amb una de enya let it be... i jo , crec que amb la de whitney housten, I'll always love you

Elxaaaaaaaaaaa tanta tanta feïna... RELAXXXXXXXXXXXXXXXXx.. bueno t'ho diu una que.....
Nur nena.. si avui m'han tornat a dir lo de la despe pero esta vegada ma mareeeeeeeeeeeeeeee aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kina porrrrrrrrrrrr ara acabo de trucar a una amiga per comentarr-li que li donaré el seu num, a ma germana.. que fuete

ninetes avui entro a les 12.30 fins les 20.30 i demà a BCN que hi ha exam de opos i tot que no he estudiat vull mirar com es l'exammmmmmmmmmmmmmmmmm

muas a totessssssssssssssssssssssss

que ha passat amb aquest anims pel terra ninetes?????????????????????????????????????????
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dv. gen. 22, 2010 11:27 am

Ninetes!!!!!

elxaaaaa, happiiiiii...........quins ànimus portem..........perque no fem un cafetó aquesta tardaaaaaa!!!!!!!!!i a veure si entre naltrus ens animem...........vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Papalloonaaaaa, de despeeeeeeeeee que guai.....veus????? i ostres, demà hi ha opos??? està bé anar a veure com és....per la pròxima doncs!!!! i les cançons.....m'agraden els que heu triat i jo les que et vaig donar eren com a fons de les lectures...no tenen res en especial però estan bé de fons!!!!

aixxxxxxx ja he arribat d'esmorzar i se'm farà un matí llarguiiiiiiiiiiiiiiiiissim...................

ara torno....patunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dv. gen. 22, 2010 1:51 pm

NINETEEEEEEEEEESS!!!!!!!!!! jopetaaaaaaaa...jo que estic aburrida com una ostra i aquí no hi ha hagut moviment eeeeeee!!!!!

Després de dinar em conectaré una mica....que després em posaré a passar l'aspirador que ahir no ho vaig fer!!!!

Molts patunets preciosessssssssss!!!!

ANIMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » ds. gen. 23, 2010 10:08 am

Bon dia ninetes!!
Vinga!!! Que és cap de setmana!!! Weeeeeeeeeeee!!!
He aprofitat ara un momentillo per entrar perque durant el finde no sé si tindré massa temps per conectar-me...

Per començar, ara estic esperant a que pugi el meu nen i anirem a veure el mossen!!! Per fi en assentarem a parlar tots plegats i fixarem hora de la boda (que en tinc unes ganes!!! ja que per culpa d'això tinc les invis parades!!), començarem els tràmits per als cursets prematrimonials... etc etc... Espero que tot vagi bé!! Que aquest mossen em fa una por... buf!!

Després pel migdia... dinar familiar! I per la tarda sortirem per la fira amb la colla, despres a sopar por ai, i després al ball de fira!!!! Demà pel matí a dormir la mona, després un altre dinar familiar, i per la tarda potser ens animem a anar al teatre que faran aquí!

Res... finde mogudet aquest, així que no crec que pugui entrar massa per aquí!!

Espero que passeu totes un bon finde!!! Laiac, Tara, Torsaeann, Elxa, Papallona, Giss, Estiu, Happi, un petonàs enorme a totes!!!!!!!!!!!

Torsaeann!! Disfruta del regalazo!!!!!!!

MUAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » ds. gen. 23, 2010 10:14 am

Hola ninetes! com esteu?

Laia, m'en alegro que estiguis millor de la panxeta.

Tara! dónde andarás? disfruta mucho!!!

Torsaeann... tu estaràs de relax a l'hotel no? qué guay! ja ens explicaràs! i aquesta nit musical! passat-ho molt bé!

Nur, aquest finde es la fira del teu poble no? ja ens explicaràs com ha anat!

Elxa, ánimos bajos? qué ha pasado?

Papallona, he escoltat la cançó que has dit del raul, la de enya, és molt bonica! no l'havia sentit mai...

Estiu, què tal?

Happi, y tu ánimos bajos también? pero por algo? aix no me entero de nada...

Bueno guapis, por fin ha llegado el finde... a descansar un poquito.
Ayer estube en Papers Ribé i compré la cinta para los detallitos. Esta semana iré a la imprenta a imprimir las tarjetitas y cuando las tenga ya empezaré a montarlos porqué la chica me ha explicado cómo hacer los lazos, y si lo dejo para más adelante ya no me acordaré.
Alguna quiere venir el sábado que viene a ayudarme? Ya me direis.

Besitos!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dg. gen. 24, 2010 10:38 am

CUMPLEAÑOS FELIZ!!! CUMPLEAÑOS FELIZ!!! TE DESEA LA GISS... CUMPLEAÑOS FELIZ!!!

Felicidades Elxa! Que pases un feliz día de tu cumpleaños!

Un besito.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. gen. 24, 2010 10:59 am

MOLTES FELICITATS DE PART DELS DOS ELXA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
ESPERO QUEDISFRUTIS DEL TEU DIA, NOSALTRES ARA A LES 12 MARXAREM DE L'HOTEL I NO SE QUE FAREM ENCARA.

UN PETONET MOLT GRAN I T'ESTIMO MOLT¡¡¡¡¡

DESPRÉS ET TRUCO OKS?

MUA¡¡¡¡¡ PETITA¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dg. gen. 24, 2010 9:26 pm

ELXAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FELICITTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSSSSSSSS

anys i anys, per molts anys a la una per molts anys, anys i anys per molts anys....a les dues per molts anys!!!!!!!!!!!!

PAtuneeeeeeeeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. gen. 24, 2010 9:27 pm

torsaeann ha escrit:MOLTES FELICITATS DE PART DELS DOS ELXA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
ESPERO QUEDISFRUTIS DEL TEU DIA, NOSALTRES ARA A LES 12 MARXAREM DE L'HOTEL I NO SE QUE FAREM ENCARA.

UN PETONET MOLT GRAN I T'ESTIMO MOLT¡¡¡¡¡

DESPRÉS ET TRUCO OKS?

MUA¡¡¡¡¡ PETITA¡¡¡¡¡¡¡

Ninetaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!1

ja has tornat?????????? com estàs¿???????? com ha anat¿??? no ens has explicat res!!!!!!!!!

explica explicaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. gen. 24, 2010 9:30 pm

Ninetes!!!!!

he estat bastant out aquest finde!!!ahir cuidant a la meva nebodeta, a la nit vam anar a sopar els dos....avui al mati de cursa amb el meu nen, i aquesta tarda si...SOFING i PANXING que te mueres!!!!!! però fins ara no m'he tret de damunt la gosseta i no he pogut agafar el portàtil!!!!!!!

gissssssss.......ja et diré algo per dissabte, però que guai no??? allí hi ha un munt de llaços i cosetes!!!! ja pots començar!!!!

NIneteeeeeeeesss a totessssssssssssssss..........MOLTS PETOOOOOOOOOOOOOOOONS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dl. gen. 25, 2010 8:29 am

Bon dia boniques meves.
Ja tornem a començar la semaneta....quin rotllo....però bé és el que toca.

Sobre el finde va anar molt bé, l'hotel molt bonic i vam estar el dissabte a diagonal mar i després ens vam posar guapos i cap a veure el musical...que car barna.....per deixar 4 hotes el cotxe a un prk al centre 19,45 euros¡¡¡¡¡¡me muero¡¡¡¡¡¡¡¡

A part de tot molt bé, ahir vam arribar al migdia, vam anar a dinar a casa els meus papis i per la tarda sofing i ell ordining¡¡¡jajajajajajajaj
Bueno petardas a veure si quedem un dia i ens fiquem al dia oks?

Mua amores¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 25, 2010 9:34 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!

som dilluns i crec que ja estic de mala llet per això.....de debò...........o el finde no descanso bé...o em fa una mandra aixecar-me cada mati que no veieu.........!!!!!grgrgrgrgr i pensa que avui matí i tardaaaaaaaaaaaaa i a més un curs tota la tardaaaaaaa..............aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ninetes, com ha anat el finde???????????? molt de sofing????
papallonaaaaa com va anar el dissabte per l'exam a barcelona???
i tu nur?? la fira.......va haver molta festa el dissabte??????
elxaaaaaaaaaa.........i el cumpleeeeeee......
happi, estiu?????? on sou???????
torseann............que xuliiiiiiiiiiiii i el parking----si, a mi em va passar el mateix....algo més barato pero igualment és carissim!!!!!!!
giss................ara he vist que ahir et quedava just MIG ANY no??????????

una cosa,,,,,,,,ara llegint el diari he vist que avui a Callejero Viajeros surt la RIVIERA MAYA!!!!iujuuuuuuuuuuuu...........a veure què surt!!!!!!

nu res precioses...........aniré entrant!!!!!
que vagi molt bé el matí.......

PATUNEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 25, 2010 11:16 am

Huola huola!!!

elxaaaaaaaaa ahir també et vaig teleponear a casa però ningú va contestar...encara devies estar de juerga eeeee!!!!! ja ens explicaràs que t'han regalat doncs eeeeee!!!!!!

GISSSSSSSSSSSSS que aquest matí buscant com arribar a la nova terminal de l'aeroport de Barcelona he pensat que és el dissabte.....muns pares han d'estar a les 7 del matí a Barcelona i els hi porto jo, que tots els homes de la familia treballen i marxem de reus a les 5:30 o sigui que............quan arribi estaré muertecita muertecita!!!!! si vols una tarda cap problem!!!!!

aixxx quin pal de matí!!!!!!!!

PAtuneeeeeeeeets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. gen. 25, 2010 12:18 pm

Bon dia ninetes....com va el mati plujós?? ja estic aburrida d'aquests dies així i tinc unes ganetes que arribi el bon temps....jejejejeje

Elxa....doncs el nen? aqui està amb la pata tiesa...demà anem a la mutua i potser li han de fer una resonància per veure si s'ha d'operar o no....però esperem i porto dies rezarnt pq no hi hagi d'haver operació...però demà ja us explicarè....Gràcies per preguntar wapiiii!!!

Laiac...vas rebre el sms??? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Com portes el dilluns? per cert, jo el dissabte tampoc puc venir pq vaig a treballar....i em fa una peresa....El divendres anem a la inaguració d'un centre de massatges d'una amiga meva i no se quan arribarem....buff!!! a veure que tal...

Papallona...finde también ocupadet, no??? ja esteu donant les invis????? nosaltres haviem pensat donar-les per l'Abril que anem de boda al poble i aprofitarem per donar-les allà....Ho vegeu tard?... Demà anem a veure els models de les invis....

A les demès....com esteu? com anat el finde??? petonets a totes!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 25, 2010 12:29 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes....com va el mati plujós?? ja estic aburrida d'aquests dies així i tinc unes ganetes que arribi el bon temps....jejejejeje

Elxa....doncs el nen? aqui està amb la pata tiesa...demà anem a la mutua i potser li han de fer una resonància per veure si s'ha d'operar o no....però esperem i porto dies rezarnt pq no hi hagi d'haver operació...però demà ja us explicarè....Gràcies per preguntar wapiiii!!!

Com portes el dilluns? per cert, jo el dissabte tampoc puc venir pq vaig a treballar....i em fa una peresa....El divendres anem a la inaguració d'un centre de massatges d'una amiga meva i no se quan arribarem....buff!!! a veure que tal...

Papallona...finde también ocupadet, no??? ja esteu donant les invis????? nosaltres haviem pensat donar-les per l'Abril que anem de boda al poble i aprofitarem per donar-les allà....Ho vegeu tard?... Demà anem a veure els models de les invis....

KA FUERTEEEEEEEEEE HAPPI!!!!!!!!!!!!!

t'anava a dir que no havia rebut res....i m'era estrany, po weno....i calla que....ara em miro el mòbil i VEIG UN MISSATGE!!!!!!!!!!!!! ostres, és de la 1 de la matinada i que t'hi jugues que el devia rebre, el vaig obrir però dormia profundament,,.........seguriissssssssssim!!!!!!!!!!!!! i ja ni veurel més!!!!!!!!! que fuerteeeeeeeeeee!!!!!!jijijijijiji

espero que tot vagi molt molt molt millor!!!!!!!!! que aquí todas VALEMOS MUCHO!!!!!!!

PAtunets preciosaaaaaaaaaaaaa i explica'ns quan sàpigues algo del que li han de fer al teu nen val?????????
eiiiiiiiiii i divendres aprofita i que et facin un massatget eeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. gen. 25, 2010 12:34 pm

laiac ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes....com va el mati plujós?? ja estic aburrida d'aquests dies així i tinc unes ganetes que arribi el bon temps....jejejejeje

KA FUERTEEEEEEEEEE HAPPI!!!!!!!!!!!!!

t'anava a dir que no havia rebut res....i m'era estrany, po weno....i calla que....ara em miro el mòbil i VEIG UN MISSATGE!!!!!!!!!!!!! ostres, és de la 1 de la matinada i que t'hi jugues que el devia rebre, el vaig obrir però dormia profundament,,.........seguriissssssssssim!!!!!!!!!!!!! i ja ni veurel més!!!!!!!!! que fuerteeeeeeeeeee!!!!!!jijijijijiji

espero que tot vagi molt molt molt millor!!!!!!!!! que aquí todas VALEMOS MUCHO!!!!!!!

PAtunets preciosaaaaaaaaaaaaa i explica'ns quan sàpigues algo del que li han de fer al teu nen val?????????
eiiiiiiiiii i divendres aprofita i que et facin un massatget eeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!

Doncs si nena...ho vaig enviar tard ..jajajaja però también m'estranyava que no m'haguèssis dit res la veritat!!! però ara ja em trobat l'explicació totes dues...jajajajaj.
Us mantindrè informades i gràcies!!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dl. gen. 25, 2010 1:15 pm

Aix happi...quin greu que em sap ara!!!! però vaja....ara ja sabem el què.....!!!!

Bueno ninetes....em despedeixo i fins la nit ja no tornaré a entrar, me'n vaig a anglès i després al curs.......el dilluns són mortals!!!!

Invis ja??? qui?? papallona???? happi a l'abril està bé , que sent al setembre ja tenen temps!!!! vaya!!!! que guai...........yo quiero yo vull més invis!!!!jijijiji..........

aaaaaa i ja he triat foto eeeeee..........la última...que no mirem però estem tots en primer plano!!!! a veure ara com queda!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSS precioses meves!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. gen. 25, 2010 2:38 pm

laiac ha escrit:Aix happi...quin greu que em sap ara!!!! però vaja....ara ja sabem el què.....!!!!

Bueno ninetes....em despedeixo i fins la nit ja no tornaré a entrar, me'n vaig a anglès i després al curs.......el dilluns són mortals!!!!

Invis ja??? qui?? papallona???? happi a l'abril està bé , que sent al setembre ja tenen temps!!!! vaya!!!! que guai...........yo quiero yo vull més invis!!!!jijijiji..........

aaaaaa i ja he triat foto eeeeee..........la última...que no mirem però estem tots en primer plano!!!! a veure ara com queda!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSS precioses meves!!!

Cap problema!!!! neni!!!!

Ens veiem a la nit!!!!que vegi molt bé la tarda i ànims!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dl. gen. 25, 2010 6:21 pm

Hola guapetones!!!!!

Uf... tot un finde sense entrar!! Que fort!!! Però és que no he tingut ni 5 minuts per mi!! Allò de seure un ratillo i estar tranquila... res!!! A veure, ha estat molt guai el finde, amb molta festa!, però sort que ja ha passat!! Jajaja!! A més que era la fira, casa meva era com la rambla de Bcn... hi havia la meva família de Galícia i... mare meva! Gent per tot arreu!!! Jajajaja!!!! Aquest any hem estat de sort i hem tingut molt bon temps. No ha fet sol... però no ha fet fred ni ha plogut!! I res... molt ambient pels carrers, moltes paradetes... i amb el meu nen ens vam firar un quadre molt xulo pel menjador!!! I per la nit... festaaaaaaaaaaaaa!!!! Vam anar de tapeo i mare meva la sangria! Jo no sé que hi van posar!!! Com pujava allò!! I després de bailoteo al pavelló!! Va estar molt bé i molt animat!! I la fira és una excusa per veure a molta gent del poble que no veus durant tot l’any... bé perquè treballen fora el poble o perquè viuen fora... I ahir vam dormir la mona fins casi les 2! A dinar... i a la tarda al teatre, i no vaig arribar a casa fins les tantes!!! Uf... Per això deia que ha estat molt bé... però sort que ja ha passat!!! Ha estat un no parar!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. gen. 25, 2010 6:23 pm

I vosaltres què??

Laiac, vinga!! Que ja tenim el dilluns casi passat!!!! Ja queda menys per al proxim finde!! Jajaja!!! Avui a mirar Callejeros!! Que vagi bé la tarda!

La Tara de viatge!! Que està per Jerusalem?? Vaya peazo viatge!!

Torsaeann!! Que guai el finde, eh!!!! I el musical que tal? Va estar bé? Si nena... Bcn és carissima!!

Elxa!! Com va anar el cumple? Molts regalets? Que bé!!! Ja ens explicaras!! Ara aniré a veure el mail...

Papallona, que tal examen a Bcn? Has repartit invis?

Giss! Com t’ha anat el finde?? Ja et diré algo per dissabte, ok?

Estiu que tal el finde?

Happi, que tal el nen? Espero que demà surti tot bé i que hi hagin bones notícies i no s’hagi d’operar!!! Tema invis... si les comences a donar a l’abril no vas tard eh!! Aniràs molt bé de temps! És més... jo, que em casi al juny, també tinc pensat de començar a repartir a l’abril... començar per setmana santa... vaig massa tard jo?? Jajajaja!!! Ais ais!!!

Petonets nineteeeeeeeeeeessssss!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants